Mivel hozzám jelentkeztél játékra, az én tisztem átnézni és elfogadni az előtörténetet. Érdekes a koncepció, azonban pár hibát véltem benne felfedezni:
- 5 éves gyerek ha az utcára kerül, jó eséllyel – támogatók nélkül – elég gyorsan eltűnik valamely sötét sikátor mélyén, vagy netán rabszolga kereskedők, vagy egyéb – sokkal rosszabb – alakok kezére kerül. Egy 5 éves alkalmatlan az önálló életre, számára a magárahagyatottság egyenlő a halállal. Tehát kérlek, jobban fejtsd ki, hogy a karakter hogyan is élte túl az utcán 5 évesen egyedül. Ez a rész nagyon érdekelne. - Egy ninja klánba csak úgy nem visznek be senkit – oda majdnem hogy születni kell. Pláne, hogy ninják Yneven nem léteznek. Tiadlanban sem. Van egy kaszt, amely hasonlít rá, sőt mondhatni egyelő azzal, és ezek a Sinobik, de ők csak Enoszukén léteznek. Javaslom írd át fejvadász vagy tolvaj klánra, mert a ninja kifejezést a magam részéről sajnos nem tudom elfogadni. Ezen felül részletesebben, azaz pár mondatban fejtsd ki kérlek a klánba kerülés részleteit, mivel ez igen fontos esemény a karakter életében (valamint azt, hogy hány éves volt ekkor? – ez is hiányzik). - Hogyan, azaz milyen módon sajátította el kiemelkedő – mester szinten a lopakodás és a tőrdobás képzettségeket? (Rendkívüli tehetség, netán a képzés főleg erre terjed ki a klán tagjainál, stb…) - A karakternek egyáltalán nincsenek élő rokonai? Anyjának nem volt testvére, vagy unokatestvére stb.? Vagy ha volt is, akkor halála után senki sem foglalkozott a karakterrel? Ezt pár rövid mondatban fejtsd még ki kérlek. - A karakternek semmi hobbija nincs? (ez a pont nincs kitöltve)
- Ha kiderült, hogy mi is a karakter (wier), akkor a klán tagjai úgy szétkapták volna, mint bolond foxi a lábtörlőt. Egy wiert sehol sem tűrnek meg (Kránban talán, hangsúlyozom, talán). A hiedelemmel ellentétben még Gorvikban is üldözik az átkozott lelkeket, a wiereket… Szóval kérlek fejtsd ki vagy azt, hogy miért fogadták el a karakter átkát – a kiválóság itt most kevés!, avagy hogyan sikerült titokban tartania wier létét. - A klán vezérének miért volt elfogadható a karakter „szenvedélye”? Talán Ő is wier volt? Mert épeszű ember, még a legelvetemültebb sem képes a vérivás szenvedélyét tolerálni (kivétel egyes sötét szekták tagjai, akik emberként is ezt művelik – és belőlük jó eséllyel lehet következő életükben wier…) - Mi volt azaz első küldetés, és miért vallott kudarcot? Ezen felül miért csak wier mivolta miatt élte túl? Ezt kérlek egy kicsit, pár mondatban fejtsd ki. - Hogyan menekült el a klántól, milyen körülmények között? Elmenni még elmehet, hisz egyszerűen nem tér oda vissza, azonban, ez még önmagában nem mestervizsga…
- Hogy valaki szeret kést dobálni, önmagában nem jellegzetes szokás. Vagy netán mindenhol ezt műveli? Abban az esetben elég rövid életű lesz. - A nagyképűség elég feltűnő, nem kell kimondottan intelligensnek lennie senkinek, hogy ezt kiszúrja a karakter tartásából, mimikájából, beszédéből. - A karakter kedvenc tevékenysége a kései élezése és mérgezése? Elég érdekes jelleme van a karakternek, finoman mondva egy pszichopata… Semmi más kedvenc dolga nincs az életében? - A karakter legnagyobb félelme a halottak? Ez alatt mit értesz? A karakter egy gyilkos. Nem szépítsük, az. És fél a holtaktól? Ez érdekes… - A harc nem vallás. A karakter nem hisz egy istenben sem? - Ha a mágia használók iránt ugyan úgy érez a karakter, mint a többiek iránt, akkor hogyan érez mások iránt? Gyűlöli? Semleges? (mert kedvelni biztos nem kedveli a többi értelmes lényt – ember, elf, törpe stb. - a fentiek alapján).
Kérlek a fentiek alapján módosítsd az előtörténeted, illetve bővítsd ki, és ha készen vagy, akkor kérlek jelezd felém. Sajnos a jelenlegi formájában nem tudom így elfogadni. Köszönöm a megértésed!
Üdvözlettel: Airun Al Marem
"...a hajnal a szabad ég alatt, a rákövetkezõ a dorani országút egy apró fogadójában találta. Meghalgatta a legfrissebb híreket, megtérített egy hegyi rablót, aki az élmény hatására tíz arannyal támogatta Darton evilági birodalmának ügyét..."
Köszönöm a javításokat! Az előtörténetet elfogadom. (A Játékos PM-ben jelezte a javítást) A bemesélő hozzászólást Alidaxba a holnapi nap folyamán megírom.
Jó játékot!
Üdvözlettel: Airun Al Marem
"...a hajnal a szabad ég alatt, a rákövetkezõ a dorani országút egy apró fogadójában találta. Meghalgatta a legfrissebb híreket, megtérített egy hegyi rablót, aki az élmény hatására tíz arannyal támogatta Darton evilági birodalmának ügyét..."