• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

A múlt... Ez történt Velünk...

Moderátor: Admin

Téma lezárva
1126 hozzászólás • Oldal: 34 / 76 • 1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 76

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.06.11. 18:49

KM: [Dreemer],A tábor térképe-és harci helyzet
Helyszín: A puszta - Nirmajéhez közel-Gallain tábora
Időpont: 3692. 01. 13. Péntek-Szombat valamikor este
Résztvevők:Leisan de La'erten(Lorin O Krell),Revo (Pelso),Tala Mörök(Godorak)


*2.kör*

Revo(Pelso)

*Könnyedén az árnyakba olvadsz, nyílvessződdel eltalálod a fekete ruhás alakot jobb lábán. Áldozatod nem üvölt fel, csak térdre rogyik egy pillanatra. Aztán feláll kezében apró tör villan amit Mörök felé hajit.(Té:180 seb: 5)*

*3.kör*

Revo(Pelso)
*Látod hogy Mörökbe belefúródik a tör, a kérdés csak milyen mélyen... A megsebzett ellenség felé megiramodik Arel papja, Arfadot kiáltva! Egyetlen elsöprő erejű támadással lesöpri a harc térről..*

Leisan de La'erten(Lorin O Krell)

*Rohamoddal félresöpröd ellenfeledet, előtte amaz még Mörökbe hajit egy tört, de többre nem marad ideje... Mégsem pihenhetsz meg végleg zajokat zörejeket hallasz, a táboron kívülről, valakik sietve vágnak át a bozótoson.*

Tala Mörök(Godorak)
Sietve átkutatód a halott ellenségeteket, találsz nála két tört. Használni már nincs időd öket...éles fájdalom hasit bal oldaladba.
//Pelsonál leirt találatot szenveded el.//

Mindenki

*A áborban kezdenek rendezögni a dolgok, a lovagok formációba rendeződnek, Marafisszal az élen elindulnak felétek az elfek. Vezafilész pár szavával nappali világosságot teremt a táborban és a körül mintegy 20-30 méteres sugarú részen.*

*A tábor felétek eső részén túl a fényben egy csapat sötét ruhás alakot láttok mozgolódni, fegyvereiket nem tudjátok kivenni. A fény felragyogása után nemsokkal nyílvesszők száguldanak át az égen, az efek nyilaznak... a támadok sorai megtizedelődnek, páran visszalőnek közülük. Majd elkezdenek hátrálni. Ijászaik fedezik a visszavonulásukat. Mit tesztek?*
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.06.11. 18:59

KM: [Dreemer], Egyezkedés-új személy feltünése
Helyszín: NAGY KASZÁS fogadóban-Konyha
Időpont: 3692. 01. 14. Szombat túl korai reggeli órák :?:
Résztvevők:Vipera (con Claudius), Leon con Maratinho (Saggaras Zenir),Dreego con'IGarno (Rayamancor)


*A konyhába egy Rózsaszín ruhába öltözött, barna rövid göndör hajú nő tipeg be. Kellemes parfül illatot árasztva, kerekded arca, és meglehetősen formás mellei vannak, melyekből a ruha meglehetősen sokat elfed, jótékonyan... Egymaga fényt hoz ebbe a szürke hodályba meseszép szépségével (Szépség: 14) A nő mögött feltűnik jégcsap(Reyna), aki rögvest be is mutatja az ismeretlent: *

(Pyar)
-Engedjétek meg hogy bemutassam Hóvirágot, az én kedves barát nőmet. *int a szépség felé* Szeretném ha elkísérne titeket a Követségre... van egy kis dolga ott...
-viperára fölösleges várnotok, amilyen pipogya holnap estig sem mossa ki a füléből a koszt...

*Az épület mélye felöl sietős lábak dobogását haljátok, kis idő múlva feltárul az ajtó és három csodaszép, háló ruhába öltözött lány lép be. Leon rögvest felismeri őket... ezekkel a nőkkel együtt ébred föl... A nők asztal mellet helyet foglalnak közben Ervül elkezdenek csivitelni...*

(Pyar)
-Jó reggelt! *Mondják mikor belépnek*
(Erv)
-Micsoda éjszaka volt...
-Ne is mond... rég volt ilyen jó...
-Hangosan horkoltál Catrin...
-Nézzétek itt van Hóvirág!
*Minden nő Hóvirágra tekint.*
-Gyere csücseny le közénk *szól Catrinnak szol. közben helyet szorítanak maguk közt, az egyik szélen lévő nő aki "véletlenül" Leonhoz közel sodródott odasúgja neki a következőket:*

-Ma este várlak a szobámba éjközépp előtt, megismered majd egy piros sál lessz a kilincsre kötve...

//Raymacor, Seggar karaktere kérdeztet tőled valamit. nyugodtan válaszolj rá. mellesleg ezek szerint egy órát vártatok mert a nő ennyi idő múlva tűnik föl...//

//Sajnálom hogy mostanában csak ijen lassan tudok reagolni és keveset, a melóhelyemen bekeményítettek...//
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Mesemondó 2008.06.12. 10:52-kor.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Ruyan » 2008.06.11. 19:38

Erior

Ha nem lenne ekkora a zűrzavar még meg is sajnálnám a nőt, de így... nincs időm.
<<A nagy kavarodásban fel sem tűnt ez az öregember senkinek? A menekültekkel jött? Lehet... Mostmár mindegy. Mágiát használt, akkor ez a nomádok sámánja lehet, már amennyire a szokásaikat ismerem. Még szerencse, hogy nem egy erős ember támadt rám. De nem kéne megölni a nőt, ahogy láttam nem a maga ura, nem saját akaratából támadt rám>>

A támadásra előrántom a tőrömet. A nőt igyekszem nem megölni, hanem lefegyverezni
Bredon Shovilan-Vérszín Hold alatt
Thun, a vadász-Haláltusa
Avatar
Ruyan
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 459
Csatlakozott: 2008.04.24. 17:31
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Ruyan » 2008.06.11. 21:04

Erior

a TÉ-m: 27, a lefegyverzés szintje miatt -15 TÉ
összesen a dobással: 1k100+12 = 14(+12) [26]

//bocs, hogy különbe írtam, de a többivel együtt valamiért nem akarta kidobni az értéket :? :shock: //
Bredon Shovilan-Vérszín Hold alatt
Thun, a vadász-Haláltusa
Avatar
Ruyan
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 459
Csatlakozott: 2008.04.24. 17:31
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.06.11. 22:01

KM: [Dreemer],Az utolsó nap pihenő-Csata
Helyszín: Kereskedelmi út Nirmajébe-fél napnyi távolságra
Időpont: 3692. 01. 12.Csütörtök dél
Résztvevők: Erior y'Woren(Ruyan)


*A nő meglepetés erejével lesújt rád, szúrása pokoli kínokba taszít, bal válladon a kulcs csont alatt ér vágása, a penge lejjebb csúszik az izmokat felkaristolja. Kénytelen vagy hátrálni pár lépést, míg össze szeded magadat, ellentámadásod talán a friss sebnek köszönhetően igen gyengére sikeredik... Kisérleted a nő lefegyverzésére kudarcot vall. Barátod és utazó társad hosszúkarajával siet segítségedre. Fokozatosan közéd és a nő közé furakodik. Érezhetően nem kíméletes a nővel, csapásait nem fogja vissza.. A nőn kisvártatva pár friss vágás jelenik meg...*

*Ahogy körbe tekintesz, látod amint az öreg egy vérből font szörnyeteggé változik! Bőre cafatokban pereg le testéröl, termete megnövekszik majd másfél méter magasra. Kezeiben átlátszó leginkább üvegre emlékeztető fegyvereket forgat. A katonák immár körbefogták, és nyilakkal is lövik ennek ellenére bámulatos erővel ellenáll.*

//az öreg a menekültekkel jött, nem írtad hogy figyelsz rájuk ezért nem részleteztem öket alaposabban...hisz nem érdeklődtél utánuk//

//nem gond, ez a kokckadobo különleges védelme...//
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Lorin O Krell » 2008.06.12. 7:57

Leisan de La'erten

- Jól vagy?-kérdezi Töröktől - most semmit nem tehetek érted... tarts ki barátom!
Miután sikerült megakadályozni az eddigiek bejutását a táborba azonnal a bozóosba veti magát és halkan kiszámítottan lépkedve, közben tünde-látással nézelődve újjab támadót keres. Csak akkor támad ha megbizonyosodik arról hogy az alaknak ellenséges szándékai vannak. (pl Kard a kézben)
Ryell wes Nortendal-Sherali kalandok
Ryndavor Con Wierra Artenol - Abaszisz
Lorin O Krell (A lövész)- Pyarron
Valdin Cirn Lyenth-Calerin - Erion-Örömnegyed
Avatar
Lorin O Krell
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1259
Csatlakozott: 2007.07.17. 10:28
Tartózkodási hely: Erigow/ Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.06.12. 11:14

KM: [Dreemer],A tábor térképe-és harci helyzet-Az üldözés
Helyszín: A puszta - Nirmajéhez közel-Gallain tábora
Időpont: 3692. 01. 13. Péntek-Szombat valamikor este
Résztvevők:Leisan de La'erten(Lorin O Krell),Mint nézők:Revo (Pelso),Tala Mörök(Godorak)


//Lorin a 3. körben kezdtek el menekülni ellenségeitek.Ebben a körben nyilaznak az elfek, ahogy ebben a körben lesz hatalmas fényesség ezért nem működik különleges látás módod... a fénykörön belül...//

*3.kör vége, 4.kör eleje*
*Arel fölkentje üldözőbe veszi támadóitokat, Marafisz és csapta is követi. A Lovagok lovakra kapnak, szőrén ülik meg a lovat. Sebtében igyekeznek a menekülök útját elvágni. A menekülő támadók soraiból páran ijal lövik az üldözőket.*

//Ha nem ezt akarod csinálni akkor ird meg pls...//
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Pelso » 2008.06.12. 12:18

Revo

*A második lövéshez helyezzem, a vájatba a veszőt mikor látom ellenfelem felpattanni a porból. Szemem elkerekedik, álam le esik a döbbenettől. Üveges tekintettel szemlélem, ahogy Arel bolondja magát korg barbárnak képzelve elsöpri iménti áldozatom.
<… Tharr ragadná magához setét véred… Miként vagy képes alig tíz lábról leadott láblövés után még úgy mozogni minta, ha mi sem történt volna…>
*Álmélkodásomból ocsúdva másik célpont után nézek. Támadásomat viszont megzavarta a hirtelen megjelenő fény. Szemem lehunyom és a halálosnak szánt lövést nem indítom útjára. –A vakító fényben amúgy sem találnám el a kiszemeltemet. – Leeresztem a számszeríjat.
<… Legyenek rémálmaid, amiért fényre volt szükséged az egyenlő küzdelem kivívására…>
*Három szívdobbanásnyira fény megjelenése után szemem már hozzá szokott a hírtelen beálló fényességhez. A menekülő ellenség láttán lemondóan legyintek. Nem törődök velük innentől fogva. A veszőt kiveszem a vájatból és a számszeríjat elsütöm a föld felé. Rohamozó társaim láttán megcsóválom a fejem. Fel álok a sátor mellől és odamegyek az egyetlen áldozatomhoz.
<…Csak nehogy csapdába sétáljanak… NO… Lásuk mégis miféle szerzet vagy, hogy meg se kottyan neked egy vastag acélhegy a lábadban?...>
*Alaposan megvizsgálom a sebeit. Valamint keresem az árulkodó jeleket, amik elárulhatják hovatartozását. Különösen faji származását.
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára Pelso 2008.06.13. 8:37-kor.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Rayamancor » 2008.06.12. 14:59

Rayamancor (Dreego con I'Garno)

És úgy néz ki megint nem sikerül elindulni ugyanis a hirtelen felbukkanó nőcskék csak jönnek csak jönnek...Nincs mit tenni meredten bambán nézek magam elé nincs kedvem a nőkhöz most nagyon nincs...sőt kifejezetten idegesítenek..a csivitelésük meg ahogy rázzák magukat.
Egyre mohóbban iszom a söröm és pöffögtetem pipám és esküszöm ha valamelyik ide mer jönni állon rugom......
Semmi hangulatom hozzájuk .....
És még Leont is föltartják,egyre idegesebb vagyok és már alig várom hogy az az átkozott Vipera megfürödjön és végre elhúzhassunk innen de addig is várok,pedig nincs sok vesztegetni való időnk.



//off Válaszoltam Saggrasnak csak nem szavakkal hanem eggy eggyetértő kézmozdulattal//
Hogy mi lessz holnap?....eggy nappal közelebb a halál.....
Ősi Dzsad tanítás: "Ne álj le idiótákkal vitatkozni mert lesülyedsz a szintjükre és ők le fognak győzni a rutinjukkal"
Avatar
Rayamancor
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 114
Csatlakozott: 2007.11.09. 11:10
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Ruyan » 2008.06.12. 17:18

Erior

A találatára felkiáltok
<<Nem vagyok én ehhez hozzászokva, ráadásul úgy látszik ez a törékenynek látszó teremtés erősebb, mint gondoltam. Remélem a többiek tudnak segíteni>>

Egyenlőre a nővel foglalkozok. Előre török én is, de ezúttal nem akarom fegyverét kiütni a kezéből. Felébredt a túlélőösztönöm, már nem kímélem én se.

//Nem azért írtam mert meg akartam nézni a menekülteket. Csak azon csodálkoztam, hogy senkinek sem tűnt fel, ahogyan nekem sem szúrt szemet//

// TÉ: 27 támadóm a dobással: 1k100+27 = 98(+27) [125] //
Bredon Shovilan-Vérszín Hold alatt
Thun, a vadász-Haláltusa
Avatar
Ruyan
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 459
Csatlakozott: 2008.04.24. 17:31
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: con Claudius » 2008.06.12. 20:03

Hóvirág

-Jóreggelt Uraim. Ha jól tudom ugyanott van dolgunk, ha alkalmas indulhatunk is a követségre.
Az a fura kinézetű Vipera nevű "Úúúúr" üzeni h ne várják meg, különben is éhes és a *** tele a zombikkal úgyhogy úszik egy nagyot a kádban. Próbáltam szó szerint idézni. Véletlenül benyitottam hozzá bár az arcátlan még örült is neki.
Si vis Pacem, para Bellum
Avatar
con Claudius
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 182
Csatlakozott: 2008.03.09. 12:17
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Gorodak » 2008.06.12. 22:36

Tala Mörök

// Gondolom az 5sp az ép. //
* Felszisszenek a fájdalomtól, s ki ejtem a ball kezemből tört és a jobból is majdnem. Térdre esek és jobb kezemmel szorosra fogom a tört. Inkább reflex és az utcai törvények miatt, mint állóképességem miatt. Majd ránézek a tőrre, ami az oldalamban van. *
< Ez fájt. Nem is kicsit. Na, itt van ez az ember már úgy is halott, de a vére még tápláló. Majd ha Lesian elmegy, akkor majd iszom egy kicsit és begyógyítom. >
* Felkészülök, hogy majd kihúzzam a tört. Arra is felkészülök, hogy eldobjam tőrömet, ha segíteni kell Lesiannak. Majd mikor látom, hogy felnyársalta a srácot meg nyugszom, és leeresztem a fegyverem. Majd mikor szol, hogy mindjárt jön, csak tartsak ki, kicsit meg nyugszom. Látom távon, aminek örülök. *
- Rendben, menj csak. Meg leszek. –
*Enyhe mosollyal az arcomon. Miután elment körbe nézek, van e valaki a közelben. Alaposan körbe nézek. *
// Nekem is nagyon jó a látásom, mint tudjuk //
" A pokolhoz vezető út jó szándékkal van ki kövezve...
Miért?
Hiány van rossz szándékban? "
Avatar
Gorodak
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 720
Csatlakozott: 2008.02.05. 16:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.06.13. 7:09

KM: [Dreemer],A tábor - harc-Hullarablás :?:
Helyszín: A puszta - Nirmajéhez közel-Gallain tábora
Időpont: 3692. 01. 13. Péntek-Szombat valamikor este
Résztvevők:Revo (Pelso)


*Alapos kutakodásod eredménye képen a következőket találod:
-1 rövid kard
-4 dobotőr
-8 adag méreg-fegyver
-Tetoválások a testen, neked nem mondanak semmit
-Pénz: 4 ezüst
*

//A kutatás utáni eseményeket majd a mindenkinek szóló részben megírom//
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.06.13. 7:39

KM: [Dreemer], Egyezkedés-új személy feltűnése-indulás
Helyszín: NAGY KASZÁS fogadóban-Konyha
Időpont: 3692. 01. 14. Szombat túl korai reggeli órák :?:
Résztvevők:Vipera (con Claudius), Leon con Maratinho (Saggaras Zenir),Dreego con'IGarno (Rayamancor)


*Rayna(Jégcsap) ismét megszólal:*

-Valóban ideje indulni! Erre tessék, lányok ti pedig maradjatok veszteg, vagy szólók Frankinek!

*Halotti csend uralkodik el a lányok közt.Franki emlegetése megtette a hatását. Rayna feláll és mutatja a kivezető utat a hátsó kijárat felé. Ez a fürdő folyosóját jelenti. A kijáraton utatokra bocsát titeket.*

//Az utcán, ha kiértek//

*Vezetőtök, határozott lépésekkel elindul a lüktető eleven városban. Az utcák tele vannak emberekel, fiatalok vének vegyesen, mindenki oldalán fegyver log. Utatok folyamán rengeteg 6 fős katonai járőr csapatot láttok. A kis sikátorokból egy fő útra tértek ki, azon haladtok tovább a város szíve felé. A főtéren megpillantjátok a nagykövetséget: A falak 3-5 méter magasak, a falak mögött magas fák égféle nyúló koronáit pillantjátok meg. A követség két szárnyú kapuja zárva van. A kapuzat már önmagában is lenyűgöző faragványokat tartalmaz. Állatok és tájak rajzait. Az ajtón kopogtatót láttok.*

//amennyiben bekopogtok//


*Az ajtó feltárul előttetek, egy hatalmas liget bejáratában álltok. A falakat borostyánok és más futónövények színesítik. Semmi nem utal arra hogy egy város közepén vagytok! A liget közepén egy kisebb tó vize csillog, a tóba benyúló félszigeten található egy fa ház. Ezen kívül mindenütt fák vannak. Ansin nyitott nektek ajtót, most is abban az elbűvölő zöld ruhájában feszeng... egy intéssel beinvitál titeket, mögöttetek bezárja az ajtót, egy hatalmas fa retesszel. Aztán a házhoz vezet titeket.*

//Ha követitek//

*A házba benyit, és betessékel titeket. Bent egy asztal mögött idős elf terpeszkedik, vaskos iratkötegekbe temetkezve. Az asztal előtt székek vannak. Kedvesen megszólal:*

(Elf,Pyar)
-Legyetek üdvözölve a Kis Szirenári Nagykövetségen!

(Elf)
-Ansin, ök lennének azok akik a bosszú beteljesítésén munkálkodnak?
(Ansin,elf)
-igen ök, kivéve a bányászt.

(a követségi ember,Pyar,elf)
-Szólítsatok Deronilnak, távoli rokonaim.
-Az átkozott nemesek szerencsénkre Nirmajéban lapulnak még mindig. A Palota negyedben... Ahova belépni nem lehetséges most bárkinek. Sok a fontos vendég, ezért. További probléma hogy Ereni kék köpenyesekből toborzott testőrség védelemzi öket is. Mindez nem lenne elég, az ifjak elf gyűlölök. Ezért a mi feltűnésünk nem lenne szerencsés, egyből a figyelem középpontjába kerülnénk. Ha van valami ötletek amivel szerintetek célt érhetnénk mondjátok el kérlek. Tudom hogy nem tudódtok szinte semmit a helyi dolgokról, ezért nyugodtan kérdezzetek...

//Ha az események bármely pontját másképp formálnátok szívetek szerint tegyétek meg!//
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.06.13. 7:46

KM: [Dreemer],Az utolsó nap pihenő-Csata-Csata vége
Helyszín: Kereskedelmi út Nirmajébe-fél napnyi távolságra
Időpont: 3692. 01. 12.Csütörtök dél
Résztvevők: Erior y'Woren(Ruyan)


*A pillanatnyi pihenő után mindent elseprő erejű támadásba kezdesz. A nő meghátrálni kényszerül, kivált hogy két férfi rontott rá. Lenyűgöző cselt alkalmazol törtöddel, hibátlanul rést találsz a védelmén, és gyomron szúród a nőt. Áldozatod felkiált, és összeroskad.*

*Ahogy körbepillantasz önkéntelenül, megpillantod iménti beszélgető társadat, kezében egy fűcsomóval vészesen közel lépdel a vér szörnyeteghez. Majd a következőket zengi nagy hangon:*

-Krad, légy irgalmas a világ ezen teremtményéhez, mutass kegyelmet adj gyógyirt sebeire! Agy neki békét a halálban!

*Szavai hatására a főcsomó kezei közt felizzik fehéren, ezernyi apró szilánkra hullik, a szilánkok örvényként tombolva körbelengik a szörnyeteget. A szörny kínjában felüvölt, miközben az apró fényszilánkok testébe vágódnak, azon ezernyi sebet ejtenek.Pár szívdobbanásnyi idő múltán a lény ismét az öregember alakjában a földre rogy, testén számos sebbel.
A szörny halálával egy időben az összes menekült földre rogy. Nagy tudású beszélgető társad a katonákra órdit:*
(Pyar,Erv)
-Megállni! Ők ártatlanok az átkozott démonimádó a sötét mágiájával magához bilincselte akaratukat! Ne öljétek meg öket, ök ártatlanok!
-A sebesülteket összegyűjteni! Imádkoztatok kardhoz hogy elég erőt adjon a meg gyógyításukhoz!

*A karavánosok és katonák engedelmeskednek szavainak, a sebesülteket a szekértábor közepére gyűjtik. Az öreg Krad nevében elkezd gyógyítani, sorra forrasztja össze a sebesülteket.*

//Ezek után a következőket teszik://

*A lovagok visszatérnek, a nomádokkal, ök igazi nomádok csak éppen Nirmaje szolgálatában! A nő túlélte sérüléseit hála az öreg krad hitű mágiájának. Ellenben gyermekeét a harcban valaki megölte. Azt hosszan siratja. A holtakat Nirmajébe szálltja a karaván, ott majd Darton gondjaira bízzák azokat.
Nirmajéba délután 5-6 között érkeztek meg. Az út folyamán esemény nem történik.*

//Ha valakivel beszélni szeretnél nyugodtan tedd meg, vagy ha valami érdekel írd meg azt és részletesebben leírom.//
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Mesemondó 2008.06.13. 8:13-kor.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
1126 hozzászólás • Oldal: 34 / 76 • 1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 76

Vissza: Régi Kalandok...

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség