• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

A múlt... Ez történt Velünk...

Moderátor: Admin

Téma lezárva
1126 hozzászólás • Oldal: 65 / 76 • 1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 76

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Pelso » 2008.11.06. 18:27

Revo

*A sikátor felé veszem az irány. Folyamatosan figyelem környezetem. Nehogy meg lepjenek vagy hátba támadjanak. A sikátorhoz érve meg nézem, hol tudnék le ereszkedni, esetleg mekkora zuhanást kellene be vállalnom a megmenekülésemhez.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.11.07. 22:15

KM: [Dreemer],Tető ackrobatika
Helyszín:Nirmaje-Utazó negyed-Nagy Kaszás fogadó-Felső szint
Időpont: 3692. 01. 14.Szombat 14 óra közepe felé
Résztvevők:Revo(Pelso)
NJK:Támadók


*A fogadóban újabb ajtókat szakítanak be, nincs sok időd érzed...*
*Fogadó mellet huzodó sikátor fölé érsz megközelitöleg másfél méter magasan vagy, a sikátor meglehetösen mocskos, egy kisebb csapat katona szorult ide be, egyenlöre nem vettek téged észre láthatóan valami más köti le figyelmüket.

Közben a megérkezett lovasság elöl rebbenek félre a katonák, a lovasok alig lassítanak egy-az-egyben átvágnak a romokon és berontanak az ivóba.*
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Pelso » 2008.11.08. 10:26

Revo

<… Imádom ezt a környéket… Máris a szívembe zártam… Ezek szerint ennyit a követséges játékról… Részvétem Gallainak… Máshonnan kell színészeket keríteni… Bár én a helyében egyszerűen ki dobnám őket… De hát ennek a helynek sokkal több gondja van ennél… Azt hiszem, ha békésebb környékre keveredek fel jelentem a várost a Kettős hold országainak inkvizíciós székénél… Azt hiszem a Dwoon végvárak már elég biztonságosnak számítanak…>

*Mi után felmértem lehetőségeim neki látok a menekülésnek. Számszeríjamat a hátamon átvetve; a ház oldalában és a bejárat feletti tetőben meg kapaszkodva a sikátor felet ki lógatom magam. Mi után leereszkedtem annyira, hogy lában már csak fél méterre lehet a talajtól, eleresztem a tetőt. Talajt fogva igyekszem minél hamarabb talpra kecmeregni. Mi után sikerült fogom magam és minél hamarabb kereket oldok. A sikátorból ki lépve az úton a házak oldalához simulva a lehető leg távolabb megyek a harc színhelyétől.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pelso 2008.11.08. 14:28-kor.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Ruyan » 2008.11.08. 13:01

Erior

//Elnézést a távolmaradásomért, kicsit megsűrűsödtek az iskolai dolgok és nem nagyon volt időm írni :oops: //

A helyzet elég ismeretlen számomra, mindenhol romok, harcoló emberek és egyéb lények, aztán itt-ott újabbak bukannak fel... Be is pánikolok. A szolgáló és Yasha után megyek amilyen gyorsan csak kitelik tőlem.

<<Darton az úr? Igazából nem érzem ettől magam sokkal jobban, de ha visszatartja azokat az izéket, akkor nagyon rossz nem lehet. Mi a fene történt? Nem esett jól.>>

Fájdalmas arccal igyekszem feltápászkodni a földről, aztán gyorsan próbálom felmérni a helyzetet.
Bredon Shovilan-Vérszín Hold alatt
Thun, a vadász-Haláltusa
Avatar
Ruyan
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 459
Csatlakozott: 2008.04.24. 17:31
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Lorin O Krell » 2008.11.08. 23:10

Leisan de La'erten

Miután megette a levest felhajt egy kupa bort ami, megterheli amúgy is fáradt szervezetét. Szemére ugyan ez nem hoz álmot de egy pár pillanatra felderengenek előtte emlékei minte álomkép szerűen.

Az újhölgy érkeztére sem kell fel pedig egy ilyen esemény mindig felébreszti benne a férfit, vele együtt a bajkeverő énjét is. de amikor megremeg a fogadó egyszeriben kitisztul elméje és miközben kirúgja maga alól a széket előrántja khossasait. Némi bámészkodással felméri a helyzetet, s miután meglátja minden baj forrását megindul a démoni lény felé.

-Arel!- kiálltja el magát miközben fut- miféle pokoli fajzat ez már megint?
<<Vajona többiek hol vannak? Mi történhetet velük? ...Remélem mihamarabb megtudom, de előbb lássuk mennyire bírja ez a lény a szentelt vasat!>>

//Bocs a kimaradásért... Dreemer írnál még egy összefoglalót ki hol van és mit is csinál most? És én hol vok és mit sikerült csinálnom persze :D Mert most hoyg felébredtem már aktív leszek! //
Ryell wes Nortendal-Sherali kalandok
Ryndavor Con Wierra Artenol - Abaszisz
Lorin O Krell (A lövész)- Pyarron
Valdin Cirn Lyenth-Calerin - Erion-Örömnegyed
Avatar
Lorin O Krell
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1259
Csatlakozott: 2007.07.17. 10:28
Tartózkodási hely: Erigow/ Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.11.10. 16:45

KM: [Dreemer],Tető ackrobatika
Helyszín:Nirmaje-Utazó negyed-Nagy Kaszás fogadó-Felső szint
Időpont: 3692. 01. 14.Szombat 14 óra közepe felé
Résztvevők:Revo(Pelso)
NJK:Támadók-Nirmaje katonasága-Gyalogság és Elit katonaság


*Sietve átgondoltad mit is kezdj... Éppen készülsz le ereszkedni a sikátoron, mikor hatalmas robaj rázza meg az épületet... minden erődre és ügyességedre szükség van nehogy lezuhanj!

Bentről pokoli csata zaja hallatszik! Ebbe a zajba ropogó tető hangja is szürödik... valami rossz előérzet kerít hatalmába!*

//Ruyan,Lorin O Krell: Modositani kell, legközelebb ha ájulás vagy jegelés áll fent pls írjatok pm et... Lorin a karaktered se tudja mi folyik körülötte és nem fog felébredni.. jelen idő szerint eszméletlen, és lélekben maximum Arelért imádkozik tudat alatt, egy démontol fekszik kb 2,5 méterre, továbbá nem valószínű hogy szerencsés lenne felkelnie...//
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.11.10. 17:25

KM: [Dreemer],Csata útán!
Helyszín:Nirmaje-Utazó negyed-Nagy Kaszás fogadó-Felső szint
Időpont: 3692. 01. 14.Szombat 14 óra vége
Résztvevők:Erior(Ruyan),Leisan de La'erten(Lorin O Krell), Yasha am Lloth[NŐ]
NJK:Lasura, Nirmaje Katonái; ápolok, Domvick papok


//FONTOS: új történeti szál! A csetepaté után vagytok!//
//Erior a lépcsőzés közben boros pince szintjén vesztette el eszmélettét egy szerencsétlen esés után.//
//Lesian pedig az ebédlőben/ivóban lévő követekkel együtt eszméletét vesztette egy robbanásban//

*Mindannyian az ivó romjai közt tértek magatokhoz, lópokrócon fekszetek, körülöttetek hatalmas sürgés-forgás. Sebeiteket most kötözték be, Yasha felett domvick egy papja imádkozik istene jó indulatáért.
Két követet gyakorlott kirurgusok ápolják, erőskezű katonák hurcolkodnak holtakkal kezeik közt a fogadó hátsó részei felé. Valami irtózatos rombolást vitt itt véghez! A fogadó bejárati része romokban hever, mindent mocsok és törmelék borít. Nem beszélve a több tucatnyi halottról!*

*Nirmaje szineit viselő teljes vértes lovagok tűnnek fel, kiknek vértjéböl árad a mágia! Ezernyi különös színben villódzanak ezek a vértek, rejtélyes vésetek sorakoznak sűrűn a vérteken.

*Mindannyian súlyos sérüléseket szenvedtetek... és nem voltak képesek maradéktalanul meg gyógyítani titeket! Pokoli fejfájás és végtag fájás most részetek.*
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Lorin O Krell » 2008.11.10. 19:13

Leisan de La'erten

Miután elvesztette eszméletét és magához tér egyszerűen dührohamot kap, amit a fejfájás csak mégjobban felerősít.
-Ellana redvás kebleire! Ó hogy három napig alkudozzanak a nekromanták annaka szemén aki ezt művelte!- közben feláll és megpróbálja visszanyerni egyensúlyát.- KI a felelős ezért??!!!-Kiálltja amenynire csak bírja- He? Ki tette ezt! Tudni akarom! Azonnal mondjátok meg!-kiállt a vértesek felé.- elegem van ebből az átkozott városból! Nem elég hogy mindent kővel vesznbek körül még a falak is rám robbannak! MAgyarázatot akarok!-közben eszébe jut hogy ő azért mégis csak egy követet játszik ezért egy huszárvágással javít helyzetén.:-Revo hol vagy! REVO!!!!Azonnal gyere elő és jelents! REVOOOO!!!
Ryell wes Nortendal-Sherali kalandok
Ryndavor Con Wierra Artenol - Abaszisz
Lorin O Krell (A lövész)- Pyarron
Valdin Cirn Lyenth-Calerin - Erion-Örömnegyed
Avatar
Lorin O Krell
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1259
Csatlakozott: 2007.07.17. 10:28
Tartózkodási hely: Erigow/ Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.11.10. 19:34

KM: [Dreemer],Tala Mörök(Gorodak) Titkos élete
Helyszín:Valahol a köztes sikok közt
Időpont: 3692. 01. 14.Szombat 15 óra eleje
Résztvevők:Tala Mörök(Gorodak)
NJK:-


//Godorak kilépett a történetből, karaktere elhalálozott... ezért a rá vonatkozó titkos eseményeket most melyeknek része volt publikálom!//

//Godorak karakterének főbb adatai:
Név: Tala Mörök
Faj: wier (Férfi)
Kaszt: Tolvaj-most kémkedik :)
Önkéntes: igen
Önkéntes feladata: Kikémlelni mit csinálnak Nirmajéban a Dorani követek.Kereskedőként érkezzék meg Nirmajéba. Karavánját látszólag haramia támadás éri, valójában szervezet akció, színjáték.A támadás Gallain nagyúr érkezése előtt fog megindulni kicsivel. Gallain majd megmenti és maga mellé veszi...//

*Lassan sodoródik Mörök lelke, egy olyan helyre hol az örök feledés homálya tisztítja meg... Közben végigtekint akaratlanul is élete utolsó csöppnyi szakaszán...*

*...Fekete szurdok, ó igen a gazdag és legendás település, hova Nirmaje katonái lábukat soha nem tették be! Csak tudnák mi minden folyik itt... ök küldtek utolsó utamra, micsoda jutalmat igértek, minden olyan szép volt! Naponta 1 arany jutalom! Minden kis titokért további csengő aranyak...
Minden rosszul indult, jól megszervezett hamis támadás a karavánom ellen.. hát igen a nomádok jöttek embereink helyett... kész szerencse megmenekülésem... legjobb emberem és társam viszont oda veszett!
Egyedül kellet neki látnom kémkedni mi folyik Nirmaje falai közt, mit keresnek itt Doran követei! Az ostoba Gallain maga vitt be védett városába hova tolvaj sem kém nem teheti be lábát!
Tervem gyengéje volt a vér... egy Wiernek abbol sosem lehet elég! Ezt is megoldottam volna mint mindent! Hmm milyen jó terv volt ez...*

*Még az úton minden olyan jól ment...*

//vissza emlékezés a múltba//
< Hm... Ez egyre jobb lesz ezek jól összevesztek. Szóval bajban van a srác, de vajon, mi baja van a hölgynek? Vajon, bele folyhatok a dolgokba. Még ki tudja, figyeljük, csak meg. >

* Az út folyamán figyelem az embereket és közben szövöm gonosz terveim *

< Igen ez a város tökéletes lesz, meg oldom, hogy így vagy úgy, de befolyunk lesz erre a városra. Kíváncsi vagyok kik ezek a rokonok és miért akarja ki dobni őket és miért jöttek hozzá. Meg próbálok, bevágódni ehhez a nagyúrhoz és, ha sikerül, akkor bizony már sajna lassan meg tudok róla mindent és szépen lassan olyat is meg fogok róla tudni, amivel már zsarolni lehet, és akkor már nem tehet semmit. Hiszen senki sem tökéletes, kell, hogy legyen gyenge pontja. Viszont ha nem jön be ez, és nem fogok a bevágódni nála vagy nem tudom meg kedveltetni magam akkor, jön a b terv. hehe. Bizony meg fogom szabadítani én ezektől az emberektől. Szépen elkezdem őket eltenni láb alól. Ha mázlim van, akkor háborút robbantok ki, ha nem akkor is elég nagy csorba fog esni a becsületén. Minden esetre úgy fogom csinálni mintha egy vámpír ölte, volna, meg és mindig hagyok valami jó kis űzit. Ha jól csinálom rettegni fog a vámpírtól és meg tesz majd neki mindent. Persze először majd el akarja kapni, de ez úgy sem fog be jönni neki. Az első csapatának olyan csapdát állitok majd, ami után tényleg lesz mitől rettegnie. Először viszont, jól meg nézem a várost magamnak és szépen elő készülök és alaposan meg tervezek és meg csinálok jó pár csapdát. Most viszont alaposan meg kell figyelnem a társaimat, mert k biz nagyon is keresztbe tehetnek nekem, és nem szeretem a kellemetlen meg lepetéseket. >
* Majd oda lovaglok kicsit közelebb a nagyúrhoz, de nem túl közel. Meg nézem a katonák felszerelését is. Igen alaposan *

< Kellene, viszont egy szövetséges, aki beszél elfül, mert akkor, tényleg nagy előnyben lehetek. Főleg, ha nem tudják, hogy elfül beszélek. >

//Utazás közben első nap este pihenés://
< Tehát egy hétig szépen meg figyelem a környék őrjáratait, létszámát és haladásukat, így majd ki cselezhetem őket alkalom adtán. Meg nézem a felszereléseiket, majd jelentést teszek a fogadóba. Addig játszom a jó fiút és a segítő kész rendes kerekedőt, akit nagyon meg viselt a csapata elvesztése. Utána pedig jöhetnek a gonoszkodások, meg nézzük a lakhelyüket az emberkéknek. Meg még eldöntöm a hét után, hogy háború e lenne köztük, ha meg halna valaki közülük, mert akkor a bandám profitálna. Bár ki tudja. Először is meg figyeljük a dolgokat. Ez a sólyom pap érdekes, szeret harcolni és becsületesnek látszik. Viszont az a Revo, hm, ígéretes, ki tudja, még hasznát vehetem neki, de úgy látom, nem kedvel őt Gallain úr, úgy, hogy vele csak így titokban barátkozom össze. >


*Ó igen... talán minden túl könnyen ment... de most mindennek vége! Az a robbanás.. és most halott vagyok... az aranyak, a kincsek már minden ott volt előttem csak felellett volna venni!*

//Természetesen minden JK titkos dolgait Archiválom és ha eljő az idő kieregetem :) Jelen idézetek csak részletek... a többi nem olyan izgalmas...//
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.11.10. 19:50

KM: [Dreemer],Csata útán!
Helyszín:Nirmaje-Utazó negyed-Nagy Kaszás fogadó-Felső szint
Időpont: 3692. 01. 14.Szombat 14 óra vége
Résztvevők:Erior(Ruyan),Leisan de La'erten(Lorin O Krell), Yasha am Lloth[NŐ]
NJK:Lasura, Nirmaje Katonái; ápolok, Domvick papok


*Lesidian idegesen felpattanna... már ha ereje engedné! Felülés még csak megy de az állás semmikép sem! Mellette álló kirgus, ki véres kezeivel megártja hátát hogy el ne dőljön. Halkan szól:*
(Erv)
-Követ uram ne erőltesse magát, Domvick felkentje még nem gyógyította be sebeit! Pihennie kell...
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Yasha am Lloth » 2008.11.10. 19:59

Körülnézve a fogadóban hihetetlen rombolás tárul szemem elé.A fél fogadó romokban hever körülöttem pedig sérültek.Próbálok felemelkedni s kérdően fordulok a többiek és a pap felé.
-Mi történt?Jól vagytok?
"A Sors súlyos léptei kövezik ki utam, s majdan ő mutatja végét is"
Avatar
Yasha am Lloth
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 369
Csatlakozott: 2008.08.31. 17:52
Tartózkodási hely: Budapest
ZK Karakter: Alyrah Leviah(Kampec)
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Ruyan » 2008.11.10. 20:11

Erior

<<Aúúú a fejem, a kezem, a hátam. Öreg vagyok én már ahhoz, hogy csak úgy falhoz csapdossanak. Leisan se tűri túl jól. Na én aztán nem fogok ugrálni. Bár arra kíváncsi lennék, hogy kik voltak ezek és mit akartak. Domvick felkentje engem csak ne gyógyítgasson...>>

Csendben üldögélek (vagy fekszem, attól függ mihez van erőm) miután magamhoz tértem és tűröm, hogy a kirurgusok ápolgassanak, azonban, ha egy pap jönne, hogy gyógyítson szabadkozó mozdulattal elutasítom:
- Köszönöm, de jól vagyok, nem kell még miattam is fáradnia. Ami sebem volt azt pedig már ellátták.

Miután Leisan lenyugodott odafordulok hozzá:
- Látom téged is megviselt ez a támadás, vagy mi is volt ez. De erre talán nem volt szükség. Amúgy is, honnan tudod, hogy Revo túlélte? Én nem látom sehol. Erről jut eszembe, a többiek hogy vannak?- kérdezem inkább magamtól és körbenézek a termen, a többi követet keresve.

Yasha kérdésre:
- Köszönöm a kérdésedet, viszonylag jól. És te hogy vagy?
Bredon Shovilan-Vérszín Hold alatt
Thun, a vadász-Haláltusa
Avatar
Ruyan
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 459
Csatlakozott: 2008.04.24. 17:31
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.11.10. 20:49

KM: [Dreemer],Megérkezés után...
Helyszín: Jó volna tudni...
Időpont: 3692. 01. 14.Szombat 14 óra
Résztvevők:Dandarion Duwal(Arnoil)
NJK:Paraszt(fiú)


*A térmágusok gyöngye nem végezte valami jól a dolgát, ebben teljesen biztos vagy! A kontár kis híján bele bele rakott egy családi tűzhelybe!
Most a térmágia gyomorforgató hatásainak elenyészése után egy kicsiny parasztviskó belsejében találod magadat, a paraszt család épp végzet szombati ebédjével.
Meglehetősen számos szem mered feléd, Egy apuka, egy jó 90 ves nagymama, nekik 8 unokája és anyuka, meg talán nagypapa is. Mögötted az amúgy is forró helyzetet egy kellemes tűzhely tovább fokozza.*

*Az egész család lesett szájjal bámul rád érzed még jöttöd sokkolja őket...*

//kérlek mielőtt szólsz ha szólsz tüntesd fel milyen nyelven teszed, és ezt mindig tedd meg, itt a monológ előtt () fogom írni a használt nyelvet, erre a sok beszélt nyelv miatt van szükség//
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2008.11.10. 20:57

KM: [Dreemer],Csata útán!-lábadozok
Helyszín:Nirmaje-Utazó negyed-Nagy Kaszás fogadó-Felső szint
Időpont: 3692. 01. 14.Szombat 14 óra vége
Résztvevők:Erior(Ruyan),Leisan de La'erten(Lorin O Krell), Yasha am Lloth[NŐ]
NJK:Lasura, Nirmaje Katonái; ápolok, Domvick papok


*Yasha felélénkülő szavaira Domvick felkentje mosolyogva megszólal:*
(Elf ha nem érted akkor Erv)
-Hölgyem Domvicknak hála jól! Kérem még pihenjen egy keveset míg imát mondok magácska felett uramnak!

*Erior képtelen tagjait megmozdítani, egész testét kin gyötri... Csupán fejét és nyelvét képes forgatni, utóbbit igen fürgén!*
(ápoló)
-Sajnálom nagytiszteletű követ uram... mélységesen sajnálom de... egy társukon már nem tudtunk segíteni... Xin-Lim-Kim követők első támadása végzet vele azonnal... mi már nem tehettünk semmit!

//Mielőtt elfelejtem minden a HSZ ben szereplő követ kap +1 Tp-t! //
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Árnyjáték, Nirmajéban [OM-UT]

HozzászólásSzerző: Arnoil » 2008.11.10. 22:05

KM: [Dreemer],Megérkezés után...
Helyszín: Jó volna tudni...
Időpont: 3692. 01. 14.Szombat 14 óra
Résztvevők: Dandarion Duwal (Arnoil)
NJK: Paraszt(fiú)


Előre lépek a tűzhely elől, s ha valahol van némi parázs (vagy varázs) rajtam akkor azt kis hessegetéssel igyekszem orvosolni.
Nyelek pár nagyot, s addig is hagyok időt, hogy házigazdáim magukhoz térjenek, meg hogy múljon a hányingerem.

(pyar)
- Hol vagyok?
Körbepillantva próbálom az anyagi helyzetüket is felmérni, csakhogy tudjam mire is számíthatok, ha van ajtó/ablak akkor ott is kinézek hogy mit is látok.
< Idióta térpiszkátor, most takaríthatok magam után... Egy ilyen érkezésnek hamar híre megy. Ezt leverem rajtad, hogy Ranagol szopogassa a szemgolyóidat hátralevő életedben. >

Csendes Matt - karakterlap - Holtak Pálcája ZK - ÚTK

Vrei Dra'yven - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Erresyr en Ayres - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Franco con Zagarrio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Gorgio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Damakban pihen
Mirco - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Gro-Ugonban pihen
Avatar
Arnoil
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 496
Csatlakozott: 2008.07.05. 17:43
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker
ZK Karakter: Csendes Matt - Holtak pálcája - 2tsz
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
1126 hozzászólás • Oldal: 65 / 76 • 1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 76

Vissza: Régi Kalandok...

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség