• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Kockadobós és Megbeszélős

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
749 hozzászólás • Oldal: 41 / 50 • 1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 50

Re: Kockadobós és Megbeszélős

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2011.02.20. 15:48

Troglodita támadók és sebzők (a saját statjaik nincsenek hozzáadva)

Banyekra egy:
1k20 = 15 [15]
1k8 = 3 [3]

Aramilre kettő:
1k20 = 13 [13]
1k8 = 5 [5]

1k20 = 6 [6]
1k8 = 1 [1]

Seilára egy:
1k20 = 12 [12]
1k8 = 7 [7]

Holgon egy:
1k20 = 16 [16]
1k8 = 5 [5]

Vonneguton kettő:
1k20 = 17 [17]
1k8 = 2 [2]

1k20 = 18 [18]
1k8 = 8 [8]
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Kockadobós és Megbeszélős

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2011.02.20. 15:52

Troglodita kezdő, 2. kör:
1k20-1 = 8(-1) [7]
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Kockadobós és Megbeszélős

HozzászólásSzerző: Martos col Legium » 2011.02.20. 15:53

Heian kezdő, 2. kör:
1k20+1 = 8(+1) [9]
Az az egy baj a semmittevéssel, hogy sose tudod, mikor végeztél.
"A hajók kifejezetten úgy lógtak az égen, ahogy például a téglák sohasem."
Avatar
Martos col Legium
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 830
Csatlakozott: 2008.10.02. 16:16
Tartózkodási hely: Valahol Európában... :)
ZK Karakter: Heian Amanodel - Arabel megtisztítása
Vissza a tetejére

Re: Kockadobós és Megbeszélős

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2011.02.20. 16:59

Aramil

2. kör kezdeményező
1k20+8 = 18(+8) [26]
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: Kockadobós és Megbeszélős

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2011.02.20. 17:28

2. kör kezdeményező Banyek

1k20+7 = 11(+7) [18]
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Kockadobós és Megbeszélős

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2011.02.21. 6:07

Holg

2.kör kezdeményező
1k20+6 = 2(+6) [8]
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Kockadobós és Megbeszélős

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2011.02.22. 13:26

edit
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

Re: Kockadobós és Megbeszélős

HozzászólásSzerző: Garmacor » 2011.02.22. 15:20

Aramil 2. kör

támadó 1k20+6 = 5(+6) [11]

sebzés 1k8+1 = 4(+1) [5]
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk
a becsület mindennél többet ér.

Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt
arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Avatar
Garmacor
Fórumozó
Fórumozó
 
Hozzászólás: 1809
Csatlakozott: 2007.03.28. 16:59
Tartózkodási hely: Erion
Vissza a tetejére

Re: Kockadobós és Megbeszélős

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2011.02.23. 9:26

Hm, meglátásom szerint fórumos keretek között az akcióorientált modul ezen vérezhet el: várni egymás dobásaira, míg asztalnál ez percek alatt "lecsörögne".

Ám ennek az éremnek is két oldala van: egyrészt a felvetéseddel gyorsítani lehetne a tempón, másrészt oda a spontaneitás is, az egészből száraz matematika marad.

Olyan - mondom csak olyan, nem tudom, így van-e -, mintha már a hátad közepére kívánnád ezt a modult, hogy legyünk már túl rajta, haladjunk... :roll:
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Kockadobós és Megbeszélős

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2011.02.23. 10:57

szerintem Castor belegondolt, hogy egy dándzsön hány ehhez hasonló harcból fog állni. 8) Csak az ellenfelek néznek ki kicsti máshogy, de ezt kb egyikünk se érzékeli karakter szintjén, mert minden csak "ez meg milyen izé?!? ... üssük le!".

Maga az adott kör cselekedetét szerintem se biztos, hogy jó sokkal előbbre jó ötlet kidobni. Ennek oka, hogy ha mondjuk valaki taktikát vált, akkor megy a kavarás, hogy melyik kör dobására vonatkozik/nem vonatkozik az adott bónusz.
Viszont a kezdeméynezést azt szerintem is dobjunk le vagy 20-30 db-ot, hogy amíg kitart a sorrend kidobására ne kelljen várni, csak Castor mindig beírja, hogy épp ki jön.

Persze ez csak javaslat.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

Re: Kockadobós és Megbeszélős

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2011.02.23. 14:18

Hm, nem vagyok az ész nélküli mindegy mi az csak aprítsuk híve... :roll: Én szoktam nézni és néha nem mindegy :D

A kezdeményezőket előre kidobni nem elvetélt ötlet, azt akár a KM is megteheti néha. Hm, ha már itt tartunk, mért kell körönként kidobni a kezdeményezőket? Mért nem elég az adott harci esemény elején egyszer és aztán azzal dolgozni?
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Kockadobós és Megbeszélős

HozzászólásSzerző: Castor de Vinter » 2011.02.23. 17:17

Oké, akkor maradjunk ennél a rendszernél.
Én benne vagyok az egy kezdeményező dobásos harcban is.
Avatar
Castor de Vinter
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4314
Csatlakozott: 2006.12.26. 22:59
Tartózkodási hely: Debrecen
Vissza a tetejére

Re: Kockadobós és Megbeszélős

HozzászólásSzerző: Kyarra » 2011.02.23. 23:10

Most akkor hogy kéne meg mit?
Azért dobok egy kezdeményt
1k20+3 = 3(+3) [6]

Akkor most még 20 ilyet vagy elég 1 egy találkozásnál?
Avatar
Kyarra
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 195
Csatlakozott: 2010.08.22. 16:44
Vissza a tetejére

Re: Kockadobós és Megbeszélős

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2011.02.25. 9:53

Dobok ki pár kezdeményezőt:

a 1k20+7 = 7(+7) [14]
b 1k20+7 = 13(+7) [20]
c 1k20+7 = 9(+7) [16]
d 1k20+7 = 6(+7) [13]
e 1k20+7 = 5(+7) [12]
f 1k20+7 = 5(+7) [12]
g 1k20+7 = 6(+7) [13]
h 1k20+7 = 10(+7) [17]
i 1k20+7 = 3(+7) [10]
j 1k20+7 = 8(+7) [15]

Pár támadás és sebzés rövidkarddal:

1 1k20+7 = 20(+7) [27] 1k8 = 4 [4]
2 1k20+7 = 2(+7) [9] 1k8 = 6 [6]
3 1k20+7 = 4(+7) [11] 1k8 = 4 [4]
4 1k20+7 = 15(+7) [22] 1k8 = 5 [5]
5 1k20+7 = 9(+7) [16] 1k8 = 5 [5]
6 1k20+7 = 10(+7) [17] 1k8 = 7 [7]
7 1k20+7 = 9(+7) [16] 1k8 = 3 [3]
8 1k20+7 = 14(+7) [21] 1k8 = 6 [6]
9 1k20+7 = 6(+7) [13] 1k8 = 3 [3]
10 1k20+7 = 20(+7) [27] 1k8 = 8 [8]
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Re: Kockadobós és Megbeszélős

HozzászólásSzerző: Mesemondó » 2011.02.26. 11:29

Semmi gond, ne kavarjunk maradjunk a régi rendszernél.
Avatar
Mesemondó
Mesélõ
 
Hozzászólás: 8660
Csatlakozott: 2005.08.27. 13:17
Tartózkodási hely: A soha véget nem érõ kalandok rengetegében...
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
749 hozzászólás • Oldal: 41 / 50 • 1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 50

Vissza: Castor Forgotten Realms-kampánya

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség