• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Életút

A TUAN Kiadó új törvénykönyve alapján

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
2686 hozzászólás • Oldal: 23 / 180 • 1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 180

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Thor » 2012.03.16. 23:49

___________________________________________________________

Helyszín: Erigowtól északra, Kars város alatti kripta
Időpont: 3615. Hideg évszak, Gyökerek hava és hatodik hete, evir napja a kéklunír órája, és ezüst órája közt (06.00-07.00)
Résztvevők: Armon Vilonio, Neji, Nokips, Pelso, Revoltz
___________________________________________________________


Nokips és Pelso, ti elég jól áttanulmányoztátok a térképet, sőt Nokips egy kicsit még meg is jegyzett belőle valamennyit, hisz lemásolta. Sok útvesztő, és még több csapda található ezekben a régi járatokban. Van közöttük, mely csak egyszer működik, de akad olyan is, mely halálos cselekedete után, megint kész gyilkolni.

A lépcső tetején mindannyian érzitek a levegőben a rég letűnt kor öregségét. Valahogy olyan érzésetek támad, elindulva a kriptában, mintha több ezer évvel visszalépnétek az időben. De mielőtt időt utaznátok, Pelso óva int mindenkit.


- Tisztelettel lépjetek e falak között, mert letűnt korok haragja nyugszik a kövekben. Ne menjetek tőlem túlságosan távol, mert könnyen halálotokat lelhetitek egy ősi mágia örvényében.


Ezután a varázsló átlényegül. Már többször láttátok, ahogy szemei másképp fénylenek a tűz fényében.


Pelso

Átlényegülsz, hogy betekintést nyerj a mágia világába. Kinyílik harmadik szemed, és meglepetten látod, hogy az olaj fáklyák körül erős mágia örvénylik. Felhúzott szemöldökkel figyeled, és ekkor veszed észre, hogy a kis edénykében nincs is olaj. Tehát nem az előttetek járó csapat gyújtotta meg, hanem az itt uralkodó ősi mágia, és az is táplálja.


Mindenki

Pelso nagy óvatosságra int mindenkit.
Lassan indultok előre. Nokips kissé előre siet tőletek, de nem nagy távolságra, hisz nem akar bele lépni valami mágikus csapdába. Szerencsére a térképen az is jelölve van, hogy merre kell menni, ahhoz, hogy ne aktiválódjon a csapda.

Lassan haladtok az áporodott levegőjű folyosókon. Ha nem bíznátok Nokips képességeiben, még azt feltételeznétek, hogy körbe-körbe jártok. Csak a különböző leomlott kődarabokból tudjátok, hogy nem ugyanott jártok. Lépteitek visszhangot ver az ősi falakon, így nagyon nehéz halkan haladni. Mindenhol égnek az olajfáklyák, olaj nélkül. Sajnos az idő nem bánik tisztelettel, e régi folyosókkal. Nagyon sok a repedés, kőomladékok.


folyosó


Egyszer csak változás történik, mert messzebb a folyosó végét látjátok, mintha egy nagyobb terembe végződne. A másik csapat nyomai a terembe vezetnek, és azt már észrevettétek, hogy bizony abba az irányba haladnak, ahol az útjelző található.
Nokips lassan eléri a terem bejáratát.


Armon

Nokips úgy 10 lépésnyire lehet tőletek, mikor cuppogó hangokra figyelsz fel. Olyan lehet, mintha húst szabdalnának, tépnének. A hangok egyértelműen a teremből jönnek. De alig halható, valószínű Nokips nem hallotta meg.


Nokips

A térkép nem jelez csapdát a terem bejáratánál, de magában a teremben, egyszer működő mágikus csapda van. Az első csapda, amivel találkoztok. Mivel mágikus, úgy döntesz, megvárod a többieket.


Mindenki

Armon jelzi mindenkinek, hogy mit hallott. Nem örültök neki, és annak sem, hogy ott már csapda is van. Bár a térkép szerint csak a terem közepén lévő kör talapzatra nem szabad rálépni. Mindannyian felkészültök a harcra, ha esetleg az a cuppogó hang egy szörnytől jönne. Fegyverrel a kezetekben indultok tovább. Muszáj, mert nem lehet másik úton az útjelzőhöz eljutni.

Pelso a kezed kissé remeg. Izgatott vagy a régi hely miatt, és a közeledő harc érzése is csak ront a helyzeten. Szerencsére társaid bátorsága erőt ad neked.

Mindannyian tartotok kissé a cuppogó hang tulajdonosától, mely egyre hangosabb, ahogy közeledtek a teremhez, már mindenki halja. De mikor a folyosó végéhez értek, megdöbbenve látjátok a hang forrását. Óriás pókok szaggatnak emberi testeket. Egy pillanatra mindenkiben megfagy a vér, de szerencsére nem vettek észre titeket. Óvatosan hátrálnátok, hogy megszervezzétek a továbbiakat, mikor tőletek két méterre egy hatalmas pók ereszkedik le a plafonról.


pókok


//off: A pók megtámad titeket, és erre a többi is nektek fog rontani. Légyszi 3 környi harcot írjatok le, és dobjatok ki. A teremben 4 pók van plusz ami előttetek van.//
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.” Aruth Dyn-Dayaell
Avatar
Thor
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1382
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:01
ZK Karakter: Vasöklű Arg-Tristani Krónikák
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Pelso » 2012.03.17. 8:29

Intelligencia:2
Egészség:10
Akaraterő:5
Asztrál:1
Érzékelés:7

*A fáklyákat működtető mágia láttán elfog a kíváncsiság közelebb is lépek a hozzám legközelebb esőhöz. Alaposan meg szemlélem a mágia szövetét és annak felépítését. Valamint, ha rúnák irányítják akkor milyen rúnákat véstek a fáklyatartókra.
<… Érdekes a járatok több évezredesek lehetnek. Nagy valószínűséggel a legfiatalabb járat is a hatod korban épült… Na de nem ezért vagyok itt… Majd később összevetem a letűnt kor és a mai technikák közti különbséget.>
//-1Ψp emlék bevésés fáklyatartók és a fal//
*Gondolataim elkalandozásából hamar vissza is révedek. A térképet szemlélve valamint a folyosón haladva körbe - körbe tekintek a mannaháló rezdülésein. A teremhez érve aggodalom lesz úrrá rajtam Armon által említett zajok miatt.
<… Vajon mi lehet a hang forrása…>
*A négy pók láttán meghűl bennem a vér, de mire leereszkedik elénk az újabb pók már visszatér belém a lélekjelenlét. Legalább is annyira, hogy el kezdjek gondolkozni.

//-1Ψp Tudatnyitás. Megnézem magamnak a pókok testét a éteri síkokon. Ha csak egyszerű állattok lelkével bírnak mindenféle védelem nélkül a következőt teszem.:
Asztrális Félelem varázs 1MP/E hullám 1MP/E 6 kör időtartam. Varázslás ideje 3s 20MP 10E 10m-re hat (+k10E KM dob) A hullám epicentruma a négy pók és a minket támadó pók között, hogy mind benne legyenek a varázslat hatókörében. A félelem tárgya kicsiny csapatunk; a kutyát is bele értve.

Abban az esetben ha rendelkeznek valamiféle védelemmel akkor mást varázsolok.:
Tűzkitörés 5E 20Mp Varázslás ideje 5s Epicentruma a 4 pók. 5k6 dobás: 4+2+2+5+6=17SP//

*Behunyom szemeim, hogy harmadik szemem nyissam ki az éteri síkokra. Ahogy kinyitottam a szemem és megtudtam amit akartam már emelem is kezem, hogy meg formáljam az igékhez szükséges rúnákat a levegőbe. Az igéket gyorsan és pontosan ejtem ki. Hangom egyenletes, nyugodt és csendes. Az igék kiejtése után behunyom a harmadik szemem.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Gorodak » 2012.03.17. 11:41

- Nokips -

Intelligencia:4
Egészség:2
Akaraterő:4
Asztrál:10
Érzékelés:1

* Utunk során folyamatosan figyelek a környezetre és gondosan ügyelek a csapdákkal is, nem kockáztatok, hisz egy tévedésemen akár mindünk élete múlhat.
Igyekszem minél körültekintőbben eljárni és figyelni. *
< Fura egy hely ez, még jó, hogy van térképünk különben lehet, csúcsán eltévednénk. >
* A folyosó végén meg várom a többieket, főleg azért , mert itt mágikus csapdát mutat és ki tudja hogyan is hat. *
< Armonnak hogyan lehet ilyen jó hallása, én nem hallottam pedig jóval közelebb voltam, ezt jó lesz meg jegyezni. >
*Amíg a többiek meg érkeznek, addig felhúzom a nyílpuskámat Armon figyelmeztetése végett. A többiek érkeztével belépünk, és eléggé meglepődök, mivel nem hallottam semmit és ezek a dögök meg itt vannak vissza fordulunk, hogy meg tervezzük a támadást amikor el állják az utunkat. *
< A halottak akiket szét tépnek valószínű az ellenfél csapatából származhatnak, a kérdés csak az hányat öltek meg a hét emberből, s vajon hányan élték túl és persze merre mentek tovább ha van tulélő köztük???>
* Vissza felé menet elállja az utunkat egy hatalmas pokformáju fene vad,1s -re le blokkolok a látványtól, de utána máris küldöm feléje halálos vesszőmet a nyílpuskából. Függetlenül a találattól utána elő veszem a kardomat és a nyilpuskát a földre rakom. *
1 kör: Nyilpuska:
Cé: 56 + 76 =132 A fejét célzom. Nem tudom mennyi mínusz mivel az a lény méretétől függ.
sebzés: 2+5+3=10
// szerintem itt nem érvényesül az orvtámadás ezért nem is írtam. abból pluszt hozzá. //
2 kör: kard:
Ké: 50+4 Té: 71+74=145 Sebzés: 5+1=6 Vé: 126
3 kör: Kard:
Té: 71+28=99 Sebzés: 1+1=2 Vé: 126
4 Kör: Kard:
// Ha nem engeded, hogy nálam legyen a nyílpuskám. //
Té:71+51=122 sebzés: 8+1=9 Vé: 126
* Miközben harcolunk figyelek arra, hogy sehol se kerülhessenek valamelyikünk hátába a pókok.*
" A pokolhoz vezető út jó szándékkal van ki kövezve...
Miért?
Hiány van rossz szándékban? "
Avatar
Gorodak
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 720
Csatlakozott: 2008.02.05. 16:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Jomadar » 2012.03.18. 15:36

Armon

A nyílpuskáját eddig is kézben tartotta, de most felajzza és hegyes fülével próbálja bemérni a hang forrásait, megállapítani, hány helyről szól a cuppogás.
Egy alig hallható szisszenéssel felhívja magára a társai figyelmét és kezével harapást mutatva jelzi, hogy mit hallott, és a terem felé mutat. Ha sikerül megbecsülnie a számot, mutatja az ujjain.
Amikor hátranéz, hogy a mögötte állónak is szóljon, meglátja a leereszkedő hatalmas pókot, célra tart és megpróbálja kilyuggatni. Ha azt látja, hogy a fegyver nem nagyon tud kárt tenni az állatban, akkor érzékeny pontot keres és arra céloz.
Ha valaki közelharcba keveredik a pókkal, akkor elkerülendő a "baráti tüzet", olyan pozíciót keres, ahonnan jó eséllyel nem sebezheti meg a társait.

1. Támadás
KÉ: 1k10+33 = 4(+33) [37]
TÉ: 1k100+53 = 69(+53) [122] SP: 1k6 = 3 [3]
TÉ: 1k100+53 = 42(+53) [95] SP: 1k6 = 6 [6]
TÉ: 1k100+53 = 33(+53) [86] SP: 1k6 = 4 [4]

2. Támadás
KÉ: 1k10+33 = 3(+33) [36]
TÉ: 1k100+53 = 43(+53) [96] SP: 1k6 = 6 [6]
TÉ: 1k100+53 = 32(+53) [85] SP: 1k6 = 2 [2]
TÉ: 1k100+53 = 7(+53) [60] SP: 1k6 = 6 [6]

3. Támadás
KÉ: 1k10+33 = 2(+33) [35]
TÉ: 1k100+53 = 18(+53) [71] SP: 1k6 = 6 [6]
TÉ: 1k100+53 = 20(+53) [73] SP: 1k6 = 1 [1]
TÉ: 1k100+53 = 2(+53) [55] SP: 1k6 = 6 [6]
Ki egyszer megtapasztaltad a repülést, a földet ég felé fordított tekintettel járod, ahol egykor ott lehettél és ahova mindig visszavágysz.
Leonardo Da Vinci
Avatar
Jomadar
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 848
Csatlakozott: 2006.06.29. 12:44
Tartózkodási hely: Bp
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Jomadar » 2012.03.18. 15:38

//Az íjász szabály miatt, max 6 +sebzésem van (ha mindegyik találna)
1k6 = 2 [2]
1k6 = 1 [1]
1k6 = 5 [5]
1k6 = 1 [1]
1k6 = 5 [5]
1k6 = 1 [1]
Ki egyszer megtapasztaltad a repülést, a földet ég felé fordított tekintettel járod, ahol egykor ott lehettél és ahova mindig visszavágysz.
Leonardo Da Vinci
Avatar
Jomadar
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 848
Csatlakozott: 2006.06.29. 12:44
Tartózkodási hely: Bp
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Pelso » 2012.03.18. 20:42

*Mikor Armon pisszegéssel magára irányítja a figyelmet érdeklődve szemlélem mit is akar. Mutogatását látva összeráncolom a szemöldököm és a homlokom. Fejemet enyhén balra megdöntöm. Értetlenségem mögött az ál, hogy nem vagyok járatos a jelbeszéd tudományában így a kezeivel tett mozdulatok láttán őszintén szalad ki a számon, hogy:
- Hogy mi?!
*Se nem suttogok se nem kiabálok. Normál emberi hangszínben szólalok meg ami még nem kelt visszhangot.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: revoltz » 2012.03.18. 21:53

Intelligencia:2
Egészség:5
Akaraterő:5
Asztrál:7
Érzékelés:8


A folyóson menve aktívan figyelek, habár figyelmem nagyrészét a nyomokon tartom. Az égő mécsesek igencsak meglepnek, miért van mind meggyújtva?

"Miért ég az összes mécses...elég nagy időpazarlás lenne mindet meggyújtani, miközben egy fáklya mindanyjiuknál elegendő fényességet biztosítana".

E rejtély nem hagy nyugodni meg is vizsgálom közelebbről a mécseseket, amikor Pelso is épp vizsgálgatja őket. Mellé lépve rápillantok a mécsesekre. Kitágulnak a szemeim a meglepődöttségtől. Nincs olaj bennük? Az meg hogyan lehet?...Ezt a kérdést megválaszolja pillantásom Pelsora...persze, nem véletlen néz egy mágus ilyen mécseseket ok nélkül, biztosan mágikus erővel vannak felruházva. Ezután tovább is indulok. A hangok hallatára frissen szerzett pajzsom hátamról a kezembe helyezem, büszkén tartva azt, majd kardom is előhúzom lassan.


A pókok rentkívüli félelmet ébresztenek bennem, de le is győzöm, hisz társaimban sem inogott meg a bátorság. A mellettünk lelógó pókra mérem első csapásaim, főleg ijedtemben támadom azt. Ha végeztünk a mellettünk lévővel a többi felé fordulok, pajzsomat magam elé téve várom, hogy támadjanak ránk, és csak akkor sulytok le egyikükre, amikor már hozzám értek.

KÉ: 8 + 45 = 53, TÉ: 44 + 63 = 107 , SP: 3
KÉ: 3 + 45 = 48, TÉ: 82 + 63 = 145, SP: 6
KÉ: 7 + 45 = 52, TÉ: 60 + 63 = 123, SP: 8
Wohoo! buli van!
Avatar
revoltz
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 189
Csatlakozott: 2011.10.25. 6:32
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Sirak » 2012.03.19. 16:59

Neji

Amikor meglátom a pókokat, olyan meglepődés tör rám, hogy ha nem tanultam volna meg kontrollálni az érzelmeimet akkor biztos az lett volna az első mondatom hogy: Ez meg mi a franc ez???
De végül csak annyit mondok hogy: Már értem hogy értette a mágus azt hogy az ősi idők haragja. *kuncogok egyet*
Mivel nem akarom hogy megharapjanak, minden támadásom arra szolgál hogy hátukra borítsam őket és utána potrohot taposom meg, vagy egyből a potrohájukat ha nem felém néznek.
Nem foglalkozok a lelógó pókkal, bízom a társaimban. Az előttem lévőkre koncentrálok. Az első támadást kivárom hogy ők támadjanak előbb, hogy amikor ugrik vagy bármit is csinál, ugrok egy helyben előre szaltót és érkezésként a potroháját célzom meg a lábammal majd ugyanebből a lendületből hátra szaltó letett kézzel hogy ha el is véteném véletlenül se legyen ideje visszatámadni. A következő körben nem várom meg a támadását, bal lábbal felrúgom, majd bal lábamra állva tengelyem körül megfordulok és a potrohájába taposok és nekirúgom egy másik póknak. Harmadik körben ha még van pók akkor ugyanígy próbálok végezni vele mint a második körben.

1.:KÉ:8 TÉ:78 VÉ:122+akrobatika(+16)
2.:KÉ:10 TÉ:30 VÉ:122+akrobatika(+16)
3.:KÉ:3 TÉ:68 VÉ:122+akrobatika(+16)
"Mindig kell egy első"
Avatar
Sirak
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 492
Csatlakozott: 2008.02.03. 18:41
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Thor » 2012.03.20. 1:22

___________________________________________________________

Helyszín: Erigowtól északra, Kars város alatti kripta
Időpont: 3615. Hideg évszak, Gyökerek hava és hatodik hete, evir napja a kéklunír órája, és ezüst órája közt (06.00-07.00)
Résztvevők: Armon Vilonio, Neji, Nokips, Pelso, Revoltz
___________________________________________________________

Pelso


Bízol társaid képességeiben, ezért nem támadsz rögtön. Kinyitod harmadik szemed a szellemvilágra, és azonnal látod a körülöttetek kavargó asztrális hullámokat. Nem csodálkozol rajta, hisz most mindannyian feszültek vagytok. Viszont szerencsére a túl méretes pókok lelke ugyan olyan egyszerű, mint piciny fajtársaiké.


Mindenki

Nincs időtök félni, hisz bár óriási, de mégis nagyon gyors. A hatalmas pók rátok veti magát, de Revoltz pajzsával kezében elé ugrik, mire az fenn akad rajta. A lendület viszont ledönti társatokat, és az óriás lény ízelt lábai ujjakként kapaszkodnak a védelemül szolgáló pajzsban. Csáprágói a fémet karcolják, miközben vaskos cseppekben folyik le róla a méreg. Revoltz kardodat szúrásra emeled, hogy letudd magadról az éhes plusz súlyt, de ekkor két nyílvessző is belé fúródik.

Armon, és Nokips azonnal társatok védelmére keltek. Gyorsan célba veszitek a förmedvényt, és lőtök. A potrohájába és a fejébe fúródik a nyílpuska vessző, hangos cuppanással. A lény hangtalanul rándul össze, és legurul Revoltzról. Lábai még remegnek, ami egyáltalán nem tetszik nektek, melynek hangsúlyt adva, Revoltz kardjával kettéhasítja az óriás pókot. A szörnyből gusztustalan sárgás trutymó folyik ki.
De nincs időtök nagyon nézelődni, mert a másik négy pók, felétek szaladnak.
Hihetetlen sebességgel jönnek, még az előbb a terem közepén voltak, most meg már előttetek teremnek. Míg ti megöltétek azt az egyet, Neji a többire koncentrál.

Felkészülsz a támadásra. A pókok azonnal ott teremnek nálad. Mikor a derekadig érő ízeltlábúak körbe vesznek, kissé elbizonytalanodsz, de bárhogy is végződjön, nem adod könnyen magad.

Mikor meglátjátok, hogy Nejit körbe veszik a pókok, azonnal cselekedtek. Revoltz, kardoddal a kezedben már ugrásra készen állsz, míg Armon felajzza épp a nyílpuskát, Nokips kardját rántja elő.

Ekkor Pelso mágikus szavakat mond maga elé, és ujjával jeleket ír a levegőbe. Hirtelen lökést éreztek a fejetekben. Nem tudjátok mit csinált a varázsló, de ekkor a pókok megtorpannak, és amilyen gyorsan csak tudnak, szétrebben, amerre csak tudnak. Szemetekkel követitek a szörnyek menekülését, és hamar el is tűnnek.
Egy ideig még vártok, hátha visszajönnek, de nem történik meg.

Lejjebb engeditek fegyvereiteket, és körbe néztek. Hatalmas terem tárul elétek, nem is értitek, hogy lehet ez, vajon milyen mélyen lehettek, ha ilyen magas ez a terem.
Revoltz, ekkor undorodva veszed észre, hogy a gusztustalan trutymóban állsz.


terem



A terem közepén lévő holtakat nézitek.


áldozatok



Neji és Revoltz, ti látjátok, hogy nem a pókok ölték meg azt a két szerencsétlent. A rajtuk lévő marcangolás nyomai nem halálos sebek, és mérgezés jeleit sem látjátok a bőrön. Ezek szerint már nem vert a szívük, mikor a méregtől csöpögő csáprágók beléjük martak.

Nem ismerős egyik sem, és a ruházatukból, illetve vértjeikből ítélve nem idevalósiak. Talán érdemes lenne átkutatni a hullákat, de nem mer egyikőtök sem közelebb menni hozzájuk, hisz kitudja, talán még működik a csapda. És mindannyian a varázslóra néztek.

Pelso

Koncentrálsz, de nem érzel mágiát a teremből, csak a fáklyák lángjai örvénylenek.
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.” Aruth Dyn-Dayaell
Avatar
Thor
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1382
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:01
ZK Karakter: Vasöklű Arg-Tristani Krónikák
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Pelso » 2012.03.20. 23:21

*A koncentrálásból, vetek egy pillantást a térképre hátha ábrázol mechanikus veszélyt. Utána a többiekre visszanézek.
- Nem érzek mágiát a teremben ami ártalmas lehetne ránk. Valamint a testekben sem.
*Ha nincs egyéb veszély a térkép jelzései szerint akkor azt is hozzá teszem, hogy más veszély sem fenyeget jelenleg.
//Míg a többiek a testeket vizsgálják én vissza nyerem MP-im Kinyerés -10 ΨP (eddig össz.:-12ΨP) +20MP//
*Energiáim visszanyerése után a térkép tanulmányozásába merülök. Valamint körbenézek a teremben, még egyszer alaposabban. Merre vezet tovább folyosó vagy ajtó? Van e még valami más is a teremben mint néhány tetem? Nincsen e még is még valaki vagy valami rajtunk kívül a teremben? A szemlélődés és a várakozás közben magam mellé veszem a kutyám és megvakargatom a füle tövét.
<… Hmm… Ez érdekes tapasztalat volt… Ekkora pókokat még életemben nem láttam… Lehet, hogy nem ártott volna néha legendákkal is foglalkozni, vagy kicsiny kontinensünk bestiáiról többet olvasni… Akkor legalább tudnám mik voltak ezek azon kívül, hogy nagyra nőt pókok… Na mindegy…>
- Találtatok valamit?
*Miután mindent megtudtunk a halottakról amit csak lehet, és a teremben sincs már semmi ami az érdeklődésünkre igényt tarthatna. Javaslom, hogy haladjunk tovább.
„Fő a szervezettség!!!”
Avatar
Pelso
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1208
Csatlakozott: 2008.01.27. 18:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Jomadar » 2012.03.21. 14:48

Armon

Amikor látja, hogy a pókok kereket oldanak
- Ezek szerint kettővel kevesebben vannak már. De ha továbbjutottak, hol vannak a leölt pókok tetemei?
Ha Neji vagy Revoltz felvilágosítják, hogy nem a pókoktól haltak meg:
- Akkor gondolom sikerült aktiválniuk a csapdát. Elképzelhető bár nem valószínű, hogy ezeket direkt azért hozták, hogy jóllakassák a dögöket. Akkor már érteném, miért nincsenek itt póktetemek.
A biztonság kedvéért infralátással is körülnéz, hátha feltűnik valami, illetve a hullák testhőmérsékletéből megpróbálja megállapítani, milyen rég halhattak meg.
Ha senkinek sincs kedve középre lépve a holtakhoz nyúlni, előveszi a hátizsákból a kötelet és hurkot formálva megpróbálja rádobni és kihúzni az egyik hullát. Ha sikerül, akkor a másikat is. Utána már át lehet kutatni őket, illetve kitalálni, hogyan halhattak meg.
- Az is lehet, hogy a csapda aktiválása ébresztette fel a pókokat, és mire ideértek, a másik csapat elszelelt, ezért ők a dögöket megúszták. A csapdába viszont csúnyán belefutottak, szerencsés esetben nekik nincs ilyen jó térképük.
A terem közepét akkor is elkerüli, ha elhiszi, hogy nem aktív a csapda.
Ki egyszer megtapasztaltad a repülést, a földet ég felé fordított tekintettel járod, ahol egykor ott lehettél és ahova mindig visszavágysz.
Leonardo Da Vinci
Avatar
Jomadar
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 848
Csatlakozott: 2006.06.29. 12:44
Tartózkodási hely: Bp
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: revoltz » 2012.03.22. 21:20

Mikor észreveszem, hogy a trutymóban állok, szidkozódva veszem ki belőle lábam.
Ha Pelso biztosított róla, hogy nincs semmi veszély akkor megindulok a holtak felé, közben szép lassan körbe is nézek a terembe.
Lehajolok az egyik hullához, majd sebeit vizsgálgatom.
- Már holtan kerültek ide, azért nem látsz itt egy pókhullát sem, szóval ezek csak csalik voltak, hogy addig elszelelhessenek. - Világosítom fel Armont a póktetemek hiányáról.

Majd visszafordulok a hullához és átkutatom, hátha találok valamit nála, illetve valamilyen klán jelet is keresek rajtuk.

"Kegyetlen vezetőjük lehet, hogy csak így lemészárolta őket, hogy a pókok martalékává váljanak."
Ha végeztem velük beszámolok a többieknek, hogy mit találtam náluk. Majd a teremben lévő szobrokra tekintek, azok tűnnek a legérdekesebbnek itt.
- Harcosok tiszteletére állított szobrok. Valami harcos nép alkothatta ezt a helyet? De akkor, miért van itt ennyi mágia? - Tekintetem Pelsora szegeződik a kérdéseket feltéve. - Furcsa egy hely ez... - Mondom csóválgatva a fejem. Válaszra kicsit várok és figyelmesen végighallgatom azt, majd tovább indulok a többiekkel.
A másik csapat nyomokait továbbra is kutatom tekintetemmel.
Wohoo! buli van!
Avatar
revoltz
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 189
Csatlakozott: 2011.10.25. 6:32
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Gorodak » 2012.03.23. 12:15

- Nokips-

* Amíg a többiek meg nézik a hullákat, én teszek egy terepszemlét és a térkép segítségével meg nézem merre kéne menni, miután fel vettem a nyílpuskám és elraktam a kardom, majd újra felajzottam oda megyek ahhoz a helyhez amerre tovább kéne mennünk körbe nézek, óvatosan, hogy nincs e valami veszély, majd figyelem a többieket, hogy mikor szeretnének tovább indulni. Addig figyelek és pásztázom a környéket. A nyílpuska csak fel van húzva, de nyilat még nem tetem bele.*
< hm... Ez érdekes volt, majd figyelnem kell, legközelebb nem habozhatok még 1 s percet sem. Viszont a csapat ellen lehet tartalékolnunk kéne az erőnket, remélem a mágus tartalékolja az erejét, a másik csapat ellen. >
* Az ajtóban vagy folyosónál, amerre megyünk majd, meg vizsgálom a térképet, hogy mi hogy van, csapdák, az útvonal, mellék utak...*
" A pokolhoz vezető út jó szándékkal van ki kövezve...
Miért?
Hiány van rossz szándékban? "
Avatar
Gorodak
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 720
Csatlakozott: 2008.02.05. 16:23
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Sirak » 2012.03.23. 16:37

Neji

-Igazad van Revoltz, ezek valóban nem a pókoktól haltak meg.
<Huh, talán mégsem volt olyan jó ötlet megtámadni a pókokat, mégjó hogy elszeleltek.>
-Induljunk tovább, nincs időnk tétovázni! Egyébként se akarom megvárni hogy visszajöjjenek ezek a dögök!
"Mindig kell egy első"
Avatar
Sirak
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 492
Csatlakozott: 2008.02.03. 18:41
Vissza a tetejére

Re: Életút

HozzászólásSzerző: Thor » 2012.03.25. 0:57

___________________________________________________________

Helyszín: Erigowtól északra, Kars város alatti kripta
Időpont: 3615. Hideg évszak, Gyökerek hava és hatodik hete, evir napja a kéklunír órája, és a mithrill órája közt (06.00-08.00)
Résztvevők: Armon Vilonio, Neji, Nokips, Pelso, Revoltz
___________________________________________________________


Revolts óvatosan a két hulla felé lépsz, mikor Nokips megfogja, a válad.

Nokips: - Várj! Pelso csak a mágiát érzékeli, mechanikus csapda még lehet attól függetlenül, hogy a térkép nem jelzi. Ne bízzunk meg teljesen a térképben.

Ezután óvatosan körbe nézi a helyet, addig mindannyian vártok. Szerencsére nem talál semmilyen gyanús dolgot, így mindenki megnyugodhat.


Pelso

Elmédből kiüríted a pókokat, és koncentrálsz. Lassan kezded érezni azt a fura bizsergést, mely keserű szájízzel jár együtt. A pszi erős, lassú örvényben kavarog fejedben, miközben azon erőlködsz, hogy manát nyerj ki belőle. A türelem meghozza gyümölcsét. Lelked, mint egy fiola kezd lassan megtelni a mana édes nektárjával. A meditáció végeztével nagy levegőt veszel, és körbe tekintesz. Kutyád türelmesen ül melletted, megsimogatod, és közben a térképet figyeled. A teremnek két bejárata van egymással szemben. Így csak tovább egyenesen tudtok menni. Onnantól kezdve pedig, megint útvesztőként kavargó folyosók várnak rátok. A térkép fürkészése után körbe tekintesz a teremben. Maga a tudat, hogy egy ősi kultúra építette ezeket sok évvel ezelőtt, fura érzést kelt benned. A minták a falon egyértelműen kyr eredetűek, de tudtátok, hogy egy kyr kriptába fogtok belépni.


Armon Vilonio

//off: Mivel nincs élettanod, orvoslásod vagy bármi, aminek köze van ezekhez, így nem tudod pontosan megállapítani hő láttással, hogy mikor haltak meg.//

Megnézed született képességeddel a hullákat. Nem olyan rég hallhattak meg, mert még nem hűltek ki. Revoltz nem fél belépni a kőlapra, így nem kell a kötelet elővenni. Míg a hullát nézik te is körbe nézel a teremben. A szobrok, és az ősi repedezett falak azonnal ihletet adnak neked. Verssorok sokasága ömlik elmédbe. Mintha időt utaznál, és körülötted kyrek sokasága járna, hogy végtisztességet adjanak szeretteiknek. Ha lenne időtök, és nem félnél azoktól a pókoktól, akkor még talán ideillő nótára is fakadnál.


Revoltz

Óvatosan a hullákhoz lépsz, és átkutatod őket. A fegyvereiken kívül nem találsz náluk semmit. Sem erszényt, se egyéb mást. Ezek szerint csak küldetésre jöttek ide, felszerelésük a város közelében lehet. Megpróbálsz valami tetoválást, vagy jelet keresni, és a bal alkarjukon egy égett sebet veszel észre. Mintha egy izzó fémmel égettek volna bele a bőrükbe valamit. Közelebb emeled a fáklyádat, mire fényében kivehető a jel. Mintha egy fél koponya lenne.


Gorodak

Csak egy irányba tudtok tovább menni. A kijárattal szemben egy kőszobor van, mely talán még a világnál is régebbi. Balra és jobbra tudtok tovább menni. A térkép szerint nincs itt semmilyen veszély, de tovább megint a kavargó labirintus végeláthatatlan folyosói vezetnek. Még egyszer körbe nézel, és miután semmilyen veszélyt sem látsz, visszatérsz a többiekhez. Revoltz már végzett a hullák átnézésével, és úgy tűnik lassan útra készen álltok.


Neji

Szíved szerint végig szaladnál a kriptán, hogy mihamarabb kijussatok innen, de a többiek még vizsgálódnak. Igazat adsz nekik, hisz nem lehet fejjel a falnak menni, de te még is most ezt tennéd. Valahogy irritál ez a hely. A dohos levegő, végtelennek tűnő folyosók, óriás pókok. Nem ehhez vagy szokva. Jobban szereted a megfogható ellenfeleket és próbákat. Lassan kezded érezni, ahogy hatalmába vesz valamilyen rossz érzés, ezért letelepedsz, és kicsit meditálsz, hogy elméd kitisztuljon.


Mindenki


Revoltz az egyik hullát lehúzza a kőlapról, és a ball alkarjára mutat.


Revoltz: - Ez az egyetlen mely mind a kettőn van. Egyébként semmi különöset nem találtam. – Mondja.

Megnézitek a jelet. Armonon és Pelson kívül a többiek bambán néznek. Semmi nem jut eszetekbe.
Ekkor Pelso megszolal.


Pelso: - Ez a kettéhasított koponya jele. Egy nagyon régi klán használja ezt. Nem mondhatni fejvadászoknak őket, inkább a misztikummal foglalkozó tudósok csapata. Nem csoda, hogy tudhatnak az útmutatóról. Barátaim, ezek hát a toroniak.


Nokips: - Ezek inkább harcosoknak néznek ki, nem tudósoknak. – Szólal meg Nokips.


Pelso: - Ez igaz, valószínű a klán testőrei lehetnek.


Armon épp a döglött pókot szemléli, mikor bekapcsolódik a beszélgetésbe.


Armon: - Igen én is hallottam róluk. Állítólag a tudásszomjuknál csak egy dolog nagyobb, méghozzá a kínzáshoz való vonzalmuk. Egy írás szerint olyan magasra emelték e tudományt, ha lehet annak nevezni, miszerint az áldozat úgy hal bele fájdalmaiba, hogy közben komolyabb sebet nem ejtenek rajta. Egyébként, ha érdekel titeket ezek a pókok ősibb faj, mint a hosszú életűek. Egy versben olvastam, melyet egy elf írt, és az egekig magasztalta ezeket a bestiákat. Szinte már azt hittem szerelmes beléjük. Nos ebben a versben írta, hogy az óelfek alkotta teremtmények ezek a pókok.


Neji: - Akkor mostantól tisztelve fogom kinyuvasztani ezeket a dögöket. De szerintem most már mennyünk tovább.


Mikor elindultok, még Pelso, Revoltz kérdésére válaszol.


Pelso: - Nos a kyrek az ősi mágia használói voltak, de ettől függetlenül tisztelték a harcosokat. Fura volt ez a nép, hisz kegyetlenek és kiismerhetetlenek voltak ellenségeiknek, de közben egy hihetetlen nagy és több rétegű kultúrát alakítottak ki. Ez a kripta egyértelműen a magasabb rangúaknak készülhetett, és gondolom nem akarták, hogy bárki is zavarja örök nyugalmukban a holtakat, és a lelküket.


Egy órával később

Sokat bolyongtok a folyosók útvesztőjében. Lassan kezditek tisztelni ennek a helynek a ki találóját. Vagy nagy elme volt, vagy egy őrült. Igaz a kettőt csak egy hajszál választja el egymástól.
Torkotokat sűrűn kell öblíteni, a levegő hamar kiszárítja. Egyre fárasztóbb az egyhangúság. Néha van egy kisebb terem szobrokkal, de nagyrészt falon lévő sírkövek ezrei mellett haladtok el. Egy ideig Pelso olvasgatta a neveket, de már ő is belefáradt.

Az út során több mechanikus és mágikus csapdával is találkoztok. Szerencsére a térkép azt is jelzi, hogy miképp lehet kikerülni őket. A mechanikus csapdánál Nokips fürkész ámultan, míg a mágikusnál Pelso. Meglepő módon a nyomok is arra mutatnak, hogy a toroniak is tudták, hogy itt csapdák vannak, és azt is, hogy lehet kikerülni őket.

Egyszer csak Armon álljt mutat, mire megdermedve álltok meg.


Armon: - Nem messze előre lánccsörgést hallok. – Mondja kicsit halkan.


Szinte egyszerre néznek a térképre Pelso és Nokips. A papíron a folyosó jobbra fordul, majd egy terembe értek, melyben mágikus csapda vár benneteket. A jelölés szerint úgy védhetitek ki, ha középen mentek végig a termen. Ez elég fura, hisz eddig mindig a fal tövében járva úsztátok meg a kellemetlen meglepetéseket.


Pelso: - Vigyáznunk kell. A jelölés szerint a csapda folyamatosan működik. Tehát aktiválódás után, újra működőképes lesz. Csodás rúnák lehetnek, az-az őőő veszélyesek.


Óvatosan haladtok hát tovább, fegyverrel a kezetekben. Pelso kutyája is fülel, és közben mintha szagot fogott volna.

Megérkeztek a terem bejáratához. Azért nem ment előre Nokips, mert mágikus csapda áll megint utatokba.

furaterem

Meglátva a termet egy pillanatra elcsodálkoztok. Hisz a térkép szerint középen haladva tudtok átmenni, de a közepén egy mély és széles verem szája tátong. A kalitkában lévő csontváz azt sugallja, hogy nem könnyű kiszabadulni belőle. De nincs időtök bámészkodni, mert egy fickó is rabja eme fura börtönnek, vagy csapdának.

csapdábaesett

A férfi meglepetten néz rátok. Valószínű az ő mozgása okozta a lánccsörgést. Majd mintha megvilágosodna, kissé törve az erv nyelvet, megszólal.


férfi: - Á ti doran varázsló kutyák. Engedj szabad én, és szíved vág ki tiéd. – Majd számotokra ismeretlen nyelven mond valamit. De fröcsögő szája semmi jót nem sugall.

Nem láttok nála fegyvert, és azt sem értitek, hogy társai miért hagyták itt.
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.” Aruth Dyn-Dayaell
Avatar
Thor
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 1382
Csatlakozott: 2007.09.12. 14:01
ZK Karakter: Vasöklű Arg-Tristani Krónikák
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
2686 hozzászólás • Oldal: 23 / 180 • 1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 180

Vissza: M.A.G.U.S. Kalandok - ÚTK alapján

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség