• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Új Tekercsek - Mit, miért, hogyan?

A fórum regisztrált tagjai cseveghetnek itt egymással.

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
392 hozzászólás • Oldal: 24 / 27 • 1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27

Re: Új Tekercsek - Mit, miért, hogyan?

HozzászólásSzerző: Hakea Ello » 2007.10.02. 13:02

Az a probléma, hogy a rapír igazság szerint későbbi évszázadok jellemző fegyvere. Tudtommal akkor alakult ki, amikor a tűzfegyverek megjelenésével visszaszorult a nehézfegyverzet.

Az MGT csökkenéshez pedig annyit, hogy tessék kipróbálni. Valamelyik középkori feszten, élőszerep találkozón vagy akármin tessék elkérni valakinek a vértjét és mittom...két óráig hordani. Csak hordani, nem kell vagdalkozni. Ha életszerűen játszunk, néhány óra alatt a drágalátos hősnek is elege lesz a térgig érő láncingjéből, pusztán azért mivel harminc kiló acél húzza a vállát.

Viszont sebzésmódosítókat ajánlatos bevezetni. Karddal átvágni láncinget nem lehet, egy átlagos harcos legalábbis semmiképpen nem képes rá. Átszúrni lehet, de nehéz. Átütni pedig szinte könnyebb, mint a posztóvértet, mert az acél nem merev és maga is kemény, így továbbviszi az ütést.

Mi ütött belém? O.O
"Don't make me send you to another dimension."

Alix Dea Dakk - Karlap
Haifa Al Zahra - Karlap

Karihangok: 1 2 3 4 5 6

LOBOGÓK HAMVAI ONLINE SZEREPJÁTÉK PROJEKT
Hakea Ello
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 1412
Csatlakozott: 2006.01.16. 22:01
Tartózkodási hely: Vác
Vissza a tetejére

Re: Új Tekercsek - Mit, miért, hogyan?

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2007.10.02. 13:11

Nos ami az eltölthető időt illeti tény állóképesség fügvényében növekszik ahogy egyre magasabb szinten gyakorolja valaki a nehézvértviselet képzettséget. A bibi csak az, hogy egy kari hiába rohangál 10 éve nehévértben a kapcsolódó tulajdonságai erő és állóképesség nem változnak. A reneszánsz nevű kiegészítőben például van lehetőség tulajdonságot növelni tény 1000 tp áron. Viszonyítási alapnak ott 1 VÉ 30 tp-be kerül. Ami a nehézvértek súlyát illeti egy mai kommandós felszerelése ma közel kétszerese a nehézvértekének. Erről egy elég komoly vita volt a Tuan kiadó fórumán pár hónapja. Hakea ami a törit illeti igazad van. A nehézvért eltűnt amint a tűzfegyverek elég hatékonyak lettek hogy átüssék. Ami meg a hozzáedződést illeti. Diákként piaci rakodóként kerestem a zsebpénzemet. Az első napomon 3 óra után mozdulni nem tudtam három héttel később 12 óra krumplipakolás után még elmentem focizni. :)
És egy krumpliszsák is 35-40 kiló míg a nehévért 20-25 volt.
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: Új Tekercsek - Mit, miért, hogyan?

HozzászólásSzerző: Hakea Ello » 2007.10.02. 16:58

Más 40 kilót felemelni és odébbrakni mint egyfolytában terhelni a gerincedet, válladat 30 kilóval. Ráadásul a krumpliszsákkal nem mászol hegyet és nem törölsz képen senkit :D. Én mondjuk csak láncinget viseltem (viselek), a lemezvértnek elvileg jobb a súlyelosztása, ezért erről nem nyilatkozom.
"Don't make me send you to another dimension."

Alix Dea Dakk - Karlap
Haifa Al Zahra - Karlap

Karihangok: 1 2 3 4 5 6

LOBOGÓK HAMVAI ONLINE SZEREPJÁTÉK PROJEKT
Hakea Ello
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 1412
Csatlakozott: 2006.01.16. 22:01
Tartózkodási hely: Vác
Vissza a tetejére

Re: Új Tekercsek - Mit, miért, hogyan?

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2007.10.03. 15:20

Tény más dolog, de azért nem feltétlenül könnyebb bár vértviselet tekintetében nincs tapasztalatom. Viszont igazad van hegyet nem másztam csak lépcsőt mert a pincében volt a raktár és sétálgatni is kellet azokkal a zsákokkal eleget. A krumpliszsákkal nem törölsz képen senkit csak felemeled és lerakod és dobálni mértékkel lehet mert szakad a zsák.
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: Új Tekercsek - Mit, miért, hogyan?

HozzászólásSzerző: Artean » 2007.10.09. 13:04

Üdv

Ha jól emlékszem a második törvénykönyvben volt egy opcionális szabály, melyben a fegyverek és páncélok viszonyát próbálták élethűbbé tenni. Pl.:minden rugalmas páncél zúzófegyverekkel szemben csak 1-es sfé-vel rendelkezik /anyagától függetlenül/.

Úgy gondolom hogy a földi középkori harceszközök alapul vétele elkerülhetelen, de szerintem nem szerencsés. Ynev fantasy világ, tehát fizikai törvényszerűségei korántsem biztos, hogy egyeznek, vagy hasonlítanak a földihez. /Az istenek - KM- jelenléte bizonyított tény/
Megjegyezném továbbá, hogy ha szemügyre veszitek a regények címlapjain és a szabálykönyvekben megjelent képeket, az ynevi és földi középkori nehézpáncélok teljesen másképp néznek ki. Jellemzően az yneviek jóval robosztusabbaknak tűnnek.

A nehézvértviselet képzettség 2. fok előkövetelménye a teherbírás 3. fok, amely pontosan azt tartalmazza, hogy adott személy meddig képes JELENTŐS fizikai terhelést jelentő munkát végezni .Talán ezzel is lehetne kezdeni valamit. Megértem persze, hogy azok, akik a játékegyensúly megtartásán fáradoznak, igyekeznek elejét venni annak, hogy minden kalandozó csatapáncélban rohangáljon.

Artean

Ui.: Persze ez csak elméleti fejtegetés, hiszen nem kívánok változást eszközölni ezen játékos fórum elfogadott szabályaiban.
Artean
 
Vissza a tetejére

Re: Új Tekercsek - Mit, miért, hogyan?

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2007.10.09. 13:37

Sztem olvass vissza. Azt páncélos opcionális szabályt asszem elvetette a fórum vezetése.
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: Új Tekercsek - Mit, miért, hogyan?

HozzászólásSzerző: Artean » 2007.10.09. 14:24

Üdv

Egyébként tudtok valamit a készülő Tuan-os szabálykönyvről?

Artean
Artean
 
Vissza a tetejére

Re: Új Tekercsek - Mit, miért, hogyan?

HozzászólásSzerző: Sion » 2007.10.09. 18:36

Tudni tudunk, de ez a téma nem ide tartozik. Kéretik a tavernában folytatni...

Sion
Mubayashi Yokomoto - A Kigasi gyermeke

Kép
Sion
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:43
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Új Tekercsek - Mit, miért, hogyan?

HozzászólásSzerző: Garvel » 2007.10.10. 18:02

Talán itt jobb helye van...


Üdv. Aki énekmondóval lesz egyeztetni kéne, mert egy nemzetségből valók leszünk...

de előtte egy kérdés: a sumiban találtam egy ellentmondásos részt... hátha csak én értelmezem félre...

"Az énekmondó szülöktől származó fiúgyermekek viszont tizenkétéves korukban nem nyernek automatikusan felvételt a nemzetségbe; előbb tanúságot kell adni gyors észjárásukról, jó emlékezőtehetségükről és harci képességeikről. Ez a próbatétel sokkal keményebb, mint a szokásos férfivá avatási szertartás; ha az jelölt elbukik rajta, az apja megöli, mert szégyenbe hozta."

másutt:

"Hegyivadászok: Portyázó- és Énekmondó-nemzettségek legnagyobb becsben tartott alakulatai..."

????????????

Üdv.
Garvel
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 184
Csatlakozott: 2007.04.08. 19:33
Vissza a tetejére

Re: Új Tekercsek - Mit, miért, hogyan?

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2007.10.10. 18:35

Üdv Garvel!

Ezek szerint énekmondóval készülsz :D ez is kiderült végre ;) .
Két dolog: a hegyivadászok nem nemzetség hanem harci alakulat melynek tagjait a portyázó és énekmondó nemzetségek adják.
Másik hogy az összes ork karival kéne egyeztetni, mivel egy törzsböl jöttök.
Sionnal különössen mivel a sumi 139. oldala szerint az Árnyékjárók énekmonó nemzetsége mindössze egy nagycsaládból áll. Ö is énekmondóval készül.

Herold
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: Új Tekercsek - Mit, miért, hogyan?

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2007.10.11. 7:23

Gravel ork vasassal jövök az msn-em wattiskukacfreemail.hu
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: Új Tekercsek - Mit, miért, hogyan?

HozzászólásSzerző: Sessaryen » 2007.10.11. 23:09

Sziasztok!

Pár kérdésem lenne, remélem tud valaki válaszolni:
1, A százalékos képzettségeket hogyan számoljuk?
Kérdezem ezt azért, mert nem teljesen tiszta, hogy 1 KAP hány %, 1 KP hány %.

2, A karialkotáskor a ráfordított KAP mellett jön még valami a % értékre?

3, Úgy láttam a szintlépéskor/-hez nem TP hanem pontozás van.
Hogyan is működik ez?

Ha esetleg már le vannak írva ezekre a kérdésekre a válaszok gyűjteményesen, akkor bocsi. Kicsit még szoknom kell a Fórumot... :)
"Bocsáss meg! Eszemet az idő meg nem óvta,
Most fekete,fakó, mint könyv, múlt mélyiből."


Dale Avery: A Renegát
Avatar
Sessaryen
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 984
Csatlakozott: 2007.10.08. 23:54
Tartózkodási hely: Debrecen
ZK Karakter: Torum - Belső ellenség /Warhammer/
Vissza a tetejére

Re: Új Tekercsek - Mit, miért, hogyan?

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2007.10.11. 23:27

Szia! :) (Ezt a pm-ben is feltehetted volna nyugodtan :wink:)

1 KAP 25%-ot jelent karialkotáskor.
1 Kp pedig általában 3%, de a képzettség leírásánál pontosabban le van írva (speciel nem emlékszem, hogy más érték is lenne, de inkább nem mondok hülyeséget, az adott képzinél megvan adva.)

A karialkotásnál a %-os értékekhez még hozzá kell adni a megfelelő tulajdonság 10 feletti részét. Pl. a Zsebmetszésnél az Ügyesség 10 feletti értéke adódik még a vásárolt %-hoz.

Tp osztás / szintlépés:
viewtopic.php?f=44&t=184&p=3652575&hilit=szintl%C3%A9p%C3%A9s#p3652575

Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: Új Tekercsek - Mit, miért, hogyan?

HozzászólásSzerző: Sessaryen » 2007.10.11. 23:59

Szuper!
Köszönöm a gyorssegélyt.. :)
"Bocsáss meg! Eszemet az idő meg nem óvta,
Most fekete,fakó, mint könyv, múlt mélyiből."


Dale Avery: A Renegát
Avatar
Sessaryen
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 984
Csatlakozott: 2007.10.08. 23:54
Tartózkodási hely: Debrecen
ZK Karakter: Torum - Belső ellenség /Warhammer/
Vissza a tetejére

Re: Új Tekercsek - Mit, miért, hogyan?

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2007.10.12. 7:15

Sziasztok emlékeim szerint a százalékos képzettségeknél van kettő vagy három ahol 2kp-ba keröl 3%
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
392 hozzászólás • Oldal: 24 / 27 • 1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27

Vissza: Csevegõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség