• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

A múlt... Ez történt Velünk...

Moderátor: Admin

Téma lezárva
1126 hozzászólás • Oldal: 27 / 76 • 1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 76

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.05.30. 16:50

KM: [Dreemer], A konyha... aggasztó zajok, jégcsap boszorka elszámolása...
Helyszín: NAGY KASZÁS fogadóban
Időpont: 3692. 01. 14. Szombat túl korai reggeli órák :?:
Résztvevők: Leon con Maratinho (Saggaras Zenir),Dreego con'IGarno (Rayamancor)


Vendéglátótók (a jégcsap):

-Félreértesz Dreego, neked, Viperának és Ansinnak, Marafisz fizeti az ellátását, igyál egyél kedvedre minden olyat, mit Marafisz megfizetne. Az elszámolással egy másik vendégem felé tartozok. -*itt bájosan elmosolyodik, hangja élessége kifakul* - Ugye Lenog? Már ha jól értettem tegnap este nevedet... kicsit sokat ittál tegnap este, talán meghalt egy hozzátartozód?-*elmosolyodik, utolsó szavakat csilingelő hangon ejti ki*- Most olcsón van aki temetést vállaljon...-*kérdőn néz "szoronghatott" áldozatára (Leon con Maratinho (Saggaras Zenir))*
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: con Claudius » 2008.05.30. 21:17

Vipera


Tehát miután nincs válasz visszarohanok a szobákhoz és berúgom Dreego ajtaját.
Si vis Pacem, para Bellum
Avatar
con Claudius
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 182
Csatlakozott: 2008.03.09. 12:17
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Pelso » 2008.05.30. 22:24

Revo

Antiss
<… Hát, ami azt illeti egyelőre nem lettem okosabb… Még álmában is alkoholizál… Vajon tudatában annak mit csinál? ... Na, nézünk árulkodó jelek után… Tudatos vagy tudatalatti álomlakos?...>
*Érdeklődve szemlélem az öreg álmát. Mikor felém nyújtja, az üveget előtte egy kicsit bizalmatlankodok. Alaposan körbe kémlelem. Lassan megyek csak közelebb. Nem iszok, bele csak lökdösöm az üveget. Kihasználva hogy beljebb vagyok, alaposan megszemlélem, min serénykedik álmában. Bele olvasok jegyzetibe. Érdeklődő madarat játszok.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Gorodak » 2008.05.31. 6:28

Tala Mörök

< Az nem lehet igaz, valaki áthúzta a számításim idő előtt, pedig ezt én akartam, vajon ki halt. >
* A gondolataim közbe lassan lenyúlok a csizmámhoz, s mikor meg érintem, rögtön, rá eszmélek, hogy fegyvertelen vagyok. *
< Ezt nem hiszem, nincs nálam semmilyen fegyver, na, jó, majd használom a testem fegyverét, és az elmémét, melyet az öreg barátunk tanított anno. >
* Lassan felveszem a lábbelim, s halkan. Majd a sátor bejáratához lopódzok és fülelek, hogy merre, megy az illető. Ha már úgy érzem kicsit távolabb, van, akkor lassan ki lopakodok a sátorból. S a hangok alapján és látásomnak köszönhetően elkezdem követni. Egyelőre nem használok vér mágiát, sem pszit, de felkészülök, hogy azonnal használjam, ha kell. *
< Vajon, ki lehet ez az ember és mit akar itt tőlünk. De miért ölte, meg. Bár ez mindegy is. Ha ne szövetséges ellenség. Ha pedig egy fejvadász klán tagja, akkor még rosszul is járhatunk. Jobb utána nézni a dolgoknak. >
* Halkan és nesztelen lopakodok utána. A sötét csillagos ég alatt. *

// Lopódzás: 82 – Dobás: 57 Rejtőzködés: 82 – Dobás: 10 //
" A pokolhoz vezető út jó szándékkal van ki kövezve...
Miért?
Hiány van rossz szándékban? "
Avatar
Gorodak
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 720
Csatlakozott: 2008.02.05. 16:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Rayamancor » 2008.05.31. 8:21

*Asztaltársam nyakán szorul a hurok úgyhogy nagy füstölögve elindulok megkeresni Viperát*
Hogy mi lessz holnap?....eggy nappal közelebb a halál.....
Ősi Dzsad tanítás: "Ne álj le idiótákkal vitatkozni mert lesülyedsz a szintjükre és ők le fognak győzni a rutinjukkal"
Avatar
Rayamancor
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 114
Csatlakozott: 2007.11.09. 11:10
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.05.31. 11:30

KM: [Dreemer], Dreego keresése... //áááá :fejveros: //
Helyszín:Nirmaje-Különös Szállás-Nagyon koszos Fürdőszoba
Időpont: 3692.01.14.Szombat valamikor reggel
Résztvevők: Vipera (con Claudius)


*Hamar felérsz az emeletre, ott nyitva találod Dreego szobáját, és mellesleg üresen is... Ellenben lentről hangokat és léptek zörejét hallod...*
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.05.31. 11:42

KM: [Dreemer],Első lépések az álmok tengerén
Helyszín: Antissz-Vezafiliész álma
Időpont: 3692. 01. 13. Péntek Délutáni órák
Résztvevők:Revo (Pelso)


*Az üveg kocogtatásának megörül a vén iszálkos.*

-Jóvan barátocskám, látom tudod mi a jó! *Azzal jól meghúzza...*

*A jegyzeteket elfek nyelvén írta, szerencsére ez neked nem jelent akadályt a szöveg megértése annál inkább. Összetett fogalmakat és kifejezéseket használ, többségében ismeretlen fogalmakat, egyes szövegrészek megértése gyakorlatilag megoldhatatlan számodra. A leírások úgy véled valami szeszes ital készítésének módozatát írja le. Istenek itókájának nevezi szerényen...*

*Ahogy tovább szárnyalsz, alaposabban szemre vételezed a dolgokat sok-sok érdekes anyagot pillantasz meg, ezek többsége alkímia kinduló anyagai... értékük és felhasználhatóságuk úgy tudod jelentős... a helyedben arra gondolnék: ez a varázsló nem kicsiben utazik!*

//Ne feledd, az álom környezetét tetszőlegesen formálhatod, ahogy az alakodat is...//
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.05.31. 11:54

KM: [Dreemer], Vipera keresése... //OMG :shock: //
Helyszín: NAGY KASZÁS fogadóban
Időpont: 3692. 01. 14. Szombat túl korai reggeli órák :?:
Résztvevők: Leon con Maratinho (Saggaras Zenir),Dreego con'IGarno (Rayamancor)


*Dreego feláll az asztaltól, sietös léptekkell elindul a kijárat felé... mikor az ajtó tulfeléröl kaparászás hallatszik, majd feltárul az... és feltűnik... valami... leginkább egy ázot leborotvált döglött, de mégis járó hatalmas kutyára emlékeztet, elégeddeten csoválja farkát, hátsó lábain lévő paták egyhangú kopogással kísérik lépteit, miközben méltóságteljesen belépdel. A dzsad szépség megszólal:*

(Pyar)
-Franki hát lefürödtél :!: Nagyszerűen nézel ki! Minta frissen hulla lennél!

*Mindezt a legnagyobb ártatlansággal, és eddig soha nem halott kedvességgel mondja ki. Nem is gondoltátok volna hogy képes ennyire kedvesen szólni...*

*Mindezek után feltételezem Dreego nem szeretne csak úgy kimenni, vagy közel mersz menni ehhez az állathoz( :? ) mely az ajtó eljött áll?*

//off: ugye most csak idegesíteni próbáltok? mászkáltok össze vissza mint a sajtkukacok! külön nyilvántartást kell nemsokára vezetnek ki merre s miért és kit keres! <Csak mészkáljatok.. legalább könnyeb lesz elcsípni titeket.. ha egyedül vagytok...édes a bosszú... de még milyen édes...>//
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: con Claudius » 2008.05.31. 15:03

Vipera

Megyek a hang irányába, ÓVATOSAN
Si vis Pacem, para Bellum
Avatar
con Claudius
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 182
Csatlakozott: 2008.03.09. 12:17
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.05.31. 18:51

KM: [Dreemer], Dreego keresése, vissza a földszinti folyosóra
Helyszín:Nirmaje-Különös Szállás-Dreego szobálya
Időpont: 3692.01.14.Szombat valamikor reggel
Résztvevők: Vipera (con Claudius)


*Settenkedve nesztelenül minden léptedet megfontolva, le osonsz a lépcsőn. Ahol az imént feljöttél. Lejutsz a központi folyosora (ahonnan a fürdöszoba nyilik). A folyosó végi ajtó tárva nyitva, az ajtó mögött Frankit pillantod meg, pofával befelé néz.*

//ha nem tudod mi merre van, vagy a helyszín leírás nem érted akkor jelezd//
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: con Claudius » 2008.05.31. 22:48

Vipera

Megyek tovább, igyekszem nem támadólag feltűnni de a kardokat nem rakom el

//Képben vagyok köszi//
Si vis Pacem, para Bellum
Avatar
con Claudius
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 182
Csatlakozott: 2008.03.09. 12:17
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Saggaras Zenir » 2008.06.01. 21:11

//na itt vok fiuk bocs a késésért.//

-A nevem Leon, és helyi ficko vagyok. Te ki fia borja vagy?

*Szívesen ülök, ugy ahogy a marcona külsejű asztal társam kéri, így könnyebb a kajára koncentrálni, mert nem a haláli szakáécsot kell néznem.*

//Kínézet: fiatal rövid hajú inkább fiúcska, mint férfi külseje rémlik fel, haja szeme barna, tekintette nyugalmat áraszt. De amúgy szinte 170 cm magas, és elnyütt de srapabíró ruhába van. Látszik rajta hogy fizikai munkát végezhet.//

*Aztán bejön a hírhedt nőszemély, és Leonon átfut valamilyen halálos hidegség, majd összerezzen, mikor a nő kezeit a vállára teszi, és nyikan egy halkat amikor a farkas üvöltés a fülébe csap, de halgat. Így halgattja végig a következő eseményeket, ám amikor a figyelem ujr rá terelődik dadogva mondja hogy:*

-A ne...a nevem Le...Leon, és ...nem halt...meg se..senkim se.

*Préseli ki magávból a szavakat. Viszont amikor a kutya bejön, egyszerűen felpattan és hátra próbál lépni ketőt de elveszti az egyensúlyát az ijedségtől.*
kép - Naiden Findalath - Sivatagi Vihar
Akimoto Yuusuke - Holtak Bosszúja
Avatar
Saggaras Zenir
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1607
Csatlakozott: 2006.12.17. 18:06
Tartózkodási hely: Toron
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Pelso » 2008.06.01. 22:06

Revo

Antiss
<… Mára talán ennyi elég is lesz… Nem ártana aludni is… Sok dolgom lesz még ere felé… Nem most kéne felemészteni minden tartalékom…>
*Még egy kicsit teszek, veszek az asztalon. Tipegve lökdösöm az üvegcséket. Nem maradok soká. Figyelem mit csinál. Kicsit megcsipkedem a feljegyzéseit. Követem a sorokat a csőrömmel véletlenszerűen. Meghallgatva a reakcióját szárnyra kapok. Visszatérek saját álmaimba. Előtte ellenben teszek egy kitérőt Marafisz álmaihoz. Megszemlélem, hogy a látott madarak tényleg az álomsík csaholó ebei? Utána visszavonulok saját álomvilágomba és békésen pihenek.


//Tudok róla, hogy tetszőlegesen módosíthatom. Én viszont most felmérést végzek. Észrevétlenül szemlélem megfigyeltjeim reakcióit. Személyiségükre vagyok kíváncsi, ami visszatükröződik álmaikban. Nem óhajtom befolyásolni, irányítani vagy megkavarni őket az álomsíkon. Még nincs mondanivalóm. Mindent nem lehet egyszerre. Meg aztán még a kaland elején vagyunk. Nem sietek sehova.//
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Rayamancor » 2008.06.02. 9:44

Rayamancor (Dreego con I'Garno)


-Hűű azz annyád ....helyedre ..helyedre bazd meg!!!!

*Kiáltom kissé hisztérikusan mikor meglátom a négylábú szörmedvényt és lassú megfontolt léptekkel hátrálok vissza az asztalhoz tapasztalatból tudom hogy az agressziv kutyának nem szabad a szemébe nézni no de ennek még szeme sincs,azt hiszem Vipera majd idetalál ahogy akar*

//off : nem akarok én szaladgálni ! :lol: Mi az a OMG?? :shock: //
//off: A harag rossz tanácsadó ezt már Joda mester is megmondta 8) //
Hogy mi lessz holnap?....eggy nappal közelebb a halál.....
Ősi Dzsad tanítás: "Ne álj le idiótákkal vitatkozni mert lesülyedsz a szintjükre és ők le fognak győzni a rutinjukkal"
Avatar
Rayamancor
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 114
Csatlakozott: 2007.11.09. 11:10
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.06.02. 12:45

KM: [Dreemer], Franki bemutatása
Helyszín: NAGY KASZÁS fogadóban
Időpont: 3692. 01. 14. Szombat túl korai reggeli órák :?:
Résztvevők: Leon con Maratinho (Saggaras Zenir),Dreego con'IGarno (Rayamancor)


*Mindketten hátráltok egy kicsit, Jégcsap leveszi a kezét Leonrol. Mérhetetlen elégedettség sugárzik belőle.*

(Pyar)
-Annak örömére hogy lefürödtél ideje, kapsz csontot Frankikám.

*A szakács könnyű mozdulattal kitép egy hatalmas marhacsontot a darabolt húsból és Frankihoz vágja. Franki még röptében elkapja és összerontja. A csontszilánkok röpködnek, csont recseg, pillanatok múlva a csont nyom nélkül eltűnik Franki gyomrában...Látva rémületeteket a ház úrnője megnyugtatóilag hozzátok szol:*

(Pyar)
-Nem kell félnetek Frankitól, nem bánt ő senkit... persze kivételek vannak, de titeket nem fog bántani, hisz a ház vendégei vagytok... Apropó vendégek hol is tartottam az elszámolással?

*kis szünet után folytatja*
-Tehát, kedves Leon, eddig a következőket fogyasztottad: *nagyon széles mosoly nyílik az arcán...*
-Reszkető kezek lakosztály, 1 arany /éjszaka
-Seronil bor 1 kis hordó 2 arany
-Sült bél, sárgaron körettel - 1 adag, 15 réz
-Darton szolgálóinak "gondoskodása" -3 nő-2 arany/fő az összesen 3 arany
-Éjszakai konyhahasználat díja: 2 ezüst
Ez eddig összesen: 9 arany 2 ezüst 15 réz lesz. A megálmodásunk szerint még 40 arany7 ezüst 80 réz van félretéve önnek étkezésre és egyéb célokra.

*Dreego felé fordul:*
-Mikor akartok indulni a városba? Ansin azt mondta sürgős dolgotok van. Akkora kéne megbeszélnetek Leonnal, az idegenvezetőtökkel a napirendet!

*Franki mindeközben egy sarokban letelepszik és békésen figyeli az eseményeket... Meglévő szemhéját néha lehunyja mintha pislogna...*

//off: Oh My Good (OMG) - én istenem
nagyon helyes... hihetetlen hogy Frankia volt szükség, nembaj sajtkukac irtás kipipálva :uzi: :twisted: //
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
1126 hozzászólás • Oldal: 27 / 76 • 1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 76

Vissza: Régi Kalandok...

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség