• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Treolo (Hradzsim)

A megunt, elhagyott, elhunyt karakterek "otthona"...

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
9 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Treolo (Hradzsim)

HozzászólásSzerző: Treolo » 2009.09.13. 15:43

- Név: Treolo di Lasso (Hradzsim)
- Kor: 21
- Nem: férfi
- Faj: ember
- Kaszt / Iskola / Rend / Klán: fejvadász
- Jellem: Halál
- Vallás: Ranagol

- Elõtörténet:
Treolo damakban született P.sz. 3680-ban, Hradzsim néven. Anyja egy szabados gondolkodású gorviki kereskedő dzsad rabszolganője volt - az ő balkezi leszármazottja. Apja természetesen nem ismerte el fiaként, legtöbbször nem is otthon volt, hanem az utcákat járta. Sok másik utcakölyökhöz hasonlóan elég hamar hozzácsapódott egy gyermekbandához, azonban már itt kitűnt kivételes adottságaival.
Első (és talány egyetlen igazi) tragédiája 11 éves korában érte: anyját egy éjszaka a részegen hazatérő kalmár a kéj hevében megfolytotta. Treolót már be sem engedték a házba, hanem összerugdosva dobták egy árokba. A következő nap a kereskedő már szintemeg is feledkezett a kis félvér dzsadról, ám éjszaka újra (utoljára) találkozhatott vele - testőrei másnap reggel átvágott torokkal találtak rá hálószobályában.
A fiú szinte biztosan a kalmár családja által fölbérelt zsoldosok kezei közt végezte volna, azonban 3 napnyi bújkálás után a Maraldo saggia egyik gon-corgája kereste fel búvóhelyén - mivel felismerte a fiú tehetségét, "felajánlotta" a család védelmét; cserébe szolgálnia kellett azt az utolsó vérével is. Ezután már a saggia fejvadásza-mesterei képezték, és azóta a kezeik közt maga is gon-corgává érett. Nevét megváltoztatta Treolóra. Tanulóévei alatt akadékoskodó kézműveseket, helyi árúsokat kellett megfenyíteie, ritkábban eltenni láb alól, azonban beavatására célpontját sötét humorral választották ki: néhai apja egyetlen még élő rokonát, a bátyját kellett megölnie; csempészeket foglalkoztatott, ám vonakodott szolgálatait a saggia rendelkezésére bocsájtani. Egy héten belül tért vissza a fiú a család pecsétgyűrűjével, ám a férfi halálának híre már megelőzte: ezután már teljes jogú gon-corga volt, valamint fricskaként felvette volt apja nevét.

Kinézet: 172 cm magas, fekete hajú, barna szemű, sötét bőrű - vonásaiban keverednek a dzsad és a gorviki jegyek. Vékony testalkatú, de testét izmosra edzették a tanulóévek. Ruháját mindig a feladathoz választja meg - "hétköznapokon" barna bőrnadrágot és fekete inget hord.

Jellemrajz: zárkózott, mogorva ifjú. Rendkívül heves indulatok dúlnak benne, azonban ezeket megtanulta kezelni, így legtöbbször észre sem lehet venni, mikor eldönti valakinek a halálát... Természetesen ha a küldetés azt kívánja, lerázza rideg vonásait, és igyekszik minél átlagosabban viselkedni. Egyetlen állandó, mélyebb érzelme a mesterei iránti tisztelet, és az őt megmentő család iránti lojalitás.
A kínzást - bár mint vallatási eszközt elfogadja - a gyengék eszközének tartja, és alkalmazóit megveti. A gyors, hatékony ölésben látja a dicsőség megszerzésének egyetlen módját: a méltatlanok csak szánalmas gyengeségüket próbálják leplezni azzal, hogy az ellenfelüket fogva tartják és szenvedésre kárhoztatják.

- Kezdő helyszín: Damak


I. Gyermekkor:

1. Milyen nemzetiségű a karakter és hol született?
Damakban született és ott is él.
2. Kik voltak a szülei? Mi a foglalkozásuk/vagy kasztjuk?
Apja gorviki kalmár, anyja az ő dzsad rabnője.
3. Milyen társadalmi pozíciót és vagyoni helyzetben volt a család? (gazdagok, szegények, megbecsültek, számkivetettek, stb)
Bár apja gazdag volt, mivel nem ismerte el fiaként, szegénységben élt.
4. Hol és milyen formában végezte tanoncéveit a karakter? (Céh, iskola, magányos mester, szülők okítása)
Már az utcán szerzett hasznos tapasztalatokat, de képzését a Maraldo saggia fejvadászai végezték.
5. Gyermekkorban történt jelentős családi tragédiák (ha voltak ilyenek).
Anyját részegen megfolytotta az apja.
6. Gyermekkorban történ jelentős -a karakter életútját befolyásoló- örömteli események (ha voltak ilyenek).
Ezután végzett az apjával.
7. Miért azt tanulta a karakter amit? (a képzettségek megindoklása; pl.: a Céhben tanulata, az apja kovács volt, stb.)
A lopakodást, rejtőzést, falak megmászását és hasonló képességeket már az utcán elkezdte tanulgatni, és mivel ezekben jó volt, a corga is az orgyilkos irányba nevelte tovább a fiút.
8. Mi az amihez a karakter különösen jól ért és miért sikerült ilyen magas szintre jutnia benne? (Értsd a karinak mely képzettségei vannak 3. fok fölött és miért?)
Különösen jól az előbb felsorolt háromhoz ért.
9. Ha karakter családi kapcsolatrendszerének vázolása. (Pl: van egy fogadós nagybátyám Erionban)
Nincsenek élő rokonai.
10. Mi volt a karakter "hobby"-ja? (Olyan képzettségek -ésszerű- megindoklása amik szorosan nem következnének a kasztból.)
Utcakölyökként nem nagyon voltak ilyenek.

II. Ifjúkor

1. Szerelmek és barátok (ha voltak/vannak)
-
2. Pártfogók és ellenségek (ha vannak ilyenek azokra hogyan milyen körülmények között tett szert a karakter?)
Apja meggyilkolása után a család maradéka üldöztette, de időközben ők mind meghaltak vagy elköltöztek, így mára nincs tudomása róla, hogy lennének ellenségei.
3. Jelentős ifjúkori életesemények (leégett a házuk, elutazott Beriquelre a mestere kíséretében, első csata átélése, stb).
Apja megölése után végleg elkerült a hagyományos értelemben vett otthontól.
4. A tanulóévek vége (Mi volt a karakter "mestervizsgája" azaz mi volt az a momentum amikortól az adott Kaszt tagjának számított?)
Mestervizsgája nagybátyjának megölése volt.
5. Mit vár el tőle az iskolája/céhe/rendje/mestere?
Teljes lojalitást és profizmust.
6. Mi a karakter célja most hogy az lett aki?
Keresi az utat, az élet értelmét - mostanában Ranagol tanításain is elkezdett gondolkodni, de nem tetszik neki, amit a gorviki papok - szerinte csak - belemagyaráznak.
7. Kihez hű a karakter? (Kiért érez felelősséget? Kinek hajlandó szívességet tenni/engedelmeskedni és miért?)
A klánjához, illetve közvetlenül a mesteréhez.

III. Személyiség

1. Van a karakternek jellegzetes szokása? (rágja a száját, káromkodik, fütyörészik, mindig zabál valamit, stb)
Szinte sosem mosolyog; mindig némán vár, csak nagyon ritkán szólal meg, akkor is tömören, röviden beszél.
2. Miben rejlik a karakter kiválósága? (Pl: kiváló tőrdobó)
Kiváló a tiltott helyekre való bejutásban.
3. Mi a karakter gyengéje? (Pl. női társaságban annyira zavarban van, hogy nem bír kinyögni egy épkézláb mondatot)
Nem nagyon szembesült olyan helyzettel, amiben egyéb képességekre lett volna szüksége.
4. Mi a karakter kedvence? (Pl: Imád meztelen talppal sétálgatni a fűben, imádja a törpe pálinkát; stb)
Egy izgalmas vadászat után a győzelem íze.
5. Mi az amit szívből utál? (pl: a fűzős ruhákat, a füstös kocsmákat, az izzadtságszagot, stb)
Az olyanokat, akik nagy hatalmat tartanak a kezükben, pedig személyesen nem méltóak a kiemelkedésre (tipikusan: gazdag, elhízott kalmárok, nemesek).
6. Mi a karakter legnagyobb félelme? (ez lehet irracionális is) (pl: élve eltemetve lenni, víziszony, stb)
Hogy rabszolgává alázzák és betörik.
7. Mi akarakter legmerészebb álma? Mire vágyik a legjobban?
Nincsenek nagyravágyó álmai - utcakölyökként megtanulta, hogy azok csak fájdalmat hoznak a beteljesületlenségükkel.
8. Vannak-e a karakternek előítéletei? (nem szükséges ésszerű magyarázatot adni rá, elég hogy a karakter úgy véli ő megfelelő indokkal rendelkezik; Pl: utálom a gorvikiakat, mert egytől egyig aljas gyikos az összes).
Puhánynak tartja az összes békés kereskedőt és nemesurat (ez alól természetesen kivételt képeznek azok, akiket másnak ismert meg - pl. a Maraldo saggia tagjai).
9. Vallásos a karakter? (Ha igen mennyire? Mekkora áldozatot lenne képes hozni a hitéért?)
Mint minden gorviki neveltetésű, ő is Ranagol hitű. Bár mostanában elkezdett foglalkozni a tanításaival, nem hozna érte jelentősebb áldozatot.
10. Mit tart a karakter a mágiáról és a használóiról?
Mivel nem ismeri a mágiát, különösen veszélyesnek tartja őket.
11. Ha egy mottóval kellene kifejezned a karakter személyiségét mi lenne az?
Csak a penge néma sikolya az éjszakában.
A hozzászólást 7 alkalommal szerkesztették, utoljára Treolo 2009.09.21. 19:57-kor.
Avatar
Treolo
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 68
Csatlakozott: 2009.08.31. 19:26
ZK Karakter: Gleor Twell (Ork vadászat)
Karakter: Treolo di Lasso (Damak)
Vissza a tetejére

Re: Treolo (Hradzsim)

HozzászólásSzerző: Treolo » 2009.09.13. 16:46

- Név: Treolo di Lasso (Hradzsim)
- Szint: 1
Tp: 0
- Értékek (KAP elosztás, Ké, Té, Ép stb.):

Kap: 38
Fp: 1
HM: 12
Kp: 25
Hátterek:
klán - 7
pszi érzékenység - 0
adottság: 5

Tulajdonságok (+adottság):
Erő: 14
Gyorsaság: 16 (+1)
Ügyesség: 16 (+2)
Állóképesség: 14
Egészség: 14
Karizma: 10
Intelligencia: 13
Akaraterő: 14
Asztrál: 13
Érzékelés: 16 (+2)

Életerő:
Max. Ép: 14
Akt. Ép:
Max. Fp: 30 (14 + 14 + 1 KAP + 1 Fájdalomtűrés)
Akt. Fp:

Pszi:
Iskola típusa: pyarroni
Használat foka: 2
Max. Pszi pontok: 13 (13 intelligenciából)

Mágiaellenállás:
Asztrális: 16 = 13 (t.a.) + 3 (statikus)
Mentális: 17 = 14 (t.a.) + 3 (statikus)

Harcértékek:
KÉ: 32 (16+16)
TÉ: 50 (14+16+16+ 1 Harctéri gyakorlat + 3/6 KAP)
VÉ: 105 (16+16+60+ 3/6 KAP)
CÉ: 32 (16+16)

- Képzettségek:
Kp: 38 = 13 Intelligencia + 25 KAP

Pusztakezes harc - 3 (5 kp)
Fájdalomtűrés - 3 (5 kp)
Fegyverismeret - 2 (-)
Álcázás/álruha - 3 (-)
Színészet - 2 (-)
Lélektan - 2 (-)
Orvtámadás - 3 (-)
Élettan - 2 (-)
Futás - 2 (-)
Úszás - 2 (-)
Írás/olvasás - 2 (-)
Harctéri gyakorlat - 3 (6 kp)

Lopódzás - 61% (3 kp)
Rejtőzés - 61% (3 kp)
Mászás - 61% (3 kp)
Esés - 26% (-)
Csapdafelfedezés - 26% (-)
Akrobatika - 26% (-)
Veszélyérzék - 31% (5 kp)

Fegyverismeret: tőrök (ramiera) - 3 (-)
Fegyverismeret: hajítófegyverek - 2 (-)

Helyismeret (Damak) - 3 (-)
Kultúra
gorviki - 3 (-)
dzsad-damaki - 3 (4)
Nyelv:
gorviki - 3 (-)
dzsad - 3 (4 kp)


-Fegyverek:
Ramiera:
Fok: 3 Időigény: 3 KÉ: 40 (8/32) TÉ: 66 (15/51) VÉ: 116 (10/106) Sebzés: k6+2
Ököl:
Fok: 3 Időigény: 3 KÉ: 34 (2/32) TÉ: 56 (5/51) VÉ: 111 (5/106) Sebzés: k6
Dobótőr: (6 db)
Fok: 2 Időigény: 3 KÉ: 44 (12/32) CÉ: 42 (10/32) Sebzés: k6

Vértezet: bőrpáncél
MGT: 0 SFÉ: 1
Alkarvédő: bőr
MGT: - VÉ: 124 (18/106)

- Tulajdon / Felszerelés:
2 váltás ruha (börnadrág, ing)
1 csizma
1 barna köpeny (csuklyával)
övtáska
tarisznya
tűzszerszám
íróeszközök + 1 ív pergamen
kulacs
mászóvas
kötél (20 láb)
3 takaró (barna)

- Vagyon:
5 arany
3 ezüst
23 réz

- Utolsó módosítás dátuma: 2009.09.25.
A hozzászólást 4 alkalommal szerkesztették, utoljára Treolo 2009.09.25. 18:01-kor.
Avatar
Treolo
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 68
Csatlakozott: 2009.08.31. 19:26
ZK Karakter: Gleor Twell (Ork vadászat)
Karakter: Treolo di Lasso (Damak)
Vissza a tetejére

Re: Treolo (Hradzsim)

HozzászólásSzerző: Rahmud al Adab al Mahrab » 2009.09.18. 9:03

Szia!

Az előtöriről:
A dzsad prosti anya csak rabszolgaként oké - szabadon élő dzsad nő csak egyszer fogadhatna el pénzt "szerelemért"; aztán halálra köveznék. Ha viszont rabszolga, akkor oké a gorviki apa, csak akkor a kari gorvikinak, és nem dzsadnak számít...
A tolvajklánokról: a Kobrák nagyon is jelen vannak a városban, a Duvall kalmárház fedezete alatt folytatják sötét üzelmeiket. Természetesen "tartanak fejvadászokat" is. Viszont csak kevés dzsadot alkalmaznak, mert megbízhatatlannak tartják őket - jobban szeretik az aszisz és a sinemossai származású tagokat...
A gorviki származású tolvajok nem különülnek önálló klánba - hanem a Maraldo saggia oltalmazó karjai alatt folytatják üzelmeiket. A klán - kell e mondani? - természetesen foglakoztat fejvadászokat: őket a gorviki Vértestvériség egyik abradoi klánja adja.
A dzsadok két klánt is működtetnek az országban. Az első a Hídverők klánja; ők a városon kívül tevékenykednek, soraikban leginkább a szegények és az ibarai háború menekültjei lépnek,és afféle "önsegélyező" szervezetként a gazdagabbaktól lopnak, és a bevétel jó részét az őket támogató nép között osztják szét. Elvétve lehet köztük fejvadász is.
A másik klán nem is igazán klán: a Dinasztia besugóhálózatáról és titkos rendőrségéről van szó, akik az ország békéjét vigyázzák, és soraikat jócskán erősítik többek közt fejvadászok is.

Ez a kínálat - eszerint kellene változtatni az előtörténeten.

A stathoz:
Kp - csak 34 elköltött kp-t számoltam 35 helyett.
Tessék kidobni a kezdő pénz és abból levonni a felszerelés árát.

Egyébiránt a statban nincs hiba.
Ha dűlőre jutunk az előtörivel, akkor kezdhetünk is...
Si vis pacem para bellum - Ha békét akarsz, készülj a háborúra
Avatar
Rahmud al Adab al Mahrab
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 475
Csatlakozott: 2007.02.20. 12:09
Tartózkodási hely: Damak Palotája
Vissza a tetejére

Re: Treolo (Hradzsim)

HozzászólásSzerző: Treolo » 2009.09.19. 21:08

Rendben, megejtettem a módosításokat. A pénzből nem vontam le a fegyvereket (2,9 a) és a bőrvértet+alkarvédőt (5 e), mivel a táblázat szerint felszerelést kap a fejvadász.
Az előtörténetet átírtam.
Avatar
Treolo
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 68
Csatlakozott: 2009.08.31. 19:26
ZK Karakter: Gleor Twell (Ork vadászat)
Karakter: Treolo di Lasso (Damak)
Vissza a tetejére

Re: Treolo (Hradzsim)

HozzászólásSzerző: Rahmud al Adab al Mahrab » 2009.09.21. 13:10

Üdv!

Az előtörténet kezd alakulni, azonban kicsikét rövidre sikeredett.
Ezért arra kérlek, hogy töltsd ki az előtöri sablont is, hogy még több részletet tudhassak meg a kariról...
Si vis pacem para bellum - Ha békét akarsz, készülj a háborúra
Avatar
Rahmud al Adab al Mahrab
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 475
Csatlakozott: 2007.02.20. 12:09
Tartózkodási hely: Damak Palotája
Vissza a tetejére

Re: Treolo (Hradzsim)

HozzászólásSzerző: Treolo » 2009.09.23. 23:40

Rendben, megvan.
Avatar
Treolo
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 68
Csatlakozott: 2009.08.31. 19:26
ZK Karakter: Gleor Twell (Ork vadászat)
Karakter: Treolo di Lasso (Damak)
Vissza a tetejére

Re: Treolo (Hradzsim)

HozzászólásSzerző: Rahmud al Adab al Mahrab » 2009.09.24. 22:39

Üdv ismét!

A statról:
1.
Helyismeret - 3 (-)
Kultúra - 3 (-)
Nyelv:
gorviki - 3 (-)
pyar - 3 (4 kp)


Na akkor:
Helyismeret(Damak): 3. fok - a város, és a körülötte elterülő sivatagos, félsivatagos területek(na meg az itt található apróbb-nagyobb emberlakta települések) ismerete.
Kultúra(Gorviki): 3. fok - ez mondjuk önmagáért beszél
Nyelvismeret(Gorviki):3. fok - ez is önmagáért beszél

Amit viszont az előtörténet ismeretében várok:
nyelvismeret(dzsad):min. 3.f. - anyuka miatt
kultúra(dzsad-damaki):min 2.f. - részben anyuka, részben pedig a damaki születés miatt

Ellenben a pyar nyelvtudást nem tudom értelmezni... Nehezen képzelem el, hogy egy gorviki származású gon-corgával ezt a nyelvet tanítják meg...
Si vis pacem para bellum - Ha békét akarsz, készülj a háborúra
Avatar
Rahmud al Adab al Mahrab
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 475
Csatlakozott: 2007.02.20. 12:09
Tartózkodási hely: Damak Palotája
Vissza a tetejére

Re: Treolo (Hradzsim)

HozzászólásSzerző: Treolo » 2009.09.25. 18:03

Rendben, a kérteket átírtam/felvettem. Pyar nyelvről: nem tudtam hogy pontosan mi az elterjedt, általánosan használt nyelv a városban - mivel elég sokszínű, gondoltam a pyar. (De fölvettem helyette a dzsadot).
Avatar
Treolo
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 68
Csatlakozott: 2009.08.31. 19:26
ZK Karakter: Gleor Twell (Ork vadászat)
Karakter: Treolo di Lasso (Damak)
Vissza a tetejére

Re: Treolo (Hradzsim)

HozzászólásSzerző: Rahmud al Adab al Mahrab » 2009.09.25. 21:27

Oké, stat rendben - üdv a fedélzeten!

Bemesélő reag pár nap múlva!
Si vis pacem para bellum - Ha békét akarsz, készülj a háborúra
Avatar
Rahmud al Adab al Mahrab
Helyszínmoderátor
Helyszínmoderátor
 
Hozzászólás: 475
Csatlakozott: 2007.02.20. 12:09
Tartózkodási hely: Damak Palotája
Vissza a tetejére


Hozzászólás küldése
9 hozzászólás • Oldal: 1 / 1

Vissza: Temetõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség