• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

A múlt... Ez történt Velünk...

Moderátor: Admin

Téma lezárva
1126 hozzászólás • Oldal: 37 / 76 • 1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 76

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.06.18. 18:39

KM: [Dreemer], Kis Szirenári követségen
Helyszín: NAGY KASZÁS fogadóban-Konyha
Időpont: 3692. 01. 14. Szombat Délelötti órák (9-10 közt)
Résztvevők:Hóvirág (Vipera) (con Claudius),Dreego con'IGarno (Rayamancor)
NJK:Ansin,Deroniln, Leon con Maratinho (Saggaras Zenir)


-Hóvirág, nem ilyen egyszerűek a dolgok! Lásuk miért is: Gallain ugyan bele egyezhet a gyilkosságba, ami nem biztos hogy meg fog történni. Arról nem is beszélve hogy a nemeseknek külön személyi testőrségük van! Azoknak a kijátszása rettentő nagy feladat...

-Másodsorban pedig maguk a nemesek is jó harcosok...
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.06.18. 19:06

KM: [Dreemer],A tábor - harc-vége
Helyszín: A puszta - Nirmajéhez közel-Gallain tábora
Időpont: 3692. 01. 13. Péntek-Szombat valamikor este
Résztvevők:Revo (Pelso),Tala Mörök (Godorak),Leisan de La'erten(Lorin O Krell)
NJK:Galalin és kisérete, Marafisz és kisérete


*Lesian, a földön elterül, mint egy zsák, fogait összeszorítva őszpontosít. Elméje erejével az ájulás küszöbéről sikerül visszatáncolnia a csábító tudatlanság mezsgyéjéről...*

*Mörök sebeit hamar bekötözik..*

*Revo kényelmesen letelepszik a tűz mellé és szemlééli az eseményeket.*

//mindenki tegyen amit helyesnek lát, majd leírom annak következményeit... most még a csapatok nagyja üldözi a menekülőket//
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Lorin O Krell » 2008.06.18. 19:57

Leisan de La'erten

Miután úgy ahogy sikerült csillapítani fájdalmait nem törődve teste valós sebeivel megpróbál felkecmeregni.Eldobot íjja után tapogatózik de azt még korábban tette félre így kizárt hogy megtalálja.
-Kránba... hol az íjjam?- közben kissé hadonászni kezd kezeivel.Megpróbál feltápászkodni.
Még így félholtan is folytatná a harcot, ha tudná . Lelkiekben még mindig él benne az hogy ha nem tud hasznos tagja lenni a "társadalomnak" akkor csak a terhükre, feleslegessé vállik. Aki felelsleges az pedig többé nem tagja semminek...
De kisérlete hamar kudrcba fullad, elterül a földön és nem mozdul többé. Részint a fájdalom részint a beletörrődés miatt.
Ryell wes Nortendal-Sherali kalandok
Ryndavor Con Wierra Artenol - Abaszisz
Lorin O Krell (A lövész)- Pyarron
Valdin Cirn Lyenth-Calerin - Erion-Örömnegyed
Avatar
Lorin O Krell
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1259
Csatlakozott: 2007.07.17. 10:28
Tartózkodási hely: Erigow/ Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Ruyan » 2008.06.18. 20:21

Erior

Karaván úton-délután-beszélgetés folytatása:

- Értem, és ezek szerint akihez tartunk az Krad felkentje.

Nirmaje-Keleti kapu; kora este-karaván beengedése:

- Nincs nálam semmiféle tiltott dolog- válaszolom egykedvűen, az előbbi mosolynak nyoma sincs az arcomon

Nirmaje-Krad temploma közelében-Kora este

- Ha ijedős lennék el sem jöttem volna ide, ahol nomádok vannak... Ami pedig a fegyverforgató képességemet illeti, mondtam már, hogy csak szerencsém volt. Persze tudom forgatni a tőrömet, de ez nem azt jelenti azt, hogy jó fegyverforgató vagyok.

Nirmaje-Krad Temploma; 01.13.péntek-Reggel

- Jó reggelt neked is! A terv... elintézzük azt amiért idejöttünk. Ennyi. Remélem hamar és egyszerűen meglesz. Persze, hogy nem a nomádok miatt vagyunk itt, de ez a legjobb amit mondhattunk, tehát ha kérdezik te is ehhez tartsd magad! Azt pedig hogy mi a dolgunk pontosan elég ha csak én tudom.

Befejezem a beszédet, aztán meg sem várva mit válaszol a társam (úgysem mondana semmi érdemlegeset... ellen pedig nem hiszem, hogy mondana nekem) kimegyek a konyhába, ahol keresek valami ehetőt és nekilátok reggelizni.
Bredon Shovilan-Vérszín Hold alatt
Thun, a vadász-Haláltusa
Avatar
Ruyan
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 459
Csatlakozott: 2008.04.24. 17:31
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: con Claudius » 2008.06.19. 4:49

Hóvirág

-Mi a javaslatod?
Si vis Pacem, para Bellum
Avatar
con Claudius
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 182
Csatlakozott: 2008.03.09. 12:17
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Rayamancor » 2008.06.19. 8:21

Rayamancor /Monguz/

Hóvirágnak

-Eggy Pillanat Hogy neveztél az előbb?? Viperán kívül senkinek nem mutatkoztam be !!!!!!!
-Szóval? Nem akarsz mondani valamit?



//Bruhahahaha :lol: 8) //
Hogy mi lessz holnap?....eggy nappal közelebb a halál.....
Ősi Dzsad tanítás: "Ne álj le idiótákkal vitatkozni mert lesülyedsz a szintjükre és ők le fognak győzni a rutinjukkal"
Avatar
Rayamancor
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 114
Csatlakozott: 2007.11.09. 11:10
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Rayamancor » 2008.06.19. 9:33

Rayamancor /Monguz/

*Igen furcsának találom hogy a nő tudja a nevemet és persze azt is hogy a Vipera eltünt,mindezek mellett fejvadászok é tolvajok közt nőttem fel így igen sokat hallottam arról miként tudják álcázni magukat ,kavarognak fejemben a gondolatok ,de most inkább a bosszúmra koncentrálok,az elf felé fordulok és hozzá szólok.*

-Igaza van én nem tágítok innen míg ki nem eszelünk valamit.
-Esetleg Ha Gallain el tudná intézni hogy felvegyenek minket a Palota őrség tagjai közé vagy a személyzetbe..Már azis nagy előre lépés lenne.
-Odabentre mindenféleképp szükség lessz eggy kapcsolatra aki segíthet minket.

És ha sikerülne szerezni valakit aki ért az álcázáshoz ,más bőrben a lebukás esélye is minimális és így még közelebb is kerülhetünk a célpontokhoz mintha mi is vendégek lennénk.
- A gyilkosságok után persze legfeljebb a levedlett álarcainkat üldözhetik.
Hogy mi lessz holnap?....eggy nappal közelebb a halál.....
Ősi Dzsad tanítás: "Ne álj le idiótákkal vitatkozni mert lesülyedsz a szintjükre és ők le fognak győzni a rutinjukkal"
Avatar
Rayamancor
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 114
Csatlakozott: 2007.11.09. 11:10
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.06.19. 10:00

KM: [Dreemer],Az utolsó nap- úton Nirmajéba
Helyszín: Kereskedelmi út Nirmajébe-fél napnyi távolságra; Nirmaje kapu;Nirmaje-Krad temploma közelében; Krad temploma
Időpont: 3692. 01. 12.Csütörtök délután; 01.12 Este; 01.13 Reggel; 01.13 Este felé
Résztvevők: Erior y'Woren(Ruyan)
NJK: Karaván tagjai, menekültek, Nomád csapat; Niramje örség; Krad atyák


Karaván úton-délután-beszélgetés folytatása:

-jómagam is Krad szolgálója vagyok, mint szerzetes és kodex másoló...
*távolból ekkor valaki elszólítja...*
-mindjárt jövök, bár Nirmaje már közel van... majd a kapun túl várj meg, az ellenőrzés után, ha addig nem találkoznánk.

Nirmaje-Keleti kapu; kora este-karaván beengedése:

-Rendben, ismeri a helyi törvényeket?

Nirmaje-Krad temploma közelében-Kora este:

-Az eszét vesztet nő ellen jól negálta a helyét.. .ez nem rossz teljesítmény!

-Nocsak már itt is vagyunk! *mutat egy omladékos házra mej pont olyan mit a többi, hamar kinyitja kulcsal az ajtaját és betessékel titekt. Az épületröl: 2. szines, első szinten vana a templom és egy oltár továbbá egy könyvtár, a felső szinten pár szerzetesi cella, egy konyha és a könyvtár-kodex másoló. az alsó szintröl a templom részböl vezet fölfelé lépcső a konyhába. A konyha egy átjáró helység, a felső szint minden helysége élrhető a konyhán keresztül.

A konyhában étellel kínál, vacsora után mutat nektek egy vendég szállást, igen silány egy hely...*

Nirmaje-Krad Temploma; 01.13.péntek-Reggel

*Társad megértően hallgat, a konyhába mentek. A tegnap esti étkeket lelitek meg, szárított húsokat. Sokára ébrednek föl az atyák, mindössze három Krad szolgáló van Templomban, először a regéli imádságra mennek le a templomba majd veletek reggeliznek. Mindnyájan gondterheltek, láthatóan máshol jár az agyuk... Mindnyájan idősek, és hosszú szakálluk van, koszos köpönyegük.*

*Eddigi kiserőd "ébred" föl a merengésből először:*

-Szerzeték mutatni neked pár kodexet reggeli után, amiből meglehet érteni az itteni nomádok életét. Utána mesélhetnél az általad ismert nomádokról és azok történeteiről...

//ha belegyezel://

Nirmaje-Krad Temploma;0.13.Péntek-napközben:

*A földszinti könyvtárban olvasgatod egész délelőtt a kodexet, sok érdekességet megismersz belőle az északi és a helyi nomádok monda világáról és törzsi szokásairól. Az olvasással a teljes napod elmegy.*
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.06.19. 10:05

KM: [Dreemer], Kis Szirenári követségen
Helyszín: NAGY KASZÁS fogadóban-Konyha
Időpont: 3692. 01. 14. Szombat Délelötti órák (9-10 közt)
Résztvevők:Hóvirág (Vipera) (con Claudius),Dreego con'IGarno (Rayamancor)
NJK:Ansin,Deroniln, Leon con Maratinho (Saggaras Zenir)


-Meg kell várni Galalint, nem tudom mik a tervei...
-Pár napig szemmel kéne tartani az öröket, és az áldozatokat. Hogy a szokásaikat megismerjétek, így jobbak az esélyeink.
-Az uraságok nagy nőfalók... hóvirág talán tudna valamit tenni....

-Megkel tanulnotok nemesek közt viselkedni...

-Hogy az őrság soraiba vagy a szolgálók közé álljatok szerintem nagyszerű ötlet, kérdés a nagyúr áldását adja e rá....
-Valóban az álcázás elengedhetetlen...
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Ruyan » 2008.06.19. 10:40

Erior

Karaván úton-délután-beszélgetés folytatása:

- Igen ezt tudom, már említette, csak azt nem tudtam, hogy akihez tartunk, ő is Krad papja. Rendben ott mindenképp megvárom magát, lévén, hogy nem tudom a pontos utat a szálláshoz- válaszolok neki, majd miután elment csendben folytatom utam.

Nirmaje-Keleti kapu; kora este-karaván beengedése:

- Ismerem, bár nem teljességében, de alapjában véve igen. De ha van valamilyen törvény amiről egy olyan ember nem tudhat, aki először jár itt, akkor mondja, nehogy emiatt kerüljek bajba- igyekszem minél teljesebben válaszolni és végül kíváncsian a szemébe nézek, várva, hogy lesz-e megemlítve törvény.

Nirmaje-Krad temploma közelében-Kora este:

- Meg kellett védeni magamat, ennyi volt. Máskor nem is fognék fegyvert, de ha kérhetem fejezzük be a harci képességeimről folytatott beszélgetést, mert egy kissé feszélyez, nem vagyok hozzászokva, hogy arról beszélnek hogyan védtem meg magamat és társaimat.
<<Remélem abbahagyja, mert tényleg csak szerencsém volt, talán istenünk segített meg, mert fontos számára amit itt végzek.>>

Az épületben a könyvtár nagyon vonzónak tűnik számomra, a többi része nem érdekel igazán, bár a konyha és a szerzetesi cellám amit kijelöltek számomra sem elhanyagolható. A vacsorát csendben fogyasztom el, nem nagyon akarok beszélgetni. <<Épp elég dolgot tudnak rólam így is. Nem kell, hogy még több kiderüljön. A szállás pedig lehet, hogy silány, de végülis nem pihenni jöttünk ide...>>

Nirmaje-Krad Temploma; 01.13.péntek-Reggel

- Az nagyon jó lenne, köszönöm, hogy egyből ily kedvesek velem, aztán persze szívesen mesélek az általam ismert nomádokról.

Nirmaje-Krad Temploma;0.13.Péntek-napközben:

A kódexben elsősorban olyan részt keresek, amiben a nomádok mágiájáról írnak. Hátha találok ilyet is benne. Végül is ez érdekel legjobban bennük.
Bredon Shovilan-Vérszín Hold alatt
Thun, a vadász-Haláltusa
Avatar
Ruyan
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 459
Csatlakozott: 2008.04.24. 17:31
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: con Claudius » 2008.06.19. 11:57

Hóvirág

-Van egy ismerősöm aki segíthet az álcázásban, ez nem probléma. Ha Gallain segít sima ügyünk van, még egy méregkeverő fog kelleni.

Dreegora nézek szúrós tekintettel
-Én a fogadó úrnőjének Rayna-nak barátja vagyok. A te Vipera barátod pedig szerinted most kivel kufircol "fürdőőőzés" címén? Nem tudtad, hogy ők korábban... hmmm... összejártak?

Mielőtt hozzátok küldött sok érdekes dolgot mesélt rólatok. Sajnálom, hogy nem láttam azt aki az idióta törpét összevrte, állandóan csapja nekem a szelet ha találkozunk, ezután elég lesz Viperát megemlítenem és elhallgat. Nyugodj meg itt senki nem akar bántani.
Si vis Pacem, para Bellum
Avatar
con Claudius
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 182
Csatlakozott: 2008.03.09. 12:17
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Rayamancor » 2008.06.19. 15:00

Rayamancor /Monguz/

-Szóval Vipera árulta el a nevem ,na ezért kitépem azt a kígyó nyelvét ...
-Pletykafészek ,No mindeggy..Ne haragudj üldözött vagyok mióta megszülettem ezt sose növöm ki.

-Mindenesetre a pár napos megfigyelés remek ötlet addig el lszünk a fogadóban és felderítjük az őrjáratokat és a palota környékét ,és ez idő alatt be is lehet szerezni mindent amire szükség van..
-Igen Méregkeverőre szükség van ezt hangsúlyoznám..
-Én és Vipera elvégezzük a megfigyeléseket ,viszont nagy hasznát vennénk eggy várostérképnek és estleg eggyet a palotáról de legalább a környékéről ,hogy bejelölhessük az észrevételeket ,őrjáratokat stb.
-Csatorna hálózat? van a városban?
-Mert ha igen az nagyban megkönnyítené a menekülést.
-És még valami ,Valakin keresztül tartanunk kéne a kapcsolatot elég feltünő lenne ha nap mint nap ide járkálnánk.
Hogy mi lessz holnap?....eggy nappal közelebb a halál.....
Ősi Dzsad tanítás: "Ne álj le idiótákkal vitatkozni mert lesülyedsz a szintjükre és ők le fognak győzni a rutinjukkal"
Avatar
Rayamancor
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 114
Csatlakozott: 2007.11.09. 11:10
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Pelso » 2008.06.19. 22:39

Revo

<… Le vagyok nyűgözve ettől a szervezett üldözéstől meg meneküléstől… Megéheztem… Még szerencse, hogy még van úti elemózsiám…>
*Táskámból előveszek egy kicsit túlélő tartalékaimból. Amolyan prézli féleséget. Csendesen költöm, esti uzsonnám miközben várom a fejleményeket.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Gorodak » 2008.06.20. 11:38

Tala Mörök

* Még sétálgatok a sátraknál aztán, meg látom, hogy hordágyon hozzák Galain nagyúrat. Messziről figyelem , hogy még él e. Remélem igen. MAjd miután elkezdte el látni a fejcser, le telepszek a fejcser sátorhoz legközelebb lévő tűzhöz. Majd elkezdem nézi a láng nyelveket. Közben a gondolataimba merülök. *
" A pokolhoz vezető út jó szándékkal van ki kövezve...
Miért?
Hiány van rossz szándékban? "
Avatar
Gorodak
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 720
Csatlakozott: 2008.02.05. 16:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.06.21. 8:06

KM: [Dreemer],Az utolsó nap- úton Nirmajéba
Helyszín: Kereskedelmi út Nirmajébe-fél napnyi távolságra; Nirmaje kapu;Nirmaje-Krad temploma közelében; Krad temploma
Időpont: 3692. 01. 12.Csütörtök délután; 01.12 Este; 01.13 Reggel; 01.13 Este felé
Résztvevők: Erior y'Woren(Ruyan)
NJK: Karaván tagjai, menekültek, Nomád csapat; Niramje örség; Krad atyák


Karaván úton-délután-beszélgetés folytatása:
*Fertály óra után feltünnek Nirmaje falai...*
//Az arról szóló leírás már szerepelt; ennek a szálnak vége//

Nirmaje-Keleti kapu; kora este-karaván beengedése:
-A gyilkosságot, erőszakot, minden nemű lopást, Kémkedést a város titkai után halállal szokás büntetni. A munka nélkül való koldusokat, és egyéb ingyenélőket pedig seregbe be kell sorozni, tisztességes munkára kell bírni! Ezek a legfontosabb törvények, vannak más egyéb törvények is de azok nem ilyen fontosak, egy utazónak.

-Belépést Nirmajéba megadom! *Félre lép utadból beljebb tessékel a kapun túlra és a következő emberel kezd el beszélgetni. Kapun túl megpillantod újdonsült társadat, az utca közepén türelmesen várakozik lován. Még megkel várnotok társadat, amíg átlép a kapun, vele egy katona foglalkozott.
//Úton a templomhoz részben folytatódik az eseménysor; a szálnak vége//

Nirmaje-Krad temploma közelében-Kora este:

-Bocsánat, nem akartam fel idegesíteni, csak olyan... mindegy.

*A könyvtár ajtaja most zárva van ,mikor szemléled megemlíti kísérőd:*
-Egykét ízben tolvajok jártak itt éjszaka, azóta zárva tartjuk mikor nincs bent senki... A tolvajokat megtalálták, és borzalmas végük lett...

//Amint mész aludni ennek a szálnak vége van//

Nirmaje-Krad Temploma;0.13.Péntek-napközben:

*A teremtésről és származásról szóló históriákban rengeteg varázslat használatról írnak, mikor mágiát használnak, illetve kapnak valamely nagy hatalmú lénytől. Semmi esetre sem szabad őket lebecsülni, a legérdekesebb részből egy idézet:*
...Mikoron a Tűzből való akaratát meghallgattattak, a nagyok nomádok határozatnak, a Tűzből valónak tetsző módon tenni jó. Ki irtani a másik Nagy ló törzset és vérüket Tűzből valónak adni, melynek cserébe hatalmat kapnak a tüzek felett...
...és mikor minden vére elfolyt az utolsónak is a mágiáján, meggyújtás a fáklyákat, fellobbantják a szólító tüzeket, elsorolták mit elkellet eljő vend a Tűzből való!...
...hatalmas teste volt, minden porcikája izzót, mert lángóló ló képében jött el a Tűzből való, a véres mágiára lépett hol pofájával pillanatok alatt befalt minden csepp vért, minden hamuvá lett...
...az ajándéka lett nagyoknak hogy kérhették a Tűzből való szolgáinak eljövetelét! Mindezek után minden ellenségüket tűzlovakkal, tűzből lévő sasokkal döntötték pusztulásba...
...de minden tűz kialszik egyszer, minden kard kicsorbul, minden nomád meghal, az idővel dacolni ők nem bírták, csak az időtlen Nagy Őreg... kit kegyébe adtak a tűzből valónak, kinek szavára megjöttek annak szolgái...
...a leírások folytatása és legenda többi része a Nirmaje-Psz-3685-3 számú fóliánsban olvashatók.

Nirmaje-Krad Temploma;0.13.Péntek-Este felé:


*Este felé jár az idő mire rá ébredsz nem ártana valamit enni, elvégre nagyon érdekes leírások elvették figyelmedet. A könyvtárban veled együtt kiserőd is dolgozik, lépte nyomon papírokat tépdes össze amiket nagy aprólékossággal megírt. Estére roppant ideges lesz, bele is rúg az asztalba...*

-Bocsánat, nem akartalak zavarni, csak.. áhh elég volt mára ebből!

*Pennáját beledobja a tinta tartóba.*

Nirmaje-Krad Temploma;01.13.Péntek-Este felé-Vacsora:[/color]

*A vacsora nem mutat változatosságot a reggelihez képest, egyhangú szárított hús kenyérrel, az atyák csendesek. A vacsora után mindenki megy aludni, mostanra feltűnik társadat valami nagyon idegesíti.*

Nirmaje-Krad Temploma;01.14.Szombat Regell-Ebéd

//Ha szeretnél este vagy kora reggel valamit variálni tedd meg nyugodtan!//
*Reggelinél az atyák élénken beszélgetnek, bár még mindig szomorkásak.*
//idős atya//
//fiatalabb atya//

-Be kell jutnunk valahogy a palotába...
-A legutóbbi incidens óta kivagyunk tiltva, nem mehetünk be sehogy...
-Tudom de valahogy i kell deríteni a dolgot, te is tudod valami sorsfordító fog bekövetkezni...

*Mostanra vettek tégedet észre, és elhallgatnak...egy rövid időre*

-Lenne kedve segíteni nekünk? Ön úgy tudom nincsen kitiltva a palotából...

//Ha igent mondasz//

Remek! Van egy ismerősöm, a Kis Szirénári követségen aki tudna segíteni, rajta keresztül be lehet jutni a palotába, amint végeztünk a reggelivel!

*Reggel iután a napfényes és emberek járta utcákon keresztül elkísér a Kis Szirenári követség bejáratához ahol megkér várj egy keveset. Nemsokára előkerül a nagy fa ajtók mögül, egy elf társaságában.*
-Bemutatom Deronilnt, az ügyintézőt. Ő itt pedig-mutat feléd- Erior y'Woren.
//ha nem így ismer akkor javíts ki!//
-Erior szeretne beszélni Gallain nagyúrral, ha megoldható nemrég érkezett a városba.

-Semi akadálya, bár mostanság komoly gonodokall küzd és ö maga is segitségre szorul, nem lenen kedve esetleg kedves Erior uram segíteni neki? Nem lenne semmi komoly csak a jelenlétével kellene támogatnia... Egy kis tréfában.

//igen esetén//
-Örülök hogy ilyen segítő kész! Ne féljen nem fogja megbánni, a különleges helyzetre való először is elkel küldjem önt Gallain nagyúrhoz, most van itt pár embere akik ruhákat fognak vinni. Legjobb lenne ha velük tartana. Ha nem haragszik oda vezetem önt.

//igen esetén//
* Az utcákon át a palota negyedbe vezet, ott a kapu örök szó nélkül bebocsájtanak titeket. A kaszárnyák felé veszitek az irányt, pár perc után az istállók előtt találkozók egy indulásra készülődő csapattal. Elf nyelven vált velük pár szót kiserőd. Szavai hatására egy lovat hoznak elő az istállóból, felnyergelve.*
-Elő állt a lova uram, a csapat elkíséri önt Galalin nagyúr táborába, jó utat!

*Majd útnak indultok ki a pusztába a Nyugati kapun át, és hosszú órák múlva eléritek a Tábort...*
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Mesemondó 2008.06.21. 9:39-kor.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
1126 hozzászólás • Oldal: 37 / 76 • 1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 76

Vissza: Régi Kalandok...

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség