• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Vidéki történet (ÚTK)

A múlt... Ez történt Velünk...

Moderátor: Admin

Téma lezárva
397 hozzászólás • Oldal: 14 / 27 • 1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 27

Re: Vidéki történet (ÚTK)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2009.02.24. 23:34

--------------------------------
KM: Siffad
Helyszín: Támadás alatt!!
Időpont: Psz. 3701.
Résztvevők: Ayana, Csendes Matt, Dierol, H’yssadin Sychín
--------------------------------
/Dierol/
//a legközelebbi a matrózt marcangoló//
Kétszer sújtasz le a földön hempergő zombira, mindkétszer eltalálod, de nem sikerül átvágni egyszer sem. Az égő olaj a vágások nyomán tűzzel tölti fel a sebet, minimális sebek okozva. Az áldozata közben abbahagyja a kapálózást, a test alól kilógó láb görcsösen remeg, a sikoltozás abbamarad. A hulla a lágy részeket keresve harapja a torkát, közben halk hangon nyöszörög.

/Matt/
Atlam kissé bosszúsan jelzi, hogy nem ért egyet a piszkafaként hasznosítással. Pár mozdulattal megidézed a szükséges varázslatot – annak nyomán tűz- és szikrazápor zúdul a küzdőkre.
A matróz megbotlik, a zombi pedig utoléri és elkapja a karját és a vállába harap. A tűzzel nem törődve marcangolni kezdi áldozatát, saját porhüvelye füstölve lángra kap, borzasztó bűzt árasztva szét. Az újabb tűzzáporra már vicsorogva emeli fel a fejét, melyről leégett a halott hús. Lángoló koponyával bámul rád a tűzön keresztül. Az ember a lába elé rogy, vállából dől a vér.

/Ayana/
Elrévedve táncolod körül a dögöt, mely feléd kapkod. Kitér, lábcsere, vágás, kitér, súlypont … A fegyver minden esetben eltalálja a támadódat, de nem okoz különösebb sebet, a pengéd hiába fakaszt vért, nem lassítja. Immár felmérted a távolságot, sikeresen hárítod Bika támadásait – amaz minden technikát nélkülözve próbál levágni. Sajnos az idő ellened dolgozik, de végül sikerül a tűz mellé csalnod, ott feszül egymásnak a két penge.

/Sychín/
A magitor tényleg az, aminek hitted – pengédet tűz övezi a kiáltása nyomán. Elégedett mosollyal lendíted meg és azonmód vágsz is vele. A támadód még csak nem is próbál hárítani – a penge a nyakát éri, félig átvágja, közben a tűz sziszegve még jobban kitágítja a sebet. A fej félig lebiccen, de a test továbblépve a mellkasod felé sújt és a bordáidat találja el (3 sp). Pillanatnyi megingásod miatt elvéted a második csapást, miközben ellenfeled újra lesújt, de hiába. A harmadik, fejre célzott csapás túl rövidnek bizonyul, addigra kilépsz a karja hatótávjából. Továbbra is eltökélten nyomul feléd.

//köv. kör//
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Vidéki történet (ÚTK)

HozzászólásSzerző: Dierol » 2009.02.25. 18:24

//Nem a hátizsákra gondoltam a 2-vel előbbi hozzászólásomnál, hanem a bőrpáncélra, de nem akartam a dobás miatt beleszerkeszteni utólag a hozzászólásba. Ahhoz, hogy az élőholt parancsnoklást tudjam használni, kell a nekromancia 3. foka?//

*Szomorúan veszem tudomásul - ahogy a penge lángolása lassan kihuny - hogy az olaj ereje eddig tartott.Majd megpróbálok benyomást szerezni a helyzetünkről - vajon vesztésre vagy nyerésre állunk? S meg tudunk így birkózni a feladattal, vagy lassan legyűrnek minket?*
<Hát, remélem hogy még egy ideig nem velem foglalkozik ez a dög, hanem azzal a szerencsétlennel. Szegény ördög. Ha egy kis szerencsém van, még egy ideig őt marcangolja - helyettem.>
*Ha pedig rám nem ügyel az ellenfél, kihasználom, és megtámadom hátulról, félhátulról.*

//
1. támadás:
KÉ: 1k10+25=1k10+25 = 5(+25) [30]
TÉ: 1k100+41=1k100+41 = 24(+41) [65]
Sebzés: 2k6=2k6 = 6+5 [11]
VÉ:91

2. támadás:
TÉ: 1k100+41=1k100+41 = 87(+41) [128]
Sebzés: 2k6=2k6 = 1+1 [2]
VÉ:91
//
Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárva

"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye."
Avatar
Dierol
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2009.02.13. 17:57
Tartózkodási hely: Budapest
ZK Karakter: Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
ZK Karakter: Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárt
Vissza a tetejére

Re: Vidéki történet (ÚTK)

HozzászólásSzerző: Arnoil » 2009.02.25. 22:38

// Pár dolog:
Nem fontos, de írtam hogy a lángoló bottal piszkálom a parazsat azaz nem Atlammal

Fontosabb, hogy egy tűzaurát is nyomtam az öreg tengerészre akit akkor már marcangolt egy dög (lehet az amit Dierol támad mert ez sem egyértelmű) erről sehol nem írsz hogy mi történik (lehet hogy kiszabadulna az öreg, neki kiáltok is hogy ha tudja tartsa a tűzben a dögöt). //


/Matt/

Egyedül arra fordítok kis figyelmet hogy köztünk legyen a tűz. Egyébként folytatom a kivonást. Ha a dög valahogy mégis odaér hozzám akkor feladva a meditációt védekezem ahogy tudok (lángoló botom útjába tolva, hátrálva, stb).

Csendes Matt - karakterlap - Holtak Pálcája ZK - ÚTK

Vrei Dra'yven - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Erresyr en Ayres - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Franco con Zagarrio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Gorgio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Damakban pihen
Mirco - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Gro-Ugonban pihen
Avatar
Arnoil
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 496
Csatlakozott: 2008.07.05. 17:43
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker
ZK Karakter: Csendes Matt - Holtak pálcája - 2tsz
Vissza a tetejére

Re: Vidéki történet (ÚTK)

HozzászólásSzerző: Nibur Sakraf » 2009.02.26. 12:08

/Sychín/

*A mosoly, mely arcára kiül a mágikus segítség láttán, és a találat után fájdalomba torzul, mikor a bestia karmai oldalába marnak, de hála kiépzésének leküzdi a fájdalmat és újabb támadást indít a szörnyeteg ellen.*

<Ezúttal megdöglesz te mocsok>

//
KÉ. 1k10+44 = 5(+44) [49]

1.tám. 1k100+69 = 14(+69) [83]
2.tám. 1k100+69 = 18(+69) [87]

1.sebz. 1k10+1K6 = 7(+1) [8]
2.sebz. 1k10+1K6 = 9(+1) [10]

VÉ: 105
//
"Az elme hatalmas dolog. Mindegy, hogy kiben vagy miben hiszel, néha maga a hit az, ami mindent megváltoztat..."

"Egy nap 24 óra. Egy ládában pedig 24 üveg sör fér el. Ez nem lehet véletlen!"

H’yssadin Sychín: viewtopic.php?f=126&t=1415
Avatar
Nibur Sakraf
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 928
Csatlakozott: 2007.08.29. 11:06
Tartózkodási hely: Abaszisz
Vissza a tetejére

Re: Vidéki történet (ÚTK)

HozzászólásSzerző: Syris » 2009.02.27. 21:19

Úgy próbálok kerülni, hogy a tűzhöz minél közelebb, annak háttal álljon.
-Most meghalsz, te dög!...
Lehajolok,hogy ha támad, az felettem történjen és engem ne érjen. Ezzel a lendülettel a kardommal térdhajlaton vágom. Megpróbálom csonkolni, de sikernek veszem azt is,ha csak megrogyik a térde és a tűzbe vagy mellé esik. Ha bele, akkor ott tartom amíg tudom, ha mellé, akkor rárúgom a parazsat/tüzet. Tűzbentartásra a módszerem vagy a torkába döföm a fegyverem.
Ha végzek vele, akkor megyek és segítek Mattnek.


//Matték hol vannak? Mellettünk a tűznél?//

Ha a Mattet támadó zombi rám támad akk kitérek előle.


//KÉ: 1k10+40 = 6(+40) [46]
1. tám. 1k100+63 = 70(+63) [133]
2. tám. 1k100+63 = 83(+63) [146]
1. sebz. 1k10+2 = 8(+2) [10]
2. sebz. 1k10+2 = 3(+2) [5]//

//Visszaszereztem már a kardom?//
Syris-Erion
Ayana-Vidéki történet
Avatar
Syris
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 279
Csatlakozott: 2008.09.05. 21:15
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Vidéki történet (ÚTK)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2009.02.28. 13:56

--------------------------------
KM: Siffad
Helyszín: Támadás alatt!!
Időpont: Psz. 3701.
Résztvevők: Ayana, Csendes Matt, Dierol, H’yssadin Sychín
--------------------------------
/Matt/
// a botot benéztem, a lángaurát nem, annak a sebzését beszámítottam//
A zombi visszatér áldozatához, akinek testén lobbanva kialszik a tűzaura. Amaz négykézláb, könyörögve hátrál,
- Ne, NE, HAGYJ BÉKÉN, TE ROHADT BESTIA, SOSEM ÁRTOTTAM NEKED -
el a tűztől és a zombitól amely füstölgő fejjel követi. Az ujjai végén előtűnt a csont, mint karmokkal csapkodja áldozata hátát, vérző sebeket hasít rajta. Veled jelenleg nem foglalkozik senki, a varázslataid véget értek.
Váratlanul kerül a látóteredbe egy tűzbe zuhanó test. Ayana pengét vág a torkába és a tűzbe nyomja.

/Sychín/
Vagdalkozva hátrálsz az ellenfeled elől, amaz szinte belegyalogol a pengédbe. A karjairól hamarosan foszlányokban lóg a hús, pár megfeketedett vércsepp hullik a földre, de komoly sebet nem okozol. Egy pillanatra ütemet tévesztesz, a zombi meglendülő karja a válladat éri (3 sp). Továbbra is feléd mozog, de többször nem tud eltalálni.

/Syris/
A taktikád beválik, mély állásban a karjai alá lépsz. Az ízületét találod el és kivágod alóla a lábát. Egyensúlyát veszítve zuhan bele a tűzbe, zuhanás közben a penge feléd lendül és a combodat éri (8 sp). A tűz egy pillanatra fellángol, ahogy a test felkavarja a parazsat és sercegve kap bele a rongyokba. A zombi értetlenül próbál kimászni a tűzből, miközben mélyen a torkába vágod a pengét és a tűzbe nyomod a fejét. Nyöszörgő, visító hangot hallat, miközben lángra kap a haja, de szemlátomást még nem végeztél vele.
// a fegyveredet nem sikerül jelenleg visszaszerezned, azt szorosan tartja a kezében//

/Dierol/
A zombi továbbra is áldozatából táplálkozik, morogva harapdálja a torkot és az arcot, miközben a sebeiben lobogó olaj lassan kialszik. Nem vesz rólad tudomást, így van időd körülnézni.
//Összesen négy támadó van:
egyet Dierol szabdal, amaz az egyik matrózból táplálkozik jelenleg, nem messze a tűztől
egy a még élő matrózzal foglalkozik, ezt perzselte meg Matt
egy Sychín-re támad, a harcos tartja magát
egy zombi /Bika/ Ayana-ra támad, beleborította a tűzbe
A harmadik matróz rohan az erdő felé, csak a hátát látjátok//

A csapat összehordott pár holmit, nem messze a tűztől, akad köztük korsó, lámpás és egy kisebb hordó is.

Jobb híján a legközelebbi test kaszabolod, a második csapásod mélyen a testbe vág, halk roppanással törik el néhány borda – ellenfeled fel sem veszi, eszik tovább.

//a könyv szerint nem kell a nekro 3. a nekromancia varázslatokhoz, így élőholtak esetében azokra bírsz befolyással lenni, amit a nekromancia szinted lehetővé tesz.//

/Dierol és Matt/
Sajnálatosan a tűz lohadni kezd, nem elég nagy hozzá, hogy sokáig kitartson táplálás nélkül és a beleborított test csak rontott a helyzeten.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Vidéki történet (ÚTK)

HozzászólásSzerző: Dierol » 2009.03.01. 11:22

/Khers Dierol/

*Kihasználom az alkalmat, hogy a mellettem táplálkozó zombi ügyet sem vet rám. Arra a zombira, amelyik a még élő matrózzal foglalkozik, bal kezemmel rá mutatok, és közen elmélyült hangon suttogom a varázslat bűvigéit. Amivel egy élőholt parancsnoklás varázslatot megidézve új "életcélt" adok neki:
(ismeretlen nyelven)*

-Ne mozdulj többé!

//A varázslat adatai:
2Mp-ért 1E
1 szegmens létrehozni
20 lábnyi hatótáva van
Időtartam: egyszeri
Mágiaellenállás: Mentális, ha intelligens élőholt
323. oldal//

<Remélem senki nem érezte meg ezt a gyenge mágikus rezdülést.>

*majd figyelmemet ismét a mellettem táplálkozó holtra irányítom, kiköpök, hogy a varázslat kellemetlen utóízétől megszabaduljak. (3 sec. pihenő) Majd ismét rátámadok*

//
KÉ: 1k10+25=1k10+25 = 2(+25) [27]
TÉ: 1k100+41=1k100+41 = 36(+41) [77]
Sebzés: 2k6=2k6 = 6+1 [7]
VÉ:91 //
Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárva

"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye."
Avatar
Dierol
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2009.02.13. 17:57
Tartózkodási hely: Budapest
ZK Karakter: Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
ZK Karakter: Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárt
Vissza a tetejére

Re: Vidéki történet (ÚTK)

HozzászólásSzerző: Syris » 2009.03.04. 22:02

Szétnézek, hogy van-e valami, ami elég közel van hozzám,és a tűzbe dobva hamar lángrakap. Száraz ruha, fa, ilyesmik. Mielőtt otthagynám egy kis időre, megpróbálom levágni a fejét, utána ha még mindig mozog, gyorsan felkapok egy ruhát, amit találtunk, ha még van és elég közel van. Vagy szárazgallyat. MEggyújtom őket, és rádobom Bikára, hátha ez fellobbantja a tüzet.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Syris 2009.03.08. 19:15-kor.
Syris-Erion
Ayana-Vidéki történet
Avatar
Syris
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 279
Csatlakozott: 2008.09.05. 21:15
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Vidéki történet (ÚTK)

HozzászólásSzerző: Arnoil » 2009.03.04. 22:20

Matt

Továbbra is kivonom magam a küzdelemből, és folytatom a diszciplínámat.
A tűznél kezdünk sokan lenni, úgyhogy hátrébb lépek úgy 3-4 lépéssel, hogy véletlenül se kerüljek a látótérbe az égő botommal valamelyest megvilágítom a környékemet, majd ha nincs gond akkor úgy teszem hogy égjen, de ne világítson nagyon.

Csendes Matt - karakterlap - Holtak Pálcája ZK - ÚTK

Vrei Dra'yven - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Erresyr en Ayres - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Franco con Zagarrio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Gorgio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Damakban pihen
Mirco - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Gro-Ugonban pihen
Avatar
Arnoil
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 496
Csatlakozott: 2008.07.05. 17:43
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker
ZK Karakter: Csendes Matt - Holtak pálcája - 2tsz
Vissza a tetejére

Re: Vidéki történet (ÚTK)

HozzászólásSzerző: Nibur Sakraf » 2009.03.08. 13:54

/Sychín/

<Hát ez nem jött be úgy...ezeket a sebeket hamar el kellene látnom, mert könnyen elfertőződhetnek....átkozott bestiák.>

//
KÉ. 1k10+44 = 6(+44) [50]

1.tám. 1k100+69 = 82(+69) [151]
2.tám. 1k100+69 = 71(+69) [140]

1.sebz. 1k10+1K6 = 10(+1) [11]
2.sebz. 1k10+1K6 = 7(+1) [8]

VÉ: 105
//
"Az elme hatalmas dolog. Mindegy, hogy kiben vagy miben hiszel, néha maga a hit az, ami mindent megváltoztat..."

"Egy nap 24 óra. Egy ládában pedig 24 üveg sör fér el. Ez nem lehet véletlen!"

H’yssadin Sychín: viewtopic.php?f=126&t=1415
Avatar
Nibur Sakraf
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 928
Csatlakozott: 2007.08.29. 11:06
Tartózkodási hely: Abaszisz
Vissza a tetejére

Re: Vidéki történet (ÚTK)

HozzászólásSzerző: Syris » 2009.03.08. 19:19

//KÉ:1k10+40 = 7(+40) [47]
tám: 1k100+63 = 90(+63) [153]
sebz: 1k10+2 = 8(+2) [10]//
Syris-Erion
Ayana-Vidéki történet
Avatar
Syris
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 279
Csatlakozott: 2008.09.05. 21:15
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Vidéki történet (ÚTK)

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2009.03.09. 23:07

--------------------------------
KM: Siffad
Helyszín: Támadás alatt!!
Időpont: Psz. 3701.
Résztvevők: Ayana, Csendes Matt, Dierol, H’yssadin Sychín
--------------------------------
/Dierol/
Halkan elsuttogod a megidéző igéket, majd kiadod az utasítást. A hang inkább hasonlít nyögésekre, szinte nem is hallja emberi fül – de a zombi mozdulatlanná dermed. Keserű nyál gyűlik a szádba, amitől gyorsan megszabadulsz és folytatod a támadást. A pengéd mélyen vág a halott húsba. Mészárosmunkának ígérkezik – varázsfegyver hiányában kénytelen leszel feldarabolni és elégetni a testet, csak így ölheted meg. Az áldozatán már nem segíthetsz, csak a szétmarcangolástól mentheted meg. Melletted egy másik test körül harsogva éled fel a tűz.

/Ayana/
Miközben amaz próbál kimászni a tűzből, ismét vágsz, lemetszed a fejét, majd a közelben felhalmozott holmikhoz rohansz. Megragadod a legközelebbi ruhát – félig száradt vitorladarab – és rádobod. A vászon hamar lángra kap. Hirtelen felkavarodik a gyomrod és vaktában dobod oda a következő tárgyat – egy rosszul lepecsételt anyagkorsót. A tartalma szétömlik a testen és a lángok vakítóan fellángolnak.
„ez volt az olajos flaska”

/Sychín/
Körívek mentén mozogsz, a vágásaidat túlhúzod. Élő ellenfél képes lenne ilyen hibát kihasználni, de a holt kiszámítható mozdulatokkal támad. Lemetszed az egyik csuklót, mélyen az oldalába vágsz, de az csak jön feléd. Kézfej nélküli csuklójával a torkodra sújt (3 sp),
„ha nem metszem le az ujjait, most kitépi a torkomat”
a többi elől levegő után kapkodva kitérsz.

/Matt/
Próbálsz egyszerre figyelni a környezetedre és a manahálóra, egyetlen iskolai gyakorlat sem készíthetett fel a csatatéri káoszra. A zombi váratlanul megtorpan és megdermed
//észlelés próba 2*: az első (-2) hogy varázslat miatt dermedt meg a 2. (-2) siker esetén kiszúrod, hogy Dierol igézte meg, a 2.//
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Vidéki történet (ÚTK)

HozzászólásSzerző: Arnoil » 2009.03.10. 12:55

/Matt/

Egy izzadságsepp csorog le a halántékomról, ahogy koncentrálok minden irányba egyszerre, hátra húzódva új pozíciót veszek fel, és folytatom a kivonást.


Próbák
Érzékelés: 14 célszám 2 Első próba 1k10 = 1 [1] Második próba 1k10 = 9 [9]

Csendes Matt - karakterlap - Holtak Pálcája ZK - ÚTK

Vrei Dra'yven - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Erresyr en Ayres - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Franco con Zagarrio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Gorgio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Damakban pihen
Mirco - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Gro-Ugonban pihen
Avatar
Arnoil
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 496
Csatlakozott: 2008.07.05. 17:43
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker
ZK Karakter: Csendes Matt - Holtak pálcája - 2tsz
Vissza a tetejére

Re: Vidéki történet (ÚTK)

HozzászólásSzerző: Dierol » 2009.03.10. 18:11

/Khers Dierol/

<Uhhh, ez el fog tartani egy ideig, mivel tartalékolnom kell az erőmet, mert ki tudja, hogy ha ezekkel a zombikkal végeztek, velem is szándékukban áll-e leszámolni... A végén ez a hulla legalább olyan gusztustalan lesz, mint az anat... A vértengerre, mégis mi a poklot művelnek?!>

*Gyorsan egy ideges oldalpillantást vetek a mellettem nem messze hirtelen felcsapó lángokra, majd mikor látom mi történik, komoran elmosolyodom, s közben rátámadok a zombimra.*

<Aha.. egy gonddal kevesebb>

//
KÉ: 1k10+25=1k10+25 = 3(+25) [28]
1. támadás:
TÉ: 1k100+41=1k100+41 = 43(+41) [84]
Sebzés: 2k6=2k6 = 4+5 [9]
2. támadás:
TÉ: 1k100+41=1k100+41 = 74(+41) [115]
Sebzés: 2k6=2k6 = 4+2 [6]
VÉ:91 //
Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárva

"Minden nagy kaland a rossz tervezés eredménye."
Avatar
Dierol
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 759
Csatlakozott: 2009.02.13. 17:57
Tartózkodási hely: Budapest
ZK Karakter: Shirin Cossagor - Intrikák Hálójában - Felfüg.
ZK Karakter: Alto sin Vortem - Ködtenger - Lezárt
Vissza a tetejére

Re: Vidéki történet (ÚTK)

HozzászólásSzerző: Syris » 2009.03.13. 23:06

<Nem bírtad sokáig, barátocskám...>
-Ha nem bánod, visszaveszem,ami az enyém.
Kiveszem a kezéből kedvenc fegyverem. Miután ez megtörtént,eldobom a szablyát. Szétnézek kinek a zombiját tudnám magamravállalni. Mattét választom. Az előbbi sikeremből tanulva a célom, hogy levágjam a fejét. Másodjára ha sikerült levágnom a fejét, akkor a törzsét próbálom hosszában kettévágni, ha nem sikerült a fejcsonkolás, akkor mégegyszer a nyakára célzok.


//KÉ: 1k10+38 = 5(+38) [43]
1. tám: 1k100+68 = 12(+68) [80]
2. tám: 1k100+68 = 95(+68) [163]
1. sebz. 3k6+1 = 4+4+2(+1) [11]
1. sebz. 3k6+1 = 4+2+2(+1) [9]//

//Hátulról támadom. Milyen messze van tőlem kb? Próbálok úgy rátámadni, hogy meglepetésként érje. Ha megkapom a megleptés módosítóját, akkor hozzáadnád, kérlek? Használom a pusztításom is.//
Syris-Erion
Ayana-Vidéki történet
Avatar
Syris
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 279
Csatlakozott: 2008.09.05. 21:15
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
397 hozzászólás • Oldal: 14 / 27 • 1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 27

Vissza: Régi Kalandok...

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség