• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

A fórum regisztrált tagjai cseveghetnek itt egymással.

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
2288 hozzászólás • Oldal: 141 / 153 • 1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 153

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Togar » 2009.09.18. 19:24

Íme a válasz Arnoil a kérdésedre.

A többit nyugodtan tedd fel csak ne nekem.

Togar írta:Akkor maradjunk abban, hogy a mi helyszínünkön a varázsló nem fog TAM-mal kenyeret teremteni sem más élelmet és kész, akinek nem tetszik mehet máshová játszani, nem kötelező nálunk, részemről a vita lezárva.

A tiltás érve: Mert csak. Ti mondjátok a ti elképzeléseiteket mi pedig a mienket, de közös nevezőre nem fogunk soha jutni, így nem használható és nincs vele gond, aki élelmet akar teremtgetni indítson papot.

Részemről ennyi, aki tud ezen dolog nélkül élni és varázslót játszani az természetesen jöhet.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Arnoil » 2009.09.18. 22:18

Castor de Vinter írta:Arnoil!

Szerintem azért nem lehet kenyeret teremteni mert nem egynemű anyag.

Példának hoztad fel a bronz teremtését ami mint tudjuk két fém ötvözete, de a réz és az ón mindketten fémek, ezért egyneműnek számítanak.

A kenyér viszont egyátalán nem egynemű anyagokból áll:

-a búzaliszt: élő növényi magvak örleménye (a búzaszemek sokáig őrzik a csírázóképességük)

-a kovász: víz és liszt erjesztett állapotú masszája (az erjedéshez baktériumok jelenléte szükséges azt is teremtesz?)

-élesztő: Az élesztő élő mikroorganizmus, gomba (latin neve: Saccharomyces cerevisiae). Az élesztő folyadékkal érintkezve aktiválódik, és gázokká alakítja a hozzáadott cukrot, majd a lisztben való természetes cukrokat is. A keletkező gázok emelik fel a tésztát a kelesztés alatt. Mivel az élesztő élő anyag, ezért az optimális aktivitáshoz ideális körülményeket kell biztosítani.

Szóval kell még hozzá, víz, cukor, és só is.

Igen a fene se gondolta volna, de egy kiló abbitot vagy mithrilt ezerszer könyebb csinálni.


Alapvetően abban nem értünk egyet hogy én az anyagteremtést nem úgy gondolom hogy összerakom az összetevőket majd kisütöm meg egyéb műveleteket hajtok végre.

Feltételezem hogy ismerem az anyag felépítését, mert megvizsgáltam hogy ismerjem.
A teremtés után pedig ezt az anyagot hozom létre a szennyezéseivel, a benne lévő anyagtársulásokkal együtt.

A kész megsült kenyér szerintem sem élő búzacsírát sem kovász baktériumot nem tartalmaz.
De megfordítva a dolgot semmit nem tudnál teremteni hiszen baktériumok mindenhol lehetnek, akár egy darab vason is.
Egy makro világban ennyire mikro szintre nem szabad lemenni, nem hiszem hogy a világ alkotásakor ezt is figyelembe vették volna...

Egy bronz esetében még hány olyan szennyezést lehetne felsorolni ami benne lehet az anyagban?
Megint nem készült a világ alkotója a mikro szint ilyen mélységeire.
Nem tudsz olyan anyagot mondani amit "egyszerű" homogén anyagnak mondhatnál, mellesleg ilyen anyag előállítása irl is komoly kihívás. Gondolj pl az elektrolitréz tisztaságára 99.99% de a maradék 0,01% részen még rengeteg féle szennyezés van.

Hol húznád meg a határt ahol már tiszta és homogén valami?

Vedd a kőzeteket itt fut egy ilyen szennyező szál ott keveredik ezzel meg azzal.
Nem lesz tiszta alapanyagod sosem amit vizsgálhatnál. Ergo nem is fogod tudni csak a szennyezettet teremteni.

A hétköznapi léptékben a kenyér szerintem nevezhető homogénnek, legalábbis nem tudsz benne semmit kiemelni hogy na ez nem kenyér, mint pl a gyümölcskenyérben a mazsolát. Végezetül ha a bronzos példádban egynemű a bronz mert minden alkotó fém akkor a kenyérnek meg minden alkotója I anyagcsoport azaz ezen érvelés mentén is egynemű.

Köszönöm hogy próbálsz az érdemi kérdéssel foglalkozni,
Togarnak, Sessaryennek, Quatornak ez nem megy.
Úgy nincs miről beszélni hogy isteni (KM-i) kinyilatkoztatásokkal kell elfogadni vagy nem elfogadni.

Csendes Matt - karakterlap - Holtak Pálcája ZK - ÚTK

Vrei Dra'yven - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Erresyr en Ayres - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Franco con Zagarrio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Gorgio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Damakban pihen
Mirco - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Gro-Ugonban pihen
Avatar
Arnoil
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 496
Csatlakozott: 2008.07.05. 17:43
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker
ZK Karakter: Csendes Matt - Holtak pálcája - 2tsz
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2009.09.19. 5:33

Meggyőztél.
Végül is az üveg teremtéséhez sem kell a varázslónak üvegfúvónak lenni.
Bár én abból indulok ki hogy a "mana" az ami kenyérré, üveggé, stb anyagiasul, és a manából bármi lehet.
A szabályok alapján -már ami hivatalosan könyvbe fektetve szabályozza ezt a kérdést- valóban nincs akadálya a kenyér megteremtésének ezt el kell ismerjem.
Sok más indokot tudnék felhozni hogy miért nem tartom szerencsésnek, de olyat, ami nyomtatva van nem, ez tény.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Arnoil » 2009.09.19. 10:12

Castor de Vinter írta:Meggyőztél.
Végül is az üveg teremtéséhez sem kell a varázslónak üvegfúvónak lenni.
Bár én abból indulok ki hogy a "mana" az ami kenyérré, üveggé, stb anyagiasul, és a manából bármi lehet.
A szabályok alapján -már ami hivatalosan könyvbe fektetve szabályozza ezt a kérdést- valóban nincs akadálya a kenyér megteremtésének ezt el kell ismerjem.
Sok más indokot tudnék felhozni hogy miért nem tartom szerencsésnek, de olyat, ami nyomtatva van nem, ez tény.


Vegyük őket sorra miért nem szerencsés, közben azt is kifejtem hogy miért nem fog egy varázsló fogadót nyitni mindenféle élelemteremtő varázstárgyakkal.

Nagyjából egyébként azért amiért egy harcos sem fog állandóan mindenkivel kötekedni és harcolni; egy tolvaj sem fog mindig lopni, besurranni; egy fejvadász sem fog állandóan gyilkolni; boszmester sem szórja nyakra főre az átkokat; boszorkány sem fogja az összes férfit rabszolgaságba hajtani; és még sorolhatnám.

Egy dolog hogy valaki képes valamire és egy dolog hogy azt meg is teszi-e.
Valahol erről is szólna a beleélés a karakter helyzetébe, és belülről szemlélve az ő világát és az ő szempontjait.

Csendes Matt - karakterlap - Holtak Pálcája ZK - ÚTK

Vrei Dra'yven - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Erresyr en Ayres - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Franco con Zagarrio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Gorgio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Damakban pihen
Mirco - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Gro-Ugonban pihen
Avatar
Arnoil
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 496
Csatlakozott: 2008.07.05. 17:43
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker
ZK Karakter: Csendes Matt - Holtak pálcája - 2tsz
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2009.09.20. 7:50

Ne haragudj de inkább nem veszem sorra, azon indokból, mint amit már korábban írtam: a mozaikmágia egészét ezer sebtől vérző csonka és életképtelen "gólem"-nek tartom, szivem szerint kihajítanám az egészet; fölöslegesnek tartom az "igen de a bal lába ujja még mozog és használható" -típusú rendszerelemzést, mikor szerintem az egész rossz. Pontosabban embrionális formában regnál évek óta.
A mozaikágia körüli anomáliák taglalása nem új jelenség, egy réges-régi Rúna magazinban is találtam róla cikket Nyúl tollából "...avagy Nálam nem játszhatsz varázslóval"; vagy valami ilyesmi címmel. Tizenöt éve ugyanígy terítéken voltak ugyanezek a problémák. Nyulászi Zsoltnak is a varázslók fennköltsége és magasztos eszméi volt a végső érve rá, hogy a varázslók miért nem tesznek meg olyat amit a szabályrendszer nem tilt.
Persze a '90-es években is ugyanezt mondták: tudjuk hogy befejezetlen, de gyerekek értsétek már meg, hogy ez csak alapkönyv és majd jönnek a kiegek...:D Ígértek fűt-fát; -minden mágia iskolának külön kiegészítőt- de aztán a varázsló mágia maradt az ami.
Szóval inkább lehet hogy váltok a DnD 2.ed.-re. Hibái ellenére vagy 25 évig változatlan formában játszottak vele, tonnányi kiegészítője van és egyszerű. (Nincsenek benne "feat" dzsungelek.)
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Arnoil » 2009.09.20. 11:40

Rendben, megértem.

Egyébként én is azt szerettem a D&D és társaiban hogy konkrét elhelyezése volt a kasztoknak, minden lehetőségre volt megoldás és mégis a "bezártság" nem volt annyira nyilvánvaló.
Amikor elkezdesz vele játszani akkor nagyon barátságos, de később már kezd zavaró lenni a képzettségi rendszer sutasága, hogy minden harcos/tolvaj/varázsló kb ugyanazt tudja, stb.

Magus nagy előnye hogy flexibilis, de nagy önmérséklet kell(ene) hozzá.

Részemről lezártam a kenyér ügyet, ahogy lesz majd úgy lesz KM-enként.

Csendes Matt - karakterlap - Holtak Pálcája ZK - ÚTK

Vrei Dra'yven - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Erresyr en Ayres - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Franco con Zagarrio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK
Gorgio - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Damakban pihen
Mirco - karakterlap - nincs helyszínen - ÚTK - Gro-Ugonban pihen
Avatar
Arnoil
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 496
Csatlakozott: 2008.07.05. 17:43
Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker
ZK Karakter: Csendes Matt - Holtak pálcája - 2tsz
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2009.09.20. 14:57

Az AD&D-ben egyébként is opcionáis(!) az egész képzettségrendszer.
Az elsőben nem is volt, a 2.-ban is csak választható.
A kasztok "tudása" abban merül ki, hogy a harcosnak sok HP-ja van és hatékonyan tud harcolni, a varázsló varázsolni, a pap gyógyítani, a tolvaj tolvajkodni...
A "Complet..." sorozat szépen javította azt aki színesíteni akart de lényegében ugyanez a szereposztás maradt.
Nekem ez a törzsre csupaszított primitív egyszerűség roppant szimpatikus. Mégis remekül lehet vele szórakozni. Aki mesélt már Dungeon Magazinos kalandokat, az tudja, hogy az ellenfél statisztikája belefér 2-3 sorba. Mostanában nagyon keresem az egyszerűséget mert a Wizardsnál a szerepjátékgyártás a mennyiségre megy, meg arra, hogy hogyan lehet papíron "WoW"-ozni...:roll:. Ez alatt azt értem hogy például ég és föld az eredeti 1987-ben kiadott FR világ hangulata, mint a 3.; 3.5-hez kiadottaké, a 4. kiadáshoz megjelentet már meg sem említem. A TSR érában sokkal hangulatosabb termékeket adtak ki. Még azt is meg merem kockáztatni, hogy a kiadványok belső és külső grafikája több spirituszt és hangulatot adott, mint a mostaniaké. De nem nosztalgiázok tovább...:D
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2009.09.20. 15:01

Castor

Osztom a véleményedet. Régi szép AD&D-s idők! :D Jó lenne ismét AD&D-zni egy jót.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2009.09.20. 15:08

Lehet róla szó, de a téli szünetig biztos nem.
Özön a melóm, az RPG-s tevékenységem arra szűkült hogy AD&D-s kiadványokat olvasgatok, de fórumos mesét most se indítani se játszani nem tudok.

(A CP-t temetni fogom, mert nem tudok egy fenékkel két lovat ülni.)
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Anhorienn » 2009.09.21. 8:54

Sziasztok!

Megnézte már valaki, hogy ha 1 napi időmágiával, és napi egy szóbeli aktiválással milyen rúna kardot lehet készíteni? A 140valahány Mp-os +20/+4-es rúnakard helyett a többszörösét, csak nem örökkévalóság időmágiáját kell rá alkalmazni, hanem 1 napig tartó, naponta újratöltődő, szóra aktiválódó mozaikokat.
ha jól emlékszem, olyan +75té-vé/+15sebzés -es kardot lehet.
elég ütős....

És az fent van-e buglistán, hogy egy boszorkány kevesebb manából állít elő 2k6-os tüzeklet mint a tűzvarázsló?

Azt néztétek-e már, hogy a mágikus italoknál nincs korlátozva hogy menyit ihat pl a BM a sárkánylehellet italból? Így kissé hatékonyabb mint a tűzvarázsló...

Ez csak 1-2 észrevétel a szabályokhoz.
"Bízz bennem és fordíts hátat!"

Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes.
/Albert Einstein/

Karaktereim:

Brodan Gravel, Új pyarron szülötte, homálytestvér rabszolgája, kocsmák ismerője.
Avatar
Anhorienn
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 225
Csatlakozott: 2009.07.06. 7:38
Tartózkodási hely: Kecskemét
ZK Karakter: Brodan Gravel Füstölgő nyomok
Karakter: Morel Dal Jandarvi
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Togar » 2009.09.21. 14:45

Anhorienn

Castor megválaszolta már a mágiaelméleti kérdéseidet, szerintem igaza van, csak ő összeszedettebben írta le. A felvetéseidre is igazak az alábbi szavak.


Castor de Vinter írta:Ne haragudj de inkább nem veszem sorra, azon indokból, mint amit már korábban írtam: a mozaikmágia egészét ezer sebtől vérző csonka és életképtelen "gólem"-nek tartom, szivem szerint kihajítanám az egészet; fölöslegesnek tartom az "igen de a bal lába ujja még mozog és használható" -típusú rendszerelemzést, mikor szerintem az egész rossz. Pontosabban embrionális formában regnál évek óta.
A mozaikágia körüli anomáliák taglalása nem új jelenség, egy réges-régi Rúna magazinban is találtam róla cikket Nyúl tollából "...avagy Nálam nem játszhatsz varázslóval"; vagy valami ilyesmi címmel. Tizenöt éve ugyanígy terítéken voltak ugyanezek a problémák. Nyulászi Zsoltnak is a varázslók fennköltsége és magasztos eszméi volt a végső érve rá, hogy a varázslók miért nem tesznek meg olyat amit a szabályrendszer nem tilt.
Persze a '90-es években is ugyanezt mondták: tudjuk hogy befejezetlen, de gyerekek értsétek már meg, hogy ez csak alapkönyv és majd jönnek a kiegek...:D Ígértek fűt-fát; -minden mágia iskolának külön kiegészítőt- de aztán a varázsló mágia maradt az ami.
Szóval inkább lehet hogy váltok a DnD 2.ed.-re. Hibái ellenére vagy 25 évig változatlan formában játszottak vele, tonnányi kiegészítője van és egyszerű. (Nincsenek benne "feat" dzsungelek.)
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész
Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap

Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...

Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Avatar
Togar
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1638
Csatlakozott: 2007.12.15. 8:46
Tartózkodási hely: Debrecen
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Anhorienn » 2009.09.21. 14:48

Sajnos igazad van! köszönöm!

Más:

A könyv írja, hogy %os képzettségnél a vonatkozó tulajdonságérték alap jártasságot ad, ad-abszurdum "hozzá adódik" a %os képzettség értékéhez és így a maximum 100%+ vonatkozó képesség lesz. Ha több képesség is kapcsolódik az adott képzettséghez, akkor szitu függő, hogy melyiket kell figyelembe venni, vagy a legkisebbet közülük?
"Bízz bennem és fordíts hátat!"

Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes.
/Albert Einstein/

Karaktereim:

Brodan Gravel, Új pyarron szülötte, homálytestvér rabszolgája, kocsmák ismerője.
Avatar
Anhorienn
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 225
Csatlakozott: 2009.07.06. 7:38
Tartózkodási hely: Kecskemét
ZK Karakter: Brodan Gravel Füstölgő nyomok
Karakter: Morel Dal Jandarvi
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Orwen del'Correl » 2009.10.03. 20:04

Rúnamágikus kérdésem lenne az ÚTK szabályzatilag helytálló, hogy

Mágikus Tűzkard:

Óránként gondolati úton megidézhető egy 4E-s tűzkard mozaik 5 körre a pengére.
Mana költsége:
    Mágikus Aura varázsjel (13 Mp)
    Gondolat parancs (+10Mp)
    Óránként megidézhető (4E*6 = +24Mp)
    4E-s tűzkard forma (4E*5= +20 Mp)
    +4 kör időmágia (+8 Mp)

Összesen 75 Mp?
Caieverri mester által hitelesített családi okiratok
Richard Simms - Redmondi mesék ZK [Adatlap] [Rendőrségi Nyilvántartás]
Avatar
Orwen del'Correl
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1133
Csatlakozott: 2006.07.11. 15:54
Tartózkodási hely: Budapest
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Orwen del'Correl » 2009.10.04. 14:45

A Varázstárgy gyártás veszélyei a varázslókra

Most olvastam el, hogy ez nagyon könnyen kiküszöbölhető: a varázsló a tornyában, vagy egyéb lakhelyén helyezzen el rúnatermet, amely a szimpatikus mágia ellen (is) véd, így amíg ott tartózkodik képtelenség ekként hatni rá.

Ez persze így nyakatekert, de NJK varázslók esetén megfelel.
Caieverri mester által hitelesített családi okiratok
Richard Simms - Redmondi mesék ZK [Adatlap] [Rendőrségi Nyilvántartás]
Avatar
Orwen del'Correl
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1133
Csatlakozott: 2006.07.11. 15:54
Tartózkodási hely: Budapest
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Szabályzavar- azaz mi , miért, hogy?

HozzászólásSzerző: Anhorienn » 2009.10.08. 11:34

Orwen del'Correl írta:Rúnamágikus kérdésem lenne az ÚTK szabályzatilag helytálló, hogy

Mágikus Tűzkard:

Óránként gondolati úton megidézhető egy 4E-s tűzkard mozaik 5 körre a pengére.
Mana költsége:
    Mágikus Aura varázsjel (13 Mp)
    Gondolat parancs (+10Mp)
    Óránként megidézhető (4E*6 = +24Mp)
    4E-s tűzkard forma (4E*5= +20 Mp)
    +4 kör időmágia (+8 Mp)

Összesen 75 Mp?


Érdemesebb talán egy tűz tagadó hüvely a kardhoz, szabad elemi forma, ami csak 3 Mp/E, szóbeli aktiválás szerintem elég, hiszen csak kimondani kell, nem kell hallani is, és talán inkább az időmágiát hosszítanám pl naposra, és naponta aktiválható. Láthatsz rá rúnakardként példát a korábbi hozzászólások valamelyikében, mert azt is ilyen módon számolták ki a könyvben, de van kedvezőbb módja is.
Adott Mpért nagyobb hatalom... :)
ott 143 Mp-ért +13-as sebzésű rúnakardot hoztak ki. ami ugye 13*5 TÉ, VÉ, stb... Hatásosabb mint a +4-es 130valahányért
"Bízz bennem és fordíts hátat!"

Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes.
/Albert Einstein/

Karaktereim:

Brodan Gravel, Új pyarron szülötte, homálytestvér rabszolgája, kocsmák ismerője.
Avatar
Anhorienn
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 225
Csatlakozott: 2009.07.06. 7:38
Tartózkodási hely: Kecskemét
ZK Karakter: Brodan Gravel Füstölgő nyomok
Karakter: Morel Dal Jandarvi
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
2288 hozzászólás • Oldal: 141 / 153 • 1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 153

Vissza: Csevegõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség