• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Sion (Syer'Lyarquin Squelver - A Holt szavakkal élõ)

A megunt, elhagyott, elhunyt karakterek "otthona"...

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
14 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Sion (Syer'Lyarquin Squelver - A Holt szavakkal élõ)

HozzászólásSzerző: Sion » 2007.04.23. 15:17

Név: Syer'Lyarquin Squelver - A Holt szavakkal élõ
Kor: 53 év
Nem: Férfi
Faj: Kráni Elf
Kaszt: Verrion H'Anthall megtartója, Vadász, Látnok
Jellem: Rend - Halál
Szülõhely: Krán (Belsõ tartományok/ Syer'Lyarquin Ház)
Vallás: Verrion H'Anthall, Ranagolt, egyéb kráni kalahorák
Magasság: 1.8 láb
Súly: 59 kg

Elõtörténet:

Elõtörténet:

Villámok kísérik, éj leple lesz takarója,
Vér hull fellegekbõl, s Õ lesz akarója...
Elensar neve, majdan regék szólnak róla,
Kíméletlen, Verrion végrehajtója...

De mégsem Õ a nagy, a Kiválasztott,
Maga csak Õrzõ, a vigyázó ott...
Testvére lesz neki, Õ lesz az igazi,
Verrion küldöttje, védelmét élvezi...
Vérrel, s fekete acéllal...
Fénnyel, s földön túli dallal...

Squelver a Holt szavakkal élõ,
Testvére lesz a Kiválasztott, s nem Õ...


Így szólt a jóslat…

(Psz. 3648.)
Sorsa már születése elõtt elrendeltetett, s ezt tudták a csillagok is és rútsága ellenére gazdagon fürdették meg fényükben, s kivételes tehetséggel jutalmazták világra jöttét. Születésétõl vadásznak nevelték. Vadásznak, aki jósálmai segítségével még az elveszettnek hitt prédának is a nyomára bukkanhat, s ha kell egyedül végez vele, bárki legyen is az. Kiokították szabjáinak mesteri használatára, s megtanították, hogyan használja ki azt az elõnyt, mit kettõs szabjái biztosítottak számára. A mindeneket elnyelõ is bélyegével illette (forrázott bõr), így nem hagyagolhatták el vallási képzését sem. Jósálmai, melyek egyfajta hirtelen rátörõ transzban nyilvánulnak meg, a kalahora érintésével egyidõben jelentkeztek elõször, s mire elõször vadásznak hitték, már tudta hol fogja elejteni zsákmányát. Kettõs életet élt, melyben egyformán fontos helyet foglalt el a vallási és a harci elõmenetel, de gyorsan tanult, és sohasem uralkodott el rajta az elfekre jellemzõ ráérõsség, így szinte csodaszámba ment, hogy mire elérte a 45. évét, már teljes rangú vadászként állhatott határvadász csapatába...
…

Néhány hónapja történt…

„Hatan voltak. Árnyékként suhantak a fák közt, teljesen észrevétlenül. Díszes fegyvereiken megcsillant a fák sudarán áthatoló holdfény, de ez az õ területük volt, s nem tartottak semmitõl. Elbízták magukat, s ez a Kosfejes országában olyan hiba, amiért ritka, ha nem kell nagy árat fizetni.
A talaj menti ködben zizzent valami, és az elsõ, ki az utat vágta, egy furcsa illatot érzett. A következõ pillanatban valami megmarta a lábát és holtan esett össze. A következõ csapás a vadmestert érte, de annak még idõben sikerült félreugrani a felé repülõ tüskék elõl. A kiválasztott egy szellõvel elzavarta a ködfoltokat, s ekkor látták meg az ott rejtõzködõ dögöket. Emberszerûek voltak, de testüket démoni jelenlét torzította el, s mindegyikük fizikai valója társaikéhoz hasonult.
Nem volt már miért rejtõzniük, így teljes valójukban megmutatták magukat. Három láb magas dögök voltak egytõl egyig, s mindhárman a vadászok felé indultak. A kígyót azonnal vesszõk tucatjai járták át, hiszen õt már ismerték és mi tagadás, nem óhajtottak közelharcba bocsátkozni vele. A második azonban ekkorra már közéjükért, s csak egy reccsenés jelezte az újabb vadász elestét. A vad veszett farkasként õrjöngött, de a következõ pillanatban már közbelépett a vadmester, ki messze a legképzettebb volt társai között. Medveszerû termetével és misztikus tetoválásaival erõben sem maradt el túlságosan a bestia mögött, tõre pedig még túl is szárnyalta annak karmait, így míg a karmok javarészt finom láncszemeken vástak el, addig a vadász csapásai alatt rendre hús hasadt. A háló ekkor érkezett a magasból, s a járõrök figyelmetlensége ismét megbosszulta magát. Egyikõjük alatta maradt és tehetetlenségében tüskék járták át. No igen… A rovartestû páncéljáról rendre lepattogtak a gondosan megmunkált vesszõk, így túl közel került hozzájuk. A misztikus végsõ megoldásként tüzet bûvölt köréje, ami megrepesztette annak kitinpáncélját. Persze kapált vadul, de a gyors cserkészek mindig idõben kitértek csapásai alól, s a karcsú pengék halálos táncba kezdtek. Ekkorra a vadúr is végzett a magáéval, s bekapcsolódott társai forgatagába. Csapásai alatt a páncél megrepedt, s hárman, együttes erõvel már csakhamar lebírták a tisztátalan dögöt.
Ekkor már elégnek találták a leckét, melyet a Sötét Úr adott számukra, s körbekémleltek a területen. Miután megbizonyosodtak arról, hogy egyedül maradtak, s a bestiák mestere is kiküldte a maga õrszemeit, összegyûjtötték halottaikat, de nem siratták meg õket. Helyette vérrel megpecsételve bosszút fogadtak. Elfek voltak, hát vadászatra indultak”


Squelver látomást kapott õseiktõl… Magukat látta amint egy ismert hágón át hagyják el a Kosfejes birodalmát, majd egy csatát a támadókkal egy zöldellõ erdõben… de sikerült elmenekülniük…

Újabb látomások… mind-mind a Romlott Fény városába vezet… így hát Õseik akaratának megfelelve indultak útnak, hogy bevégezzék a bosszút…

Hetekbe tellt, de végülis elértek a férgek székhelyére, ebbe a romlott városba, Pyarronba... A lovaikat egy úgynevezzett fogadó istállójában hagyták, amiért a megtartó egy teljes aranyat adott, majd néhány nap alatt megismerték a város fontosabb helyeit és a csatornarendszer egy részét, majd itt egy rég elhagyott járatban húzták meg magukat. Most itt várják az újabb látomást, s közben igyekeznek a préda nyomára bukkanni...
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára Sion 2007.04.24. 14:36-kor.
Mubayashi Yokomoto - A Kigasi gyermeke

Kép
Sion
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:43
  • Honlap
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Sion » 2007.04.23. 16:23

Név: Syer'Lyarquin Squelver - a holt szavakkal élõ
Kaszt: Verrion H'Anthall megtartója, Vadász, Látnok
Faj: Kráni Elf
Szint: 1

Erõ: 12 [13 - 1 faji] - 13 Kap
Gyorsaság: 17 [16 + 1 faji] - 17 Kap
Ügyesség: 17 [16 + 1 F.hsz] - 17 Kap
Állóképesség: 14 [15 -1 faji] - 15 Kap
Egészség: 16 - 17 Kap
Szépség: 8 [7 + 1 faji] - 7 Kap
Intelligencia: 15 - 15 Kap
Akaraterõ: 14 - 14 Kap
Asztrál: 13 - 13 Kap
Érzékelés: 15 - 15 Kap

Összesen: 143Kap

Ké alap: 9, - 2 - 25 - 9 Kap
Té alap: 20, - 5 - 41 - 20 Kap
Vé alap: 65, - 4 - 83 - 65 Kap
Cé alap: 35, - 1 - 43 - 0 Kap
Hm/szint: 12 - 36 Kap

Összesen: 130 Kap

Ép alap: 4, Max Ép: 10 - 8 Kap
Fp alap: 5, Fp/szint: 7 Max Fp: 19 - [5 + 21] = 26 Kap
Kp alap: 4, Kp/szint: 13 - [4 + 26] = 30 Kap
Akt Kp: 1

Összesen: 64 Kap

Yp alap: 1
Yp / szint: -
Max Yp: 7
Akt Yp: 6

Mp alap: 10
Mp / szint: k6+2?
Max Mp: 10

Mágia ellenállás:
- AME össz: 13+6+0= 19
- MME össz: 14+6+0 = 20

Viselt vért:
- Típus: Sodronying
- SFÉ: 3
- MGT: 0

Képzettségek:
Hiequar használat 4 - 4 Kap
Kétkezes harc (Hiequar + Hiequar) 3 - 3 Kap
Vallásismeret (Elf) – 3 -3 Kap
Szakrális mágia (Megtartói) – 3 – 3 Kap
Pszi – 3 – 3 Kap
Titkos Pszi 2 – 2 Kap
Tetoválásismeret (Elf) 3 - 3 Kap
Tetoválás 2 -2 Kap
Jelbeszéd 2 – 2 Kap
Jövendõmondás 3 - 3 Kap
Legendaismeret (Elf) 2 – 2 Kap
Térképhasználat 2 – 2 Kap

Lopózás - 82% - 3 Kap
Rejtõzködés – 82% - 3 Kap


Összesen: 38 Kap

Fegyverhasználat 2 – 3 Kp
Fegyverhasználat 1 – 1 Kp
Fegyverismeret 2 – 2 Kp
Nehézvértviselet 1 – 1 Kp
Élõ nyelv (Pyarr) 2 – 2 Kp
Kultúra (Pyarr) 2 – 2 Kp
Helyismeret (Pyarron) 1 – 1 Kp
Álöltözet 1 – 1 Kp
Arctalanság 2 – 4 Kp
Írás/ Olvasás 3 – 4 Kp
Számtan 2 – 2 Kp

Összesen: 29 Kp

Kultúra [Kráni elf] - 3
Élõnyelv [Kráni elf] - 3
Helyismeret [Krán] - 3

Idomítás - 4
Lovaglás - 4
Erdõjárás - 4

Fegyverek:
Hiequar - Ké: 5+5+25; Té: 14+10+41; Vé: 12+10+83; Sp:k6+4
Levéltõr – Ké: 9+25; Té: 9+41; Vé: 2+83; Sp: K6+2
Elf íj - Ké: 9+26; Cé: 16+43; Táv: 140; Sp: 2k6+2

Felszerelés:
- Hiquar - 2 db
- Elf íj, Tegyev, 24 vesszõ
- Elf láncing
- Levéltõr
- 2 - 2 váltásruha (kultúrkör szerint külvilági elf és Pyarroni)
- Közepes hátizsák (váltás ruhák, tisztálkodási szerek)
- Zárható üveg kémcsövek, úgy decisek, 5 db.
- Ló (lószerszámok, kellékek)
- Élelem, tömlõ(víz)

NJK-k, csatlósok, kísérõk:
-Egy ÁRNYÉK kit testvérének hív...

Vagyon:
2 arany, 9 ezüst, 87 réz
A hozzászólást 6 alkalommal szerkesztették, utoljára Sion 2007.05.02. 15:17-kor.
Mubayashi Yokomoto - A Kigasi gyermeke

Kép
Sion
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:43
  • Honlap
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2007.04.23. 17:39

Üdv!

Számolásilag okés.

Az MP elsõ szinten: 10. További szinteken K6+2.

A szakrális mágia szerintem inkább "Megtartói varázslatok" és "Egyedi varázslatok" néven fusson. :wink:

Íjat meg sztem vagy elf íjat használhatsz vagy a jóféle rúnamagazinokra elmélezve keresd elõ a "MEsszehordó íj"-at. :)

Egyébként szerintem okés a kari. (Örülök, hogy a kéthiequaros módi neked is bejön.)
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Sion » 2007.04.23. 20:50

1.) Rendben. ;)

2.) Ez ok, de mit jelent az a k6+2? Emlékszem hogy annó beszéltünk róla, hogy ilyen esetben a maxot vesszük, de nemtudom hogy nyíltnál, avagy másutt...

3.) Javítom.

4.) Maradnék az elf íjnál...

5.) Mindíg az ikerpengék híve voltam (Pl. az Arel papjaim fegyverzete hagyományosan két szablya, barddal meg vagy ugyanez, vagy származásától függ, pl volt két ramierás is)! Bár eredetileg ezt a karit késelõsre terveztem, de az nem hajazna az elfek stílusára, és ez jobban magyarázható.

Sion
Mubayashi Yokomoto - A Kigasi gyermeke

Kép
Sion
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:43
  • Honlap
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Az Álmok Õrzõje » 2007.04.24. 13:11

Sion kérésére mondok véleményt a karakterrõl.

A %-os képzettségekhez (lopózás, rejtõzködés) még az ügyesség 10 feletti része is hozzájárul %-ban. Így a lopózásod 57%-os, a rejtõzködésed pedig 82%-os.

Marad 3 KAP-od, mivel az egyedi mágiákra nem kell költeni KAP-ot.

Egy hiba: a fegyverhasználatod csak 3.fokú, míg a kétkezes harcod 4.fokú. Fordítva lenne az igaz - hisz amíg a fegyvert nem tudod mester fokon forgatni, addig a két kezeddel sem tudsz ily módon harcolni - mesteri szinten.

A tetováláshoz Tetoválásismeret is dukál, amit kultúrkörre kell felvenni.

A Vallásismeret gondolom a saját vallását fedi le - tehát elf valláskör.

A Legendaismeret milyen kultúrkörre vonatkozik? - sejtem az is elf, vagy kráni... :roll:

Ezzel a részével ennyi a meglátásom. :roll:
Álmodban
bármit megtehetsz… Hagyd hátra szürke életed!
Ott repülhetsz most, hol mindent lehet.
Ne álmodj jövõt… csak szárnyaló jelent!
/ Sosy - Álomország /
Avatar
Az Álmok Õrzõje
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 357
Csatlakozott: 2007.02.26. 22:29
Tartózkodási hely: Tükörvilág
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Sion » 2007.04.24. 13:50

A maradék 3 Kap-ot fegyverhasználatra költöttem, Bár úgy tudtam, hogy csak azoknál a képziknél használjuk a követelményeket, aminél már ET-ben is volt. Mindenesetre Szükségem van a Kétkezesharcra, úgyhogy inkább felvettem a fegyóhasználatot is.

A maradék 2 Kapot befektettem tetoválásismeretbe, amihez egy pontot még átvittem a tetoválásból, így eggyel magasabb lett, azaz 3-as, míg a tetoválás visszaesett 2-re.

A %-okat még most javítom...

Sion
Mubayashi Yokomoto - A Kigasi gyermeke

Kép
Sion
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:43
  • Honlap
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Az Álmok Õrzõje » 2007.04.24. 15:31

Azért mondtam, hogy kellene Tetoválásismeret a Tetováláshoz, mert attól függetlenül, hogy a technikát érted és tudod alkalmazni, még nem vagy tisztában a kultúrkör szerinti alakzatokkal, motívumokkal, hogy mi mit jelent, mit hogyan szoktak ábrázolni. Én úgy vagyok ezzel, hogy ha magyarázattal bíró szimbólumokat, jeleket tetovál valaki, akkor ahhoz kell ismernie a dolgok rejtelmeit - tehát a mit miért, mi mit jelent dologgal tisztában van. Viszont ha csak "kedvtelésbõl" tetovál valaki "össze-vissza" és azok csak testi díszek semmi többek, tehát jelentõséggel nem bírnak, akkor elég a Tetoválás képzettség.
Ehhez szóljon hozzá a többi HM is, mert lehet egyedül vagyok ezzel a véleménnyel.

Ide írom, de Con-hoz is szól:
Elolvastam az elõtörit, de nem értem a harci részt :oops: - ami "pár hónappal ezelõtt történt".
Kik voltak a támadók? Mi közük Pyarronhoz? Most emberek voltak, vagy bestiák - és a bestiákat pyarroni székelésû egyének uszították rájuk Kránban?
Álmodban
bármit megtehetsz… Hagyd hátra szürke életed!
Ott repülhetsz most, hol mindent lehet.
Ne álmodj jövõt… csak szárnyaló jelent!
/ Sosy - Álomország /
Avatar
Az Álmok Õrzõje
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 357
Csatlakozott: 2007.02.26. 22:29
Tartózkodási hely: Tükörvilág
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Sion » 2007.04.24. 15:45

A követelményt nem a tetoválásra értettem, hanem a kétkezes harcra. Tetoválásismeretet akartam, csak véletlenül maradt ki (illetve úgy tudtam van).

Kik voltak a támadók: Egy olyan szekta, akik démonokkal szövetkeznek, így tesznek szert különleges képességekre (valaha emberek, de mára már nem mondanám annak).

Mi közük Pyarronhoz: A leghalványabb dunsztunk sincs róla, mi csak azt tudjuk, hogy az egyetlen túlélõ, aki esetleg tudhatja ki a hunyó, ide menekült. A többi a mesélõ szabadságát erõsíti.

És mégvalami: a vadmester egy elf harcos, aki ha lehet mégtöbb idõt tölt az állatok között mint társai, ezért jobban ért az idomításhoz mint õk. Játéktechnikai jelentõsége nincs, de harcosként képzelem el.

Sion
Mubayashi Yokomoto - A Kigasi gyermeke

Kép
Sion
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:43
  • Honlap
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2007.04.24. 15:55

Óhhh, párdon a félreértésért :oops:
Viszont ha belegondolsz: ha nem tudsz egy fegyvert mesterien forgatni, akkor két kézzel kettõvel nem tudsz tökéletesen harcolni. :roll:

Elõtörténetet így már értem. Köszönöm a magyarázatot! :)

Bevallom nem vagyok Krán tudor (sem), én ezeket a dolgokat láttam meg hibának-hiánynak - de mindre kaptam megfelelõ magyarázatot, s javítva lett amit kellett javítani.

Ha az én véleményem számít, akkor a karakter részemrõl indulhat a játékban.
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Sion » 2007.04.24. 17:49

A fegyveres dologgal nem értek egyet, mert a 2. fok már azt jelenti, hogy kifogástalanul, hiba nélkül használja a fegyvert. A 3. fok ennél már jobb, kihasználja annak elõnyeit, aminek hatására biztosabb lessz minden ügyességet igénylõ dologban. A kétkezes harc 4. innen csak egy továbblépés lenne, de nem a fegyverre magára, hanem annak párban való forgatására koncentrálva. Ettõl függetlenül már rég korrigáltam, szal ezen nem veszünk össze! ;)

Sion

Más: Srácok, attól hogy admin vok, nyugodtan mondjátok meg a véleményeteket, nem lessz kikapsz! ;) Sõt, tulajdonképpen el is várom, hiszen nemrég még vita volt egy seftesrõl akinek 3. fokú fegyohasználata volt, itt meg azért mégis 4. fok lett belõle. Mondjuk én indokoltnak tartom, de attól ti gondolhatjátok másképp is...
Mubayashi Yokomoto - A Kigasi gyermeke

Kép
Sion
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:43
  • Honlap
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: A Rászil » 2007.04.24. 19:22

Üdv!

Elõsztori stimmel, hisz egy hasonlót mintha az elõbb olvastam volna valahol valakinél... :D Lényeg: szerintem mivel a karakter jóval fiatalabb mint a bátyó, reális lenne neki kevesebb harci tudást adni. Ez látszik is az alapértékekben, hisz neki rengeteg idejét lekötötte a sprituális élmények tömkelege, de a kétkezes harc 4. :shock: no azon meglepõdtem. Hisz a tesó is csak 3.-assal bír. A fegyverhasználat még elfogadható 4. szinten, bár általában papnak soknak mondanám, kráni megtartóként még azt mondom rendben, miért ne, ilyen is kell. De ne haragudj már meg, ha azt mondom, hogy a kétkezes harc 4. mégiscsak sok neki. Legyen inkább 3. Legfeljebb. Másrészt, az is igaz, hogy több mint fél évszázados, de azért aki pszit, meg minden misztériumot tanul, ráadásul titkos pszit, nem hiszem hogy van energiája kétkezesharcra.

Ja, és az UT-ben nincs erdõjárás...:)
Avatar
A Rászil
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 451
Csatlakozott: 2007.02.19. 21:26
Tartózkodási hely: Taba el Ibara
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Sion » 2007.05.02. 15:15

Rendben, javítom, de kezdettõl nem akartam fegyverhasználat 4-et hanem jómagam a kétkezes harcot szerettem volna elõnyben részesíteni, de fentebb írták hogy ahhoz a fegyverhasználat kell. Akkor javítottam, most meg fordítva rossz... Mind1, átírom és veszek helyette %osat.

Sion
Mubayashi Yokomoto - A Kigasi gyermeke

Kép
Sion
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:43
  • Honlap
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2007.05.02. 17:56

Üdv!

HA nem írtad át teljesen az összes számértéket mióta legutóbb azt mondtam okés, akkor indulhat! Jó játékot! :wink:
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: A Rászil » 2007.05.02. 17:58

Menjetek Ranagol áldásával! :D
Avatar
A Rászil
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 451
Csatlakozott: 2007.02.19. 21:26
Tartózkodási hely: Taba el Ibara
Vissza a tetejére


Hozzászólás küldése
14 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Vissza: Temetõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség