Pszí mester képzettségei le vannak írva az Új tekercsek kiegészítőben, ÚTK-nak megfelelő fokokban mérve. Igen, háttérnek pszí érzékenység, valójában az iskolája pontjait nem tudjuk. Ha a harcművészé 10 es, sz.tem a pszí mesteré minimum 8-9 (mivel pyar. titkosszolgálat, lehet 10-is)
Csak nem akartam új kasztot alkotgatni, meg tudtommal nem is nagyon lehet. Meg én még egy dogot szerettem volna, alkalmazni egyes diszciplinákat a Slan Útból (pl.: Érzékelhetetlenség, Jelentéktelenség) és párat a Kyr Metódusból (pl.: Auraérzékelés) is. No hát mindegy majd megoldom valami speckó harcmívésszel.
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
Hát egy idő után az ember megunja a három soros reagokat, az állandó álldogálást a moduljaiban hogy havonta 1x írnak így abba marad ahogy az én összes zk-m és nyílt helyszínem. Így én már nem is erőltetem a dolgot, hagyom másra a mesélést
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap
Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...
Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Egyet értek Togarral. Sajnos majdnem minden kaland érdektelenségbe fullad. Vagy mert túlvállalták magukat a benne játszók vagy mert egyszerűen elunják az agyukat. Alapvetően én úgy látom a dolgot, hogy ha mindenkin látszik (és tényleg így is van), hogy akarja csinálni, akkor nem gond még az sem, hogy vannak kihagyások elfoglaltság miatt.
Pszi-mester szerűség:
Bár ez már inkább játéktechnika, de mivel ide lett írva én is ide reagálok rá. Szerintem, ha slan diszciplínákat is szeretnél használni Rannien, akkor harcművészből Dart-nid-kinito-s stílusú karaktert érdemes alkotni, akinek csak pszi pontra meg mondjuk Kp-ra költesz és kihagyod a HM-et és Fp-t. (vagy legalábbis minimálisat veszel neki) Persze ez csak az én kéretlen tanácsom. Ha annyira nem fontos a slan-pszi, akkor meg én a varázslót ajánlom. (Kyr és Godoni pszi is elérhető számára.) Amolyan "adeptus" félének, aki a pszire és kp-ra költ másra nemigazán. (MP-re sem, bár a magasmágia 3. fok miatt kapsz szintenként 1-et, de mondjuk 3.szinten van 3 MP-d... ráadásul, ha nem veszel meg jópár kiegészítő képzettséget, akkor a tér és időmágián túl úgyse tudod mire használni. )
Én úgy gondoltam, hogy ez nem is annyira szabályzavar, ezért ide írtam a "mindenes" topicba. Igen, a Dart-nid-kinito a legmegfelelőbb erre a koncepcióra, amire én gondoltam. Varázsló nem lettem volna, mert ott nincs olyan sok diszciplina, amit használtam volna, és nem bírnám megállni, hogy ne Mp-ra költsem el a KAP-jaim. Elsőre harcosra gondoltam, mert elvileg abból mindent lehet csinálni, de ott volt a sok nem megfelelő képzi (Pajzshasználat... stb.) Remélem indít valaki hamarosan egy kalandot, hogy kipróbálhassam.
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
Alapvetően még a papot is el tudom képzelni, bár ott is megvan a kísértés, hogy Kegypontból betárazz. Vagy az örökifjú univerzális kaszt: tolvaj. Mondjuk egy "hamisító" képzettségcsomaggal aránylag jól el lehet titkosszolgálatoskodni szerintem.
Egyébként nekem is megvan a "szeretném már kipróbálni" elképzelésem csak nincs hely, ahol játszhatok vele, mert azért szeretnék egy 3-5 TSZ-körüli kipróbálást, viszont az eddigi "legyünk jók" csapatkoncepciókba meg nem igazán illik. Pár reaggal ezelőtt írtad, hogy lesznek még kalandjaid hírdetve, így lehet ha ismét lesz időm játszani és belefér majd még előkerül a karakter.
Akkor neked félrerakok majd egy helyet. Én amúgy se szeretek 1. szintűeknek mesélni, mert egy magasabb színtű karakterrel szerintem sokkal több félébb dolgot lehet kezdeni. Nekem legalább is ez a véleményem. Ez megint úgy hangzott, mintha én már annyit meséltem volna. Úgy terveztem, hogy először elindítom a Holtak Bosszúját, akkor lesz magamnak egy-két hét próbaidő, hogy meglássam, alkalmas vagy-e egyáltalán a KM-kedésre. Milyen mázli, hogy még csak általánosba járok, és az egyáltalán nem nehéz. Remélem nem zavar senkit, hogy teliírom az Előtörténetet karakterekkel, csak úgy vágyom már rá, hogy kipróbálhassam őket, csak sehol se lehet velük játszani.
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
Ébn nem zártam le a kalandjaim valahol 1v1 lett belőle val ahol két jknak mesélek, de általában mennek a dolgok. Aki akarja folytatni annak mesélek. Jelenleg is jó pár modult. Itt inkább a jknak kell elgondolkodni hogy tudja-e vállalni a dolgot. Mert szerintem a heti két reag nem megerőltető csak akarni kell és nem kifogásokat keresni, ráadásul ez a 3 sorosoknál főleg dühítő tud ám lenni. Így az idegrendszerem óvása érdekében itt nem mesélek.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap
Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...
Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Pedig egy jó kis életút kari sem rossz. Látni ahogy 1. szintről elküzdi magát a céljaiig, fel a csúcsra... Akkor jó még visszanézni, hogy mennyi kaland, tapasztalat, stb... van a karakter mögött, mire mindezt elérte.
Én is az életutat szeretem sokkal inkább a tied a kari mintha legyártom a statot eg írok egy előtörit neki szerintem jobb ha maga lép szintet. Én minden modulom első szintről kezdem, van olyan kalandom ahol már ötödik szintűe jelenleg a jkim fórumon asztal mellett meg 8 És itt kezdődnek a komoly feljtörések mit meséljek nekik.
Ezek a karik D&D-sek nem magus bár a világ lényegtelen ezen szempontból szerintem.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap
Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...
Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Viszont ha itt egy KM életút játékot kezd el mesélni, akkor az beláthatatlan hosszú ideig tart, főleg fórumon. Kaland közben én nem szeretem a szintlépéseket, mert akkor elég nehéz új képzettséget felvenni, max. a meglévőket fejlesztheti, mert az elég érdekesen hatna, hogy a pap hirtelen megismerte az udvari etikettet egyik napról a másikra... Ha ezt ki akarjuk küszöbölni, akkor több kalandot kéne mesélni ugyanazoknak a játékosoknak, és én szeretnék az összes JK-nak kalandot mesélni, de nem mesélhetek mindegyiknek életútat... Amúgy asztaliban mindig is életút játok volt a jellemző nálunk, bár mostanában asztaliba nem szoktuk tolni, sőt sehogy se. Na mindegy, én elmondtam mit gondolok.
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
Ahogy te is mondtad ezért kell rövidebb összefüggő kalandsorozatot mesélni, mert egy sima nem életút kaland is eltarthat beláthatatlan hosszú ideig a fórumon. Én emiatt mesélek általában rövideket amiket külön játszva is van értelme és folytatva a következőt is van értelme. Így aki akar két kaland között fejlődhet akár karit is cserélhet. Így megoldom az életút igényt és a sima kaland igényt is. Bár az életutat jobban preferálom.
Egy modul ideje nem a tipustól függ hanem a reaggyakoriságtól de ezt majd megtudod. Nekem egy rövidebb modul is 3 hónapig tart, van olyan összetettebb ami lassan több mint egy éve megy és a felét se meséltem le. A fórumon máshogy mérik az időt. Inkább arra kell törekedni mind jk mind km szintemn amit vállalok tartsam is be pl kétnaponta reagok. De remélem te nem jársz úgy mint a többiek akik meséltek rajtam kívül, mikor beírja a jk hogy rossz a gépe nem tud írni de rejtett felhasználóként mindennap látom. Na az ilyenektől lassul be a modul. Bár ez utóbbi rész inkább Navának válasz a kihaltságra
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap
Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...
Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Na mindegy, ez a kaland úgyis amolyan "próba" lesz számomra, hogy alkalmas vagyok-e a KM-kedésre, vagy sem. Aztán majd kipróbálom amit mondtál a több összefüggő rövidebb kalandokról.
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
tényleg gáz, hogy valaki jelentkezik egy kalandba, aztán mire elindul, már hetente sem tud hozzászólni. Anno Nava kalandjában napi reag volt a feltétel, haladtunk is, mert mindenki követte (aki nem, az napok alatt kipusztult és nem számítottunk rá tovább). Be is tudtuk fejezni. Azóta meg már vagy 4-5 játékba kezdtem bele, de kihaltak mellőlem a karik (vagy a KM-ek)... Ezért is gondoltam, hogy magam indítok egyet.
Szerintem simán mehetne itt is az életút kaland, csak megfelelően elszánt KM és játékosgárda kérdése. Ha valaki mégis beindít egyet, ne hagyjon ki!
Jómadár
Ki egyszer megtapasztaltad a repülést, a földet ég felé fordított tekintettel járod, ahol egykor ott lehettél és ahova mindig visszavágysz.
Leonardo Da Vinci