Persze tudom csak felsoroltuk az ikrek lehetőségeit mert vannak kasztok amik nem illenek össze, Tehát akkor részünkről marad a bárd-bm. Bár azt még mindig nem tudjuk ti mivel is jöttök
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap
Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...
Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Alakíthatnánk éppen zenekart is.. 4 bárd, 10 szinten. Szerintem több, mint ütős...
Amúgy miért kellene gyógyítós kari??? MI hardcore-ban játszunk... Csak azért senki ne legyen pappal, mert kell valaki, aki gyógyítani tud. Legfeljebb szerzünk egy pap njk-t, magunk mellé...
S.
"Bocsáss meg! Eszemet az idő meg nem óvta, Most fekete,fakó, mint könyv, múlt mélyiből."
Szerintem felesleges különben a bárd is tud gyógyítani meg a bm is de ne arról szóljon már a dolog hogy mi kell lehet boldogulni pap nélkül is csak olyan km kell. Elvégre az a cél hogy szórakozzunk, ezért sztem mivel bm van csináld meg a kardművészed és megoldjuk pap nélkül. Ha esetleg meghalunk azért ugyis csak pontlevonás jár, amúgy meg alkalmazzuk a stratégiai visszavonulást azaz max futunk a túlerő elől. Szerintem kissé sablonos lenne a harcos, pap, varázsló és tolvaj című klasszikus felállás elvégre a tolvajra is kb akkora szükség lenne mint papra ennyi erővel, és innentől nincs értelme a többi kasztnak.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap
Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...
Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Más mivel nem vagytok túl gyakran el kéne dönteni ki fizeti be a pénzt, nehogy lemaradjunk Én át tudom utalni ha gondoljátok, el küldöm a bankszámlaszámom pm-ben és befizetitek rá én meg egyben elutalom időben.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap
Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...
Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Mi a IV. OM en úgy csináltuk hogy egyvalaki befizette és OM en odaadtuk neki a pénzt. Szerintem ez lenne a legegyszerűbb, de ha nem jó persze utalgathatunk is összevissza. ---------- A karakterrel még elég hadi viszonyban vagyok mert a kardművész és Arel-pap között nem tudok választani, a következő hosszú hétvégén lesz egy kalandom és a papot NJK ként tesztelem hogy hogy lehet vele szórakozni, hogy tényleg olyan-e mint, amilyennek gondoltam. ---------- Csapatnév, nos egy megnyerő, jóhangzású, ütős, és tökéletes név kitalálása nem olyan egyszerű de az ötleteim sorrendbe na legjobbtól a gyengébbekig: Csirke Harcosok (BRUHAHA MINDENKI RETTEGNI FOG TŐLÜNK ) Viccet félretéve, ahhoz hogy egy értelmes csapatnevet találjunk, kéne ki milyen jellemű. Nem lenne jó ha mondjuk, egy Rend, élet jellemű banda a Halál csuklyások, vagy a Fekete naplemente nevet viselné. Ráadásul mi még elég érdekes jelleműek is leszünk a jó és a rossz átmenete szerűség Élet, káosz|szoák ,telÉ (a szöveg érthetetlen elemeket tartalmaz, megtekintését semmilyen korosztálynak nem ajánlom ugyanis későn írtam és lehet semmi értelme XD)
A fény nagyon, nagyon gyors, de a sötétség már ott van!
Az volt a kérdés ki utaljon és, aki utal hogy kapja meg a pénzt, a válaszokból ítélve én utalok és kp kapom meg
Dwinga ahogy érzed, de ne azért légy pappal mert muszáj, hanem mert szeretnél. Amúgy célszerű az Arel papnál eldönteni melyik irányzatot követed, mert a Tremészet-halál szférás az életben nem fog gyógyítani Ha kell segíteni szólj a papokat kissé ismerem
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap
Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...
Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató