Kerlekszepen ez itt a zart kalandok tavernaja ugyhogy itt LEHET offolni es mi most ezt ki is haszanlajuk (illetve nem lehet es Yvett idegbajt fog kapni , de ugy kell neki mert o hianyolta valamikor a csaladias hangulatot amit regen volt ) Amugy arra meg rajottem hogy ha quator moderator volt akkor nava sem a ket szep szemevel ert el 5000+ hsz-t Nos hat igen a beteg karakterek mindenkiben ott rejtoznek (nekem peldaul nagy kedvem lenne inditani egy kissebsegi komplexusos 120 centis szakallas rasszista pyaronni (vagy shadoni) inkvizitort Vasary Andre hangjaval megaldva akinek legfobb vagya hogy lelepleze hogy tulajdonkeppen pyaron (vagy shadon) a kezdetek ota osszedolgozik krannal es szent feladatuknak tekintik hogy Pyaront (vagy Shadont) leszedjek a terkepekrol. Bar a dolog annyiban problematikus hogyha az emlitett birodalom (vagy Shadon) Krannal akkor az egesz hobelebancot amit ynevnek nevezunk rabigaba hajthatnak (bar igy ebbe belegondolva erre karn egyedul is kepes lenne)) u.i.No latom az altalam legregebb ota ismert forumtag mar meg is elozott Edit: Jovanna Yvett is megjott lassan irok
"A nép elvesztette a kormány bizalmát, a népet le kell váltani" Bertold Brecht "A történelem hazugságok tömege olyan eseményekről, amelyek sohasem történtek meg, olyan emberek elmondásában, akik nem voltak jelen" George Santayana "A Kalandmester csak a hangjáért dobja el a kockákat" E Gary Gygax
Castor, nem lenne egyszerűbb, ha Nava megtartaná a saját méretből adódó pluszait, és ő is 15-re dobna, mint mindenki más? Csak mert én úgy értelmeztem a könyvet, hogy azért kap a kis méretű +1-et mind a támadójára, mind a VF-ére, hogy ha saját méretével kerül szembe, akkor ezek a pluszok kiegyenlítsék egymást, és így ne kelljen annyit számolni, meg figyelni, hogy most ki a kicsi, ki a nagy.
Mert szerintem egyszerűbb, ha mindig ugyanazt a támadót kell figyelembe venni, és a VF-et sem kell ellenfelenként változtatgatni.
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél. "A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Ne, Martos, a szabály úgy jó ahogy van. Aki szintén kicsi, mint a gnómom, azzal szemben nincs előnyöm, mondhatni hazai pálya, de nagyobban szemben naná, hogy marad
A koboldok úgyis előttem jönnek szóval megvárom merre megy a tömeg, majd a fele épm elvesztettem nem fogok ugrálni, fedezékben maradok míg ki nem alakul a közleharc
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap
Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...
Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Nem dobtad meg a dárdák ellen a Gyorsaság mentőt? A dárdák darabonként 1d4-et sebeztek, mennyi talált el? (Lehet célszerű lenne címkézni mikor dobsz hogy miért teszed...talán akkor el tudnék benne igazodni.)
Lenne egy kis helyzetértékelési/szabálymagyarázós kérdésem.
Milyen messze van az egyik kobold-lyuk a szekértől, illetve Holgtól? Az "egyik" alatt azt értem, hogy ami nem az út közepébe van vágva. Bele lehet ugrani? Ha igen kell rá dobni valamit? Ha nem lehet magába a gödörbe beugrani a vakarcsok közé, akkor belefér-e, hogy le a szekérről -> odafut -> ütlegel?
Egy jó ugrásnyira. Ugrás képzettségpróba, NF 13; -de beérheted átlagos teljesítménnyel is dobás helyett, ilyenkor úgy vesszük mintha 10-et dobtál volna. De ha beugrugrasz, -ezt rohamnak tekinthetjük- a helyszűke miatt a koboldok könyebben fognak eltalálni, ráadásul megszakító támadásra lesznek jogosultak, mert az általuk fenyegetett területen haladsz át.
Azt gondoltam, hogy nem jó ötlet beugrani a koboldok közé, de ezért játszok 6-os Int-ű karival. Egyébként ez a helyszűke dolog mit jelent? Ügy módosítót elvesztem? A támadóm lenne lényegesebb számomra, hogy abból ne veszítsek, mikor szétcsapok köztük.
Az ugrásnál sztem beérem majd átlagossal és akkor "könnyed mozdulattal belépek a gödörbe".
Azt jelenti hogy egy másfél méter széles veremben az apróbb termetű koboldok könyebben mozognak mint te a böhöm testeddel, és ők plusszokat kapnak a támadódobásukra ellened.
A csendből és néhány reagból arra következtetek, hogy készülnek a karakterek, de jelenleg csak egy koncepciót ismerek annyira, hogy kalkulálhassak vele. Elárulom, hogy szeretnék egy kicsit előre dolgozni. (Ha tudom, hogy ki mivel borzolja a többiek kedélyét, akkor könnyebb a karakterek hátterébe vágó indulást kitalálnom )
Na akkor, én egy nemesi fattyú karaktert hozok, aki a kettős származás (nemesi apa, közrendű anya) miatt nem találja a helyét és vándorolgat. A helyszíneket még nem olvastam át, de leginkább Miraclea-ban gondolkodom.
Nagy dilemmám, hogy legyek-e kardnemes (viquor és hárítókesztyű) vagy ne.
I. OM tali: Elhagytuk Masgart!!
KARAKTER: Worag, a lelenc, Darton-pap Vjírgas Margalos, (codex)