SZABÁLYOK
1.) Néha kérni fogom, hogy dobjatok 5 tulajdonságra, és írjátok le a dobott értéket. Ezeket az értékeket fogom használni egy bizonyos ideig.
Intelligencia
Egészség
Akaraterő
Asztrál
Érzékelés
2.) Bármilyen cselekedet is hajtotok végre, Kalandmesterként is gondoljátok át, és ha úgy látjátok, ti kérnétek bizonyos próbákat, akkor dobjátok ki. Ha nem dobtátok ki, vagy én még mást is kértem volna, akkor azt én dobom ki helyettetek.
3.) A harcot 3 körönként mesélem le. Légy szíves dobjátok ki az értékeket, illetve írjátok le, miképp cselekszik a három kör alatt a karakter. Minél több dolgot írtok le, annál jobban fog teljesíteni a karakter. Pl:
Nem részletes:
„A fickót nem akarom megölni, elég ha elájul, vagy elmenekül. Ha menekül nem futok utána. Értékek…”
„Tűzcsóvát küldök az arcába mind a három körben. Erősség…”
Részletes:
„1. kör: Látva, hogy két ellenféllel van dolgom, az övemhez kapok, és egy dobótört küldök a fogatlan felé, majd karddal a kezemben neki támadok a kopasznak. Értékek…
2. kör: a,)Ha valamelyik harcképtelen, akkor csak a másikkal foglalkozom, és megpróbálom kiütni a lábát, hogy elessen, majd ledöföm. Értékek…
b,)Ha még mind a kettő áll, akkor mindegyiket egyszer megtámadom. Értékek…
3. kör: a,)Ha még mindig mind kettő él, akkor mindegyiket egyszer megtámadom. Értékek…
b,)Ha csak egy áll, akkor első támadásommal lefegyverzem, majd utána halálos csapást mérek rá. Értékek…”
„1 kör: a,)Megnézem kyr pszi auraérzékeléssel, hogy mekkora pajzsa van. Ha x-nél kisebb, akkor x erősségű akaratátvitel varázsolok rá, majd megparancsolom, hogy dobja el a fegyverét. Értékek…
b,)Ha x-nél nagyobb a védelme, akkor tűzkitörést teremtek elé. Értékek…
2. kör: a,)Ha hatott rá a mentál mágia, akkor megfélemlítéssel megpróbálom elkergetni. Értékek
b,)Ha túlélte a tűzkitörést, és még támadni akar, ebben az estben pszi fájdalomokozást hajtok végre rajta. Értékek…
3. kör: a.) Ha nem sikerült megfélemlítenem, akkor pszi fájdalomokozás. Értékek…
b.) Ha nem ájult el, megpróbálom megfélemlíteni. Értékek…„
4.) A szerepjáték nem harci jeleneteit légy szíves nagyvonalakban írjátok le, Pl:
„Megérkezve a fogadóhoz, lovamról leszállok, majd körbe tekintek. Ha semmi különöset nem tapasztalok, akkor az istállóba vezetem a lovat, ha van. Ha nincs egyelőre keresek neki egy helyet, ahová kiköthetem.
Ha van istálló beviszem oda, és lenyergelem, vagy ha van istálló fiú, akkor adok neki 3 rezet, és megkérem nyergelje le a lovat, és lássa el rendesen.
Ezután bemegyek a fogadóba. Bent körbenézek, és ha nincs semmi különös, akkor ételt rendelek, valami jó sültet, és belakmározom.”
„A fickótól megkérdezem, merre van a lány. Először szép szóval. Sőt egy ezüstöt is megcsillantok előtte. De ha nem beszél, akkor tőrömmel bírom szóra.”
Természetesen ezek példák. Olyan részletességgel írtok, ahogy szeretnétek. Tőlem leírhatjátok a karakter gondolatait is.
5.) Légy szíves írjátok le, hogy mennyi Fp, illetve Ép veszteségnél menekültök el.
6.) Beszéljétek meg, hogy az itteni kockagenerátort használjuk, vagy otthon mindenki kidobja ki magának. Bármelyik is lesz, a lényeg, hogy egységesen mindenkinek ugyan olyan megoldással kell dobnia.
7.) Ha a kockagenerátort használjuk, érdemes külön a szöveg után új ablakot nyitni, mert ha a szöveg ablakába dobtok, és közben valamin javítani akartok és újra megnyitjátok az ablakot, akkor a dobás elvész, és abban az ablakban nem is fog újra dobni.
8.) Ez az első kaland még teszt. Meglátjuk kell e valamin változtatni, illetve, hogy működik e. Nyugodtan lehet off-ban bármikor véleményt, vagy ötletet mondani.