Akkor sztem a gnóm is jöhet a kocsmába, ahol a vikinggel összeakad a goblin, meg a sámán, és mivel a gnóm ért a hajókhoz, térképekhez, a viking vele tart, a goblin meg a sámán pedig utazni/világotjárni akarnak és velük mennek. Persze mindezt szebben megfogalmazva. Akkor már csak a sámánunk meg Yv karija hiányzik.
"Az elme hatalmas dolog. Mindegy, hogy kiben vagy miben hiszel, néha maga a hit az, ami mindent megváltoztat..."
"Egy nap 24 óra. Egy ládában pedig 24 üveg sör fér el. Ez nem lehet véletlen!"
Szerintem, ha nincs kifogása senkinek, akkor mindenki az említett csete-patéban kerüljön össze. Mondjuk utánna közös cellában vártuk, hogy elmondhassuk mi vétlen kívülállók voltunk...kivételesen.
Hogy utána mi tartotta össze a csapatot a megadott városállamig és most is azt kéne még kitalálni, de sztem nem kell túl kacifántosan. Csak valami kis egyszerűt.
Mondjuk egy "cellatárstól" azt hallottuk, hogy ott van valami jól fizető meló, amihez kell mindenki az 5 tagú csapatból ezért összeálltunk egy alkalomra és ha végeztünk utána ismét mindenki megy a maga útján. Így lenne összetartó erő, de mindnekinek meglehet a saját célja is, hogy mit szeretne csinálni a közös meló után. Aztán vagy az adott kalandot meséli majd a KM a "hallottatok róla.." melónknak vagy a helyszínre érve ismét csak "véletlenül" belecsöppenünk majd a storyba.
Mit szóltok egy ilyen törihez? Illetve mi legyen a közös meló ígérete, ha megfelelő az ötletmorzsám?
Jut eszembe a csapatnév se ártana lassan. Kinek milyen ötlete van? Én a Hordát még mindig helyénvalónak érzem a csapatösszeállítást látva.
EDT: Bár a Kocsma Társasága is utalna az összuejövetelünk mikéntjére.
Order of the pub ; A kocsma rendje Sztem még ez is jó. Am sztem jó az ahogy mondod, csak a goblin a sámánnal már hamarabb összefuthatott sztem. Ja am csak előljáróban mondom, h a karimat délen sokfelé körözik
"Az elme hatalmas dolog. Mindegy, hogy kiben vagy miben hiszel, néha maga a hit az, ami mindent megváltoztat..."
"Egy nap 24 óra. Egy ládában pedig 24 üveg sör fér el. Ez nem lehet véletlen!"
Nekem ez az Orders of the Pub is tetszik. Bár inkább magyarnál maradjunk és legyen a Kocsma Rendje.
Akkor sztem legyen a közös pont az említett verekedés és ott ismerte meg egymást a csapat végső összetételben. Ha valaki valakivel még előbbről is ismerni szeretné egymást azt is nyugodtan beleírhatja. A kalandhelyszínre meg már a verekedés utáni cellából közösen indultak el a karakterek.
A barbártól kissé elment a hangulatom, kedvem, így váltanék valami másra. Azért a csapat harcosa feladatot szívesen viszem tovább és az újonnan kipattant ötletek is az izmosz típusúak.
Két lehetséges "jelentkező" van: 1, Mosolygós ork könnyűlovas (egy kép ihlette és szellemiségére kb mint a barbár /ami kisebb azt nem érdemes bántalmazni/ csak yllinori lenne és még meg kell álmodnom hogyan került ilyen délre egy udvari ork. ) 2, Kissé lecsúszott Fekete Skorpió (dzsad fejvadi, aki a háború miatt szétszéledő "szervezeti egység" után szabadúszik, de legfőképpen az alkoholban és ajzószerekben )
Összességében a közös előtöri szerintem maradhat. Annyi, hogy nem kötelező valami tengermelléken találkoznunk, hanem ahol szeretnétek délen.
Mondjuk abban a bizonyos városkában Vagy legalábbis a déli városállamok területén sztem. Így helyben vagyunk és nem kell sokat töprengeni, h hogyan jutunk oda. A karim úgyis a déli v.államokban született
"Az elme hatalmas dolog. Mindegy, hogy kiben vagy miben hiszel, néha maga a hit az, ami mindent megváltoztat..."
"Egy nap 24 óra. Egy ládában pedig 24 üveg sör fér el. Ez nem lehet véletlen!"
Én vigyorgok mint a vadalma, mert kész vagyok statilag a karakterrel. Nem, nem a bárd mellett döntöttem, s nem is a maremita mellett. Tolvajom lesz végül is. Tudom Nibur, hogy a te karid is az, de az elejtett morzsákból két különálló világnézetű, jellemű karakterről van szó. Ez a nőci alig mulat, komolyan veszi a munkáját - végül is hivatásos és "hivatalos" tolvaj; aki a régiségekre szakosodott
A két tolvaj akár össze is futhatott már hamarabb. Akár csak a boszimesivel, aki elmondása alpján igen jó térképész... Quator karija (akár az ork, akár a dzsad) már profánabb módon kerülhetett a képbe: az említett kocsmai verekedés és közös cellalátogatás után.
Valaki tud valamit Meridianról? Eltűnt egy kicsit...
Emberi törvény kibírni mindent S menni mindig tovább, Még akkor is ha nem élnek már benned Remények és csodák.
Nekem tetszik az ötlet a találkozási hellyel kapcsolatban. Akkor pár napja találkoztunk csupán és a városállam "külvárosában" egy kocsmai bandaleszámolás közepette találtak a karik egymásra. Azóta eltelt 1-2 nap a börtönben és mondhatjuk, hogy épp kiengedtek minket a kihallgatás után és most ismét szabadok vagyunk.
Yvett jól hangzik a karid.
Meridianról én se sokat tudok versenyileg. Az oldalon szoktam látni, de régen nem írt ide.
Üdv. Én már küldtem neki pm-et 1 hete, de még nem válaszolt. Lehet nem vette észre. Yv:akkor tényleg szögesen ellentétes a karik nézőpontja Az enyim vidám, a kocsmáknak él, meg a duhajkodásnak, és ennek fedezéseképp lopkod néha. Általában a kihívást jelentő dolgokra utazik, vagy sokszor csak a bosszantás kedvéért lop, aztán a lopott tárgyat akár el is dobja. Imád bajt keverni, a zavarosban halászni. könnyű felbosszantani, és olyankor akár képes egy barbár ork gladiátornak is nekimenni. (Szemtől szemben, és kéri a közönség bíztatását ) Természetesen mindemellett nem hülye, úgyhogy ha úgy látja, h abszolút nincs esélye, akkor marad a kiválasztott egyén bosszantása
Más: Akkor a 2 tolvaj régebbről ismeri egymást...legalábbis Yv karija a goblint már csak hírből is ( A kocsmák réme...több államban is körözik/kitiltották)
UI: És a legfontosabb...utálja, ha a méreteire céloznak.
"Az elme hatalmas dolog. Mindegy, hogy kiben vagy miben hiszel, néha maga a hit az, ami mindent megváltoztat..."
"Egy nap 24 óra. Egy ládában pedig 24 üveg sör fér el. Ez nem lehet véletlen!"
Nibur! Esetleg olyan is előfordulhatott, hogy a karidat pont a kétes ismeretei és alvilági kapcsolatai miatt megkereste a karim, hogy valamit segítsen neki vissza/megszerezni - persze jó pénzért, vagy épp egy börtönmegúszásért egy adott államban (elkaptak, de ha segítessz ezt elfelejtjük címmel...)
Többiek?! Ti mit hogy szeretnétek? Abszolult az ismeretség a kocsmai verekedésig nyúljon vissza, vagy van valakinek egyéb kívánsága, ötlete?
Yvett
Emberi törvény kibírni mindent S menni mindig tovább, Még akkor is ha nem élnek már benned Remények és csodák.
Jelenleg a Fekete Skorpió a nyerő karakterem. (Még lehet megnézem mit lehet kihozni egy gyógyítós papból.)
Ha a nagy valószínűséggel maradó fejvadászt veszem (aki egyébként jann, de ezt nem tudja róla senki, sőt azt se, hogy fejvadász), akkor ő a kocsmai verekedéssel sodródna össze a csapattal. Tehát előzetes ismeretségen én nem gondolkodtam eddig, de ha gondoljátok máshol is összefuthatnak a karik. Alapvetően az enyém magánakvaló fajta lenne, aki kóbor hadzsiként próbálja alkoholba folytani a háború viszontagságait.
Kissé alvilági lesz a banda A sámánnal elvileg hamarabb ismerkedik meg a karim, de még mindig nem kaptam semmiféle visszajelzést sámánunk hollétéről, úgyhogy ez sztem felejtős, és akkor az a börtönös dolog marad, amit te mondtál Yv. Mondjuk elkapták, és a szabadságért cserébe megígérte, h megteszi amit tud, és együtt dolgozik veled, amíg tud. Dzsenn fejvadi...
"Az elme hatalmas dolog. Mindegy, hogy kiben vagy miben hiszel, néha maga a hit az, ami mindent megváltoztat..."
"Egy nap 24 óra. Egy ládában pedig 24 üveg sör fér el. Ez nem lehet véletlen!"
Én már csak ilyen variálós vagyok, de sikerült összehozni a gyógyító-papot háborús veteránra, így ismételt váltással (tényleg ez lesz az utolsó ) lesz a csapatnak papja is méghozzá valszeg ő lesz a "lelkiismeret" is a bandában, bár azért a kocsmázást se veti majd meg. Ettől függetlenül maradhat a verekedésben ismerkedés, bár akár előbb vagy máshol is találkozhattak a karik. Mondjuk egy olyan ötletem lenne, hogy a két tolvajnak szüksége volt egy gyógyítóra/papra az ominózus munkához és ezért bevették a manifesztációs háborúból érkezett papot. (Természetesen nem az amundok oldalán harcolt. ) Maga a pap miben létére két lehetőség van vagy törpe Tooma-pap vagy Domvik-pap. Ez attól függ mennyire akarunk "pszichopata mélynövésű örs" lenni, mert ha a törpét hozom akkor lesz a goblin-gnóm-törpe trió és Yvettől úgy hallottam a tolvajnő se lesz túl magas, a nomádok meg általában alacsonyak. Persze az is érdekes lehet, ha a 4 "apróságra" felügyel az 190-es shadoni lelkiismeret.
Kis segítséget kérnék abban, hogy szerintetek melyik illenék jobban a csapathoz, illetve nektek melyik szimpatikusabb a Tooma-pap vagy a Domvik-pap? Előre is köszi!