• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

IV. Csapat

Moderátor: Admin

Téma lezárva
238 hozzászólás • Oldal: 8 / 16 • 1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.19. 6:22

Üdv!

Dreemer az én válaszaim:

1, Szórakozni megyek és jó hangulatú asztalizást várok, mint áprilisban és augusztusban tettük. (A múlt októbert mindenképpen el akarom kerülni!)

2, A szabályok keretein belül kompromisszumkész vagyok. Illetve másik karaktert hozok, ha valami nincs megengedve, de a meglévő ötletemet butítani/torzítani nem fogom.

3, Ld. második pont. Nekem általában egyéni és nagyontuti ötleteim vannak, de mint megismerhettél mindezt a könyv kretein belül próbálom kihozni, tehát lemondani lemondok, ha időben és normálisan közlik, de módosítgatni nem nagyon fogok.

4, Nem tudom mire gondolhatsz? Szervezkedésileg és megvalósításilag ld. 2, pont.

5, Itt sem tudom pontosan mire gondolsz. A 3. (áprilisi) talin annyi "gond" volt, hogy nagyon akartál ragaszkodni a minél komplikáltabb dolgokhoz, de végül ezen túlléptünk és egy jót játszottunk szerintem.

6, Én a veszekedéseket szeretném elkerülni. Mindenre hajlandó vagyok, ami nem rontja a saját játékélményemet és ami fontosabb a kikapcsolódásomat/szórakozásomat. Tehát, amíg egyenrangú partnerként kompromisszumot kötünk és nem a Herold által említett "én vagyok a Király ti meg a kis játékszereim" felkiáltással jön a KM, addig én szépen, vidáman elszöszmötölök a karakterrel.

7, Ismét egyetértve Herolddal: 7-1,-et választom, tehát inkább maradjunk a könyvnél, de akkor az nem csak nekünk keret, hanem neked, mint KM-nek is.

+1, Ld. 1,-es pont. Mint írtam és régebben is elmondtam, engem a versenyláz egyáltalán nem érdekel. Nem akarok nyerni meg végigdúrni a modult időlimiten belül. Én csupán egy jót szeretnék játszani.

Tehát reményeim szerint jó lesz a partyzás és a kaland csak a köret lesz, amiben tobzódunk majd. :)



ui: egy dolgot kérnék tőled már most
légyszíves döntsd el, hogy mit akarsz és ne az legyen két nap múlva hogy:
megint mindent felejtsünk el új szelek fújnak


Ezzel is teljes mértékben egyetértek. Tehát oké legyenek tiltások meg keretek, de azok ne változzanak. Lehetőség szerint próbáljuk minél hamarabb tisztázni az eldöntendő kérdéseket, amik sarkallatosak ahhoz, hogy ki mivel lehet vagy nemlehet. Aztán meg már csak a végleges karikkal kelljen foglalkozni. Ez azért is fontos, mert mint Garma is mondta jelenleg egyhelyben topogunk, emrt nem tudjuk ki mivel tud jönni végül.



Csupán megjegyzés a sámánpaphoz: Tudom ne más csapattal példálózzak, de Castornál felmerült a Ranil-paplovag és ő megoldotta saját hatáskörben a képzettségcsomagot meg a bónusz varázslatokat. (Ezzel természetesen nem azt mondom, hogy úgy csináld, mint ő, hanem csak azt, hogy szerintem csapaton belül te vagy a KM, ha te engeded a sámánpapot, akkor egyszerűen megmondod szerinted mi fér bele és az alapján Herold eldönti olyan feltételekkel meg tudja-e csinálni amit akart vagy mást hoz.)


Herold

A fentiektől függetlenül nekem az orvgyilkos kari is tetszene tőled. :wink: :)

Annyi kérdés, hogy ez is légiós orvgyilkos lenne vagy ez teljesen más?
Ha nem légiós, akkor alakíthatunk "halálbrigádot". :D Orvgyilkos, volt légiós darálógép, BM/Dartonita/sötét bárd/valami hasonló részemről, mondjuk Garma az, aki valszeg nem értene egyet a Halál komponenssel. Persze ezek csak ötletelések.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2009.08.19. 7:18

Dreemer a kérdéseidre a válaszaim röviden annyi, hogy ismersz. Nem izgat a modul teljesítése a játék érdekel ha netán elhagyjuk Masgart akkor az csak a hab a tortán.

Quator ha sok a halál jellemű kari akkor értelemszerűen nem egy az életet óvom mindenek felett típusú karival jövök. Ami összeraktam tolvajt az pl egy szélhámos másfél oldalas képzettséglistával. Cserébe viszont 10 szint alatt kapott 26 hm-et. :)
Domi imádni fogja ha azt hozom. De ahogy látom a légió mint csapatkoncepció teljesen kiesik így még rengeteg lehetőség áll előttem. Mert eddig olyan karikban gondolkodtam akik valamilyen úton módon tudnak kapcsolódni a légióhoz.
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Shia-ko » 2009.08.19. 7:30

Mivel eddig csak a jelentkezésig jutottam, a találkozókkal kapcsolatos emlékeim elég szegényesek. Egyébként pedig
- játszanék
- játszanék
- játszanék.
Nem szeretem, ha a JK vagy a KM túl ntág jogköttel bír, a hatalmi ágak szétválasztásában és egyensúlyában hiszek.
Van kész karakterkoncepcióm, amit persze lecserélek he nem jöhet, de ez is és a többi is ÚTK-s lesz.

Kérdésem:
légiós lovagom van 3. szintű hajózással. A könyv szerint KM hatáskör a képzettség- és tulajdonság követelmények meghatározása.

Az iskolához az ezt a doksit hazsnáltam. A járulékos előnyöket nem adtam meg (spec. fegyverek, testreszabott fegyver+páncél), hanem egy harcértékekben hasonló ÚTK-sat írtam be, valamint a manakeretet költöttem rúnázásra, így jelképezve a kapott spec. fegyverzetet.
Üdv:
Gabi
Avatar
Shia-ko
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 503
Csatlakozott: 2008.10.22. 9:53
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.19. 8:37

Nos, ha már valszeg nem légió, akkor mi lészen a vezérlőelv csapatilag?
Vagy menjünk rá az ismeretlenkedésre? :lol: (Bár ez szerintem eléggé elhúzza a dolgokat majd.)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Dreemer » 2009.08.19. 13:10

nyah akkor hogy lástok emnyire ne megyszerü az élet... föképp ha én mesélek és mdienféle változik körülöttem:

kcsit át variálom a dolgokat:
amenyiben vlalki a sazbyál rendszer ekeretein belül kiván vlalmi ujatt össze hozni:
plsaját karakter osztáyl vagy mi a turo... (ez a sámán papos dolgo amire gondolok)

Akkor ere elvielg lehtöség van. CViszont ez véleményem szeritn nem tartozik ahagyományos karakter alkotás cimszó alá, ez inkább házi szabály kialkitása cimszó alá tartozik.
Eröl mia véleményetek?

Midenntöl fügetleenül ha uj ház szabályt akrunk be vezetn iaz ülés idelyére arrol szviesen elbezsélgetek vletek.
De ha ebeb beel fogunk akkor azt kérem hogy ne csak egy emebr foglakozon a odlgoal vagy két emer, és ne legyen az hogy kéynszreredeten akrunk vlalmit ösze rakni, az sosem jön ki jol. Quator te pontosan tudod hoyg az ijesmi miehz szokt vezetni, lásd 2,3. om tlai mdouljának megirása.

a másik:

7, Ismét egyetértve Herolddal: 7-1,-et választom, tehát inkább maradjunk a könyvnél, de akkor az nem csak nekünk keret, hanem neked, mint KM-nek is.


ezt nem tudom értlemezni...
mert az egyik érltemzés az hogy csak az UTK bestijét használhatom pl.

A másik hogy csak az abban lévő szabályokat használjam miden esetben.

Az abszurd mindkét lehetésges értlemezésben az hogy ez nem kivitlezhető...
Mert feketén fehéren le irt karakterekt leht alkotni és használni.

de feketeén fehéren le irt szaáylokbol kevés kivételtöl eltekintve nem tlaálok elget.
Vayg ami van az nem éppen játék barát.


Dreemer
Avatar
Dreemer
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 514
Csatlakozott: 2008.03.14. 20:50
Tartózkodási hely: Antissz
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.19. 15:22

Dreemer

A sámánpapos háziszabály kiötlésében benne vagyok, ha tudok segíteni, bár az én ötletemt Herold nem szerette, így valszeg nem sok újat tudok majd mondani. :)

A 7-1,-es értelmezésénél szerintem mindketten arra gondolhattunk Herolddal, hogy ne legyenek szabályilag nem magyarázható anomáliák. Az persze más, hogy ha mondjuk nincs a szabályok között olyan, hogy szerencse és helyszínen megegyezünk, hogy az adott JK dob: ha páros szerencsés, ha páratlan akkor meg nem vagy hasonló.
Egyébként a kiírás szerint nem csak az ÚTK, hanem a hozzá kiadott külön besti is használható. Az más kérdés, hogy én pl még messziről se láttam az új bestit, nemhogy mondjuk belelapozzak. Gondolom lesznek majd jobban felszerelt emberek, akik majd vágják miről van szó. (Annyit tudok hallomásból, beszélgetésekből, hogy kb az utolsó bolondgombának is van OP-je.) Tehát rád van bízva melyik bestit használod, nomeg a modulírókra, hogy mennyire veszik figyelembe, hogy az új besti nem általánosan elérhető kiegészítő.

Tehát egyik értelmezés sem helytáló. Nem követelhetjük meg, hogy csak ÚTK legyen, hiszen a kiírást elfogadtuk, mikor jelentkeztünk, az meg a magunk szoc. problémája, hogy ha nincs meg minden. A másik oldalról pedig ami szabályozva van a könyvben az legyen úgy szabályozva, de amire semmi nincs precedensként arra majd közösen kitalálunk valami mindenki számára elfogadhatót.


Néhány kérdés, amit mondtál írjunk össze felsorolásba:
1, Meddig kell elküldeni a karaktereket bírálatra?
2, Egyben vagy külön küldjük?
3, Hova küldjük?
4, Van egyen karakterlap igényed vagy csak felsoroljuk wordben?
5, Előtörténet összefüggő szöveg vagy a kérdéssor?
6, Ha összefüggő szöveg az elvárás mennyit és milyen formátumban kell írni egyénileg és közös csapatra?


Valamint a saját karakterekre vonatkozó kérdéseim:
7, Hogyan kezeljük a Kegyelt, de nem pap karikat? Kegyelt+Vallásismeret 3. kombinációval ugyebár napi egy adag Kegypont jár, de mi a helyzet a szent szimbólummal? Egyrészt kell-e, másrészt lehet-e a karinál, illetve mennyiért?
8, Neked mennyire fér bele az eddigi talikról megszokott "tiadlanból jöttem, harcművészet, szamurájos kártyakép" és egy nem tiadlani iskola? (Ashaoni Tűzmester, Pyarroni Varázsló, Barbár?)
9, A fejenként járó 150 MP-be beletartozik a saját magunk készítette varázstárgy is. Viszont a Tűzmester Rend különlegessségeként 3.TSZ-en kapott nem túl stabil tetkó az rendi különlegességként ingyé van vagy azt is ki kell csengetni a 150-es keretből?
10, Tűztetkó használatánál mire dobatod a Tapasztalati Mágia próbát? IQ vagy Akaraterő?
11, Ha ettől függetlenül mint "varázstárgy" összeeszkábáltam egy második tetoválást a 150 MP-s keret terhére, akkor arra is kell mindig dobálni a képzettségpróbát vagy mivel az fix varázslatot tartalmaz és nem szabadon erősíthetőt, így az "egyszerű" varázstárgy?
12, Mivel BM-i mágiát is tanítanak Ashaonban a BM-i tetkókat felvehetem szintén a 150 MP-ből? Illetve, ha nem is én csináltam magamnak, de tudom MP-vel pumpolni/feltölteni/használni őket?
13, Ha tiadlanból leköltözött egy kereskedő család és a még északon született, serdülő gyermeküket szeretnék beadni a Lar-Dor-i iskolába, ha már pár éve ott élnek Pyarronban, akkor az Északi Iskolába beveszik-e?
14, Varázstárgynál egy gyűrű foglalkoztat, ami mondjuk elemi levegőt idéz (igazából mindegy mit valami őselemet, majd kitalálom, ha ezzel lennék, hogy mit). Nos lehetséges, hogy nem egy komplett formázott varázslatot rovok a rúnákba és idézek meg alkalom adtán, hanem formázatlan őselemet? Illetve ami még sarkallatos, hogy az így odapöttyentett adag őselemet lehet-e még ekkor formázni?
15, Ha az előző kérdésre igen a válasz, akkor azt meg lehet-e csinálni, hogy mondjuk a gyűrűből egyszerre 5E levegő idéződik, de nekem csak 3E-re van szükségem/annyi MP-m maradt és csak ezt a 3E-t formázom, használom a másik kettőt meg hagyom elszelelni? Tehát az idézett elemet kötelező mindet formázni is vagy lehet bizonyos részt kihagyni a további ügyködésből?
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2009.08.19. 18:35

Rövid leszek.

A sámánpap ejtve... maradok a könyvnél... az orvgyilkos(Leon) az új kari.

Családtag(Kobrák) lesz, így a Légiót is hagyom.

Csapat/összemesélés... ahogy gondoljátok.

Háziszabályt, ha nem muszály, ne gyártsunk pls.

Egy kérdésem lenne a Quator által említetteken kívül, dátum... mikor fogunk játszani ( nyilván nem RL az benne van a kiírásban)
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.19. 21:16

Én is rövid leszek csapatötletileg:

Mit szóltok ahhoz, hogy mindannyian voltunk kicsit toronban "üdülni" és amíg közös erőfeszítésből ki nem szabadultunk a rabszolgatelepről, addig együtt voltunk egy gladiátorcsapat 2/3-a? (Persze a Családtag mondjuk nem feltétlen rabsorban volt, hanem akár önszántából is megmérettethette magát.)

Gondolom a volt légiós tökéletesen megfelel "gladiátornak", az orvgyilkos tőrvetőnek vagy számszeríjásznak. Garma sokképzis emberét meg bevetjük stratégaként vagy ő is tőrvető címszót kap. :) Részemről meg előrántom akár a BM-emet, akár valami stratégaszerűt alkotok, esetleg megpróbálkozhatok a számszeríjásszal is attól függően ti melyik posztokat nem akarnátok. ... Meg lenne két néhai sporttárs, aki sajnos szökés közben elhalálozott. 8)
(Persze ez csak ködös elképzelés, mert nem biztos, hogy pont olyan a fegyverzetetek/képzettségeitek.)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2009.08.20. 20:14

Lehet a közös múlt részemről az Aréna, de rabszolga nem leszek...
A tőrvetőt vagy a számszeríjászt tudom vállalni...
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.20. 20:21

Alapvetően akár a pénzjutalom céljából is galdiátorcsapatnak állhattunk. :) A rabszolgaságot én se erőltetném így utólag átgondolva. 8)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2009.08.22. 22:06

Tényleg nem sürgetnék senkit....
Most Dreemerre várunk ugye?
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.22. 22:17

Részemről kariválasztásilag igen. Előtöriírásilag meg mindenki másra.


A karaktereimnél már sikerült valamiféle sorrendiséget kialakítanom, de a végső döntéshez kellenek Dreemer válaszai. Nem szeretném előtörténetből kidolgozni meg bepötyörészni mondjuk az ashaonit és utólag le kell húzkodjam a fél karaktert, mert mégse lehetnek tetoválásai vagy hasonlók. 8)


Előtörihez meg a többieket várom, hogy akkor az Arénás ötlethez ki mit szól és ha megfelel pontosan ki milyen posztot tölt be? Mert itt se kéne, hogy mondjuk 3 gladiátor posztunk legyen.
Valamint jó lenne tudni pontosan ki honnan és mivel/milyen elhatározással jön? Eléggé nehéz úgy közös előtörit írni, hogy annyit tudok a karikról, hogy "légiós", "orvgyilkos", "ez Dreemernek tetszeni fog".

Bár tudom ez egyéni problémám, de nekem holnappal lejár a nyári szabim, amikor mondjuk érdemben tudtam volna fogalmazni csak az információhiány miatt ugye nem lehetett haladni. 8)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2009.08.22. 22:28

Akkor egy kis előzetes rólam:
Koncept: "Leon a profi"
Toroni illetőségű 'külsős' Kobra tag(tolvajoknál ecseteli a könyv),
szakmáját tekintve orvgyilkos (de lehet, hogy kasztra tolvaj lesz).
Extra vagyon és család nélkül... hétköznapi "jó munkás ember" a család védőszárnyai alól.
Másodállásban(fedőszerv) vagy tolmács esetleg gyöngyhalász lesz.
Nem renegát, sogron hitű(pozítív válasz esetén kegyelt is)
Az arénázás részemről okés, tőrvetőnek vagy számszeríjásznak lesz alkalmas.
A kellemetlenségek elkerülése végett csak akkor kezdek neki ha a KM részéről letisztultak a dolgok... nem akarok kétszer nekifogni.

Röviden most ennyit látok előre...
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.22. 22:36

Köszönöm az infókat. Ezzel pl be tudlak írni, mint "összekötőt", aki bejuttatja a külsős csapatot a toroni viadalok egyikére. Hogy pontosan miért akarjon a csapat odamenni és viadalkodni azt még nem találtam ki.

Annyi kérdésem lenne, hogy a nem renegát sogronita (főként kegyelt) hogyan viszonyul az ashaoni tűzmesterhez?
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: IV. Csapat

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2009.08.23. 3:56

Nem kell aggódni.
A nem renegát jelző a tolvajklánra vonatkozott, a vallás az a kari egyéni kötődése, és nem tartozik egyik toroni felekezethez sem.
A tűzkobrában a tudás és kíváncsiság istenét(az egykori kyria idején ez volt a szerepköre) tiszteli, ebből kifolyólag piromániás sem lesz.
Nyilván a szertartásrendet és az imákat a mai kor papjaitól tanulta, de szellemiségükkel, a világhoz való hozzáállásukkal nem ért egyet.
Nem folytat térítő munkát... nem bonyolódik hitvitákba... mindössze a maga módján Sogront tiszteli meg imáival pl egy hekka helyett.
Ezek akkor is meglesznek ha nem tud varázsolni kegypontokból naponta egyszer... legfeljebb a hátteret nem veszem meg.
Olyan lesz( a hit szempontjából) mintha pár ezer évet késett volna... mivel így nem nagyon érti meg magát a hitsorosaival nem áll be a többi birka közé.
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
238 hozzászólás • Oldal: 8 / 16 • 1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16

Vissza: V. OM Találkozó

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség