A "Talent"-eket, dobnunk kell vagy választhatjuk? Melyek azok a tényezők amelyeket randomizálva kell választani és melyek azok amelyeket nem? Mert például elméletileg a"Carrier"-eket is randomizálva lehet választani kockadobással, de feltételezem, megengeded hogy azt magunk válasszuk?
Én a választásra szavazok a dobálás a gyors kari alkotás része és ennyi erővel én is adhatnám a karit persze mindenki úgy alkotja a kariját ahogy szeretné a képességeket dobni kell a többi választható.
Tehát indulásnál részemről mindenki kiválaszthatja a kezdő talenteket és a carriert, a carriernál ott ahol "or" -al van megadva a skill vagy talent ott a kettő közül az egyiket ki kell választani és csak azt kapja meg a másikat nem ez mindig minden carrier-ra vonatkozik, legyen kezdő vagy később felvett.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Togar 2009.05.04. 16:41-kor.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap
Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...
Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Ma átrágtam magam részletesebben ezen a skill-talent-carrier részeken. Két dologban pontosítanám a Togar által írottakat.
1, Az induló carriernél megkapod a skilleket és talenteket. Viszont az utána felvett advanced carriernél már azokat is ki kell gyűjtögetni 100XP-nként.
2, Alapvetően a carrier exits-en kívül is lehet teljesen más carrier-re átlábalni, de az 200XP-be kerül. (Érdemes inkább úgy nézni, hogy az advanced, ahova szeretne eljutni az ember a karakterével benne legyen az exits-ben, de ha dobálós lenne az induló carrier választás, akkor lenne inkább jelentőssége, hogy lehet út közben átképeztetni magadat. )
Ööö. Én tegnap este megcsináltam a komplett statot. Nem emlékszem rá, hogy külön topicban kell generálni. Remélem most ugye nem kell előről kezdenem a karakteralkotást?
Nem mondtam ilyet csinálhatod otthon is van egy excel karilapom amit kitöltve egyszerűsíthetjük a történetet azt átküldeném és azt kellene kitölteni így mindenkinek egységes lenne. A karilap nem az én munkám de használható. A kockadobó majd a próbákhoz és az egyéb dobásokhoz kell.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap
Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...
Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Nah a karakterrel kész lettem. Már csak az lenne a kérdésem, hogy akkor mennyire ismerik egymást a karakterek? Illetve elég, ha tudjuk, hogy ismerik vagy kellene valami közös előtörténetet is írni?
(Részemről a saját előtörténet-szerűséget úgy alakítottam, hogy bárhol feltűnhetek, mert csak úgy elindult a karakter felfedezni a dolgokat. )
Az előtörit nem kell túl bonylítani a lényeg hogy együtt legyenek a karik és ne 8 irányba akarjanak elindulni. Az a lényeg valahol találkozzanak és valamennyire bízzanak egymásban mélyebben lesz alkalmuk megismerni egymást a kaland során
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap
Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...
Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Megpróbálok haladni a karakteralkotással, csak még letöltök valahonnan egy könyvet (Togart nem akarom tovább nyaggatni, sry elszállt a netem megint... ), és már hozzá is fogok a kari gyártáshoz.
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai