• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

III. Csapat

Moderátor: Admin

Téma lezárva
141 hozzászólás • Oldal: 8 / 10 • 1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Altemor an Sibassin » 2009.10.08. 18:29

Pelso írta:Altemor eredetileg én is így határoztam meg a mannapont menyiségét.
Viszont kérted, hogy részletezem. Így hát részleteztem.

Syris
Csak most vetem észre. Nem írtál a karakterednek nevet.
A figurádat is Syrisnek hívják vagy más néven lehet majd szólítani?


Pelso!
A részletezés alatt azt értettem, hog leírod a számítás módját, ahogy létrehoztad a rúnamágikus tárgyak megalkotása szerint ;)
Feltöltődés gyakorisága? Aktiválás módja? Egyszerre vagy külön-külön aktiválódnak a hatások?
Tisztelettel: Altemor an Sibassin, Artemor an Sibassin fia, Vinidius Artemora egyenes ági leszármazottja, az Emlékezés Tornyának főmagisztere, egyben a dorani Nagytanács elnöke

<<DORAN>>
Avatar
Altemor an Sibassin
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 232
Csatlakozott: 2008.08.19. 17:37
Tartózkodási hely: Doran, az Emlékezés Tornya
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Pelso » 2009.10.09. 7:31

Ezeket már le írtam.
Lásd hatodik oldal első hozzá szólás 2009.09.15. 11:59 A Reag legvégén.

Pelso írta:Rész karperec. (Ennek belsejében tartom a botom.)
Légiesség és láthatatlanság karperece.

A karperec mintázatát a rúnák és hagyományos erv díszítő minták adják.
Utóbbi a rúnákról igyekszik elvonni a figyelmet.
13MP Mágikus aura varázsjel
10MP Gondolati úton aktiválható
24MP Folyamatosan töltődő
40MP Légiesség
20MP Láthatatlanság
Össz.:107

A 150 manna pontos keretem maradék 43 MP-ját később teszem közzé


Ezzen már csak azt lehetne részletezni, hogy a rúnákba zárt energia hány kilónyi anyagot képes a hatása alá gyűrni.

A hatások aktiválásának sorrendjét bevallom tényleg nem írtam le mivel ezzel kapcsolatban nincs egyértelmű álláspontom.Valamint eddig fel sem merült bennem, hogy le kéne ide írnom.
Ennek az lehetett az oka, hogy erre külön nem térnek ki még a rúnamágia fejezetben sem. Meglátásom szerint ez a játékosokon és leginkább a KM-en múlik mit enged.
Két lehetőség van.
Egy megengeded nekem, hogy akár külön külön is aktiváljam a hatásokat.
Kettő csak és kizárólag a hatások egyszerre jelentkezhetnek.
Három. Három az nincs de jó érzés volt ide írni. :)

UI:A varázstárgyban a mannapont menyiségnél figyelembe vettem a várhatóan nálam lévő felszerelés súlyát és anyagának össze tételét.
Pl:Ruházat, varázsbot, pecsétgyűrű.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Syris » 2009.10.09. 22:13

Pelso

Természetesen ás lesz a karim neve, de mivel még magam sem tudom, nem írtam le. Valamikor a karim is be kéne fejezni, de annyira nincs időm. :roll:
Syris-Erion
Ayana-Vidéki történet
Avatar
Syris
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 279
Csatlakozott: 2008.09.05. 21:15
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Vyan Lefydd » 2009.10.10. 10:39

Üdv!

Valaki megtudná írni, hogy a varázstárgyat milyen táblázat szerint lehet megalkotni, mert a könyvben (röhejes és gyalázatos módon) nem találom... :? :(

Köszönöm
Kezd azzal, ami fontos, azután ami lehetséges, majd hirtelen azon kapod magad, hogy azt teszed, ami lehetetlen.
Avatar
Vyan Lefydd
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 445
Csatlakozott: 2008.01.29. 19:06
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Dierol » 2009.10.10. 13:51

Férjen bele a 150mp. költségbe. A többit a 376. oldal alján találod.
Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárva

"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye."
Avatar
Dierol
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2009.02.13. 17:57
Tartózkodási hely: Budapest
ZK Karakter: Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
ZK Karakter: Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárt
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Vyan Lefydd » 2009.10.10. 16:54

ÁÁÁÁÁ ÁÁÁÁÁ ÁÁÁÁÁ köszönöm szépen
Kezd azzal, ami fontos, azután ami lehetséges, majd hirtelen azon kapod magad, hogy azt teszed, ami lehetetlen.
Avatar
Vyan Lefydd
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 445
Csatlakozott: 2008.01.29. 19:06
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Altemor an Sibassin » 2009.10.10. 19:13

@ Pelso: Ez igy azt jelenti hogy egyszerre aktiválódik a két hatás, gondolati úton. 2 MAV-lel, és két feltöltési költséggel lesz külön-külön aktiválható a tárgyad. Ami még 13+24=37 Mana... ;)

@ Vyan: A tárgyad bármi lehet a kalanmestereknél sereplő varázstryak közül, de önállóan is alkothatsz a Mozaikmágia Rúnamágiánál részletezett módszerei szerint.
Tisztelettel: Altemor an Sibassin, Artemor an Sibassin fia, Vinidius Artemora egyenes ági leszármazottja, az Emlékezés Tornyának főmagisztere, egyben a dorani Nagytanács elnöke

<<DORAN>>
Avatar
Altemor an Sibassin
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 232
Csatlakozott: 2008.08.19. 17:37
Tartózkodási hely: Doran, az Emlékezés Tornya
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Vyan Lefydd » 2009.10.10. 20:19

Üdv!

Nos, jelentem elkészült a karakter. JUppé :D !
Kezd azzal, ami fontos, azután ami lehetséges, majd hirtelen azon kapod magad, hogy azt teszed, ami lehetetlen.
Avatar
Vyan Lefydd
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 445
Csatlakozott: 2008.01.29. 19:06
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Syris » 2009.10.12. 19:41

Lassan, de biztosan én is haladok. Már egy 7. tsz-ű varim van. :) Holnap matek tz lesz, mostmár tanulok arra. Szurkoljatok.
Syris-Erion
Ayana-Vidéki történet
Avatar
Syris
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 279
Csatlakozott: 2008.09.05. 21:15
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Dierol » 2009.10.12. 20:18

A repülő szőnyeg adatai:
Mágikus Aura varázsjel: 13MP
Napi 1x használat: 69MP
max. 5 órás repülési időtartam: 45MP
115 font terhelhetőség: 23E=23MP
Varázsszóra aktiválódik: +0MP
---------------------------------
Totális költség: 150MP

Felszerelés:
Név:------------------darab-------ár(réz):
Handzsár (míves)--------2---------12000
Kapca-------------------5 pár---------5
Bokacsizma--------------1 pár--------80
Cipő--------------------1 pár-------100
Gatya-------------------5------------15
Nadrág (selyem)---------2-----------100
Selyeming---------------5----------1000
Mellény-----------------1------------30
Selyemköpeny+csuklya----1----------2008
Kaftán------------------1-----------500
Köntös (selyem)---------1-----------600
Öv (selyem)-------------2------------40
üvegszem (rubinvörös)---2----------1000
Fenőkő------------------1-------------1
Nagy hátizsák-----------1-----------120
Kulacs------------------2-------------8
Fáklya------------------1-------------1
Tűzszerszám-------------1------------10
Predoci Óbor 3 fürtös---1 kulacsnyi-100
Takaró------------------2-----------160
Fémtükör----------------1------------10
szappan+beretva---------1------------10
sajt--------------------1 font--------2
illatszerek--------------1 üvegcse---1000

összesen:-------------------------17900 réz

100 arany bankban pihen
10 arany az ujjain van gyűrű formájában
11 arany és egy ezüst az erszényében pihen

-----------------------------------------------------------
A témazáróhoz egy kalappal. S szurk, szurk, szurk, szurk, szurk, szurk, szurk, szurk, szurk, szurk, szurk... :wink:
-------------------
Nagyon nem ide illik, de valaki nem tudja, hogy az eredetvizsgához a csekket honnan lehet beszerezni?
Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárva

"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye."
Avatar
Dierol
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2009.02.13. 17:57
Tartózkodási hely: Budapest
ZK Karakter: Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
ZK Karakter: Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárt
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Syris » 2009.10.13. 20:10

Köszönöm, remélem jó lesz, de egy négyes szerintem megvan.
Varázstárgyra van valami ötletetek, ami a csapatot segítené? Hogy ne csak önző célokra használhassam. :)
Még gondolkozom én is, hátha eszembejut valami, de addig is szívesen látnék pár hasznos ötletet.


Még valami:
Már a találkozóra ugorva. Azontúl, hogy ki lesz írva a csapatszám, hogy fogunk egymásra találni? Én csak Vyant ismerem. És ha ő késik, akkor talán lesz némi gondom, bár max kérdezősködök egy sort. Másik ehhez vágó kérdés, ki kit ismer, mármint élőben?
Syris-Erion
Ayana-Vidéki történet
Avatar
Syris
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 279
Csatlakozott: 2008.09.05. 21:15
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Altemor an Sibassin » 2009.10.14. 9:09

Syris írta:Köszönöm, remélem jó lesz, de egy négyes szerintem megvan.
Varázstárgyra van valami ötletetek, ami a csapatot segítené? Hogy ne csak önző célokra használhassam. :)
Még gondolkozom én is, hátha eszembejut valami, de addig is szívesen látnék pár hasznos ötletet.


Még valami:
Már a találkozóra ugorva. Azontúl, hogy ki lesz írva a csapatszám, hogy fogunk egymásra találni? Én csak Vyant ismerem. És ha ő késik, akkor talán lesz némi gondom, bár max kérdezősködök egy sort. Másik ehhez vágó kérdés, ki kit ismer, mármint élőben?

Majd kiteszek egy szép nagy táblát az asztalunkra, hogy Altemor, 3-as csapat! :D
Tisztelettel: Altemor an Sibassin, Artemor an Sibassin fia, Vinidius Artemora egyenes ági leszármazottja, az Emlékezés Tornyának főmagisztere, egyben a dorani Nagytanács elnöke

<<DORAN>>
Avatar
Altemor an Sibassin
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 232
Csatlakozott: 2008.08.19. 17:37
Tartózkodási hely: Doran, az Emlékezés Tornya
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Vyan Lefydd » 2009.10.14. 11:19

A Vyan elég messziről jön de nem fog késni, ha Sogron is úgy akarja.

Én Pelsot is ismerem, a többieket nem de nekem lesz név jegykártyám, javaslom mindenki készítsen egyet magának és ezzel megoldódik a probléma.
Kezd azzal, ami fontos, azután ami lehetséges, majd hirtelen azon kapod magad, hogy azt teszed, ami lehetetlen.
Avatar
Vyan Lefydd
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 445
Csatlakozott: 2008.01.29. 19:06
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Dierol » 2009.10.14. 12:13

Ebből a csapatból senkit nem ismerek, de a többiből egy-két embert igen. Ha úgy lesz, mint legutóbb, akkor pestről egy vonattal jövünk páran, és a Szolnoki vasútállomásnál várunk be még pár embert.

EDIT: nagyon nem a témához tartozik, de itt a kép Syris, ha érdekel:
http://kepfeltoltes.hu/view/091014/9072514270005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárva

"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye."
Avatar
Dierol
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2009.02.13. 17:57
Tartózkodási hely: Budapest
ZK Karakter: Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
ZK Karakter: Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárt
Vissza a tetejére

Re: III. Csapat

HozzászólásSzerző: Syris » 2009.10.14. 18:51

Vyan, egy fácán beleszólhat Sogron akaratába? :)
Névjegykártyát nem akarok, nem szeretem. De majd ha esetleg nem leszek ott, kiteszek nektek szép nagy betűkkel táblát, hogy Altemor, Dierol, Pelso, Vyan ide. Mestermunka lesz. :D

Dierol, sajna nem tudom megnézni a képet. A gépem nem akarja az igazságot. :(
Syris-Erion
Ayana-Vidéki történet
Avatar
Syris
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 279
Csatlakozott: 2008.09.05. 21:15
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
141 hozzászólás • Oldal: 8 / 10 • 1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10

Vissza: V. OM Találkozó

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség