Én aszt hiszem maradok az ETKnál majd ha lesz végre egy olyan mágus rendszer ami legalább 2 kiadást megért akkor foglalkozom vele addig nem mig minden egyes kiadáskor uj rendszert farigcsálnak ahelyett hogy a meglévöt fejlesztenék.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap
Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...
Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Hát nem tudom én ezzel a kegypontos dologgal nem vagyok kibékülve egyszerűbb volt a manapont bár az UTK nincs meg csak a d20 ugyhogy nem tudom mennyit változtattak rajta de a d20as eléggé bonyolult.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap
Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...
Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Az UTK inkább ETK-hoz hasonlít. a d20 meg egy kalap sz.... volt. Nagy bukás is volt z a könyv. Szerintem a kegypont logikusabb mint a mana pont, hiszem az isteni eredetű és olyan helyen is lehet használni ahol épp megzavarják a manahálót vagy mittomén(ezzel nem voltam tisztába sose.)A rendszer nem is bonyolult, áttekinthető és szinte azonnal megérthető. Persze vannak hibái, hiszen semmi sem tökéletes.
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. (Rich Cook)"
Ízlések én nekem a d20as rendszer jön be egyszerű és könnyű lásd Dnd. ezt is ugy kellene csinálni csiszolgatni nem minden könyvben űj szabályokat felállítani azthiszem az UTKt kihagyom megvárom a következőt ha ott is uj rendszer lesz akkor szerintem az életbe nem veszek több szabálykönyvet mármint mágust
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap
Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...
Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Az UTK-ban egyáltalán nincs más rendszer. Az ETK-ét használja, tehát a k100at csak felturbózva 5 fokú képzettségekra meg minimális kap pontra amiből hátterettudsz "venni" és a tulajdonságod között szét tudod osztani. Ennyi. A régi rendszert csiszolták ahogy montad. Bár a d20hoz képest tényleg új
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. (Rich Cook)"
Jaja...meg az tetszik, hogy végre megoldották a kasztok közötti erőviszonyokat az eddigiekhez képest. A kegypont meg sztem is jobban ide illik, mint a manapont. No de ahogy írtátok is ízlések és pofonok. Nekem is van olyan haverom, aki jobban kedveli a d20-as rendszert. Ez is inkább beidegződés. Ki mivel nyomta elsőnek / többször
"Az elme hatalmas dolog. Mindegy, hogy kiben vagy miben hiszel, néha maga a hit az, ami mindent megváltoztat..."
"Egy nap 24 óra. Egy ládában pedig 24 üveg sör fér el. Ez nem lehet véletlen!"
Fogalmazzunk úgy, hogy az Etk javított változata Ha nem lenne a sok copy,past rész, sztem nagyon jó alkotás lenne. A d20-as rendszerről meg annyit, hogy a legtöbben azért vették meg, mert: "de jó ez a borító!" Egyik ismerősöm pl. Az emberek közt volt szerintem sok olyan, akik azért vették meg, mert él bennük a remény, hogy javították a nagy ződet. De el kell ismerni, próbálkozásnak bizony megteszi, hisz a borító miatt megveszik/vették Én beleolvastam anno mindkettőbe, hogy érdemes e megvenni én sz@rok a borítóra. ( persze csak képletesen, nem rongálok ) a d20as nekem egyértelmű kudarc volt, de az UTK koronát érdemelne.
Én, Drevar Cales, Nezar Cales fia esküvel fogadom, hogy vezetem, s védelmezem népünket legjobb képességeim szerint, hogy Dél bástyája lehessünk továbbra is. Íme a vér, mely együtt folyik népével! Íme a vér, mit örömest hullatok a hazáért!
Elkezdtem olvasgatni és felmerült egy kérdés. Van ugye a kezdeményező ami megállapítja ki kezdheti a cselekvést. Van egy harcosom aki kezd és pallossal támad ami 5 szegmens van egy varázslóm aki második és mágiázik az 2 szegmens.Mivel a varázslat két szegmens elvileg az gyorsabb mint a csapás viszont a kezdeményezés a harcosé de lassabb a fegyvere. Ki kezd?
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap
Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...
Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. (Rich Cook)"
Azt hiszem rövid olvasás és beszélgetés után tömören összefoglalható a dolog.Ez egy katasztrófa ez a könyv, meg eléggé sok tápolásra ad lehetőséget, remélem javítják a hibákat benne.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap
Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...
Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Nekem tetszik az ÚTK és az a véleményem, hogy egy olyan szabályrendszer sincs, amiben ne lehetne tápolni. Ez egyszerűen hozzáállás kérdése. Hisz az én érdekem is, hogy egy jót szerepjátszak, meg a KM-é is, aki ha akarja bármilyen tápos karit meg tud ölni, mindig van egy erősebb szörny/NJK Viszont, ha ezt nem éri fel ésszel valaki, akkor úgyis megpróbál tápolni és aki ügyes előbb-utóbb menni is fog neki
Végül is igen bár arra kíváncsi lennék melyik km számolgatná a jk-k fegyverhasználatból és vérthasználatból adódó bónuszait egy harc során az njk-k ellen.Mert én tutti nem vállalnán be mondjuk.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap
Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...
Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Én se arra gondoltam, hogy a km minden egyes szintlépés után átnyálazza az összes jk-jának a karilapját, de az értékeit csak tudja nagyjából. És ha megakarja sebezni a karaktert, akkor olyan támadót ad az ellenfélnek, amivel nagy valószínűséggel megüti. Ennyi... Eseteleg kap egy kis bónuszsebzést is. Szerintem a jk-k előbb-utóbb rájönnek, hogy nem a harcérték a lényeg és nem is az, hogy milyen erős a kari