• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

A fórum regisztrált tagjai cseveghetnek itt egymással.

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
5059 hozzászólás • Oldal: 291 / 338 • 1 ... 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294 ... 338

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.05.07. 17:07

NK

Én még valszeg írok valamit csak a héten nem nagyon volt energiám rá.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Filio Mortale » 2010.05.07. 17:35

Filio Mortale írta:KV

Utcai Etikett: 4k6 = 2+2+3+2 [9] (A verda távfelügyeletére)

Zseton: 9950 (miután kifizettem a bandatagokat)


KV - Ave

Kérdés ezt "le"karmázhatom mert eszement ratyi lett a dobás, szóval ha lehet karmát használnék el (a második kiadás szabályai szerint)
"Terveid legyenek sötétek és átláthatatlanok akár az éjszaka, s amikor mozdulsz úgy csapj le, akár a villám."
- Szun Cu -
Avatar
Filio Mortale
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 333
Csatlakozott: 2010.01.05. 16:12
Tartózkodási hely: Metropolis
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.05.07. 17:50

Filio

PM-ben válaszoltam a PM-edre. Máskor csak az egyik helyen tedd fel a kérdést, hogy ne kelljen mindenfelé ugyan azt írogatnom.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Filio Mortale » 2010.05.08. 9:53

Quator ar Zaraquer írta:Filio

PM-ben válaszoltam a PM-edre. Máskor csak az egyik helyen tedd fel a kérdést, hogy ne kelljen mindenfelé ugyan azt írogatnom.


Ave

Elég ha egy helyre válaszolsz :lol: , ellenben ha nem kérdezem meg több csatornán akkor (volt már rá példa ITT is 8) ) hajlamos elveszni a kérdés.

Ui: személy szerint jobban örülök ha nyilvánosan válaszolsz privát csatorna helyett :D
"Terveid legyenek sötétek és átláthatatlanok akár az éjszaka, s amikor mozdulsz úgy csapj le, akár a villám."
- Szun Cu -
Avatar
Filio Mortale
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 333
Csatlakozott: 2010.01.05. 16:12
Tartózkodási hely: Metropolis
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Filio Mortale » 2010.05.09. 16:01

NK - KV - Ave

A Codexben megvárnám a többiek reagját a fejleményekre, hogy a rövid alázatos válaszomon kívül Zev úrfinak más is legyen a postomban. Nem titkolom a Codex reag elsőbbséget élvez minden más fórumos tevékenység előtt ám nem szeretnék nyúlfarknyit írni ha kicsi várakozás után írhatok hosszabbat is.
Amúgy Mesélő köszönjük a TP esőt :)

Intéző uram most már rajtad a sor, hogy infó özönbe részesítsd a karakterem :)
"Terveid legyenek sötétek és átláthatatlanok akár az éjszaka, s amikor mozdulsz úgy csapj le, akár a villám."
- Szun Cu -
Avatar
Filio Mortale
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 333
Csatlakozott: 2010.01.05. 16:12
Tartózkodási hely: Metropolis
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Enor ak Mverrys » 2010.05.09. 17:50

NK

én is várnék a poszttal, mivel hát... Dierol előtt enyém az utolsó reag :lol: ergo én is csak pár szót tudnék hozzátenni.
Avatar
Enor ak Mverrys
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 572
Csatlakozott: 2009.06.12. 16:17
Tartózkodási hely: Győr (Veszprém)
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Filio Mortale » 2010.05.09. 18:22

KV - Ave

Kalandmester a Zsebirodámmal képesek vagyunk elolvasni az Intéző által prezentált infó chipeket ?

Mert azt tudom hogy az Adatolvasó - csatolómmal képes lennék elolvasni a chipeket de nem akarok bunkó mód egyszemélyesen szörfölni a chipadatokban míg a zsebiroda kijelzőjét mindketten sasolhatjuk :)
"Terveid legyenek sötétek és átláthatatlanok akár az éjszaka, s amikor mozdulsz úgy csapj le, akár a villám."
- Szun Cu -
Avatar
Filio Mortale
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 333
Csatlakozott: 2010.01.05. 16:12
Tartózkodási hely: Metropolis
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.05.10. 7:03

Üdv!

KV

Igen. A zsebiroda jó a chiphez.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2010.05.12. 13:00

CFRK

Castor, a 19 a támadóm volt, a kezdeményezőm 22 feljebb (Kockadobó 2010 05 10, 13:08) de mivel így is elől vagyok, nincs okom rinyálni :P
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2010.05.12. 13:41

Ja, bocs.

Mindegy, mert ha jól látom se a támadás sikerén se a körben betöltött helyeden nem változtat.

Igen bocs elnéztem, de galibát különösebben nem okoz.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Filio Mortale » 2010.05.13. 18:20

NK - KV - Ave

Elnézést minden érintettől de ezentúl csak szombaton vagy vasárnap tudok reagolni a mesékbe az-az heti egyre csappan a válaszolási lehetőségem.
Ha ez túlságosan belassítaná a dolgokat valamint túlságosan feltartanám a többieket akkor tiszteletteljesen kérem a kimesélésemet....
Ha viszont jó vagyok így is akkor hétvégenként írnám a válasz reagokat a hét közbeni eseményekre....

Tiszteletem
"Terveid legyenek sötétek és átláthatatlanok akár az éjszaka, s amikor mozdulsz úgy csapj le, akár a villám."
- Szun Cu -
Avatar
Filio Mortale
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 333
Csatlakozott: 2010.01.05. 16:12
Tartózkodási hely: Metropolis
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2010.05.13. 18:35

NK - KV

Filio

Részemről péntek délután vagy szombat délelőtt tudok reagolni úgy általában. :) Így engem nem zavar a hétvégi reag.
(A KV-t ezért is hirdettem heti 1-esre.)


Nem titkoltan a fő kalandom mindegyik előtt (akár itt, akár más fórumon) kiemelten a CFRK és Holg. :lol:
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Enor ak Mverrys » 2010.05.13. 18:48

NK - Filio

Nekem sem gond, heti 1re volt meghirdetve, belefér :)
Avatar
Enor ak Mverrys
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 572
Csatlakozott: 2009.06.12. 16:17
Tartózkodási hely: Győr (Veszprém)
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2010.05.14. 11:24

CFRK!

Garmacorral a másik fórumon egy dungeonos résznél van egy érdekes beszélgetésünk, ilyenkor jövök rá hogy az elgondolásomat nem biztos hogy mindenki érti amit kitaláltam.

Bemásolom ide is a szöveget mert az itteni játékosaim is hamarosan egy dungeonba mennek és szeretném ha értenétek miért nem rajzolok dungeon térképeket:

//Drin//

Sajnos nem tudtad elkerülni a zuhanást. 10 lábnyit zuhansz a verem aljára, ahol
- 3 Ép sebződsz a zuhanástól.
Szerencsére karók nem voltak a földben, így csak a zúzódásokat kell elszenvedned.

//Mindenki//

Logalito és Nym bántatlanul elérik az épp az útkereszteződés közepén lévő vermet.
Drin odalent kinlódik a bajával, de él.


*******************************
A felderítettség állása:

1. találkozás: veremcsapda (+)-fix
2. találkozás: ? -nem fix, Irányérzék dobás tehető az elkerülésre
3. találkozás: ? -fix
4. találkozás: ? -nem fix, Irányérzék dobás tehető az elkerülésre
5. találkozás: ? -fix

//Off: Nem készítek részletes térképet.
A "dungeonban"; úgy terveztem öt találkozás fog történni, mire eléritek a cselekmény csúcspontját. Ebből 3 fix, mindenképpen bekövetkezik.
A party tagjai a találkozás végén -mikor szólok- Irányérzék-képzettségpróbát dobnak mikor el kell dönteni merre tovább. Ha elértek egy bizonyos célszámot, dönthettek úgy hogy nem vágtok bele a következő találkozásba.
(Például azért, mert a party rommá van verve, és nem akarnak valami kockázatos kimenetelű találkozást már. Menő
Majd jelezem, hogy egyáltalán adott-e ez a lehetőség, -a fix kihívások előtt nem lehet ilyen dobást tenni.
Ha nem sikerül elég magas irányérzéket dobni, vagy csak egyszerűen úgy dönt a party, hogy a kaland, a zsákmány és a tapasztalat kerdvéért mégis belevág, nos természetesen végig lehet haladni mind az öt találkozáson.
Ez így természetesen nem tudatos, csupán azt jelzi, mennyire szerencsésen vagy szerencsétlenül kódorogtok a labirintusban.
Ha egyszer a party úgy döntött hogy elkerül egy találkozást azt már nem lehet "visszahozni" vagy később visszatérni rá, az a kihívás kiesett a cselekményből.
Nyílván a karakter sincs tudatában hogy most jó irányérzéket dobott és elkerült valamit, pusztán ösztönösen haladtok valamerre.

A következő találkozás előtt lehet Irányérzék-próbát tenni! Már ha egyáltalán meg akarjátok kísérelni a találkozás elkerülését. Ha nem akarjátok akkor természetesen nem kell dobni.
Ebben a kérdésben OFF-ban azért jussatok közös nevezőre...
Ha az elkerülés mellett döntötök, minden kari egy próbát dob.
*******************************[/color]


Naívan azt hittem mindenki érti mit akarok, dekiderült hogy senki. :?

Garma:

Castor majd ha odakerülünk akkor a karik kijátszák, hogy bele akarnak ugrani valamibe vagy sem.
Látatlanban nem tudom megmondani és nem is akarom.
Pl. Ha bemeszélsz valami csinos csajt aki felkelti Logalito érdeklődését akkor sanszos hogy menni fog még a csapat neheztelése ellenére is. De egy ósdi fóliáns számára nem lesz érdekes. Szóval majd a szituációtól függ.

Én:

Csakhogy előre az égvilágon semmilyen információt nem fogok adni a találkozásról.
Mivel a karakternek fogalma sem lehet róla mi vár rá.
Előre nem fogod tudni hogy a találkozás bajbajutott nőről szól-e vagy régi fóliánsról. Vagy hogy fog-e szerepelni egyáltalán a találkozásban ilyesmi? Honnan tudja azt a karakter? Milyen alapon várod el hogy ELŐRE informáljalak arról mi vár rád? Hááát Ha a karakternek fogalma sincs róla mi vár rá neked se lehet.
Itt pusztán arra akartam sanszot adni hogy lehetősége legyen a karaktereknek elkerülnie egy "szarkafészket" még azelőtt hogy ez bekövezkezne. Ugyanis az embernek lehet szerencséje és puszta véletlenből is el tud kerülni szituációkat aminek épp azért nincs tudatában mert nem találkozott vele, mert éppen jobbra fordult mikor balra is lehetett volna. Az élet -főleg a kalandozóké- igen is kikényszerít olyan szituációkat mikor úgy hozunk döntéseket hogy nem vagyunk tisztában a tettünk minden egyes következményével, lehetőségeivel és buktatójával ami ránk vár. Ez csodálatos lenne, én is szeretnék egy ilyen képességet...Szomorú Pusztán erről szól ez a dobás.
Ha már bekövetkezett és megismerted, nem biztos hogy leszel abban a helyzetben hogy úgy dönts: "Megismertem. Mégsem kérném."

Egyébként -mivel ha jól látom az Irányérzék képzettség tekintetében amúgy sem vagytok a helyzet magaslatán- minimális az esélye annak, hogy -még ha el is akarnátok kerülni- ne kelljen minden találkozási ponton végigmenni.

Ennek inkább a jövőre vonatkozóra vannak hasznos kilátásai; konkrét példával élve: mikor valami ősi romban kódorogtok és átvágtátok magatokat egy hadseregyi élőholton, meg a sötét lich nagyúron nem biztos hogy olyan nagyon vágyni fogtok mondjuk egy mágikus csapdára az egyik kijárat előtt,aminek már csak akkor leszel a tudatában mikor villámsebzés ellen kell dobjál Gyorsaság mentőt... Menő Az olyan találkozásnak meg nem sok értelme van, mikor azt mondom: "A következő találkozásban a kijáratnál egy 20d6-os" villámcsapda vár rátok. Hogy döntötök szeretnétek? Amennyiben nem, dobjatok irányérzéket." Így gondoltad?

Garma:

Castor bocs akkor félreértettelek, de így meg végképp nem értem mire megy ki.

Ha azt mondod, hogy ott állok egy kereszteződésnél ahol mehetek jobbra vagy ballra akkor majd eldöntjük hogy jobbra vagy balra megyünk és vagy ott volt a villámcsapda vagy nem. Amiről nem tud a kari arról dönteni sem tud és próbálkozni se. Max ha van valami szerencsedobás jellegű dolog a rendszerben annak látom értelmét. Egyébként meg a rendelkezésre álló infók alapján dönt a kari. Ha nincs infó akkor feldob egy pénzérmét vagy a megérzéseire hagyatkozik. De ennek mi köze az irányérzékhez. A bajt tudatosan akkor tudom elkerülni ha van valami előjele ha nincs akkor meg a szerencse dönt.

Én:

Tiszta sor Garma, de itt most a baj NEM TUDATOS elkerürléséről van szó.
Miután nincs a szabályrendszerben Szerencse-jellemző keresnem kellett egy olyan tényezőt ami ahhoz ad esélyt hogy egy dungeonban mennyire lesz a karakter szerencsés vagy balszerencsés.
Az irányérzéknél nem találtam jobbat.
Lehet hogy minden csapdát aktiválnak, minden szörnybe belefutnak, de lehet hogy nem, pusztán azért mert volt egy jó vezető akinek mákja volt és nem vitte bele a csapatot minden sza*ba ami a dungeonban fellelhető, az ösztöneinek vagy épp a jószerencséjének köszönhetően.
Erre lehet a karinak esélye, ha nem törekszik rá hogy a dungeon minden négyzetméterét feltérképezze hanem csak annyit akar elérni hogy a csúcsponton a főszereplővel találkozzon.
Ha viszont tudatosan úgy dönt hogy érdekli minden leágazás, minden zsákutca, minden falifülke és minden járat és minden szoba, akkor értelemszerűen minden találkozás be fog következni.
Ha csak a küldetés megoldása a cél, van rá sansz hogy kihagyhattok pár csapdát és szörnyet.

Idézetet írta: Garmacor - Ma - 08:43:58

Ha azt mondod, hogy ott állok egy kereszteződésnél ahol mehetek jobbra vagy ballra akkor majd eldöntjük hogy jobbra vagy balra megyünk és vagy ott volt a villámcsapda vagy nem.

Én:
Lényegtelen hogy döntesz mert én már felállítottam az öt találkozásra egy sorrendet.
Ha jobbra mész jobbra lesz a következő találkozó, ha balra mész balra.
Pontosan ezért nem rajzolok térképet mert nem ez a fontos, hogy hány folyosó és leágazás van, hanem a találkozás maga.
A kaland jelenetekre, kihívásokra tagolódik, amik jönnek sorban egymás után, ahogy megy előre a cselekmény; nem az nem érdekes hogy hány métert tettél meg addig jobbra-és balra és hány leágazást és hány tócsát kerültél ki addig míg ez bekövetkezett, hanem az hogy mikor bekövetkezik, milyen akkor a terep és mi a kihívás amivel szembekerültél. Ott természetesen minden infót megkapsz.
De ezt előre nem tudod. Viszont ha szerencséd van mert ösztönös érzéked van arra hogy megtaláld az ilyen helyeken a jó irányt a kivezető utat és elkerüld a bajt, LEHET hogy kihagysz olyan kihívásokat aminek a célja pusztán az életveszély és a küzdelem.
Nem biztos de van rá esélyed.
Nem akarok dungeon-alaprajzokkal vesződni. Ezért a dungeonos mászkálás alapja NEM a dungeon alaprajza, hanem azok az események amik abban bekövetkezhetnek.
Úgyis ez a lényeg.
Ha a találkozás bekövetkezett, ott majd részletersen leírom mi a környezet, a terep, és helyszínrajzot is adok az NJK-k elhelyezkedéséről. Ott majd lehet taktikázni
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Erigow Csillaga (Zárt kalandok tavernája)

HozzászólásSzerző: Alauron » 2010.05.14. 15:56

CFRK

Én úgy tudom ezt elképzelni, hogy a JK-k igyekeznek eljutni mondjuk a labirintus másik oldalára, met úgy sejtik ott van a főellenség, vagy a kijárat. Ezért értelemszerű, hogy az irányérzéküket próbálják használni, hisz kb. sejthetik - tévesen, vagy valósan - hogy ha most itt balra megyünk, akkor visszafordulunk arra amerről jöttünk, úgyhogy nem arra fogunk menni. Ha azonban a JK-k jól vannak, talán belevágnak annak az iránynak a felfedezésébe is, pl. gondolva, hogy lehet az az út nemsoká visszakanyarodik a nekünk jó irányba, vagy le lehet róla térni...

Castor módszere szerintem nem rossz.
Ne légy ma ez,
holnap emez,
s jövőre ismét
mást szemezz.
Érc légy, mely
mindig egy marad,
ne törmelék - dirib-darab.

(Henrik Ibsen)
Avatar
Alauron
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1273
Csatlakozott: 2006.05.25. 12:41
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
5059 hozzászólás • Oldal: 291 / 338 • 1 ... 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294 ... 338

Vissza: Csevegõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség