• Fórum kezdőlap
    M.A.G.U.S. Online RPG
    • Keresés
    • GyIK
    • Taglista
  • Felhasználói vezérlőpult
    Belépés
    • Felhasználói vezérlőpult
    • Belépés
  • Postaláda
    Privát üzenetek

Új Tekercsek - Mit, miért, hogyan?

A fórum regisztrált tagjai cseveghetnek itt egymással.

Moderátor: Admin

Hozzászólás küldése
392 hozzászólás • Oldal: 15 / 27 • 1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 27

HozzászólásSzerző: Tysson-lar » 2007.02.27. 20:41

Limenel: Sogronról a büdös életbe nem találsz ilyen hivatalos leírást :wink: Mondom: olvasd el Renier írását ezzel kapcsban. Õ kifejti. Nem hivatalos, mert a Tuan ugyebár nem ismeri el... de ha hivatalos csak az, amit a 7 szabálykönyben leírnak meg abban a néhány regényben, ahol még információkat is közölnek, na akkor te nagyon sokmindenrõl nem fogsz infót találni.
Mellékesen Sogronnak Calowyn-en alig van hatalma :wink: Megintcsak mellékesen ha az istenekkel úgy lenne, ahoyg mondtad, Adron papjai hulla gyengék lennének, merthát az öreg mágiaistennek alig van híve Yneven :wink: Egyébként azt nagyon de nagyo nen mértem, hogy a Démonikus Óbirodalom sámánjai, és annak elszármazottai, a nomád sámánok miért ugyanolyan erõsek, mint a pyarronita papok, ha egyszer az egyik 'csak' démoni alku, a másik 'isteni' alku eredménye? Hm? Csakmert a nomád sámán mágiája igencsak erõs, egy pyarroni pap is elbújhat mögötte sokszor. ha erre a kérdésre válaszolsz úgy, akkor elhiszem azt a dolgot, hogy több hívõ--> erõsebb isten, és nem függ az isten hatalma attól, hogy mennyit tékozol a híveire. Egyébként spec Kyel is ki tudott fáradni mert túl sok energiát pazarolt, nem értem, hoyg akkor mi lenne a gond azzal ,hogy több pap-->több energia, több fogy így az istentõl, akkor pedig kevesebbet kell adnia, hogy ugyanannyi energy-je maradjon, mint egy kisebb istennek, akinek kevesebbet kell adnia. Mellesleg egyébként a szeráfi kötelékek megléte ynevre is él, nem kellene elbagaterizálni ezt azzal hogy azt mondod, a MAGUS rendszerében annak helye nincs.

Merid: Nem volt ezerõl még szó :wink: A pszire nem él a dolog. :wink: Harcmûvész iskolával pedig nem tudunk szolgálni, merthogy nincs megfelelõ szabálykönyv :wink: Helyette én azt mondom, vegyél fel fegyverhasználatot a kezedre, lábadra külön. A kezed induljon a tõr, a lábad a rövidkard értékeivel :wink: Kb...
"A barátom és hû követõm? Nem is tudom... Meghalt már valaha értem?"- Jakirte Jak Cyr

Lorg, a Rút
Tysson-lar
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 1153
Csatlakozott: 2005.11.08. 19:37
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Meridian » 2007.02.27. 21:07

Okés, kösz. Akkor gõzerõvel folytatom a karigent :D

Merid.

ui.: :off:
"Ra urdath san uthmor ahen aggun hara'het shaka'thorr. "
"Vérem és velőm a tiéd, tégy vele belátásod szerint."
Avatar
Meridian
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 1786
Csatlakozott: 2006.02.03. 23:09
Tartózkodási hely: Budapest
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Sontash Sonol » 2007.02.27. 21:28

Egy gyors kérdés: Az ügyesség 10 feletti részét megkapom Kp-ban vagy ez a szabály itt nemérvényes?
Sontash Sonol
 
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2007.02.27. 21:32

Megkapod :)
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

Karakter

HozzászólásSzerző: Alucard » 2007.03.22. 20:14

Lehet hogy buta kérdés....de hol lehet karaktert generálni????
:oops:
Alucard
 
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Raziel Carpathian » 2007.03.22. 20:23

Léteznek karakter generáló programok, amiket a neten találhatsz, de sztem a régi jól bevált módszert nem helyettesíti. Szabálykönyv (Új Tekercsek, Elsö Törvénykönyv, stb...), karilap vagy jegyzettömb és mehet a menet.
Raziel Carpathian
 
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2007.03.22. 20:29

Úgy, úgy, de itt majd mindenki manuálisan, progi nélkül csinálja. Csak mert karigenerálásnak hívják, ne vezessen félre! :wink:
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Yvett de Crei » 2007.03.23. 0:53

Felvetõdött egy kérdés újonc részrõl:

Ha fiatal - ifjú korú - karaktert akar valaki hozni játékba, akkor az életkornak megfelelõ módosítókat a KAP-os értékekbõl le kell-e vonni, vagy nem?
És ez a kérdés hozza magával a többit, merthogy késõbb biztos lesz rá igény: a többi életkornak megfelelõ módosítók (plusz, mínusz) alkalmazandók-e a pontok elosztása után?
Emberi törvény kibírni mindent
S menni mindig tovább,
Még akkor is ha nem élnek már benned
Remények és csodák.
Avatar
Yvett de Crei
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 4390
Csatlakozott: 2006.03.28. 0:45
Tartózkodási hely: Kerecsend
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2007.03.23. 8:11

Ugyanúgy mintha a faji módosítókat számolnád. Elosztogatod a pontokat, és mikor minden kész azután vonod ki belõle... :)
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Shirin Horha » 2007.03.23. 8:24

ezzel a korkategóriás dologgal lenne egy kérdésem...az ETK szerint használjuk,vagy (nem tudom pontosan hogy hol láttam,de asszem D20 ba...) vagy D20 szerint?számottevõ különbség csak annyi,hogy a korral fejlõdik az Intelligencia...
"...hisz mire jó a halál,ha nem váltja fel az élet adománya, és mire jók a kacajok, ha egyetlen teremtett lélek sem ismeri fel, mert az egész világ zokogásba fullad."-Keith Alanson:Por a porhoz
Shirin Horha
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 423
Csatlakozott: 2006.08.07. 23:40
Tartózkodási hely: Doran könyvtárainak mélyén...
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Con Larrodan » 2007.03.23. 8:27

D20-at egyáltalán nem használjuk.... Semmilyen formában, sehogysem.
Eiresin Wyntumal - Pathfinder
Avatar
Con Larrodan
Admin
Admin
 
Hozzászólás: 3216
Csatlakozott: 2005.08.24. 15:19
Tartózkodási hely: Budapest/Csenger
ZK Karakter: Eiresin Wyntumal
  • Honlap
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Shirin Horha » 2007.03.23. 9:17

Azt én értem,csak gondoltam ez nem rossz kieg,merthogy az elõzõkben a korral csak minuszok jártak...de egy bizonyos szinten a korral fejlõdik az intelligencia...ezt szerintem alkalmazhatnánk is,hogy mondjuk a negyedik korkategóriában van egy plussz az Intelligenciára,és így tovább,nem?
"...hisz mire jó a halál,ha nem váltja fel az élet adománya, és mire jók a kacajok, ha egyetlen teremtett lélek sem ismeri fel, mert az egész világ zokogásba fullad."-Keith Alanson:Por a porhoz
Shirin Horha
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 423
Csatlakozott: 2006.08.07. 23:40
Tartózkodási hely: Doran könyvtárainak mélyén...
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Pirate » 2007.03.23. 9:30

Meridian fölvetésére reagálva: Vannak neten leírások különféle harcmûvészeti stílusokról az ETK rendszere szerint, de ez szerintem még UT-s játéknál is használható lenne, illetve nemrég láttam valahol egy harcmûvészirányzatgeneráló táblázattal kiegészített listát ami viszont nem egyezik az elõzõ leírásokkal. A régebbi leírások megvannak, szerintem használhatók is (alapvetõ stílusjegyek, fegyverek, különleges tehnikák és képességek, harcértékek). Példának be is mutatnám az egyiket (ez a kedvencem :) ):

Leopárd stílus

Ez a niarei eredetû stílus a rúgások és vetõdések mûvészete. Védelmére körkörös kartechnikákat,támadásra ravasz rúgásokat, fegyvert pedig egyáltalán nem használnak. Ezért, ha egy karakter 1.Tsz-en ezzel az ágazattal indul,egyetlen fegyverhasználatot és fegyverdobást sem kap,ellenben Mászás,Esés,Ugrás képzettségei 10%-kal magasabbak, továbbá kap 30% kötéltáncot és ugyanannyi Éberség/Észlelést. Ezen kívül ezen képzettségeire +8%-ot oszthat el szintenként és egyéb százalékaiból is fejlesztheti õket. Mozgásuk macskaszerû(innen a százalékok),villámgyorsak és szívósak.Ritkán harcolnak közvetlen testközelbõl, nekik jobban kedvez a távolságtartás, ezért
Belharcot csak af-on kapnak ha mf-on kaptak volna, és nem kapják meg ha af-on járt volna nekik. Jellemzõ rájuk a harc közbeni folyamatos ,halk, doromboló morgás.A stílus elsajátítása csak fiatalkorban lehetséges, mert nagyon korán el kell kezdeni az alapjait oktatni, hogy a fejlõdésben lévõ szervezetet megfelelõen alakítsa. Ez az oka, hogy csak induló karakter tanulhatja meg az ágazatot.
A stílus harci értékei:
leopárd stílus KÉ TÉ VÉ sebzés
kéz: 10 12 15 1k6(+Erõ 16 feletti része)
láb: 10 15 12 1k6(+Er‹ 16 feletti része)

Ui.: Megvan az újabb is, majd átnézem hátha egyszerûbben konvertálható UT-re.
"Felöltöm vértem, kezemben íjam és a kardom,
Készen állok a rohamra, a csatajelet várom..."
Pirate
Olvasó
Olvasó
 
Hozzászólás: 208
Csatlakozott: 2007.03.14. 18:41
Tartózkodási hely: itthon
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Navaratna » 2007.03.23. 13:20

Szeretném egyben látni, hogy pszí esetén a különbözõ stílusok hogy alakulnak elsõ szinten alapként, és szintenként hogyan változik! No meg a mana azoknál a kasztoknál, amelyeket érint! Mert rohadtul nem tudom megcsinálni a karit csak úgy, ha az elsõ hozzászólást náézem mert ezek nem szerepelnek ott! És az UT-vel sem bírok! :( (igen, épp egy 2. karit generálok és szívom a fogam)
Blogom: http://ihletkapu.blogspot.com/
Avatar
Navaratna
Játékos Karakter
Játékos Karakter
 
Hozzászólás: 5193
Csatlakozott: 2006.05.05. 8:24
  • Honlap
Vissza a tetejére

HozzászólásSzerző: Quator ar Zaraquer » 2007.03.23. 13:45

Üdv!

Kor-Iq kérdésben:

A korral az ember alapvetõ intelligenciája nem változik. Csak a tapasztalat és az életbölcsesség nõ. Ezt a sok KP hivatott jelképezni, nem pediglen az Iq tulajdonság növekedése. Ld: Dzsah-pap PPL1.
Avatar
Quator ar Zaraquer
Kalandmester
Kalandmester
 
Hozzászólás: 5623
Csatlakozott: 2006.07.12. 18:50
Tartózkodási hely: Gyula
Vissza a tetejére

ElőzőKövetkező

Hozzászólás küldése
392 hozzászólás • Oldal: 15 / 27 • 1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 27

Vissza: Csevegõ

Ki van itt

Jelenlévő fórumuzók: nincs regisztrált felhasználó

  • Fórum kezdőlap
  • A csapat • Fórum sütik törlése • Időzóna: UTC + 1 óra
Theme created by Matti from MMOstyles.com
Powered by phpBB
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség