• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

VI. Csapat

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
140 hozzászólás • Oldal: 3 / 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10

Re: VI. Csapat

HozzászólásSzerző: Sessaryen » 2008.07.16. 5:13

A "Mindenki adja magát, oszt majd lesz valahogy" -elv szerint. :D :P

S
"Bocsáss meg! Eszemet az idő meg nem óvta,
Most fekete,fakó, mint könyv, múlt mélyiből."


Dale Avery: A Renegát
Avatar
Sessaryen
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 984
Csatlakozott: 2007.10.08. 23:54
Tartózkodási hely: Debrecen
ZK Karakter: Torum - Belső ellenség /Warhammer/
Vissza a tetejére

Re: VI. Csapat

HozzászólásSzerző: Hades » 2008.07.16. 17:57

Nekem is a Sess által vázol csapat elv tetszik, én a tolvajjal például biztos, hogy harc során bátran a sarok mögül fogok íjjazni, vagy fúvócsövezni :D Ha hent csapatot akarunk, akkor tolvaj nem is kell, akkor darton paplovagot vinnék, amivel szintén élvezetes a játék, nem csak hack and slash, de olykor véletlenül ráejtheti a pallosát arra, aki nem vigyáz :)
"Óh, jóság angyala, tudod, a gyûlölet mi?
S a görcsös ököl, a keserû könny daca,
amikor pokoli sorakozót ver a
Bosszú, s erényeink õt rohannak követni?
Óh, jóság angyala, tudod, a gyûlölet mi?
"

/Charles Baudelaire/
Avatar
Hades
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 213
Csatlakozott: 2006.10.07. 0:41
Tartózkodási hely: Szabadka
  • ICQ
Vissza a tetejére

Re: VI. Csapat

HozzászólásSzerző: Togar » 2008.07.18. 19:23

Mondjuk szívesen vinném a szórakozott varimat is aki mindig elfelejti hol a varázskönyve és az az életcélja hogy alkímiával gyógyitalt állítson elő.Ja és ha megtámadják mindig elcsodálkozik rajta miért akarják bántani :lol:
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: VI. Csapat

HozzászólásSzerző: Hades » 2008.07.19. 2:13

Fizban mintára? Csak a kalapja helyett a varázskönyvét "hagyja el"? :D Minden színfolt elkel, én a magam részéről a tolvajt fel fogom ruházni egyedi vonásokkal :)
"Óh, jóság angyala, tudod, a gyûlölet mi?
S a görcsös ököl, a keserû könny daca,
amikor pokoli sorakozót ver a
Bosszú, s erényeink õt rohannak követni?
Óh, jóság angyala, tudod, a gyûlölet mi?
"

/Charles Baudelaire/
Avatar
Hades
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 213
Csatlakozott: 2006.10.07. 0:41
Tartózkodási hely: Szabadka
  • ICQ
Vissza a tetejére

Re: VI. Csapat

HozzászólásSzerző: Sessaryen » 2008.08.27. 11:28

Sziasztok!

Enyhe nyomásra ( :P ), eldöntöttük a két karakter kilétét.
Togar a Tooma papját, én a törpe harcosomat hozom.
Így pap is lesz a csapatban, meg egy tank, amire szerintem szükség lesz.

Üdv:
S.
"Bocsáss meg! Eszemet az idő meg nem óvta,
Most fekete,fakó, mint könyv, múlt mélyiből."


Dale Avery: A Renegát
Avatar
Sessaryen
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 984
Csatlakozott: 2007.10.08. 23:54
Tartózkodási hely: Debrecen
ZK Karakter: Torum - Belső ellenség /Warhammer/
Vissza a tetejére

Re: VI. Csapat

HozzászólásSzerző: Niobe » 2008.08.27. 18:11

Na végre! :D

Ha már idáig eljutottunk, akkor összegezném a csapatfelállást:

Niobe: Tűzvari
Hades: Tolvaj
Eldwyr: elf sereneya
Sess: törpe harcos
Togar: Tooma pap

Ha esetleg nem jól értelmeztem valaki kariját, akkor javítson ki.

Ki kellene találni a csapatnevet és a közös előtörténetet. Bevallom, nem vagyok nagyon jó történetek kitalálásában, így sokat ez ügyben segíteni nem tudok. :?

N.
" Légy őszinte és csak a becsületre adj,
Ne mondj ki szót, mely nem a szívedből fakad. "
Avatar
Niobe
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 774
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:24
Tartózkodási hely: Budapest/Debrecen
Vissza a tetejére

Re: VI. Csapat

HozzászólásSzerző: Eldwyr » 2008.08.28. 21:50

Szerintem mindenki írja le néhány szóban a saját karija előtörijének vázlatát és ha vannak közös pontok összefonhatjuk a szálakat.

Kezdem én:

293 évvel a közös kaland kezdete előtt látta meg a napvilágot Sirenarban. Anyja bárd, apja sereneya. Apja már gyerek korában megkezdi a kiképzését és hamar magával viszi a külvilágba. Ennek köszönhetően a szokásosnál jobban alkalmazkodik az elfeknek idegen környeztekhez. Az egyik portyája alkalmával szemtanuja lesz egy Shien-ka-to mester pusztakezes küzdelmének. A látvány teljesen lenyűgözi, így eldönti, hogy addig nem nyugszik amíg meg nem tanulja a stílust. kb 2 évig követi kitartóan a mestert, aki történetesen nő nemű, mire sikerül rávennie a tanításra. Időközben a mesterből társ, majd a társból szerető a szeretőből anya válik. 35 évet töltenek együtt, amikor a tanítója erőszakos halált hal, egy elfvadász mérgezett fegyvere által. Klasszikus bosszú, fanatikus vadászat következik. Küldetésének tekinti az elfvadászokra való vadászatot. A kiszemelt áldozatait hosszasan követi, megüzeni nekik a rájuk váró sorsot, majd szépen lassan felörli az idegeiket és véget vet a szenvedésüknek. Az amundok támadásainak hírére délre utazik és felveszi a harcot, hiszen az elfekre nézve is veszélyt jelentenek a férgek. Ráragad a Mongúz becenév, mivel gyakran egyedül fegyvertelenül sétál be a legveszélyesebb "kígyófészkekbe" is. Lehetséges kapcsolódási pontok: 1. Ugyanarra a célpontra hajtott mint a csapat, és a közös cél összhozta őket. 2. Együtt nyírták az amundokat. 3. Doran szolgálatába áll, elfvadászokról kapott információkért cserébe.

Bocs ez nem sikerült túl rövidre.
Eldwyr

Grokht Hrghtma
Avatar
Eldwyr
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 527
Csatlakozott: 2005.11.19. 12:24
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: VI. Csapat

HozzászólásSzerző: Sessaryen » 2008.08.29. 5:22

Szia Eldwyr!

Nem kötözködés képpen, csak érdekelne. A nőnemű mester is elf? :shock:
Csak azért kérdezem, mert alapvetően az elf mentalitástól távol áll a Slan gondolkodásmód.
Valahogy hihetőbb lenne, ha ember nő lenne a mestere. 35 év alatt simán egymásba szerethetnek, stb.
Ha a nő a mester, és megöli egy elfvadász, akkor a tanítványnak mennyi reménye lehet a bosszúra?

Egyébként még egy kicsit merengek, aztán én is leírom a karim előtörijét, zanzásítva.
Valószínűleg Togaréval együtt, mivel Ő útálja az előtörténetes agyalásokat... :P :D

Üdv:
Sess.
"Bocsáss meg! Eszemet az idő meg nem óvta,
Most fekete,fakó, mint könyv, múlt mélyiből."


Dale Avery: A Renegát
Avatar
Sessaryen
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 984
Csatlakozott: 2007.10.08. 23:54
Tartózkodási hely: Debrecen
ZK Karakter: Torum - Belső ellenség /Warhammer/
Vissza a tetejére

Re: VI. Csapat

HozzászólásSzerző: Eldwyr » 2008.08.29. 19:46

Üdv!

Nem elf a nő. Az előtörit úgy alakítottam volna, hogy karakter védelmében egy mérgezett fegyverbe fut bele. A bosszú pedig elég egyszerű. Elég jó íjász a karakter. De sajnos a KM-ek harcművészeti stilusokról hozott döntése miatt, valószínűleg változik a koncepció. Nem kizárt, hogy pusztakezes küzdelmekről lemondhatok, ami jó hír lehet a csapatnak, mert akkor rágyúrok az íjászatra. Tank már van, pap is van, tűzesvari is elég kemény, a tolvaj beszerezhet mindent és kinyithat minden zárat, egy kemény íjász is jól jön.
Eldwyr

Grokht Hrghtma
Avatar
Eldwyr
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 527
Csatlakozott: 2005.11.19. 12:24
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: VI. Csapat

HozzászólásSzerző: Dreemer » 2008.09.06. 23:38

Üdvözletem!

A sorsolás eredménye szerint megnyertelek titeket... Már ha ti vagytok a 6. csapat :)

Ha nem akkor megyek is...
<A végén még letagadják itt nekem...>

A fórumon végzet munkásságomat nem tudom menyire ismeritek... aki olvasta / olvassa a Niramje történetét az tudja mire számíthat :twisted:

Aki ezt nem tette meg és nem is szándékozik:

-Szeretem hagyni kibontakozni a JK-kat... értelem szerű keretek közt...
-Szeretem az őrületbe kergetni az áldozataimat a szó képletes értelmében...
-Mint minden KM én is szeretem szívatni a JK kat... <Hmm ez lehet 2X volt? >
-Asztal mellet eddig 2X volt JK halál a kezeim közt, ebből 1 baleset volt(00), a másik meg megbeszélt nem szándékozom rombolni a statisztikát, de aki elszúr valamit az elszúrt... és a kaszás nem túl válogatós...
-Meghalogatom mások véleményét a dolgokról, megesik hogy elszúrok valamit, és javítani kell... de sok esetben nem vagyok hajlandó változtatni...
-A többit majd menet közben :)

Egy kérdésem lenne menyire fix az előtörténetek? Ma valamikor kihirdetem az előtörténetre vonatkozó apró módosítást... ez a helyszínre kerülést érinti csak...

Ha bárkinek bármi kérdése van vagy csak elefánt lépet a lábújára nyugodtan írjon szólok a PM ládám 90% körüli tesiteltségen van... lehet nem kapom meg az üzenetet.... ebben az esetben mehet ide is :)

Tisztelettel:
Dreemer
U.i.: Nem kell félni áldozataim.. nem fogtok gyorsan véget érni... *sötét kacaj a távolodó alaktól*
Avatar
Dreemer
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 514
Csatlakozott: 2008.03.14. 20:50
Tartózkodási hely: Antissz
Vissza a tetejére

Re: VI. Csapat

HozzászólásSzerző: Togar » 2008.09.08. 18:45

Üdv.

Olvasni nem nagyon olvastam de majd pótolom, eléggé kevés időm van lévén elég sok modult mesélek :lol:
Előtörténet alakul ott leszünk oszt kész te meg majd valahogy megpróbálod rávenni a két törpét hogy kezdje el a modult lévén mágikus tárgyuk nincs így az összes pénzük megvan amit el akarnak inni. És még egy dolog a csatabárdomra allergiás vagyok lévén tooma pap szóval ha azzal tervezel valamit felejtsd el mert ebből volt pár vitám és nem kívánom újra kezdeni.

A karakterhalált nem tolerálom egy karim halt meg és utánna fél évig nem is játszottam annál a kmnél, ha én meg tudom oldani hogy az én mesémben ne haljon meg senki akkor más is és azt sem ha egy dolgot megírnak és ha nem úgy csinálom akkor más megoldás nem lehet.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: VI. Csapat

HozzászólásSzerző: Sessaryen » 2008.09.08. 22:30

Hmmm....

Hmm. Hmm.

Hmmmm......

Hüm.

"Bocsáss meg! Eszemet az idő meg nem óvta,
Most fekete,fakó, mint könyv, múlt mélyiből."


Dale Avery: A Renegát
Avatar
Sessaryen
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 984
Csatlakozott: 2007.10.08. 23:54
Tartózkodási hely: Debrecen
ZK Karakter: Torum - Belső ellenség /Warhammer/
Vissza a tetejére

Re: VI. Csapat

HozzászólásSzerző: Dreemer » 2008.09.09. 23:29

Togar:

Thoma pap szent szimbólumával sok baj.. el tudom képzelni :) Egy mágikus fegyver ami szent szimbólum is :) :) ráadásul sokat is ér... hmm még a tolvajok is rágerjednek... :)

Félre ne érts nem vagyok veszekedös tipsu aki mindenbe beleköt, szeretem hagyni a jk had generáljanak ojan karaktert amijet akarnak.. ha táp hát legyen táp.. nem zavar.. én is ojan táp NJK rakok összeamijet akarok.. csak bizonyos ésszerü keretek közt mennyeneka dolgok...

Arrol nem is beszélve hogy a JK egymásközti erő egyensuja valamennyire legyen meg.. nem jó az ha valaki erős a másik meg gyenge és nem tudd érvényesülni a másik miatt.. csak ezek elkerülésére törekszem...

"Sajnos" most az általános szabályokat és a ki írásban szereplő szabályokat figyelembe kell venni... ezekt be kell tartani én cak ezek betartására fogok ügyelni azon tul nem akarok semmi egyéb további megkötést vagy korlátozást felétek bevezetni...

Nem értem a mágikus ketyerék miatt mi ez a nagy mizéria....nekem tsz 6 sosem szokott lenni és jol megvagyok nélküle... hmm igaz fél éve nem játszottam kb... csak mesélek :)

A K halált azért hoztam elő mert minden mese alkalmával van rá esély... hogy bekövetkezik, csak a valoszinüsége tér el. Ez egy verseny modul. Mint verseny modul nem csak a szorakoztatás a célja, hanem hogy a kartereket lés a JK kat valamennyire próbára tegye... ebböl következik ha valaki valamit nagyon elszúr.. vagy csak elég alaposan... és a lehetséges történet kimentelek azt mutatják bizony nem szabadna kíméletesnek lennem... A JK halálra valami szabályozást kifogunk dolgozni. Senkinek nem célja hogy a halál miatt valaki ne játszhasson!

Azt nem értem miért nem játszol fél évig ha valami ok miatt meghal egy karaktered.. te dolgod nem szolok bele, csak eféle dologról még nem hallottam...

Ezeket azért modntam el az elején hogy senkit ne érjen meglepetés... lehet kicsét keményen hangzott...

A csaapt összeálitáshoz gratulálok elégggé eszeent bandának tünik :) :) :)

Az efféle társaságokat szeretem a legjobban! Remélem a kocsamai verekedés magas fokán áltok :)

Dreemer
Avatar
Dreemer
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 514
Csatlakozott: 2008.03.14. 20:50
Tartózkodási hely: Antissz
Vissza a tetejére

Re: VI. Csapat

HozzászólásSzerző: Togar » 2008.09.10. 7:46

Alapvetően a Tooma pap semmivel nem tápabb mint egy kardművész vagy harcművész mert ugye ezen a szinten már nekik is mágikus a fegyverük.Másrészről viszont a múltkor is az én karim volt a leggyegébb mert ha nem raksz be olyan ellenfeleket amik csak mágikus fegyverrel sebezhetőek akkor tökmindegy az-e vagy sem legalábbis szerintem.

Én az njkimat általában kidolgozo a szabályok szerint és csak úgy tápolom ahogy a szabályok engedik, mert ha csinálok pl a harcművész varázslót akkor az elég rosszul jön le hogy a jk szabály szerint csinálja a karit én meg azt csinálok amit akarok. A km-ekre is vonatkoznak a szabályok. Vagy ha ezt mondom egy szabályt nem használunk akkor a jk-nak sem kell figyelembe vennie.

Ha visszanézed az előző csapatunk topikját két mágikus tárgyat találsz egy darab szent szimbólum és egy darab varázsló bot.Nekem most is megmaradt az összes pénzem a felszerelés levonása után.De ha mondjuk csinálok egy bárdot akkor annak meg a lantja mágikus meg csinál hatalom amulettet és kész, Még pár gyógyitalom lesz és ennyi a varázstárgyaim listája.

Másrészről ez elsősorban találkozó másodsorban verseny itt a cél a szórakozás a másodlagos a verseny.Bár az nekem egy emlék hogy az elsőt megnyertük de a díjról mindig a sok röhögés jut eszembe és az hogy jól éreztem magam.Ha megölsz egy jk-t az egész odavész.Mert akárki akármit mod egy ideig elbveszi az ember kedvét a játéktól.

Ha meghal a jkm nem játszom főleg azért mert általában narravistot játszom és ott nem divat a jk halál. Ha valaki hozzászokott hogy meghal a jkja annak nincs gondja vele aki viszont nem annak meg lesz.

Ezeket én is csak azért írom le hogy tisztázzuk a dolgokat részemről jobb most mintha ott lesz meglepetés :D
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: VI. Csapat

HozzászólásSzerző: Dreemer » 2008.09.10. 10:09

Togar:

Hmm a mágikus tárgyakkal nem szándékozom kötözködni amíg a szabályokba nem ütköznek... Másrészt szabályt nem fog sérteni olyan tárgya mi a karakter létezéséhez kell... lehet előzőekben nem voltam elég tárgyilagos...

Valóban az NJK-ra is vonatkoznak a világ szabályai... ezért mondtam úgy hogy a JK sok mindent megtehetnek akri generáláskor akkor az NJK is :) Ekképp fennmarad az egyensúly :) :)

JK halál: Mint bemutatkozáskor írtam, lehet nem elég egyértelműen nem egy vérengző JK gyilkos KM vagyok... Ezek szerint nem voltam elég világos... sebaj. Másrészt jelenelg sem az a cél hogy a találkozón a JK kat halomra öljék a KM ek :)

csupán arra akartam utalni hogy a karakter halálára az esély mindig megvan... ezt nevezem balesetnek.

Nem ismerem a "narravistot"... Mellesleg a Magusban csak annyira gyakori a JK halál amennyire úgy játsszák... egyesek szerint az a jó ha érzik a halál szelét... mert ugy érdekesebb.. mások ezt nem tartják fontosnak, mindenki másképp játssza.

Dreemer
Avatar
Dreemer
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 514
Csatlakozott: 2008.03.14. 20:50
Tartózkodási hely: Antissz
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
140 hozzászólás • Oldal: 3 / 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10

Vissza: Csapatszervezés

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség