Noha beszélgetésben nem vagyok túl aktív, egy ilyen sebességű kalandban szívesen részt vennék én is (hajrá vállalkozó kedvű mesélők). Ezzel 59 ha eddig jól számoltál
"Érdemes aszerint élni, amiben hiszel. Különben előbb-utóbb abban fogsz hinni, ahogyan élsz." //Kovács Ákos//
"Aki itt erős akar lenni, az úgy jár, mint a vas. Ezt úgy értik, hogy addig lesz ütve, amíg meleg." //Rejtő Jenő: Piszkos Fred közbelép//
Megkérdőjelezed a leendő KM-ed számolási képességét? Ez aztán nem jó pont a kalandnál. Csak hogy tudd, a számtan/mértan képzettségem 6. fokú. Ha benne vagytok, akkor meg lehetne csinálni ezt az én kalandommal is. Aktivitási elvárás: minimum napi 10 reag. Komolyra fordítva a szót, tényleg kijelölhetnénk egy előre megbeszélt napot, amikor mindenki írna több reagot is. Na tudom, hogy senkit se érdekel, de: 60 reag.
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
A minőséget nem tudom mert a jkim ítélnek de én 1 modulban játszom napi reaggal kettőt mesélek két napi reaggal meg még 3 at mesélek heti két reaggal. Mondjuk nekem mániám a min. 1000 karakter válasz így én is ennyit írok minden reagba. Napi kb másfél A4es oldalnyi reagom van.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap
Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...
Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Tyű, mik nem történtek, amíg én fórumon kívül voltam! Egészen megörültem ennek a nyüzsinek Ki hitte volna, hogy egy punnyadást szóvá tevő sorocska megböki a népet
Előkeveredett mesélői múltam, és kalandjaim. A játékosok együttműködésén nagyon sok múlott, le a kalappal. Roppant jól szórakoztam. Annyit megtanultam, túl hosszúra eresztett modult kár tervezni, mert bárkinek bármi közbejöhet. Akár az is, hogy ráununk a modulra, karakterre. Ritkább látogatásom oka nemcsak a regényírás ténye, és a kiadóval -Novum Verlag (hijj, az ingyen reklámért megvághatnának pár ezressel ) - való szöszölés, hanem van ebben egy kicsi olyan is, amiről Castor is írt. Ha tartósan, szünet nélkül magusozom, bele tudok fásulni. Ugyan Yvett bejelentette, egy darabig nélkülözni kell a társaságát - Toronban nyíltban még játszom-, abban a történetben még bőven messze vagyok a csömörtől. Érdekel, mi sül ki belőle, mégha nem is haladunk gyorsan.
Ami mostanában eszembe jut, ilyen-olyan ötletek, azt a művembe, műveimbe (khm, mert mutáns vagyok, a kiadásra készülő írásomon kívül van még pár kész a fiókban, és terv is akad íratlanul) építem, nem azon kezdek el morfondírozni, hogy hű, ebből milyen jó kis modult lehetne fabrikálni. Átállt másra az agyam. A fórumos szerepjáték nekem azért lesz mindig is szimpi, mert a játékosok hoznak a kalandba olyan változókat, amik akár váratlanok, kihívást jelentők is lehetnek. Míg ha írok, általában adott egy váz, amihez ugyan menet közben is adok, vagy amiből elveszek, mert akkor és ott úgy találom jónak, jobbnak az eredetinél, mégsem olyan váratlan, mint egy többszereplős, mások által is formált sztori.
Ami a regényemet illeti: fantasy lesz, de nem Magus. Saját világban játszódik. Aki anno látta az alkotásaink topicban azt a pár szakaszt, amit írtam, annak mondom, hogy abból kerekedett ki a történet. Később érkezőknek szól: azóta ezeket töröltem, amikor komolyan elhatároztam, kiadom. Pontos címet, miegymást majd a maga idejében készségesen a kedves fórumozók rendelkezésére bocsátok. Az őszi megjelenésekben fogják piacra dobni, és ahogy saccolonm, neten olcsóbban szerezhetik be az érdekelődők annál, amit egy boltba besétálva felkínálnak majd.
Bakker, gyerekek, én nagyon gáz vagyok. Annyi új név van a taglistán, meg az aktívan fórumozók között, hogy 80 %-át nem is ismerem Ebből látszik,ha fel is lestem, nem túlzottan éltem aktív életet
Szerintem mindenki megörült a nyüzsinek, főleg, hogy nem kell átnevezni Boldog Szülinapot! topicra. Remélem fogod még az írói vénádat kamatoztatni az oldalon. A könyvet majd feltétlenül el fogom olvasni. Nem lenne kedved annak a világából is egy szerepjátékot csinálni?
Az utolsó dolog, ami az agyába villant, egy széles pofájú ácsbalta volt. - Alan O'Connor: Kék éjszakák árnyai
A szerepjátékvilág csinálása relatíve egyszerű ám sok munka. A neheze a világ leírása és az egyébb dolgok maga a rendszer egyszerű mi általában a d20 srd-t használjuk és kész is van mivel a világ a lényeg nem pedig a képzik. Legalábbis mi így tettük, a francnak volt kedve egy komplett rendszert kidolgozni. Ha meg könyvek által létrehozott világot akarsz a dolog mégegyszerűbb elolvasod a könyveket és kész a világleírás, azokban van bőven a képzik meg ott a d20 srd. De kíváncsi vagyok mostmár Nava világára
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap
Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...
Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Mondjuk a Robin Hobb féle világ is érdekes lehet. Csoda, hogy még nem haraptak rá.
Ki egyszer megtapasztaltad a repülést, a földet ég felé fordított tekintettel járod, ahol egykor ott lehettél és ahova mindig visszavágysz.
Leonardo Da Vinci
Igen a d20 mint játékmotor szerintem igen jól bevált és egyszerű. A sikerhez tulajdonképpen mindig x célszámot kell elérjél 20 oldalúval dobva különböző módosítókkal. A problémát abban látom, hogy magas szinten a kölönböző "featek" (hősi képességek) sokfélesége miatt gyakran maga a Jk is elfelejti, hogy neki van "olyanja", illetve a KM is nagyokat néz mikor a csúcsrajáratott harci featek miatt a JK bejelenti hogy akkor helyből le is vágta az ellent, aztán a KM meg nyomozza vissza hogy akkor most ez a mutatvány hogyan és milyen cselekkel csinálta meg. Továbbá a featek gyakran korlátozzák is a játékosok lehetőségeit. Például x dolgot csak azért nem csinálhatsz meg, mert nem vetted fel rá a megfelelő feat-et; régen pedig egy egyszerű skill, vagy tulajdonság próbával le lehetett modellezni. A világalkotás pedig legalább akkora erőfeszítés, mint a regényírás.
Van rengeteg jó világ ott vanpl a Black Company igaz annak csak 3 része jelent meg magyarul de már jóval 20 körül van a kötetszám. És csináltak is hozzá világot. Könyv+ d20 srd. Akkor ott van Steven Eriksson féle világ az sem rossz. Vagy akár Feist világa. A Green ronin kiadó nagyon sok világból csinált szerepjátékot. Általában d20 srd kisebb átalakításokkal. Ott van pl a Skulls & Bones a maga középkori kalózvilágával, a Black Company a fantasy világa, Fallout világ, Warcraft d20, Fireflyhoz is van könyv Star Trekhez, Csillagkapuhoz i is és még rengeteg más világ van. De ugye ezek nálunk kevésbbé ismertek ellentétben a Wizards kiadványaival.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap
Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...
Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Nos azért én a világalkotást nem nevezném egyszerű dolognak. Mert egy dolog kidolgozni 10-20 fajt és hozzá 20-30 országot meg kultúrát stb. Ezekhez ott van sablonnak a töri és legendák, de hogy ezeket egy átfogó rendszerbe ültesd ahol szépen rendben vannak a miértek a logikai láncok az erőviszonyok stb. No az már koránt sem olyan egyszerű.
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk a becsület mindennél többet ér.
Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt arel pap A balszerencse netovábbja zárt
Amit mondasz az nem sok kiadónak sikerüklt, hisz ha megnézed a Magus is tele van ellentmondásokkal igaz az évek folyamán már jópárat kijavítottak. Az egywszerűség nálam azt takarja ha van egy világ ami regényekben létezik. Azokban ki vannak dolgozva a történelmi dolgok hisz az író ezt megteszi és ha kedvem van kalandozni a világban megtehetem mert az ilyenekre találták ki a d20 srd-t többek között. De emiatt van kevés jó író mert amint írtad nem egyszerű kidolgozni egy saját világot erre én biztos nem vállalkoznék. Inkább kidolgozottakat használunk.
Nem az a lényeg kinek van kezében fegyver, hanem az ki üt először.-harcművész Nem az a lényeg hogy ki üt először, hanem hogy legyen sör-Tooma pap
Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld...
Először ütünk aztán nem kérdezünk semmit...-törpe taktikai útmutató
Tudom hogy nem sok kiadónak sikerült és azt is tudom, hogy milyen nehéz ezért is írtam. Talán a legnehezebb része a szerepjátéknak vagy a fantasy regények írásának.
Szemtõl szembe így kívánja tisztességünk a becsület mindennél többet ér.
Krodon cwa Clangon Elátkozott part zárt arel pap A balszerencse netovábbja zárt