• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

A fórum regisztrált tagjai cseveghetnek itt egymással.

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
2288 hozzászólás • Oldal: 100 / 153 • 1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 153

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Dreemer » 2008.11.03. 10:55

Sessaryen:
Azonos állás ponton vagyunk úgy gondolom az UTK azon szokását illetően hogy elég tömör. Sok mindent egyszerűsít és össze foglal.

Félre értettél szerintem, a szerete ágazót jelen esetben a következő éppen értelmeztem:

-Sok minden nincsen benne elég alaposan kifejtve. ami miatt szerintem közel használhatatlan. Vagy legalábbis nem játszható egységes keretek közt.

-A Necromancia és Démonologia iskolák, egyes ki nem dolgozott papok egyedi varázslatai. Azok amiket személy szerint bővítenék illetve megalkotnék.

Egyszerűen azért tenném meg a kiegészítéseket, mert ha megnézed most a Démonologus mit tud csinálni? Első szinteken semit csak nézi a démonok leírását, talán talál magának egy démont és köt vele egy szeráfi alkut.. műárha van mersze hozzá. Igaz alkudozás és egyéb részei is kidolgozatlanok, olyan KM re van bízva érzésem van. Holott megemlítik hogy akár Démonoktol lehet varázslatot is tanulni...
Szerintem egy kezdő demonologus karakter érezzen valamennyit abból hogy milyen a démonokkal "játszadozni" ha gonosz jellemű akkor féljenek csak tőle... persze a karakter eg féljen a Démonoktól és 3X gondolja meg bele kezd e varázslásba...
Ezt a necomanciában szerintem egészen jól megcsinálták! Ahhoz a fejezthez nem is tennék sok kiegészítést, mert jó ahogy van :)

Papok esetében leginkább ott látom a gondot hogy egy Dell pap vagy adron apap a régebbi rendszerben sor egyedi szép varázsaltot birtokolt, ezek egy része nem volt valami sok gyakorlati haszonnal bíró. Első sorban Della esetében, és harcra vonatkoztatva. ellenben szerepjáték szempontjából szép volt.

Harmadrészt állítólag jön egy kiegészítés... van valami hír mi lesz a kiegészítésben?

Dreemer
Avatar
Dreemer
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 514
Csatlakozott: 2008.03.14. 20:50
Tartózkodási hely: Antissz
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Ichigo » 2008.11.03. 14:14

Azt azért tegyük hozzá, hogy ann mikor kijött az ETK akkor is csak néhány pap, paplovag kaszt volt kidolgozva, a kiegészítő ppl 1-2 később jött ki. Szerintem az ÚTKhoz is lehet majd várni kiegeket.
con Marou Delgado ÷÷÷ Quiron-Pentád
Alex Leron ÷÷÷ Elátkozott part

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. (Rich Cook)"
Avatar
Ichigo
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 855
Csatlakozott: 2007.06.25. 13:30
Tartózkodási hely: Karakura Town/Soul Society/Hueco Mundo
ZK Karakter: Alex Leron - Elátkozott part
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2008.11.03. 16:31

Hogy mi lesz benne azt pontosan nem tudom át kellene hozzá nyálaznom a tuan fórumát. Azt viszont tudom, hogy terveznek mágiahasználók kiegészítőt is.
Az novemberi kiegészítő besti lesz illetve jópár egyébb dolog is. Az iskolaalkotót mindenképp érdemes lenne megvárni.
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Sessaryen » 2008.11.03. 19:10

Dreemer!

Azért vedd figyelembe, hogy az alap Mágus már jó pár évet megélt, volt idő különböző (jó-rossz) kieget kiadni hozzá... Ne várd már el, hogy egy alig egy éves szabálykönyv mindent tartalmazzon, amit csak évtizedek alatt hordtak össze az ETK-hoz...

Egyébként a Démonológia teljesen jó. Ugyanis az annyira titkos és tiltott ismeret/tudomány, hogy erősen csodálkoznék, ha 10 szint alatt bármilyen varázstudónak tanítanák 2.-3. fok felé.

Ezért nem értem a problémádat vele...

S.

UI: a Nekromanciával kapcsolatban meg kicsit ellentmondasz önmagadnak, ráadásul egy hsz-en belül... :P
"Bocsáss meg! Eszemet az idő meg nem óvta,
Most fekete,fakó, mint könyv, múlt mélyiből."


Dale Avery: A Renegát
Avatar
Sessaryen
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 984
Csatlakozott: 2007.10.08. 23:54
Tartózkodási hely: Debrecen
ZK Karakter: Torum - Belső ellenség /Warhammer/
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Dreemer » 2008.11.03. 19:28

Sessaryen:

Azért vedd figyelembe, hogy az alap Mágus már jó pár évet megélt, volt idő különböző (jó-rossz) kieget kiadni hozzá... Ne várd már el, hogy egy alig egy éves szabálykönyv mindent tartalmazzon, amit csak évtizedek alatt hordtak össze az ETK-hoz...


Ez tény, az ETK esetében ezért is tettem egy sor kiegészítést :)
Másrészt az UTK ban jó sok minden van, nem tagadom.

Egyébként a Démonológia teljesen jó. Ugyanis az annyira titkos és tiltott ismeret/tudomány, hogy erősen csodálkoznék, ha 10 szint alatt bármilyen varázstudónak tanítanák 2.-3. fok felé.


Ezt nem értem elsőre csak 2 dolog ötlött fel bennem?

1)10.szintre ugy tudom kM utasítására bárki csinálhat kalandot, hátha valaki Szent Marcus bajnokai című modult akarja végig játszani ahova kimondottan ajánlott a magas szintű party. Másrészt a 10. szintű varázsló aki Demonologiában járatos szerintem kevesleni fogja a leírásokat...

2)indúló varázsló is megkaphatja szerintem, mert...
...démonok elleni harcban jól jöhet.
...sőtét fekete mágusok is elkezdik valamikor az ipart :)
...tisztán elméleti képzésben részesülő karakter aki csak elmélet szinten tanulmányozza a dolgokat nem sok vizet fog zavarni.

+1)mi van ha nem szeretné az ember fia megveni a kiegészitöt és csak az alapol akar boldogulni?

+2)KM ként nem szoktam korlátozni a JK kat tanulás terén csak indokolt esetben...

+3) amúgy igazad van, nem kezdőknek való dolog... de mindent megtudnak indokolni a JK, ha azon valami fontos múlik :)

Dreemer
U.i.:
a Nekromanciával kapcsolatban meg kicsit ellentmondasz önmagadnak, ráadásul egy hsz-en belül... :P

Kinek a logikája szerint?
U.i.2.: nem tartom teljesnek még igy sem, hiányzik a tépjük ki a lelket a testből varázsaltarzenál... írják ez felkete mágia de a varázsló nem képes rá... ez igy nem fair :(
Avatar
Dreemer
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 514
Csatlakozott: 2008.03.14. 20:50
Tartózkodási hely: Antissz
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Shia-ko » 2008.11.04. 17:52

Az ÚTKban az van, hoyg induláskor csak 1 iskola/klán stb választaható, de később persze ha bevesznek meg megvannak az előkövetelmények, akkor lehet mást is tanulni (ÚTK 35. old.). Viszont az előtörténeteket olvasgatva azt látom, hogy itt van lehetőség többkasztúként indulni. Ez hivatalos álláspont, csak mert nem olvastam sehol?
Üdv:
Gabi
Avatar
Shia-ko
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 503
Csatlakozott: 2008.10.22. 9:53
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2008.11.04. 21:22

Shia-ko!

Nem, nem hivatalos álláspont - a könyv szerint játszunk.

Üdv!


Yvett
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: A Rászil » 2008.11.04. 21:27

Kérdésem a Harcművészettel kapcsolatos. Ha nem harcművész veszi fel (felveheti más?), akkor mit is kap valójában ezzel a képzettséggel? Vannak elképzeléseim, de kíváncsi lennék a tiétekre.

A Rászil
Avatar
A Rászil
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 451
Csatlakozott: 2007.02.19. 21:26
Tartózkodási hely: Taba el Ibara
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2008.11.04. 21:48

Rászil

Elvileg az adott harcművészetnél leírtakat kapja. Különleges esetekben (előtöriben indokolva) fel lehet venni legalábbis a tuan hivatalosan így nyilatkozott anno a fórumon. Azt kapja a kari ami az adott stílusnál le van írva.

Üdv

Garma
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Mare-ai » 2008.11.04. 21:57

A harcművészet képzi azért lett, hogy a harcművészeknél leírt stílusokat bárki megtanulhassa a Slan pszi és harcművész kaszt felvétele nélkül is. Mint pl a pusztakezes harcot.
Erre jó és semmi másra.

Üdv:
Mare
Az Élet? - mint szélben pörgő falevelek...
Avatar
Mare-ai
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 291
Csatlakozott: 2008.03.28. 0:37
Tartózkodási hely: Enoszuke
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Shia-ko » 2008.11.06. 19:31

Hello!

Segítséget kérnék a karakteremhez. Igazából egy személyiség van meg, amiről Yvett-tel már beszélgettem egy sort és megállapítottuk, hogy egy fejvadász - orgyilkos tökéletesen megfelelne, félelf kiadásban. Igazából viszont nem tudok iskolát választani, főleg hogy ugye nem lehet mindenhol játszani, arra pedig nincs ötletem, hogy pl. egy anath-akhan hogyan kerül el 1. szintűként a világ bármely más szegletére.
Tehát abban lenne segítségre szükségem, hoyg az általam az alábbiakban felvázolt adatok alapján segítsetek, hogy melyik iskolát válasszam és ötleteket, amivel be tudok kapcsolódni a játékba, okot, hogy miért került távol az otthonától?
Számomra sokkal fontosabb a megszemélyesíteni kívánt karakter, mint a kaszt, iskola, nemzetség, faj, így nem zavarnak a KM-nek feladott magas labdák, beletettem én is 1-2-t, hisz úgy jó a játék, ha színes.

tehát:
Shia-ko Wucho (félelf)
apa iszákos-erőszakos faműves, anya kedves szakácsnő, nővére ápolónő
gyerekkorában rádőlt egy fazék forró víz --> sérült arcú és testű (hosszú haj, takarja kissé hegyes füleit is)
gúnyolták, látszólag meghunyászkodott, sunyin visszavágott, folyamatosan arra törekszik, hogy úgy jöjjön ki győztesen egy helyzetből, hogy minimális baja essen, bár szorult helyzetben képes fejjel menni a falnak
bizalmatlan, csendes, mogorva, amíg meg nem ismeri az adott szeméylt, utána barátságos, nyitott
egyenes, megbízható, de szorult helyzetben csak magára gondol
biztosra megy, nem szereti a kiélezett, kockázatos helyzeteket
szereti a pontosan kidolgozott terveket, a végletekig kontrollált szituációkat, de ha tenni kell, akkor nem szereti a teszetoszaságot
szeret távolról, rejtve támadni, meghúzódni a háttérben, de ismerősök között kiereszti a hangját
halál, rend (nem tiszteli senki életét, a földi törvényeket sem, de hisz egy felsőbb erőben és keresi azt a célt, amiért érdems élni)
érzéketlen, cinikus, hidegvérű, magába forduló / becsületes, egyenes, nyugodt, rendszerető, tisztelettudó
ha valaki kedves vele, azzal bizalmatlan; a gyönyörű nőket sokáig képes bámulni, nézegetni; "meghal" egy szép nő szerelméért, kedvességéért; nyitott minden új tudásra, információra, elfogadó mások furcsaságai, másságai iránt, de zsigerből utálja az ostobaságot és a kirekesztést
szülőhelyét nem szereti, de családját nagyon


Az alábbi értékekre gondoltam:
erő: 13
gyorsaság: 13
ügyesség: 16
állóképeeség: 15
karizma: 8
egészség: 13
intelligencia: 15
akaraterő: 14
asztrál: 10
érzékelés: 18

Előre is köszönöm! :respect:
Üdv:
Gabi
Avatar
Shia-ko
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 503
Csatlakozott: 2008.10.22. 9:53
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Dreemer » 2008.11.06. 21:29

Üdvözletem!

Segítséget kérnék a karakteremhez. Igazából egy személyiség van meg, amiről Yvett-tel már beszélgettem egy sort és megállapítottuk, hogy egy fejvadász - orgyilkos tökéletesen megfelelne, félelf kiadásban. Igazából viszont nem tudok iskolát választani, főleg hogy ugye nem lehet mindenhol játszani, arra pedig nincs ötletem, hogy pl. egy anath-akhan hogyan kerül el 1. szintűként a világ bármely más szegletére.Tehát abban lenne segítségre szükségem, hoyg az általam az alábbiakban felvázolt adatok alapján segítsetek, hogy melyik iskolát válasszam és ötleteket, amivel be tudok kapcsolódni a játékba, okot, hogy miért került távol az otthonától?
Számomra sokkal fontosabb a megszemélyesíteni kívánt karakter, mint a kaszt, iskola, nemzetség, faj, így nem zavarnak a KM-nek feladott magas labdák, beletettem én is 1-2-t, hisz úgy jó a játék, ha színes.


Ez érdekes probléma :) A JK bármit meg tudnak szinte magyarázni ha arról van szó hogy valamit el kell érni...

1)Elvileg egy No-name klánból is eredhet a karakter. Akkor az alap fejvadászt kell választani.
2) Orvgyilkosként egy harcos is ténykedhet...
3)Tolvajok is hasonlóak, orvgyilkolgathanak...
4) Tetszőleges karakter tetszőleges helyre bemesélhető, nagyon szélsőséges eseteket kivéve...(Birodalmi fejvadász klán tagok Mogorva Chei virágos kertjében teával a kezükben :) )

Konkrétan a fejvadászoknál a legegyszerűbb ezt megoldani:
-Azért van ott mert oda kellet mennie a feladata miatt. Hogy mi a feladat? Hát ez már helyszín és karakter függő. Anath-akhan tagot északon és délen bárhol el lehet képzelni :) Különleges futárszolgálatban pl. Vagy mert akit lekel ölnie épp ara ment a kari meg már 3 város óta nyomában van... most a kari keresi a célpontot, és hogy szép legyen az élet elfogyott a pénze tehát azt is kéne szerezni... KM ként ennek örülnék ,mert rögtön 2 motivációja van a karinak amivel tudok szórakozni :)
Persze ez csak az én véleményem... De szerintem beszéld meg a dolgot azzal a KM el akihez menni szeretnél. Hátha van valami ötlete ahol a karakteredet pont be tudná építeni...

Dreemer
U.i.: A bejpitésről Yasha, Garmacor és Lau tudna mesélni... Ugye :) Föképp szegény Garma....
Avatar
Dreemer
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 514
Csatlakozott: 2008.03.14. 20:50
Tartózkodási hely: Antissz
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Shia-ko » 2008.11.06. 23:08

Igen, a különböző iskolákat én is nyálazgattam, de az orvgyilkos volt a legközelebb ahhoz, amit szeretnék így gondoltam abból indulok ki. Hogy melyik társaságból jöjjön, akkor azt átrágom a KM-mel, akihez mennék.
Üdv:
Gabi
Avatar
Shia-ko
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 503
Csatlakozott: 2008.10.22. 9:53
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Dreemer » 2008.11.07. 10:15

Shia-ko: Annyit tudok talán segíteni hogyha megmondod hova szeretnél eljutni és melyik fejvadász klántól, adok pár ötletet hogyan oldanám meg...

Volt már hogy JK-t Délről északra átpakoltam és önként ment a karakter :)

Dreemer
Avatar
Dreemer
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 514
Csatlakozott: 2008.03.14. 20:50
Tartózkodási hely: Antissz
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2008.11.07. 11:28

Shia-ko

Attól függ mennyire szeretnéd veszélyesen játszani a dolgot:
- bárhova mehet a kari felderítés információszerzés céljából a klán érdekében és erre egy orvgyilkos ideális
- az anat-akhan fejvadászai csapatban dolgoznak ez a kari viszont nem képes rá tehát a klánból való elüdözés is lehet magyarázat (ez esetben kalkulálnod kell néhány ülözővel és a klán támogatását bukod)
- bármely névtelen klán megsemisül valamelyik klánháborúban és mint utolsó túlélő tag játszol (szintén nincs klántámogatás, de ez esetben se kötöttség se üldözők) viszont jó magyarázat a karakter mentalitására
így hirtelen ennyi

Üdv

Garma
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
2288 hozzászólás • Oldal: 100 / 153 • 1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 153

Vissza: Csevegõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség