• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Megbeszélés

Moderátor: Admin

Téma lezárva
253 hozzászólás • Oldal: 5 / 17 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17

Mikor legyen a verseny?

A szavazás 2009.08.23. 11:15-kor befejeződött.

Október vége - őszi szünet
23
77%
November
7
23%
 
Szavazatok száma : 30

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.13. 16:51

Üdv!

A hirtelen TÉ-ugrás, mint Togar is írta papmágiából könnyen megoldható. :) Nem rosszul belőtt olyankor az ellenfél, csak a JK okoz meglepit. Bár én ETK-ban ismerem jobban a "dörgést", de mondjuk egy Arel-pappal még mágia nélkül is lehetett ugrani kb +30 TÉ-t, +70 VÉ-t és erre jött a mágia. Valszeg ezt itt is meg lehet csinálni, csak még nem vett rá a lélek, hogy direkt ilyen "rejtett tápra" keresgéljek alternatívákat. 8)


Togar

Az első tali modulja: PM, hogy aki még nem játszotta annak ne lőjem le a poént. :D
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Togar » 2009.08.13. 16:54

Azért nem is írtam konkrétumot amit leírtam a legelején kiderül :D
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.08.13. 17:08

Egyébként visszatérve a "korrektebb megoldásra":

Nem biztos, hogy nagyon korrekt, de általában beválik a gyors módszer: Kaland elején elkérem a JK-k értékeit, ahogy te is és a főgonosz egyszerűen mindegyikből a legnagyobb vagy +20 vagy +50, attól függően szeretném-e, hogy legyen esélyük harcban. 8) :D

Ha jobban rákészülök, akkor alkotok adott szintre "átlag" karaktert. ETK-ban ez annyira nem volt gond, hiszen megvoltak a szintenkénti növekmények fixen. Itt szerintem az ajánlott pontmennyiségeket lehet szétosztani szintenként. Pl.: Harcos 10 HM, Lovag 12 HM, BM 6 HM, stb...

Persze ezek csak körülbelüli értékek.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Togar » 2009.08.13. 18:08

Igazából csapathoz kell lőni az ellenfeleket, mert nálunk jelenleg egyetlen pap sincs és nem is lesz, mert lehet úgyis játszani és mesélni, hogy nincs szükség gyógyításra, muszájból meg ne legyen senki pappal. Ezért mondtam hogy célszerű opcionális ellenfeleket betenni és a csapat összetételhez beállítani a modult. Nekem a kedvenc karim a pap, de nem akarok minden talin azzal lenni, más meg ne legyen muszájból.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2009.08.13. 21:32

Véleményem szerint abban a törekvésben hogy a csapatokhoz külön-külön lőjük be a feladatok nehézségét; ebben nehéz tetten érni az objektivitást ami az értékelés alapját kéne hogy adja.

Ez az ún. kettős mérce.

Ha meghírdetek egy maratont, amin indul egy járókeretes öreg és egy atléta, az öregnek adok külön mércét, a szintjéhez hozzáigazítom a célt: ő megy 1 métert, az atléta 42 km-t, majd objektíven megállapítom hogy az öreg nagy küzdelem árán előbb ért célba...

Nem hinném hogy ez egy korrekt eljárás.

A topicocba beleolvasva olyan érzésem van, mint mikor csúcsra járatott doppingolt gladiátorok mindenáron a paraolimpia gyp-s ligájába akranának bekerülni bunyózni, és ott bebizonyítani milyen faszák; és igen meglehetősen kicseszés egy kevésbé specializált ütőgépnek ha a galdiátorokhoz mérem és mondom azt a gyp-seknek hogy : ez a minimum, nézd meg a kis Shwarceneggert neki ez egy csuklómozdulat.
Viszont ha azonos mércével mérek akkor a"nehezet" az "átlagost" a mezőny átlagához mérem. Ha mindenki csúcsra járatja magát akkor olyan lesz a mérce is.

UI: Az általam felállított átlag egyébként minden várakozásomat alúlmulta, láttam egy két (fegyveres) karaktertervezetet, amin tátva maradt a szám. Nem vitatom hogy szabályosan lett csinálva, éppen ezért javasoltam hogy durvítsuk a harc elemeket, mert gyalog-galopp lesz az egész.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2009.08.13. 21:35

A csapathoz lövés sem mindig kivitelezhető.

Ha én úgy állítom be a NJK értékeit hogy a pl: paplovag csak +30 té vel tudja eltalálni és akkor is csak 80 % esélye legyen rá akkor mágia nélkül esélye sincs mivel a célszám és a Té je közti különbség több mint amit dobni lehet.
Akkor még nem ebszéltünk a csapat többi tagjáról.

Másik eset amikor a boss jó lenne 1vs1-ben, de 4 fős csapatok indulnak, ha nem csak a legerősebb kari tudja eltalálni akkor a túlerő ugyanúgy bedarálja szerencsétlent.

Saját tapasztalat, mesélek kb 2-3 havonta egy csapatnak kecskeméten, elég jól elszabadultak szintben a karik.
A problémám, hogy a két full vértes tank mögül az arel papnő bármit leszed. Az íjászat magas szinten "mindent visz"
mivel nem lehet a fontos események idején mindig köd vagy vaksötét.
Olyan ellenszere ami nem "csak miatta van" egy összetartó csapatban nincs.
Persze lehet szívatni, de játék szinten nem rá utazva nem lehet megfogni.

Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2009.08.13. 21:43

Ebben igazad van Herold de pont nálatok olvastam olyat hogy azért nem tanulsz nyelvet meg szexuális kultúrát mert az csökkenti a harcértékeidet...:roll:
Most erre mit mondjak? :roll:
Látom mindenki vérfürdőre készül? :roll:
Félreértés ne essék, ezek nem a kurrens képzettségei egy karinak, de jól mutatjaa tendenciát ami felé a karialkotás megy.
Togar Sess már most bejelentették hogy túlütésben úgyis meg fognak haladni minden elképzelést amit a KM gondolni vél...
Engem nem zavar, ha a JK-kat sem, ha nem kell kockát vegyek a kezembe mert az ellenfelek úgyse tudnak eltalálni, és minden rájuk mért ütés halálos és csakannyit kell bejelentsek hogy hány halott van a körben, amit dobás nélkül túlütöttetek.
Ha a kockázat és tét nélküli harc szórakoztató, tőlem bárki megkaphatja ha erre vágyik.
Végül is az a lényeg hogy a résztvevők élvezzék a dolgot.

Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2009.08.13. 22:03

Nem magyarázkodnék, eloszlatnék pár félreértést
A pontos kijelentés az volt, hogy a nyelv és a sex kultúra még csökkenteni fogják a harcértékeim... nem az hogy ezért nem veszem őket.
Amit felraktam az egy fun... de nem kari, hanem gyilkológép... köze nincs egy sámánpaphoz, mert ha a légióban is végez akkor sem csak a harc érdekli
Ha már a többiek is felrakták Én miért ne...

Két dolgot nem szeretnék:
1. Azon értékekhez lenne mérve a kaland
2. Ha a csapatunk olyan maradna, mint ami most a csaptszervezésben látszik

Az első rajtatok múlik....
Részemről már jeleztem, hogy a kari vesz még "pár" képzit, és többek között ezért írtam még a szervezkedés elején hogy egy iskola nélküli karin jobban átjön a küzdelmes tanulás és a "társadalom" hiánya.

Az első verziónak a harcértékei:
ké:~40
Té~75
Vé~120+pajzs

Amit Te szeretnél Castor, hogy egy átlaghoz írd a kalandot abban az esetben lehetséges ha adott karikkal kell játszani, de ezt már írta vki...

Még egy személyen belül is markáns eltéréseket lehet produkálni ugyanarra a kasztra.

Végül: remélem, hogy nem adod fel és maradsz kalandírónak, jó volt nállad játszani nyíltban és az eposzi zárt kalandod is jó volt ;) . Vannak feléd elvárások :) .
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2009.08.13. 22:08

Szó sincs róla hogy feladnám annál is inkább mert én már megírtam a modul első harmadát -ami a bevállalt részem volt- most tartok ott hogy statisztikát és játéktechnikát írok a leíró mesélő részekhez és igencsak egy rémült arcú szőlőszemre -mazsolára- hasonlított a képem mikor Quator és Garma karakternek nevezett termonukleáris robbanófejeit megláttam és a kis kőbaltás ágyútöltelékeimhez viszonyítottam, megdöbbentő eredmények jöttek ki.

UI: Még mielőtt kombinálni kezdtek nem azért a ti topicotokat olvastam mert eldőlt ki a mesélőtök, hanem mert tudom hogy Quator rekord idő alatt kész a karijával és nála lehet szondázni mire számíthatunk.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Herold Bardelot » 2009.08.13. 22:20

Oh nem vártunk ilyen korai eredményt km téren

Mindössze pár dolgot szerettem volna tisztázni, és legfőképpen a felesleges körök futását elkerülni

Az hogy a karik durvák lettek... négyből hárman azt írtuk miután jól megnéztük egymás karaktereit hogy akkor ha ilyen erősek vagyunk close range talán valami mást hozunk.

Az "úthenger" csapat... nem célunk, és a légiót próbáljuk majd képviselni... nem egyszerű... és ettől kihívás.
(ráadásul csonka légiós csapatot... csak 4 en vagyunk).

Jó számolgatást... és ne lessetek! ;)
Tisztelettel: Herold Bardelot
Avatar
Herold Bardelot
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1139
Csatlakozott: 2007.05.06. 8:02
Tartózkodási hely: Kocsér
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Sessaryen » 2009.08.13. 22:33

Castor!

Félreértés ne essék!
Mi nem azt jelentettük be, hogy két lábon járó hóhérokkal leszünk!
Csak jeleztük, hogy a legjobb tervezést is tönkreteheti a JK kreativitás. Nincs olyan modul, amely minden JK ötletre felkészül.
Azt hiszem, pont a mi karaktereink lesznek azok, amelyek NEM a tápolásra lesznek kihegyezve.
Ha megnézed a régebbi karaktereinket, azt hiszem, ez kiderül...

S.
"Bocsáss meg! Eszemet az idő meg nem óvta,
Most fekete,fakó, mint könyv, múlt mélyiből."


Dale Avery: A Renegát
Avatar
Sessaryen
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 984
Csatlakozott: 2007.10.08. 23:54
Tartózkodási hely: Debrecen
ZK Karakter: Torum - Belső ellenség /Warhammer/
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2009.08.13. 23:06

A felhozott személyek védelmére annyiban kelnék, hogy amennyire ismerem őket egyikőjük sem az a "tápoljunk, hogy vigyük a prímet" személyiség (ha netán tévednék emberismeretből megbuktam...)

Viszont, tőlem az tápol aki akar.
DE!
1. Mint KM részletesen átböngészem a 10 szintnyi fejlődést - ha azt találom, hogy gubanc van alakítgatok azon a karin. (Gondolok itt alapvető kultúra, nyelv/ek, egyéb nem harci képzettségekre, ha az előtöri megkívánná annak meglétét, stb.)
2. Ki lehet hegyezni a karikat úthengernek, hogy csak full harcérték, de annál a résznél ahol esetleg kultúrával, vallásismerettel, történelemismerettel, legendaismerettel, gógyival, egyéb fondorlattal (álruha, hamis okirat, méreg, lopózás, rejtekhely, csapda, zárnyitás (mondjuk hangtalanul) lehet továbbjutni, vagy esetleg szükség lenne egy kis nyomolvasásra, vadonjárásra, térképészetre, politika-diplomáciai vagy etiketti ismeretekre és ezek nincsenek meg megfelelő fokon a karaktereknek - nos nálam ott könnyen súlyos hibák ejtődhetnek és vége a modulnak, de akár a kariknak is :roll:

Szóval mindenkinek, aki esetleg arra hajt a versenyszellem égisze alatt, hogy "tápoljuk a csirkét minél húsosabb legyen" - annak üzenem, hogy ezzel csak az ízét veszi el, de húsosabb nem lesz - csak még nem látott normál tápon nevelkedni egy csir... akarom mondani karaktert! :wink:
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Laokoon » 2009.08.13. 23:28

Hát nem tudom én nézegettem Garmáék karijait de szerintem nem olyan durvák mondjuk az is igaz hogy nálam a durva karakter itt kezdődik Ráadásul ha egy 10-es szintű kari übertáp azon nem szabad meglepődni hiszen az már egy bizonyos körökben nemzetközileg ismert/elismert ember.
ja és Castor miért a fegyvertelen harcértékeket kérdezted meg a harcos kariktól akinek nagy része azt rúnáztatja arra vesz fel képzettségeket azt buffoltatja a varázsló csapattársakkal stb? Vagy a modul nagy részében fegyvertelenek lesznek? De ebben az esetben miért lepődtél meg a fegyveres harcértékeiken?
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Laokoon 2009.08.14. 0:17-kor.
"A nép elvesztette a kormány bizalmát, a népet le kell váltani" Bertold Brecht
"A történelem hazugságok tömege olyan eseményekről, amelyek sohasem történtek meg, olyan emberek elmondásában, akik nem voltak jelen" George Santayana
"A Kalandmester csak a hangjáért dobja el a kockákat" E Gary Gygax
Laokoon
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 396
Csatlakozott: 2009.04.08. 20:47
ZK Karakter: ? - A balszerncse netovabbja
ZK Karakter: Noktorg - Elatkozott part
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2009.08.13. 23:29

Sessaryen írta:Castor!

Félreértés ne essék!
Mi nem azt jelentettük be, hogy két lábon járó hóhérokkal leszünk!
S.


Én sem ezt állítottam...:roll:
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Megbeszélés

HozzászólásSzerző: Togar » 2009.08.14. 5:50

Herold

Magas szintű karikat alapból nem hagyok egydul a Bossal, hanem mellé is pakolgatok társakat, és az Arel papnőnek is ott kezdődnek a problémái ha visszalőnek.Nekem is volt olyan amikor egy csapat minden tagja ííjászkodott, és szétlőtték az ellent. No volt meglepetés mikor az ellen is visszalőtt és utánna szép kis tatikai csata alakult ki, nem közelharci, hanem távolsági. Ugyanis a legtöbb km ezt hanyagolja, jó lőttél meghalt mész tovább, de ha az ellen visszalő úgy sokkal izgalmasabb.Ráadásul amit ennek a csapatnak mesélsz modult, probáleg lemesélni más összeállításúnak tutti nem tudják megsinálni, és akkor alakítanod kell a modult, de lehet ez az én szokásom csak, hogy csapatra szabom a modult, hogy egyik kari sem legyen feleleges, csak megyek oszt jól van, egyszer jártam így egy harcos és egy paplovag mögött sétálta végig a bárdom a mdult mert szinte senkit nem tudott mégcsak megkarcolni sem amíg a többiek vidman harcoltak vele.

Castor

Pont erről beszéltem, ha készen lesznek a mi karijaink nézd meg a két csapat közötti különbséget, ugyanis ők harcos beállítottságúak, minden kari, a mieinkből csak kettő. Ergo belövöd hozzájuk az ellenfelek erejét és számát, akkor mi többiek meg szívunk, mert meg sem tudjuk ütni őket, ők meg már 50nél túlütnek minket. Mondjuk az is igaz ha harcos beállítottságú lennék hasonló értékeim lennének vagy kicsit több, de mivel nem az leszek így jártam, majd kiderül, maximum -200 ponttal fejezzük be a modult. :lol:

Ja és nézd meg a kalózcsapatot is ott is benne van három kari. A legnagyobb védőjük nincs akkora mint Quator támadója, erről beszélek :D
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Téma lezárva
253 hozzászólás • Oldal: 5 / 17 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17

Vissza: V. OM Találkozó

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség