Lenne egy problémám. Szerintem a DICE végeredménye nem szabadna hogy 0 legyen. Minimum 1-nek kellene lennie.
PL: Sebzésnél: 1k6-1-re ha a dobás 1, akkor a -1 miatt a sebzés 0 lenne. Ilyen esetben is 1-nek kellene lennie. vagy Támadó dobás: 1k100-10 - Ha 10, vagy 10 alatti a dobott érték akkor a támadás 0?
Üdv:
Sess
"Bocsáss meg! Eszemet az idő meg nem óvta, Most fekete,fakó, mint könyv, múlt mélyiből."
Miért is? Ha egyet dob és van egy -1es módosítója a fegyó vagy akármi miatt akkor az 0. Ez a ciki, így járt. Egyedül 00-nál van kötelező sebzés.
1k100-10 esestében ha 10 alá dob akkor igen, az 0. De ne felejtsük el, hogy TÉ dobáskor, a teljes alapod meg minden más amit össze kell adni a mínuszokkal.
Ld. másfélkezes kard: Egy kézzel a sebzése 2K6-2, de minimum 1. Így szerepel a HGB-ben.
A KÉ és TÉ esetében viszont ilyen probléma nincs, mert mint Con is fejtegette ott a módosítók a karakter KÉ-jét, TÉ-jét módosítják és nem magát a KÉ, TÉ dobást.