• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

I. Csapat

Moderátor: Admin

Téma lezárva
130 hozzászólás • Oldal: 5 / 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Lernun » 2009.02.06. 15:59

Yvett
azt úgy meg lehe oldani, hogy veszek pl egy 2es vagyon hátteret,de előtöriben nem úgy írom hogy ettől meg ettől örököltem/loptam/szereztem hanem későbbi kalandozásaim során szedtem össze. csak azért mert az ork harcosom nem feltétlenül tudhat magának gazdag rokonokat és más módját pedig nem látom, hogy a 10es zintű kari megkapjon egybizonyos mennyiségű összeget ami még 1es szinten nem volt meg neki. Remélem érthető mire vagyok kíváncsi, mert egy kicsit hosszadalmasan fogalmaztam meg szerintem :oops:
Lernun Shovilan-Vérszín hold alatt(zárt)
Ronin wri Cossagor-Szövetség(zárt)
Avatar
Lernun
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 368
Csatlakozott: 2008.04.28. 13:22
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Vyan Lefydd » 2009.02.07. 12:46

Üdv!

Nos, ez nálam is probléma.

Más: ha felveszem a harcművészetet (slan kard) 5. fokra akkor ez azt jelenti, h a dhala-san stílust is ezen birtoklom, ami egyébként a slan kard forgatására specializálódott stílus?

Maradok: Vyan
Kezd azzal, ami fontos, azután ami lehetséges, majd hirtelen azon kapod magad, hogy azt teszed, ami lehetetlen.
Avatar
Vyan Lefydd
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 445
Csatlakozott: 2008.01.29. 19:06
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Ruyan » 2009.02.08. 10:27

Bennem is felmerült néhány kérdés karakteralkotgatás közben:

1. Ha felveszem a rúnamágiát, 3-as, vagy 4-es szinten, le tudom írni a saját varázslataimat? Ugyanis az UTK-ban az áll, hogy a tapasztalati mágiát alkalmazók csak a végrehajtó varázskört és a kisugárzó varázsjelet tudják leírni.

2. Varázstárgynak lehet drágakőmágikus tárgyat választani? Ha igen, akkor nagyjából mekkora hatalmú lehet a tárgy?

3. Lehet-e készíteni olyan tárgyat 3.-as alkímiával, ami különböző alkímiai anyagokból áll egy kis burokba foglalva és ha eltörik a burok, akkor egy kisebb robbanást okoz (nem nagyot, csak 1k6-os, vagy 2k6-os sebzésűt)?
Bredon Shovilan-Vérszín Hold alatt
Thun, a vadász-Haláltusa
Avatar
Ruyan
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 459
Csatlakozott: 2008.04.24. 17:31
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2009.02.09. 1:21

Lernun
Alap esetben ez csak szerepjáték függvénye lenne nálam. Viszont nem lehet itt megtenni, hogy rámondom: megvan. Ha az előtörténet szép kerek lesz erre vonatkozólag, akkor engedélyezem, hogy a későbbi szintek valamelyikén írd fel a vagyon hátteret - viszont akkor nem jár az induló pénzösszeg, csak amit kapna a kari évente. Hogy mennyi is az annyi... megbeszéljük, ha az előtörit láttam, valamint megmondod, hogy melyik szinten szeretnéd felvenni a hátteret (meglátásom szerint akkor is max. két évnek megfelelő vagyonhoz juthat a karid - hisz a többiek alapból megveszik 0.szinten és csak 5 évnyit kapnak).


Vyan
Nem.
A slan kardra megkapod ugyebár 3.fokon a képzettséget 1.Tsz-en. Felfejleszted akár 5.fokra - ez viszont nem jelenti azt, hogy tudod a Dhala-saan stílust.
Ahogy írja a könyv az Udvari irányzatnál: "Ez az egykezes harcművészet, melynek erős előkövetelménye a Harcmávészet (slan kard) képzettség a szokásos Harcművészet képzettségnél feltüntetett Kp igény feléért tanulható."
Vagyis ahhoz, hogy bírd a Dhala-saan stílust pl. 3.fokon - kell bírnod a Harcművészet (slan kard) képzettséget legalább 3.fokon. A Dhala-saan stílust így is tanulnod kell: 3.fokon 10 Kp-ba kerül (mínusz oktatásbónusz!)


Ruyan

1. Végrehajtó varázskör és kisugárzó varázsjel stimm, de hogy pontosan milyen hatást írsz le ezzel attól függ, hogy milyen mágiát ismersz. Vagyis: a saját varázslataidat le tudod írni rúnamágikusan, de csak végrehajtó vagy kisugárzó varázstárgyat készíthetsz (így viszont nem minden mágia írható fel a repertoárból).
(Mivel a varázsló eddig mumusom volt, így ebbe a kérdésbe ez erős magánvélemény - folyamatban van ennek a tanulmányozása, s ha netán most valami oltári hülyeséget mondtam, akkor fogok korrigálni - ez esetben előre bocsánat ^^)
2. Természetesen lehet, de...
A drágakőmágián alapuló varázstárgyak Mp igénye nem csupán a beléjük foglalt hatás Mp-igényétől függ (Detekció 1Mp=1E, Védelem 2Mp=1E, Okozás 3Mp=1E), hanem ehhez még hozzá kell számolni a drágakő átlényegítéséhez szükséges Mp igényt is!
Valamint... azért ezek igen ritka tárgyak - egy karakternél egy drágakőmágián alapuló varázstárgyat engedélyezek!
3. Igen, lehet.
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Lorin O Krell » 2009.02.09. 7:33

Hello továbbfűzve a drágakőmágiás kérdést.:
Az UTK-ban igen csak visszafogták magukat az alkotóknak csúfolt emberkék, hiszen leírtak egy szép táblázatot amiben benne van hogy az igazgyöngy gyógyításhoz jó, erre nézem hogy hogyan is és lássunk csodát nincs leírva! Sokadjára már nem is meglepő az UTK ilyen-olyan hibái mellett. Szóval lehetséges-e hogy az ETK-ban szereplő drágakövek tulajdonságiat vegyü alapul vagy csak az UTK-ban lévőkkel gazdálkodjunk? Ha csak az UTK-ban lévőkkel akkor azokkal mit kezdjünk amelyeknek nincsenek leírva a tulajdonságaik?

Lorin
Ryell wes Nortendal-Sherali kalandok
Ryndavor Con Wierra Artenol - Abaszisz
Lorin O Krell (A lövész)- Pyarron
Valdin Cirn Lyenth-Calerin - Erion-Örömnegyed
Avatar
Lorin O Krell
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1259
Csatlakozott: 2007.07.17. 10:28
Tartózkodási hely: Erigow/ Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2009.02.09. 13:24

Nem tagadható, hogy hiányos a rendszer, de azért ne szidjuk a készítőket - képtelenség lett volna mindent leírni. Igaz egyformák sem vagyunk... nekem jobban tetszik ez a szabálykönyv (minden hiányosságával együtt) mint az eddig megjelentek bármelyike (pl. ETK sem teljesebb mint ez).

No, maradjunk az ÚTK-nál.
Ami meg kérdéses mert nincs leírva, az legyen az én hatásköröm eldönteni, hogy mi hogy működik :wink:
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2009.02.09. 16:01

Yvett de Crei írta:1. Végrehajtó varázskör és kisugárzó varázsjel stimm, de hogy pontosan milyen hatást írsz le ezzel attól függ, hogy milyen mágiát ismersz. Vagyis: a saját varázslataidat le tudod írni rúnamágikusan, de csak végrehajtó vagy kisugárzó varázstárgyat készíthetsz (így viszont nem minden mágia írható fel a repertoárból).
(Mivel a varázsló eddig mumusom volt, így ebbe a kérdésbe ez erős magánvélemény - folyamatban van ennek a tanulmányozása, s ha netán most valami oltári hülyeséget mondtam, akkor fogok korrigálni - ez esetben előre bocsánat ^^)

Nem írtam hülyeséget.
Bm-ként ha megtanulja a rúnamágiát a következőket tudja a kari:
    1. Végrehajtó varázskör:
      A rúnamágia 4.foka megszerzésével tudja e rajzolatot felírni a kari!
      Akkor aktivizálódik a beleírt varázslat, ha valaki a varázskör belső körívén belülre lép. A varázskör 40 Mp-ért írható fel, plussz annyit kell belefecolni, hogy a megfelelő varázslat létrejöjjön - vagyis az így felírt varázslat Mp igénye összesen nem haladhatja meg a felrajzoló össz. Mp-ját! A varázskör újra feltölthető annyi Mp-ért amennyi a rúnamágiába foglalt varázslat Mp igénye volt (ekkor már nem kell kifizetni a 40 Mp-ot).
    2. Kisugárzó varázsjel:
      A rúnamágia 5.foka megszerzésével tudja e rajzolatot felírni a kari.
      Vagy karnyújtásnyi távolságra elhaladó célpont aktivizálja a mágiát (a felrajzolása 30 Mp-ba kerül + amit a varázslat felemészt), vagy arra hat aki megérinti a rajzolatot (a felrajzolása 20 Mp-ba kerül + amit a varázslat felemészt) - ezt elkészítéskor kell eldönteni.
      Természetesen a felrajzoláskor az össz. Mp igény nem haladhatja meg a kari maximális Mp számát itt sem.
    3. Asztrál és mentálbélyegek
      Amilyen varázslatokat ismer a kari azokat tudja felírni e két bélyeggel, más hatást nem tud létrehozni velük.
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Lorin O Krell » 2009.02.11. 21:27

Yvett de Crei írta:Nem tagadható, hogy hiányos a rendszer, de azért ne szidjuk a készítőket - képtelenség lett volna mindent leírni. Igaz egyformák sem vagyunk... nekem jobban tetszik ez a szabálykönyv (minden hiányosságával együtt) mint az eddig megjelentek bármelyike (pl. ETK sem teljesebb mint ez).

No, maradjunk az ÚTK-nál.
Ami meg kérdéses mert nincs leírva, az legyen az én hatásköröm eldönteni, hogy mi hogy működik :wink:


Nem is szidtam őket, sőt nekem is tetszik a rendszer mert könnyen átlátható, de könyörgöm ha már mindent ilyen szépre megcsináltak miért nem figyelnek az apró részletekre? Mint pl a Mesterlövészet képzi (ami nincs) vagy az átlagos varázslók 55KAP-ja... ehh mindegy.
Drágakövek közül engem a Hematit nevű érdekelne, főként azért mert aszem illik egy Arelitához ha olyan kő van a karjába ami +TÉ-t ad. :D (ETK- ban azt csinálja)

Na folytatnám a kérdezősködést.:
Pap kasztnál írja az Oktatás bónuszos résznél hogy "és minden egyéb ami az adott vallásba belefér". Szóval az alábbi képzetségek közül melyeket kaphatnám oktatás bónusszal?

Pusztakezes harc: nem értem miért nem az ha a fegyverhasználatot tanulhatom bónusszal. Ez ugyanaz csak ökölre.

Pusztítás: Ez is érdekes, elméletileg egy Arelitát nem érdekli saját sebeinek súllyosága, és az se ha egyetlen ellenfél levágásáért a fél szemével kell fizetnie(vagy akár az életével) csak azon van hogy elpusztítsa, megsebezze, ellenfelét, akkor nem értem ezt miért nem kapom meg alapból is? Jó biztos vannak areliták akik pl tőrkarddal meg tőrrel harcolnak, de a többség azért szereti a hosszú kardokat.

Akrobatika: elméletileg alapvető képzettség az igazán jó, mozgékony és fürge vívóknál.

Veszélyérzék: alapvető túlélő képzettség.

Ennyit a képzettségekről.

Érdekelne még hogy a Tűvető az mint alkarvédőbe szerelt alkalmatosság elfogadható-e? Ha igen akkor mit kell felvenni hozzá? Fegyverhasználat, Orvgyilkosság, vagy elég egy Vértviselet*?

*még mielőtt bárki si hülyének nézne: olvastam olyanról hogy egy elf (kráni) vértjébe volt beleépítve így arra gondolom vértviselet is kellett.

Ha minden jól megy akkor holnap elküldöm a karakterlapot, és az elősztorit is bár azt csak vázlatosan.
Ryell wes Nortendal-Sherali kalandok
Ryndavor Con Wierra Artenol - Abaszisz
Lorin O Krell (A lövész)- Pyarron
Valdin Cirn Lyenth-Calerin - Erion-Örömnegyed
Avatar
Lorin O Krell
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1259
Csatlakozott: 2007.07.17. 10:28
Tartózkodási hely: Erigow/ Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Ruyan » 2009.02.11. 21:45

Yvett

Én is készen leszek lassacskán...

Ami kérdésem lenne még az az, hogy karakteralkotó táblázat alapján úgy tűnt számomra, az olyan mágikus tárgyakért is fizetni kell, amiket saját hatalmamból tudok elkészíteni. Ez tényleg így van, vagy csak a látszat csal?

Többiek

Ha készen leszünk az előtörikkel, akkor nekikezdhetnénk a csapat összehozásához. Szerintem az enyém holnap elkészül. Ti hogy álltok vele?
Bredon Shovilan-Vérszín Hold alatt
Thun, a vadász-Haláltusa
Avatar
Ruyan
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 459
Csatlakozott: 2008.04.24. 17:31
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Lernun » 2009.02.12. 21:06

Yvett
lenne egy olyan kérdésem, hogy a harcos amit alapból kap felszerelést(nevezetesen egy mellvértet) azt le lehet-e vonni például egy teljes vért árából.(megkaptam alapból de eladtam és kipótolva az árát megvettem a teljes vértet).
Lernun Shovilan-Vérszín hold alatt(zárt)
Ronin wri Cossagor-Szövetség(zárt)
Avatar
Lernun
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 368
Csatlakozott: 2008.04.28. 13:22
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Syris » 2009.02.12. 22:16

Yvett!

Először is jobbulást a gyerekednek.
Másodszor pedig nekem is lenne kérdésem. Nekem bárdom lesz. Alapból kapok egy 30Mp-os Hatalom amulettet. Ha összesen lesz mondjuk 60 Mp-om (ez egy hasraütés-szerű szám volt), és szeretnék egy amulettet még a 30Mp-oshoz, akkor a kettő Mp-jait össze adhatom, és akkor lesz egy 90Mp-os vagy akkor az annyit jelent, hogy a 60Mp-ból levonódik és a maradék 30-ból csinálhatok valamit,ha akarok és tudok? Csak ebben az a bibi, hogy nem lehet az amulettben több, mint a max. Mp-om. Vagy még a 30Mp-os mellé egy másik amulettbe beteszem a 60Mp-omat?

Remélem nem fogalmaztam zavarosan.
Syris-Erion
Ayana-Vidéki történet
Avatar
Syris
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 279
Csatlakozott: 2008.09.05. 21:15
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2009.02.13. 10:57

Lorin
A Hematitot átrágom, de ez még az ÚTK-ban sem szerepel, szóval annyira ne bízz abban, hogy engedélyezem.

Oktatás bónusszal tanulható képzi: pusztakezes harc, veszélyérzék

Tűvető: fegyverhasználati képzettség kell hozzá. Ha páncélba akarod rakni (teljes páncél) akkor kellene vértviselet is meg fegyóhasználat is :D
Alkarvédő ad 15 VÉ-t akkor, ha a védekező kezedben mást nem fogsz, így erre külön képzettség szerintem nem szükséges.
Az orvgyilkosság egy külön képzettség, attól, hogy van tűvetőd még ezt tanulni kell, hogy az ott leírt módosítókat megkaphasd.


Lernun
Nem szőrözöm - megcsinálhatod így :wink:


Syris
Köszi ^^

Kapsz egy 30 Mp-os Hatalom amulettet...
Készíthetsz... ha lesz drágakőmágiád 5.fokon... :D :wink:
Máskülönben saját kezűleg nem leszel képes újabb (másik) amulettet készíteni (ÚTK 399-oldal, Igaz-drágakövek címszó alatt az így kezdődő bekezdés: "Smaragdba és rubinba"... valamint a Drágakőmágia képzettség 5.fokának leírása).


Ruyan
Amit önmagad alkotsz meg varázstárgyakat nem kell érte fizetni, csak az alapanyagárat - a Mp-szorzót nem!
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Lorin O Krell » 2009.02.13. 14:02

Yvett de Crei írta:Lorin
Tűvető: fegyverhasználati képzettség kell hozzá. Ha páncélba akarod rakni (teljes páncél) akkor kellene vértviselet is meg fegyóhasználat is :D
Alkarvédő ad 15 VÉ-t akkor, ha a védekező kezedben mást nem fogsz, így erre külön képzettség szerintem nem szükséges.
Az orvgyilkosság egy külön képzettség, attól, hogy van tűvetőd még ezt tanulni kell, hogy az ott leírt módosítókat megkaphasd.
!


Oks, a hematitot gondolt át nyugodtan, ha nem engeded akkor max teszek bele mást vagy nem lesz benne semmi. (mármint a kardba)

Tűvető akkor rendben, de érdekelnének az értikei is... továbbra sincs egyetlen kisavány sem ami ezeket taglalja, persze említésként azért benne van a legtöbben.
Na szal mivel semmi nem tiltja és igazából egy harcban edződött arelitátólnem is áll messze ezért lesz egy láncingem. ezt nem fogom mindig viselni, de veszek fel rá Vértviseletet.
Mellesleg én eddig úgy tudtam az alakrvédőhöz is ez kell vagy pajzshasználat, de akkor csak a páncéloknál leírtakra vonatkoznak a dolgok ezek szerint.
Orvgyilkosságni nem is akarodzom, a tűvetőt sem ilyen célokra szántam pusztán ilyen kis piszkos cselnek. Ilyen képzi nicns az UTk-ba szal úgy vettem hogy aki akarja az csinálhatja aki nem az nem csinálja. Csak logikusan nézegettem a képziket hátha kell valami ilyen rejtett támadáshoz meg hasonlóhoz, de ezkeszerint (meg az UTK szerint is) ez csak a fejvadászok sajátja. (am ha meg is vettem volna sem járna a bónusz mert ez célzófegyver azok pedig alapból kiesnek).
Ryell wes Nortendal-Sherali kalandok
Ryndavor Con Wierra Artenol - Abaszisz
Lorin O Krell (A lövész)- Pyarron
Valdin Cirn Lyenth-Calerin - Erion-Örömnegyed
Avatar
Lorin O Krell
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1259
Csatlakozott: 2007.07.17. 10:28
Tartózkodási hely: Erigow/ Debrecen
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2009.02.13. 14:27

Lorin
A Tűvető értékei a könyvben benne vannak a 199.doldalon az Egyéb célzófegyverek nevű táblázatban. Valamint a fegyverleírások közt is szerepel a 206.oldalon.
A láncingre jól teszed, hogy veszel fel vértviseletet :wink:
Alkarvédő: javítok (kicsit belemélyedtem ebbe a könyvbe, no meg a tuan fórumán mazsoláztam)
Nincs rá szabály, de ahhoz, hogy kihasználd a VÉ-jét igen is kell pajzshasználati képzettség - eleve mivel ez a legkisebb pajzs. Szal, én írtam az előbb hülyeséget.
Egyébként a tűvetővel való harc nem piszkos csel vagy valami hasonló, hanem ez csak egy rejtett fegyver - valószínű a meglepetésszerű támadás vele, ennyi :wink:
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: I. Csapat

HozzászólásSzerző: Lernun » 2009.02.13. 17:30

Emberek
lassan össze kéne jönni megbeszélni a csapatelősztorit. Holnap például jó lenne?? Mondjon mindenki egy időpontot én egész nap ráérek :D
Lernun Shovilan-Vérszín hold alatt(zárt)
Ronin wri Cossagor-Szövetség(zárt)
Avatar
Lernun
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 368
Csatlakozott: 2008.04.28. 13:22
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
130 hozzászólás • Oldal: 5 / 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Vissza: Csapatszervezés

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség