//off: Úgy gondolom, hogy egy család lenne a csapat. Tehát testvérek, esetleg nagybácsi, nagynéni. Tehát, ha van kedvetek ilyet kipróbálni szóljatok. Eddig ketten jelezték, hogy érdekli őket. Jövőhéten átgondolom a dolgot, és pontosan leírom, hogy hol, és milyen szintű kaland lesz.//
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.”Aruth Dyn-Dayaell
Ahogy Thor kérte a PM-ben, itt írom a folytatást az új kaland megbeszéléséhez.
Parti-koncepcióm még nincs, ezt nem tudok még javasolni, csak karakter-ötleteim. Én egyelőre csak annyiban gondolkodtam el a parti egészén, hogy jógyerekek legyünk vagy valami negatívabb figurák, netán olyanok, akik csak szeretnének megélni "békében" (már amennyire a kalandozó lét békés lehet) és a maguk dolgaival fogalkozni. Ez talán kicsit egyszerűsített/sarkított nézőpont, de szvsz kezdésnek jó. Ezek közül nekem a 3. változat áll a szívemhez legközelebb. Nektek mi a véleményetek, mit szeretnétek? Esetleg vkinek van már konkrét parti-ötlete is? Szvsz a karakterek kitalálása előt ezt lenne érdemes mindenképp tisztázni, sokkal könnyebb azokat így megalkotni.//
Nem futhatsz el a Halál elől - de jól megizzaszthatod az átkozottat!
Na most nem tudom mennyire vagyok bunkó ide is berondítani a felvetésemmel. De mi van az én történetemmel amit mesélni akarok? Thor, Gorodak, Pelso csatlakozna a játékhoz. Viszont a játék hónapokon belül fog csak elindulni. A kérdés az, hogy Kieron és Paga Sker, csatlakoznátok-e ti is. Mert én semmiféleképpen sem fogok 2 kalandban részt venni. Kérlek ezt is kalkuláljátok bele, amikor az új MAGUS kalandot tervezgetitek.
Sokat rágódtam ezen a dolgon. Részemről elég okos az ötlet, de az hogy egy családból származunk, elég nagy kötöttségeket igényel. Az Északi Szövetségen belül Krad/Kyel, Dreina, Arel hármasok vannak elterjedve ahol helyenként Gilron is képviselteti magát. Emellett nincs kizárva más pyarroni hit vagy Dwyll Unió Ranil hite sem. Elvétve találni még a szövetségen belül Kyr istenekhez hű „embereket”is.
Thornak mondtam, hogy szívesen játszanék a következő kasztokból valamelyikkel (ebbe a sorrendbe): -tűvarázsló (Sogronita keggyel) – (IQ-s) dps. és gyógyító -boszmes. (Noir v. Tharr keggyel. Afféle vajákos) - (IQ-s) dps. és támogató (herbalista, alkimista, demonológia, nekromancia) -tolvaj (besurranó) – (ügyes) felderítő, távharcos -bárd (a tudálékos) – (félig IQ-s, félig ügyes) (történelem, legenda) -fejvadász (testőr) – (ügyes) nem kell feltétlenül családtagnak lennie, szolgálhatja is
Ezeken kívül a többi kasztot sem vetem meg, de ezekre már van kész karaktervázlatom 1. szintre. Ha minden igaz, akkor 5-6 fős lesz a party. Kellene legalább egy erős harcos, egy gyógyító, egy felderítő. Tap. mágia- / magas mágiahasználó fűszernek kiváló lenne hozzá. A család kiinduló pontját Erigow-ot voksolnám, mert ott minden hit megfordul és képzettségekben (mint tudományos, mint misztikus, mint stb…) mindenből meríthető.
Nyugodtan lehettek Tűzvarázslóval is, csak indokoljátok meg, miképpen lettetek azok. Renegát, stb. Ami tényleg fontos, hogy most nem a szülővárosotokban laktok, éltek, hanem messzebb onnan. Kapni fogtok egy üzenetet, amiért haza látogattok. De nem kell egy helyen élnetek. Nyugodtan kalandozgathattok külön is, vagy ahogy jól esik . Amit szeretnék kérni tőletek, hogy ti egy szerető családban nőttetek fel, és jóban voltatok, mikor különváltatok. Tehát most is jóban vagytok. Lehet egymást ugratni, de ezt még itt beszéljétek át, nehogy sértődés legyen játék közben. A vallási dolgot, azaz pap, paplovag karaktert, csak akkor hozzatok, ha nem az az "Én vagyok az isten/nő kiválasztottja, és mindenki pofa be!", hanem a kicsit lazább felfogású egyházfi, aki nem sértődik meg azonnal.
Két játékos is jelezte, hogy szívesen jönne a Shadoni karakterével, csak kicsit módosítana rajta. Ami azt jelentené, hogy 10. szintű kalandot játszanánk. Erről mihamarabb hozzatok döntést. Ha csütörtökig nem találjátok ki a szintet, akkor majd én fogom. (első szint ) Ha nem juttok dűlőre, akkor szavazás alapján döntsetek.
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.”Aruth Dyn-Dayaell
Én támogatom a 10+ szintet, a kis szintű kalandokat már nem nagyon bírom elviselni. O:)
A vallási részhez: én nem hozok vallásos karaktert, kyr vallásút főleg nem (ezektől már akkora csömöröm van, hogy csak na), szóval ebből a szempontból én nem leszek "kerékkötő".
A következő karakterekre gondoltam:
ÉSzövetségi (a "nagy pyar-erv eszmét" pártoló) partinál slan (világjáró kardművész vagy részeges karatemester - nem "tank", inkább a hangulat kedvéért), valamilyen íjász-lopakodó-erdőjáró (nem közelharcos). Többi karaktertől függően esetleg az alábbi démonvadász. (Thor: tudom, hogy itt mondtam a fényösvényes tűzvarit is, de rájöttem közben, hogy az kötelezően sogronita, azt pedig nem szeretnék játszani, ezt a vallást utálom a legjobban.)
"Semlegesebb" életművészeknél boszorkánymester. Vagy utazó füvesember jellegű, aki hatalom helyett inkább ismeretekre vágyik vagy egy különös szerzet, aki démonokra vadászik (tűz ellenn tűzzel elv alapján) és rengeteg ismerettel bír (füvek, alkímia, orvoslás és persze mágia).
Ha pedig valami igazzy rohadékok leszünk, akkor is bm, csak némileg elvetemültebb verzióban. (Igen, kissé bm-fan vagyok... )
Nem futhatsz el a Halál elől - de jól megizzaszthatod az átkozottat!
Üdv mindenkinek. Írnék pár összegzést, meg egyéb dolgot.
Szint:
Paga Sker, Kieron, Hugilee és Gorodak támogatja a 10-es szintet, így 10-es szintű kalandot fogunk játszani. Gondolom Pelso-nak nem lesz ellenvetése ez ellen.
Karakterek (azaz tervek):
Gorodak:
Fényes páncélos lovaggal fogja erősíteni a csapatot, ki valamilyen oknál fogva nemesi ranggal dicsekszik. Így, ha katonákba ütköztök, először szavakkal, majd ha máshogy nem megy, akkor karddal vág utat magatoknak.
Hugilee:
Egy igen fürge, és gyors harcossal segít társainak. Két fegyvert is forgat, és ha egy varázslóval találja szembe magát, aki ékes szavakkal próbál ártani neki, akkor hősünk egy nyílpuska vesszővel, és nyomda festéket nem tűrő szavakkal küldi lelkét a démonok elé.
Paga Sker:
Abban az esetben, ha nem lesz a csapatban gyógyító, akkor egy Sogronitával büszkélkedhet a csapat, kinek legerősebb képessége, hogy hisz istenében. És, ha egy jó madár a társait támadná, akkor MELEGEN ajánlja neki, hogy azonnal forduljon vissza.
Kieron:
A karakter a mágia támogatója, és egyben hű követője. Ha a csapat úgy kívánja, akkor egy kedves alak, ki szívesen osztozik bódulatot okozó egyvelegével. Ám, ha az igény úgy kívánja, akkor halált megvető bátorsággal uszítja élőholt seregét az ellenségnek.
Pelso:
Ez a karakter nagyon sejtelmes. Sűrű köd rejti a csapat előtt. Akkora homály borítja, hogy még a KM sem tudja mi féle, ki féle.
Karakteralkotási irányvonalak
10. szintűre írjátok meg a karaktert. Nekem van sajnos egy rossz szokásom, kifejezetten szeretem a vagyoni hátteret. Ez azt jelenti, hogy annyi pénzetek lesz kaland kezdetekor, amennyi a vagyon háttérben leírt összeg van, vagy a felszerelésnél lévő táblázat alapján lévő pénzösszeg. Nem ebből kell megvenni a varázstárgyakat, és a felszereléseket, hanem ennyi kézpénzetek lesz.
Vagyon 0: Szegény karakter és gazdag Fogadó, meg bordélyház Vagyon 1: 40 arany Vagyon 2: 100 arany Vagyon 3: 300 arany
Varázstárgyak
Mindenki 150 MP-ból választhat varázstárgyat, mágikus italokat, vagy akár varázstekercset. A megkötés, hogy csak egy mágia tudó készítheti azt. Tehát, ha valaki gyógyitalt vesz, akkor már csak papok által készített varázstárgyakat, italokat vásárolhat. Ha rúna fegyvert vesz az illető, akkor csak a rúna mágiával alkotott varázstárgyakat vehet még. stb. Azok, akik mágiahasználókkal jönnek, a 150 MP-on felül még a saját maximális mannapontnyi varázstárgyat készíthetnek, persze csak amit maguk tudnak.
Ne keseredjenek a mágiát nem használó karakterek, mert ők egy általuk kitalált mechanikus eszközt kapnak, vagy egy Kahrei nyílpuskát. Természetesen a KM-mel egyeztetni kell.
Előtörténet
Az északi szövetségben fog játszódni a kaland. Bármilyen előtörténetet is írtok, a szüleitek még élnek, méghozzá a szülővárosotoktól nem messze egy tanyán. Ahhoz képest, hogy ti mire vittétek az életetek során, szüleitek egyszerű földművesek, és jó emberek. Levelezni szoktatok velük, így tudjátok, hogy jól vannak.
Reag írás
Egy olyan kérdésem lenne, hogy maradjon meg a három napos rendszer, vagy be tudunk vállalni két naposat?
3 napos: Hétfőn írok, és nektek csütörtök estig írnotok kell
2 napos: Hétfőn írok, és nektek szerda estig írnotok kell.
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.”Aruth Dyn-Dayaell
"Azok, akik mágiahasználókkal jönnek, a 150 MP-on felül még a saját maximális mannapontnyi varázstárgyat készíthetnek, persze csak amit maguk tudnak." Itt a saját max manapontot hogy érted? Csinálhatunk amennyit tetszik, csak ne lépje túl a manakorlátunkat? Vagy összesen annyi Mp-nyi saját tárgy lehet, mint a max Mp-nk (tehát pl. mint bm, 70 MP-vel lehet egy Holtak gyűrűm meg egy alap Halottűző botom 1 méteres hatótávval és ennyi)?
Én tudom vállalni a 2 napos fordulókat is.
Thor, írtam PM-et is neked.
Nem futhatsz el a Halál elől - de jól megizzaszthatod az átkozottat!
Úgy gondoltam, hogy ha van 70 MP-od, akkor annyi áll még rendelkezésedre, és nem végtelen varázstárgy
Tehát amikor egy tárgyat elkészítettél, akkor vond le a 70 MP-ból az árát, és így tovább. Amint 0, vagy olyan kevés mannád marad, amivel már nem készíthetsz varázstárgyat, akkor nincs tovább.
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.”Aruth Dyn-Dayaell
Sikerűlt végre döntenem. Én egy tolvajjal fogok jönni, aki felvette Noir hitét. Tudom nem egy nagy táp, de legalább összefér akár boszorkányokkal, vagy boszmesekkel. Ráadásúl a Km. engedéjével még gyógyítani is fogok tudni. Közelharc nem lesz az erőssége a karinak, de ha arra kerűl a sor, lesz a tarsolyába 1-2 trükk, artán el is tűnik. Szóval egy besurranó, aki ért az ökölharchoz, a nyílpuskához, és ahhoz, hogy csinálja legálisan a szakmáját. Nem lesz a kenyerem az öldöklés, de a szükség majd törvényt bont . Na mindegy az a lényeg, hogy van már egy felderítőnk aki tud valamellyest gyógyítani is. És ti hogy álltok?
Egy nagyon fontos dolgot elfelejtettem, a határidőt .
Jövőhét péntekig, azaz január 23.-ig szeretném megkapni a kész, és már általam is elfogadott karakterlapot és előtörténetet. Tehát péntek után nincs változtatás, és ha pénteken még csak olyan karaktert kapok, amit nem fogadtam el, és nem megfelelő, akkor a játékos kiesett a játékból.
Természetesen az lenne a legjobb, ha mihamarabb kezdhetnénk .
„Virágozzék ki lelkedben a gyűlölet, mert igaz belső békét csak ez által találsz.”Aruth Dyn-Dayaell